Jump to content


Photo
* * * * * 1 votes

Έλυρος (IMO 9178599)(1998, ex-Sun Flower Tsukuba)

Elyros ANEK Kriti Chania Piraeus Έλυρος Κρήτη Χανιά

  • Please log in to reply
466 replies to this topic

#341 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 28 September 2008 - 13:19

ίσως αχτύπητο σημείο του είναι οι καμπίνες του. Δεν έχω δει καλύτερες. Καμπίνες για πολλά γούστα και όχι τυποποιημένες με αποκορύφωμα μία από τις εσωτερικές με το πολύ έξυπνο "τεχνιτό" φινιστρίνι.


Ομολογω πως οταν παρατηρησα την φωτο για πρωτη φορα δεν καταλαβα πως το φινιστρινι ηταν τεχνητο:eek: .Πραγματικα πολυ ωραια σκεψη-τρικ που δινει αλλον αερα.Γενικα οι καμπινες του δινουν μια αισθηση κανονικου 'ζεστου' δωματιου και οχι καμπινας πλοιου.Τυχεροι οσοι θα το ταξιδευουν;)

Edited by polmyt, 28 September 2008 - 13:47 .
quote


#342 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,099 posts

Posted 28 September 2008 - 15:35

Ξέρουμε τίποτα για πλοίαρχο, ύπαρχο, πρώτο μηχανικό; Μπορεί να τα έχουμε ξαναπεί αλλά δεν θυμάμαι κάτι.


Ο πλοίαρχος είναι ο Στράτος Καβρός, που είναι στο πλοίο από τη παραλαβή του στην Ιαπωνία και ο Α’ μηχανικός είναι ο Παναγιώτης Γεροντης

Ο Παναγιώτης Γεροντης ως Α’ μηχανικός στο Ελυρος από την αρχή της μετασκευής. Το είχε φέρει νομίζω ο Κτενας.


Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#343 enas chiotis

enas chiotis
  • eMembers
  • 4,182 posts

Posted 28 September 2008 - 20:43

Τι είναι αυτό βρε παιδιά στην φωτό του margariti; Στη γυάλα τα βάλανε τα χειριστήρια;:eek:

#344 George

George
  • eMembers
  • 4,232 posts

Posted 29 September 2008 - 00:00

Προστατευτικό για να μην αγγίζει όποιος θέλει τα χειριστήρια. Με την ευκαιρία να πούμε ότι χειριστήρια υπάρχουν μόνο στη δεξιά βαρδιόλα. Στην αριστερή δεν υπάρχει απολύτως τίποτα αλλά ακόμα και αυτά που υπάρχουν δεν χρησιμοποιούνται.:cool:

Making good time ! ! !


#345 Neptune

Neptune

    Αμνημονευτος

  • Supermoderators
  • 6,028 posts

Posted 29 September 2008 - 08:19

Νομιζω οτι το πλοιο δε θα ξεκιναει τελικα απο το Υπουργειο αλλα απο την κλασικη θεση των Χανιων.

ρε που παμε ωρε!


#346 miko mission

miko mission
  • eMembers
  • 390 posts

Posted 29 September 2008 - 09:26

Πρωτη ανατολη στα χανια,ελυρος ενα απο τα ωραιοτερα πλοια!

Attached Files



#347 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,099 posts

Posted 29 September 2008 - 10:57

κόστος μετασκευής της Ελυρου ήταν περίπου 15 εκατομμύρια πιο φτηνό απ΄ ότι του Αριάδνη. Προφανώς και δε γνωρίζω ποσό στέκει αυτό, απλώς το αναφέρω.


Κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση, το κόστος μετασκευής του Έλυρος θα είναι περίπου το ίδιο ή και θα ξεπεράσει αυτό της Αριάδνης. Οριστική εικόνα θα έχουμε όταν δημοσιευθούν τα τελικά αποτελέσματα του έτους.


Το ίδιο πιστεύω κι εγώ.Η μετασκευή του ΕΛΥΡΟΣ υπήρξε πιο εκτεταμένη από αυτή του ΑΡΙΑΔΝΗ ιδιαίτερα σε λαμαρινοδουλειές μιας και το πρώτο ήρθε χωρίς σχεδόν υπερκατασκευές.
Επιπλέον έφτιαξε περισσότερα κρεβάτια που είναι αρκετά δαπανηρά και ένα νούμερο διαφορας των 15 εκ φαντάζει πολύ υπερβολικό και μάλιστα όταν πρόκειται για φτηνότερα.


Σύμφωνα με τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ το κόστος αγοράς και μετασκευής του «Ελυρος» έφθασε τα 59 εκατ. ευρώ περίπου. Οπότε εάν από τα οικονομικά αποτελέσματα της HSW, μπορούμε να δούμε πόσο κόστισε η αγορά και μετασκευή του «Αριαδνη», τοτε θα δούμε ποιο στοίχισε περισσότερο. (κάποιος πιο ειδικός στα οικονομικά, μπορεί να το κοιτάξει);)

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#348 Orestis

Orestis
  • eMembers
  • 3,535 posts

Posted 29 September 2008 - 11:13

Το στοιχείο της Ναυτεμπορική είναι σωστό, αλλά όπως αναφέρει το άρθρο βασίζεται στα αποτελέσματα του α’ εξαμήνου, συνεπώς δεν είναι το τελικό κόστος του πλοίου αφού η μετασκευή διήρκησε άλλους 3 περίπου μήνες.
Γι αυτό έγραψα πιο πάνω πως θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το τέλος του έτους.

Αντε γεια...  :cool: 


#349 Orestis

Orestis
  • eMembers
  • 3,535 posts

Posted 09 October 2008 - 23:55

Όταν κοιτάς από ψηλά... :)

Αντε γεια...  :cool: 


#350 ΣΕΙΡΙΟΣ

ΣΕΙΡΙΟΣ
  • eMembers
  • 6,719 posts

Posted 12 October 2008 - 21:02

Το Έλυρος από ότι φαίνεται είναι το μοναδικό ''Κρητικό'' που ταξιδεύει απόψε, αφού απέπλευσε πριν λίγο από την Σούδα, εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα που παραμένουν δεμένα στο Ηράκλειο και στον Πειραιά.

#351 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,099 posts

Posted 20 November 2008 - 19:39

Τι συζήτησαν σήμερα οι σύμβουλοι της ΑΝΕΚ στον Ελυρο??

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#352 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 20 November 2008 - 20:34

:rolleyes:μμμ,οτι θελουν να συνδεσουν την Κρητη με τις Κυκλαδες...και ο ΕΛΥΡΟΣ θα κανει Παρο-Ναξο-Σαντορινη-Χανια...:D Για πες Π100,επεσα μεσα??? Σοβαρα,τι σημαντικο ελεγαν?

#353 Stratos

Stratos
  • eMembers
  • 749 posts

Posted 24 November 2008 - 16:19

Δεν ξέρω τι συζήτησαν οι της ΑΝΕΚ την Πέμπτη στο πλοίο, αλλά στο συγκεκριμένο δρομολόγιο ταξίδεψα και εγώ, όπως και σήμερα στην επιστροφή..
Καταρχήν το ταξίδεμα δεν με ενθουσίασε, τα 7-8 που είχε χτες βράδυ μας έκαναν ένα "κουνημένο" ταξίδι με μερικά καταστρώματα λερωμένα από "εξαγωγές" επιβατών.
Γενικά πιστεύω (όπως έχει πει παλιότερα ο George), το Αριάδνη πρέπει να είναι αισθητά πιο σταθερό..
Τώρα εσωτερικά έχει μοντέρνα γραμμή και όχι την βαριά πολυτέλεια των παλατιών που όμως εμένα μου αρέσουν.
Οι καμπίνες άνετες (μικρότερες από τα παλάτια) χώρις κάτι το εξωγηινο στα υλικά κατασκευής.
Η ηχομόνωση δεν πρέπει να είναι η καλύτερη, μάλιστα μπορώ να πω ότι άκουγα τις συνομιλίες της διπλανής καμπίνας λες καi εκείνη που μιλούσε ήταν στην δική μου καμπίνα .
Και εδώ λιτή πολυτέλεια, αλλά εκεί που υπερέχει είναι ότι σε όλες τις καμπίνες έχει LCD τηλεοράσεις με πολύ καλή και συνεχή λήψη.
Παρεπιμπτόντως έψαξα εκείνη την καμπινά με το ψεύτικο παράθυρο αλλά πουθενά..όλες κανονικές.
Το φαγητό καλό αλλά με μικρή ποικιλία, 2-3 κρέατα, 1-2 λαδερά καμιά μακαρονάδα και πολλές σαλάτες. Εμένα το μόνο που μου άρεσε ήταν ο ντάκος.;)
Το σερβις στα σαλόνια πολύ καλό, δεν προλάβαινες να καθίσεις και έρχοταν σερβιτόρος-όρα να πάρει παραγγελία.
Βέβαια μερικές φορές έφερναν κάποιους σε δύσκολη θέση επειδή δεν σκοπεύουν όλοι να παραγγείλουν.

Πολύ όμορφες οι θέσεις με τα αεροπορικά όπως και το γιάλινο τοιχίο πρύμα.
Απόνερα δεν μπόρεσα να δω πάντως, κάτι που το συνηθίζω, αφού πρόσβαση δεν υπάρχει.
Ούτε στην πλώρη αφου τα ρέλια στο μπαλκονάκι φαίνεται ότι είναι τόσο αραιά όσο να χρησιμοποιούνται μόνο από το πλήρωμα.
Το ξενοδ. προσωπικό, στο Έλυρος έχει δώσει νέα δεδομένα στο "πρότυπο" της ΑΝΕΚ, που παλιότερα υστερούσε κατα πολύ σε σχέση με τις Μινωικές .
Καταστρώματα πολύ καλά και μεγάλα, σερβίρουν μέχρι τα μεσάνυχτα "greek gyros".

Πιο πάνω το "ξένο" αλλά όμορφο τύπου fοsen φουγάρο που στην πραγματικότητα έχει "ντύσει" το υπάρχον.
Η γέφυρα ανακαινισμένη, έχει όλα τα "καλούδια" της νέας τεχνολογίας, αλλά δεν έχει σχέση με τις διαστημικές γέφυρες των νεότευκτων. Το γκαράζ τεράστιο και το σουλούπι που θυμίζουν ένα "ανακαινισμένο" ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ με τα χαρακτηριστικά των fosen.
Σίγουρα καλό πλοίο που αναβαθμίζει την γραμμή, αλλά θα προτιμούσα να δίπλωνε με το Αριάδνη παρά με το Λατώ.
Αν συγκριθεί με το Αριάδνη σίγουρα υστερεί σε εξ.εμφάνιση και σε ταχύτητα.
Ίσως όμως ο αριθμός των καμπινών να είναι τελικώς το βασικό κριτήριο για την ΑΝΕΚ.
Φυσικά όλα τα γκισε και ταμπέλες της HSW στα Χανια-Σούδα τα έχουν αφήσει να τα φθείρει ο χρόνος.

Τουλάχιστον φέρνουν καλά σκαριά ..

#354 Orestis

Orestis
  • eMembers
  • 3,535 posts

Posted 27 November 2008 - 12:12

το γεγονος οτι το κοστος μετασκευης της Ελυρου ηταν περιπου 15 εκατομμυρια πιο φτηνο απ΄οτι του Αριαδνη. Προφανως και δε γνωριζω ποσο στεκει αυτο, απλως το αναφερω.


Κάτι τέτοιο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση, το κόστος μετασκευής του Έλυρος θα είναι περίπου το ίδιο ή και θα ξεπεράσει αυτό της Αριάδνης. Οριστική εικόνα θα έχουμε όταν δημοσιευθούν τα τελικά αποτελέσματα του έτους.


Τελικά το κόστος του πλοίου (αγορά & μετασκευή) έφτασε περίπου τα 71 εκ. ευρώ ξεπερνώντας όπως ήταν φυσιολογικό (λόγω του μεγέθους της μετασκευής) το κόστος του Αριάδνη.
Νομίζω πως αποτελεί μία από τις καλύτερες επενδύσεις της ΑΝΕΚ και αποτελεί μια πολύ καλή περίπτωση value for money και για την εταιρεία και για τον επιβάτη.

Αντε γεια...  :cool: 


#355 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,099 posts

Posted 18 January 2009 - 20:35

Σήμερα στον Ελυρο είχε κάποιο εκδήλωση (είχε πάνω από 200ΙΧ παρκαρισμένα στο πλάι του Κρήτη II και Ελυρου), μάλλον θα ήταν η κοπή καμίας πρωτοχρονιάτικης πίτας μάλλον της Παγκρητιας ένωσης (πέρυσι μια ανάλογη εκδήλωση είχε γίνει στο Ελ. Βενιζέλος)

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#356 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,099 posts

Posted 02 February 2009 - 16:41

Χθες πάλι κοβόταν κάποια πίτα στο Ελυρος από κάποια Κρητική ένωση (το είχα ακούσει στο Κρήτη FM)

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#357 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,099 posts

Posted 18 March 2009 - 16:19

Αμοιβαία ανταλλαγή θέσεων σήμερα για ΑΡΙΑΔΝΗ :) και ΕΛΥΡΟ. Πιθανώς ο λόγος βρίσκεται στο ότι στον ΕΛΥΡΟ γινόταν έλεγχος-αντικατάσταση (???) στα σωστικά του πλοίου (ΜΕS και βαρελάκια), και από την δεξιά πλευρά του πλοίου βρισκόταν γερανός και μία-δύο πλατφόρμες νταλίκας.


Σήμερα το πρωί είχε δέσει κανονικά στη θέση του, παρόλο που ήταν ο ίδιος γερανός που κατέβαζε/ανέβαζε βαρελάκια στη δεξιά πλευρά του πλοίου. Λίγο αργότερα έκανε μια περιστροφή γύρω από τον άξονα (στη κεντρική λεκάνη) και έδεσε με τη πλώρη προς το Αριάδνη, για να κατεβάσει/ανεβάσει βαρελάκια στη αριστερή πλευρά του πλοίου. Αφού τελείωσε με το γερανό, ξανά έδεσε κανονικά.

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#358 valencay

valencay
  • eMembers
  • 597 posts

Posted 19 March 2009 - 00:39

ΑΠΟΨΕ , ΣΤΟ "ΒΡΕΓΜΕΝΟ " ΛΙΜΑΝΙ....
ΕΣΕΝΑ ΠΑΛΙ ΖΗΤΟΥΝ....;)

#359 Orestis

Orestis
  • eMembers
  • 3,535 posts

Posted 30 March 2009 - 08:27

Τελικά το κόστος του πλοίου (αγορά & μετασκευή) έφτασε περίπου τα 71 εκ. ευρώ ξεπερνώντας όπως ήταν φυσιολογικό (λόγω του μεγέθους της μετασκευής) το κόστος του Αριάδνη.


Από τις λογιστικές καταστάσεις της εταιρείας για το 2008, προκύπτει πως το κόστος του πλοίου έφτασε τελικά τα 77,7 εκ. ευρώ.

Αντε γεια...  :cool: 


#360 Orestis

Orestis
  • eMembers
  • 3,535 posts

Posted 31 March 2009 - 09:58

Από τις λογιστικές καταστάσεις της εταιρείας για το 2008, προκύπτει πως το κόστος του πλοίου έφτασε τελικά τα 77,7 εκ. ευρώ.


Θα με διορθώσω, έχει δίκιο ο marioskef, το τελικό κόστος του πλοίου έφτασε τα 72,5 εκ.

Αντε γεια...  :cool: 





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users