Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η skyexpress θα μπει απο 1.11.18 και οχι τωρα, οποτε άτοπο αυτο που είπες..

Ειναι προϋπόθεση η bonus club κάρτα αλλά είναι και μόνο 5 λεπτά διαδικασία ;)

Επι του βασικου ναύλου, το ΙΧ ειναι στη μισή τιμη απο την Κ/Ξ..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ελπίζω με την είσοδο της Sky να μην βρουν δικαιολογία για να φύγουν. Καλό θα είναι να μην παρερμηνεύεις τα γραφόμενα. Τι περίμενες δηλαδή να σου καλύψει το κενό μόνο η Sky; Η Aegean είναι η μόνη εταιρία που μπόρεσε να αυξήσει σημαντικά τις προσφερόμενες θέσεις.

Παραμένει προυπόθεση η κάρτα, οπότε πρόσεχε γιατί καταντάς και εσύ άτοπος. 😉  Συγκρίσεις πάνω στα ίδια δεδομένα αν θέλουμε να είμαστε σωστοί.

 

Link to comment
Share on other sites

Μερικές επισημάνσεις. Προφανώς και το να εντάσσει κάποιος τα ρορο που προσεγγίζουν τη Σούδα, στα επιχειρήματα που υποστηρίζουν ότι η γραμμή εξυπηρετείται επαρκώς αλλά κυρίως ότι δεν αποτελεί ένα μακροχρόνια προκλητικό, εξόφθαλμο μονοπώλιο αποτελούν ένα αστείο, καθώς πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα.  Εκτός αν τα επιβατηγα εχουν ξεκινησει να μεταφερουν οχληρα φορτία, και τα ρορο περισσότερους από 12 επιβατες (νόμιμα) και δεν το έχουμε αντιληφθεί.  Επίσης όσοι θεωρούν  ότι οι μεταφορείς θα παραμείνουν ταγμένοι στην παλαι ποτέ κραταιά εταιρία, μάλλον γράφουν από άλλες πόλεις πέραν του Πειραιά και των Χανίων, και δεν έχουν σαφή απεικόνιση της δυσαρρέσκειας των επαγγελματιών της γραμμής.  Ίσως μια βόλτα στα λιμάνια μερικά λεπτά πριν τα (μη μονοπωλιακά) πλοία αναχωρήσουν για τον λιμένα προορισμού τους, να τους διαφοροποιήσει την άποψη.

Όσον αφορά στο κομμάτι των επιβατών.. Ναι, τα ποσοστά δείχνουν την απεικόνιση που ο καθένας θέλει να παρουσιάσει... Πληρότητες της τάξεως του 44% στη γραμμή των Χανίων. 44% ανά τι όμως; Ανά δρομολόγιο; Ανα ημέρα; Ανά εβδομάδα; Ανά μήνα; Ανά έτος;  Πραγματικά είναι τραγική αυτή η προσπάθεια δημιουργίας "μπερδεμένων¨εντυπώσεων και το  ακόμα χειρότερο.. είναι ότι αυτά τα επιχειρήματα παρουσιάζονται στο ΣΑΣ - θεσμού που δεν χαίρει της εκτίμησης του γράφοντος, αλλά όπως φαίνεται ούτε και των ίδιων των εταιριών, καθώς θεωρουν πως με τέτοιου είδους κουτοπονηριές μπορούν να διασφαλίσουν τα κεκτημένα(?) τους.  Μα αυτές οι κουτοπονηριές τους είναι και το δείγμα γραφής τους τόσα χρόνια..

Κλείνοντας το ποστ, πραγματικά είναι άξιο απορίας οι δώδεκα ψήφοι κατά της έκτακτης δρομολόγησης.. Προφανώς και οι 2-3-4 προέρχονται από εμπλεκόμενους με τις "θιγόμενες" εταιρίες, μέσω της παράλληλης εμπλοκής τους σε άλλους θεσμικούς φορείς που υπάγονται και έχουν δικαίωμα ψήφου στο ΣΑΣ.. Τα ρέστα των αρνητικών ψήφων όμως δείχνουν πως η εγχώρια ακτοπλοϊα στηρίζεται μακροχρόνια, προκλητικα και εξόφθαλμα σε πελατειακου-πολιτικού-οικογενειακού και προσωπικού οφέλους σχέσεις.  Το ερώτημα του γιατί κάποιος να είναι αρνητικός σε μια κίνηση που αναμφίβολα θα βοηθήσει έναν προορισμό είναι ρητορικό... 

Υ.Γ. Επειδη κάποιος φίλος προβληματιστηκε σχετικα με το πόσοι άραγε Χανιώτες να έχουν Minoan Bonus Club κάρτα, το λινκ είναι εδώ και σε ένα λεπτό μπορεί να έχει κάρτα ο καθένας https://www.minoan.gr/bonus-club/join-us

Υ.Γ.#2 Σόρυ αν μερικοί ήρθαν σε δύσκολη θέση, αλλά η αληθεια είναι αλήθεια 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστή και αμερόληπτη τοποθέτηση! Είμαστε στην εποχή που κάνουμε κρατήσεις απο το κινητό μας σε 3 λεπτά, όχι μόνο οι έφηβοι και η γενιά των 30-40 αλλά και μεγαλύτεροι άνθρωποι. Όποιος πει οτι το να εκδώσεις μια κάρτα Bonus είναι σπαζοκεφαλιά & δεν μπαίνει και στην διαδικασία να ζητήσει στο γκισέ της εταιρείας να κάνει μια εγγραφή επιτόπου νομίζω ότι αξίζει και ως "ποινή" για αυτή του την στάση να μην λάβει την έκπτωση.

[offtopic] Περί ΣΑΣ και ποίοι θα έπρεπε ιδανικά να το απαρτίζουν είναι μια πολύ μεγάλη κουβέντα, η οποία έχει νόημα να γίνει σε άλλο θέμα, αν συμφωνήσουμε επί της αρχής ότι η λειτουργία του θεσμού  υπο αυτή την μορφή και με τις σημερινές του αρμοδιότητες είναι πραγματικά απαραίτητη ή μπορεί να αντικατασταθεί από κάποια πολιτικά ανεξάρτητη ρυθμιστική αρχή. [/offtopic]

Υ.Γ. Καλώς ήρθες στην παρέα μας ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω πάντως τι σας κάνει εντύπωση και γιατί γίνεται τόσος λόγος για τις τιμές και τις προσφορές κλπ. Εννοείται πως οι Μινωικές θα είχαν καλύτερες τιμές από την Κοινοπραξία, δεν νομίζω πως υπάρχει κανείς που περίμενε να είναι πιο ακριβά τα εισιτήρια των Μινωικών! Έχει υπάρξει ποτέ μονοπώλιο που έσπασε και που οι τιμές ανέβηκαν, τουλάχιστον στο πρώτο διάστημα;; Νομίζω ποτέ και πουθενά! Και αν η Κοινοπραξία ρίξει τις τιμές της ή βγάλει εισιτήρια σε προσφορές ή ακολουθήσει τακτικές/προσφορές των Μινωικών (όπως ή έκπτωση στους κατοχους καρτών μιλίων) θα είναι απόλυτα φυσιολογικό και αναμενόμενο! Δεν είπε ποτέ κανείς ότι η είσοδος των ΜΙνωικών (ή οποιασδήποτε άλλης εταιρείας) θα λειτουργούσε αρνητικά για τους επιβάτες και τις τιμές των εισιτηρίων! Τουλάχιστον για την ώρα, γιατί αργότερα δεν ξέρουμε πώς μπορεί να εξελιχθούν τα πράγματα. Εξάλλου νομίζω πως οι αντιδράσεις αφορούσαν κυρίως στη χρονική στιγμή της δρομολόγησης (μέσα Ιουλίου και πάνω στο κατακαλόκαιρο) σε συνδυασμό με όλες τις προηγούμενες "ψευτοδρομολογήσεις" στα Χανιά και όχι τόσο στον υγιή ανταγωνισμό που μπορεί να υπάρξει. Που μακάρι να υπάρξει υγιής ανταγωνισμός!

Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο, υπάρχει και άλλη γραμμή με ακόμα χειρότερες πρακτικές και τιμές μονοπωλίου που (δείχνει να) έχει ακόμα μεγαλύτερες δρομολογιακές ανάγκες, και μάλιστα όχι τόσο έκτακτες λόγω καλοκαιριού..

Link to comment
Share on other sites

On 7/5/2018 at 12:23 PM, MILTIADIS said:

Τα δρομολογια του Μυκονος Παλας θα ειναι τα εξης

Πειραιας-Χανια -> Αναχ.16:00-Αφιξη 22:30

Χανια-Πειραιας -> Αναχ.23:59-Αφιξη 06:30

Εναρξη δρομολογιων 16/7

Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων της εταιρείας το πρώτο δρομολόγιο θα εκτελεστεί την Κυριακή 15/7.

booking.thumb.png.bbd731785ffc24d5369b97d0d8ce4186.png

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο η εταιρεία, με επίσημη ανακοίνωση της στην ιστοσελίδα της αναφέρει την έναρξη δρομολογίων του πλοίου την Κυριακή 15/7/2018 https://m.minoan.gr/article/5775/oi-minoikes-grammes-syndeoyn-ta-hania-me-ton-peiraia-kathimerina-me-cruise-ferry

Link to comment
Share on other sites

On 7/5/2018 at 12:23 PM, MILTIADIS said:

Τα δρομολογια του Μυκονος Παλας θα ειναι τα εξης

Πειραιας-Χανια -> Αναχ.16:00-Αφιξη 22:30

Χανια-Πειραιας -> Αναχ.23:59-Αφιξη 06:30

Καλή επιτυχία μεν και καλά ταξίδια, αλλά τέτοια δρομολόγια τον χειμώνα (μετά τον Οκτώβριο δηλαδή) δεν βλέπω να στέκουν.

Επιβάτες και ΙΧ πάντως, το επόμενο δίμηνο θα πάρει πολλούς. Η Aegean είναι γεμάτη και η Κοινοπραξία εξεμεταλλεύετο την δεσπόζουσα θέση της δεόντως. Ουκ ολίγοι δε Ρεθύμνιοι προτιμούν εδώ και πολλά χρόνια Μινωικές και Ηράκλειο έστω και με παραπάνω χιλιόμετρα στον ΒΟΑΚ. Λογικό είναι η συντριπτική πλειοψηφία να επιλέξει Σούδα.

Link to comment
Share on other sites

Και διαφημιση σε Ραδιόφωνο των Χανίων με Θοδωρή Αθερίδη και Σμαράγδα Καρύδη να μας στέλνουν στο ομορφότερο μέρος της Κρήτης για ρακές αλλά με....μέτρο 😁

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, polmyt said:

Τα υπολοιπα για την κινηση κλπ θα φανουν στην πραξη αν και το παρελθον εχει δειξει οτι στα Χανια οτι πλοιο μπηκε εκτος ΑΝΕΚ δεν επιασε

Οπως εχω ξαναπει,οποτε μπηκε καποιος στη γραμμη αυτη κ εφυγε η ΑΝΕΚ ηταν αυτη που εκανε παραχωρησεις στην εκαστοτε εταιρεια για να της αδειασει τη γωνια κ οχι ο κοσμος που δεν προτιμησε τη Μπλου Σταρ ή τη HSW.

Tις παραχωρησεις αυτες τις πληρωνει ειτε με το να δουλευει μισα-μισα ολες τις γραμμες της με την Αττικα,ειτε με την εξωφρενικη αποφαση να αγορασει με..φυστικια οπως αποδειχθηκε μιας κ λεφτα δεν υπηρχαν την Ελλενικ,ειτε χανοντας πλοια,ειτε με αλλα μεσα που οσοι ασχολουνται με τον κλαδο-κ ειδικα οι Χανιωτες-ξερουν τι εννοω.

Δεν ερωτευτηκαν ξαφνικα το Λατω(τοτε)εναντι του Μπλου Σταρ 2 κ του Αριαδνη οι επιβατες της γραμμης ας μη γελιομαστε..

Στην συγκεκριμενη περιπτωση επειδη ξερει οτι αυτος που ειναι απεναντι της δεν ειναι μπακαλης κ αν θελει την πουλαει κ την αγοραζει(στην κυριολεξια)στο λεπτο οτι και να πραξει θα ειναι εις βαρος της..Πχ ακομα και το Τσαμπιον να εφερνε θα στερουσε ενα πλοιο απο την Αδριατικη παλι οφελος για τον Γκριμαλτι θα ηταν γιατι θα μαζευαν τα Κρουζ την κινηση.

Ακομα και αν-υποθετικα-γινοταν μοιρασια γραμμων κ ολα αυτα εχουν στοχο την Αδριατικη παλι υποχωρησεις θα αναγκαστει να κανει.

Κανεις δεν μπορει να προεξοφλησει τι θα γινει το μονο σιγουρο ειναι οτι τετοια απογοητευση του κοσμου για την Ανεκ πρωτη φορα βλεπω στην πολη κ δεν ειναι τυχαιο οτι ακομα κ στο ιντερνετ ολοι αυτοι που φωναζουν υπερ της ουδεμια σχεση εχουν με το νομο Χανιων..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Η HSW έφυγε από τη γραμμή γιατί ναύλωσε το Αριάδνη στη Minoan Lines, η διοίκηση του κ. Στρίντζη ένα δίμηνο πριν αλλάξουν τα πράγματα στη HSW με την είσοδο της ΑΝΕΚ. Στη πρώτη προσπάθεια της Blue Star Ferries με το Blue Star 2 αποχώρησε από μόνη της η Blue Star Ferries, ενώ στη δεύτερη προσπάθεια με το Blue Horizon, συνέπεσε μετέπειτα με την ίδρυση της κοινοπραξίας στην γραμμή της Αγκόνας και του Ηρακλείου.

Link to comment
Share on other sites

On 7/9/2018 at 8:35 PM, Nikos_Chania said:

Ρεπορτάζ απο τη ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ που εμπεριέχει και το σποτάκι

Ειναι πραγματικα γελοιο οτι το σποτακι θελει να παρουσιασει ενα αριστο συγχρονο πλοιο και από το 1.10 ώς το 1.20 το δειχνει μες τη σκουριά και τη βρώμα εξωτερικά που ήταν στην Ιταλία πριν παει για δεξαμενισμό, όπως και σε αρκετά σημεία του βίντεο..... ΕΛΕΟΣ... 😁

( Σε αλλη χωρα αυτο μπορει να σημαινε ακόμη και μηνυση στον τηλεοπτικό σταθμό..... ) 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Μα η τηλεόραση πήρε πλάνα από το βίντεο που είχε ανεβάσει ο Miltiadis μόλις είχε έρθει στη Πάτρα από το δεξαμενισμό και όλοι λέγαμε ότι γύρισε όχι όπως θα περίμενε κάποιος μετά από επισκευή!!

On 5/18/2018 at 10:38 PM, MILTIADIS said:

Εδω ενα βιντεο συνασθενους λιγο μετα την αφιξη του στην Πατρα

 

 

On 5/18/2018 at 11:04 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Στο βίντεο βλέπουμε αρκετά τρεξίματα και σκουριές στο χώρο των ανεμιστήρων. Παρόλο που το πλοίο μόλις είχε βγει από επισκευή!!

On 5/18/2018 at 11:36 PM, nikosa said:

όντως όπως το είδα δεμένο στην Πάτρα  είχε πολύ σκουριά πάνω του... 

 

On 5/19/2018 at 1:52 AM, MILTIADIS said:

Παντως,τουλαχιστον για το φουγαρο,που ειδα σε νεοτερες φωτογραφιες φαινεται να το φτιαξανε.

Κατι μου λεει παντως οτι αν δεν κατσει δρομολογηση στα Χανια απο Νοεμβρη που εχει παρει αδεια θα το δουμε να διπλωνει και παλι ενα απο τα 2 Κρουζ στην Αγκωνα προκειμενου το ενα εκ των Europa/Olympia να παει στο Τσιβιταβεκια-Βαρκελωνη για οσο διαστημα θα χρειαστει για να επιμηκυνθουν τα Roma/Barcelona(απ οτι ειχα διαβασει θα χρειαστει τουλαχιστον ενα εξαμηνο εργασιων για το καθε πλοιο).

Οποτε δεν θα πανε χαμενες οι Μινωικες μπογιες :P

Ελπίζω να μην χρειαστεί να φύγει το χειμώνα το Μύκονος Παλλάς για να καλύψει κανένα πλοίο της Grimadli-Minoan στην Αδριατική, τώρα που πήρε τη δρομολόγηση για τα Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

Π100 ο άνθρωπος λέει απο το 1.10 ως το 1.20 που ειναι πλάνα απο το πλοίο πριν παει για επισκευή και πριν φορέσει τα σινιαλα των Μινωικων. Δες το ξανά. 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ελπίζω να μην χρειαστεί να φύγει το χειμώνα το Μύκονος Παλλάς για να καλύψει κανένα πλοίο της Grimadli-Minoan στην Αδριατική, τώρα που πήρε τη δρομολόγηση για τα Χανιά.

Mη ζεις με τετοιες ελπιδες😂πλεον υπαρχει το Cruise Ausonia που απο σεπτεμβρη κ μετα που σταματαει η γραμμη του στη Σαρδηνια μπορει να κανει αυτο τις σκαντζες στα Κρουζ της Ρωμης.

Και το χειμωνα Πειραια θα το βλεπεις το Μυκονος

Link to comment
Share on other sites

Να αναφερουμε οτι η Μινοαν στελεχωνει κ ετοιμαζει δικο της εταιρικο πρακτορειο στα Χανια κατι που δεν ειναι και πολυ παρηγορο για οσους ονειρευονται διακοπη της γραμμης το χειμωνα.

Link to comment
Share on other sites

Αναμφισβήτητα η δρομολόγηση του Mykonos Palace φέρνει νέα δεδομένα στη γραμμή και σίγουρα είναι πολύ θετική. Δημιουργεί τον κατάλληλο ανταγωνισμό και συνεπώς οι επιβάτες είναι κερδισμένοι από πολλές απόψεις. Στο παρελθόν είδαμε την Blue Star με το BS1 και έπειτα την HSW με Νήσος Χίος, Αριάδνη και HS5(αν θυμάμαι καλά) να προσπαθούν να σπάσουν το άβατο των Χανίων. Δεν το κατάφεραν για πολλούς λόγους. Πρώτον δεν κέρδισαν τις μεταφορικές. Δεύτερον οι Χανιώτες όπως φάνηκε διατηρούσαν ιδιαίτερα ισχυρούς δεσμούς με την ΑΝΕΚ. Αλήθεια πιστεύετε ότι το 2018 έχει αλλάξει κάτι σε σχέση με το τότε; Δε νομίζω. Το εγχείρημα δύσκολα θα πετύχει. Και αν πετύχει αυτό θα συμβεί λόγω της επιμονής της Μινόαν. Αυτό σημαίνει πως θα ματώσει πάρα πολύ. Και για αυτό θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε πως θα πετύχει μια κερδοφορία σαν αυτή που μας παρουσίασαν με καμάρι φέτος. Θα θέσω άλλο ένα ερώτημα. Η δρομολόγηση του Μύκονος θα οφελήσει τη γραμμή μακροπρόθεσμα;Η θα κάνει γενικά ζημιά σε όλους;    

 Και κάτι τελευταίο. Οι Χανιώτες δεν θα έπρεπε να έχουν παράπονα χωρίς βέβαια αυτό να αναιρεί πως δεν μπορούν να διαμαρτύρονται πάντα για κάτι καλύτερο. Ανέκαθεν είχαν τα καλύτερα καράβια σε ένα δρομολόγιο νυχτερινό που δεν έχει και πολύ σημασία να ταξιδεύεις είτε με 16 κόμβους είτε με 19 κόμβους.Όταν στα Χανιά είχαν τα κρουαζιερόπλοια Λισσός και Λατώ στο Ηράκλειο είχαν Κάντια και Καζαντζάκη και στις Κυκλάδες ταξιδεύαμε ακόμα με κάτι Ολύμπια και Ποσειδων 2 σε ημερήσια με 15 κόμβους σε 12ωρα ταξίδια.Αλλά τότε δεν υπήρχε μεταφορικό ισοδύναμο. Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας.

Δεν ανέφερα και τη δρομολόγηση του Ορίζοντα το 2010 από τη BS.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...