Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

3 hours ago, Petros P said:

Οσον αφορά τη δρομολόγηση του πλοίου διαβάζουμε στη σημερινή "Ν' στο άρθρο του Λ.Καραγεώργου

 

Πάντως δεν πιστεύω να είναι μια ήρεμη συζήτηση....Σαν στημένο φαίνεται όλο το σκηνικό ....Δεν θα περάσει(αν περάσει) εύκολα πάντως...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

όταν το υπουργείο βγάζει ανακοίνωση και η εταιρεία αποδέχεται και αλλάζει αμέσως σημαίες τι σημαίνει αυτό? ότι δεν είναι στημένο?

και όταν  η σαιζόν έχει ξεκινήσει θυμούνται τον ανταγωνισμό?

πόσες αιτήσεις του ομίλου που έχουν κατατεθεί εντός των των νομίμων χρονικών ορίων έχουν απορριφθεί(μετά από έντονες συζητήσεις)?

Δηλαδή κάνεις δεν θα αντιδράσει σε κάτι μη νόμιμο? 

 

Link to comment
Share on other sites

On 6/11/2018 at 7:02 PM, Petros P said:

Δεν βλέπω το Μυκονος Παλάς για τα Χανιά μέσα η αυτό θα γίνει με υπογραφή CuruPlis?

 

On 6/11/2018 at 9:07 PM, MILTIADIS said:

Αν εχει ληφθει οριστικη αποφαση απο τον υπουργο να υπογραψει δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι για να συζητηθει στο ΣΑΣ!!Αλλωστε το συμβουλιο γνωμοδοτει προς τον υπουργο κ οχι το αντιθετο.

Αυτο που μπορει να γινει ειναι μετα τη συνεδριαση να ανακοινωθει απο τους εμπλεκομενους η δρομολογηση του πλοιου.

Ανεκλήθη προσωρινά, ύστερα από αίτημα των Μινωϊκών Γραμμών, η εκπρόθεσμη ετήσια δρομολόγηση του πλοίου "ΜYKONOS Palace" στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά. Το "ΜYKONOS Palace", που ύψωσε ελληνική σημαία, θα παραμείνει για λίγο χρονικό διάστημα στη γραμμή Πάτρας-Ιταλίας, ενώ η εταιρεία αναμένεται να καταθέσει νέο αίτημα στη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών του υπουργείου Ναυτιλίας για τη γραμμή Πειραιάς-Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

Η σημερινη εντυπη εκδοση της Ναυτεμπορικης εχει εκτενες ρεπορταζ για το Μυκονος Παλας

https://www.pressreader.com/greece/naftemporiki/20180614/281792809735253

Στο οποιο αναφερεται οτι οι Μινωικες σημερα ή αυριο θα καταθεσουν πληρη φακελο και θα ζητησουν να δωθει προσωρινη αδεια στο πλοιο απο τον ιδιο τον υπουργο.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Κάποιες σκέψεις σχετικά με τις δηλώσεις του Υπουργού και της Minoan Lines, για την έγκριση του αιτήματος της Minoan Lines για τη δρομολόγηση του Μύκονος Παλλάς.

  • Ο υπουργός έλεγε oτι υπάρχει μονοπώλιο στα Χανιά, ενώ υπάρχει η δυνατότητα για ελεύθερη δρομολόγηση με την έγκαιρη τακτική δήλωση των δρομολογίων από οποιαδήποτε εταιρείας!!
  • Λένε ότι το πλοίο θα αγοραστεί πίσω από τη Minoan Lines, ενώ το πλοίο ανήκει ήδη στην Minoan Lines μέσω της θυγατρικής Μinοan Lines Italia SPA.
  • Το υπουργείο όπως και οι Μινωικές συνδέουν την αποδοχή του αιτήματος με το γεγονός ότι το πλοίο θα υψώσει ελληνική αντί της ιταλικής σημαίας και θα έχει και αυξημένο πλήρωμα. Από όσο γνωρίζω ανεξαρτήτως σημαίας τα πλοία που απασχολούνται σε εγχώριες και όχι διεθνείς γραμμές σε όλη την Ε.Ε. έχουν τη σύνθεση της χώρας υποδοχής. Άρα αυξημένο πλήρωμα θα έχει το πλοίο σε σύγκριση με τον αριθμό ναυτικών που απασχολεί στις γραμμές της Αδριατικής που βρίσκεται τώρα και όχι γιατί ύψωσε την ελληνική σημαία.
Link to comment
Share on other sites

Έχει δηλωθεί στις τακτικες και απο 1.11 εχει το ελεύθερο να μπει.

Το πλοίο θα περασει στην μητρική εταιρεία και αυτο σημαινει πολλά, τοσο στη διαχείριση οσο και στα οικονομικά.

Για την συνθεση του πληρωματος ειναι κάτι που πρέπει να το ψάξουμε. Δεν ξερω κατα ποσο απαιτειται αυξημενη σύνθεση σε κοινοτική σημαια λογω δρομολογιων εσωτερικου και απο που προβλέπεται. Αν έχεις κάτι χειροπιαστό ας το μελετήσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Η μεταβιβαση στις Μινωικες εγινε την προηγουμενη εβδομαδα και μαλιστα δαπανηθηκαν 21 εκατομυρια προκειμενου να αρθουν οι υποθηκες που ηταν εγγεγραμενες στο πλοιο που σημαινει οτι το πλοιο πλεον ειναι ελευθερο απο πολλα βαρη.

Επισης ναυτολογηθηκαν 70 Ελληνες ναυτικοι μετα την υψωση της Ελληνικης σημαιας αριθμους που σιγουρα θα ξεπερασει τους 100 οταν ερθει στο Αιγαιο.

Παντως ο σχεδιασμος για χορηγηση πρωτα αδειας απο τον υπουργο κ εν συνεχεια εγκριση της δρομολογησης απο το επομενο ΣΑΣ οπως αναφερει η Ναυτεμπορικη με κανει να πιστευω οτι μιλαμε για εναρξη δρομολογιων την πρωτη βδομαδα του Ιουλη.

Υ.Γ Ακομα και η προσφατη προσωρινη αποσυρση του αιτηματος νομιζω παντως οτι ηταν μπλοφα καθως δυσκολα θα εδινε αδεια το ΣΑΣ απο μονο του χωρις να βαλει πρωτα κ με σφραγιδα πλατη το ΥΕΝ.

Link to comment
Share on other sites

Μπερδεμένα μαντάτα. Η εταιρεία θέλει να έρθει στο Αιγαίο, πλην των τριών ήδη δρομολογημένων πλοίων? Και αν ναι, με ποια διαδικασία? Μέχρι στιγμής δεν έχει πείσει ότι το παλεύει στα σοβαρά. Εκτός αν της έχουν τάξει και τώρα κάνουν πίσω, όπως διαφαίνεται. 

Link to comment
Share on other sites

Απορία, στα Χανιά σκοπεύει να δραστηριοποιηθεί μόνο με το Μύκονος Παλάς? Δεν θα εχει δηλαδη καθημερινό δρομολόγιο?
Ή θα φέρει ένα ακομα ώστε να τα "ζευγαρώσει" και να βγαίνουν καθημερινά δρομολόγια?
Παίζει μήπως και το ενδεχόμενο το ίδιο πλοίο να πηγαινοέρχεται μέσα στη μέρα και έτσι η μια διαδρομή να είναι η κλασική βραδινή και η άλλη ημερήσια?

Καλώς βρήκα την όμορφη παρέα σας!

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή Πειραιάς Χανιά είναι από τις πιο δύσκολες γιατί επικρατεί τοπικισμος, το παρελθόν έχει δείξει ότι όποια εταιρία μπήκε(Blue Star,Hsw) χωρίς "συνεργασία" με την ΑΝΕΚ,  μετά από λίγο καιρό λακισαν.Το ίδιο πιστεύω θα γίνει και τώρα αν αποφασίσει να μπει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν λακισαν ακριβως..Η μεν HSW εξαγοραστηκε τοτε απο την Ανεκ(ή τουλαχιστον το προσπαθησε κ το πετυχε εν μερει..)η δε Αττικα κατεληξε να συνεχιζει δρομολογια κοινοπρακτικα.

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα τι ακούγεται στη τοπικη κοινωνία , θα παραμείνουν gialoblu (και οι 2 εταιρειες εχουν τα χρωματα) ή φαίνεται να περιμενει κανεις και λιγο ερυθρολευκο χρωμα στο λιμανι περαν απο αυτο του Πλατανια ? 😛

Link to comment
Share on other sites

Ερυθρόλευκο χρώμα πλέον ούτε του Πλατανιά.

Το ολο εγχείρημα ήταν φ λ ούδες ελπίδες. Αρκετοί καθυστερούν να κανονισουν διακοπές περιμένοντας αν θα μπουν οι Μινωικες και άλλοι ζητάνε αν έχει εισιτηριο με μινωικές αλλά δεν..

Το είχα ξαναπει, αν μπει απο 1η Νοεμβρη και πάλι καλά να λεμε. Ας βγω και ψεύτης. 

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να ξερω αν αυτη σου η βεβαιοτητα οφειλεται σε καποια συγκεκριμενη πληροφορηση προσωπικα μου ειναι πιο δυσκολο να πιστεψω οτι ολη αυτη η φασαρια με τις ναυτολογησεις,τις σημαιες,τις εργασιες μεσα κ εξω απ το πλοιο,τις εκατερωθεν δηλωσεις κλπ γινονται απλα για να γινουν.

Ποσο μαλλον οταν το πλοιο αυτο ειχε ετοιμη γραμμη στρωμενη στη Σαρδηνια την οποια δεν εκτελεσε ουτε καν προσωρινα(βλ. τραμπα Florencia).

Καπως ακυρο να εγιναν ολα αυτα για να κουβαλαει απλα ασυνοδευτα φορτια στο Μπριντιζι

Link to comment
Share on other sites

Το έκανε απλά για να δει τι μπορεί να ψαρεψει μεσούσης της σεζον και δεδομενης της παρουσας ηγεσιας του υεν, ως πιο ευκολη για αυτον να του δωσει γραμμή. 

Την σημαια την κρατάει και για τον χειμωνα, δεν είναι τοσο πρόβλημα. Δεν πιστεύω οτι θα έπιανε αν το βαπορι ειχε ιταλικη σημαία. 

Άρα η αλλαγή δεν σημαινει απαραίτητα κάτι κατ εμέ. Περιμένω να δω το επόμενο ΣΑΣ και την γνωμοδότησή του, η οποία δεδομένου των μελών του θα είναι κατά πλειοψηφία αρνητική, πατώντας στο επιχειρημα οτι οι αναγκες κάλυψης επιβατικης κινησης καλυπτονται απ τα ημερησια της κοινοπραξίας. Ας με διαψεύσουν ;)

Link to comment
Share on other sites

Δική μου εικασία είναι πως ο άκομψος τρόπος με τον οποίο έσπευσε ο Κουρουμπλήμ να ανακοινώσει το σπάσιμο του μονοπωλίου πρό του ΣΑΣ, δημιούργησε αντιδράσεις ίσως και σε πολιτικό/κομματικό επίπεδο. Και φυσικά de facto εξέθεσε και υπονόμευσε το ΣΑΣ, παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με το νόμο, δεν έκανε κάτι παράνομο. Κοιτώντας λοιπόν τη μεγαλύτερη εικόνα των πραγμάτων -και πιθανώς με κάποιον εντός κυβερνήσεως να του χτύπησε το χέρι επιπληκτικά- αναγκάστηκε να αναδιπλωθεί και να παραπέμψει το θέμα στο ΣΑΣ. Στο ΣΑΣ λοιπόν θα φανεί αν επεκράτησε στη μάχη των παρασκηνίων η Minoan ή το block ANEK/Attica.

Link to comment
Share on other sites

Ξεφεύγοντας από τις Μινωικές, να πούμε οτι τα βραδινά δρομολόγια από 30/06 για την κοινοπραξία θα αναχωρούν 22:00 και θα φτάνουν 07:00 (!!) αντί για 06:30 που ίσχυε έως τώρα, κάτι που η Blue Star έχει ακόμα στα δρομολόγιά της, ενώ η ΑΝΕΚ έχει ήδη αλλάξει το 06:30 σε 07:00.

Παράλληλα και στα έντυπα για τα ημερήσια δρομολόγια αναγράφεται 10:00-19:00 για τα ημερήσια και 22:00 με 07:00 για τα βραδινά.

ΥΓ: το υστερόγραφο του προβοκάτορα θέλει τις μινωικές για να γίνει το 07:00 -> 06:30 :P

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καποιες τελευταιες πληροφοριες του newmoney για το τι θα ακουσουμε αυριο.

Quote

Από τον όμιλο Γκριμάλντι διαρρέεται η δυσαρέσκεια που υπάρχει για «άνιση αντιμετώπιση των Μινωϊκών στις γραμμές της Κρήτης.» Γίνεται σύγκριση μεταξύ των λιμανιών του Ηρακλείου και των Χανίων.

Όπως επισημαίνεται σε ό,τι αφορά στα δρομολογημένα στο Ηράκλειο όπου είναι δρομολογημένα συνολικά 11 πλοία οι άδειες παρέχονται αφειδώς, «σε αντιδιαστολή με την μονοπωλιακή γραμμή των Χανίων όπου είναι δρομολογημένα μόνο δύο πλοία και αυτά είναι της Κοινοπραξίας».

Μάλιστα η πλευρά των Μινωϊκών χρησιμοποιούν σκληρή γλώσσα υπογραμμίζοντας ότι «λόγω νοσηρών καταστάσεων δεν επετράπη, μέχρι σήμερα, περαιτέρω δρομολόγηση πλοίου για Πειραιά από τις Μινωϊκές Γραμμές».

Κύκλοι του Ομίλου Γκριμάλντι εστιάζουν και στην ηλικία των πλοίων που είναι δρομολογημένα στα δύο λιμάνια. Όπως τονίζουν « είναι αξιοσημείωτο «το υπερήλικο των πλοίων του ανταγωνισμού, σε σχέση με τα πολύ νεότερα πλοία των Μινωϊκών Γραμμών στο Ηράκλειο, περισσότερο δε με το πλοίο «Mykonos Palace» που είναι ναυπηγημένο το 2002 για το οποίο έχουμε αιτηθεί να δρομολογηθεί στα Χανιά» και προσθέτουν:

«- Δεν αξίζει το επιβατικό κοινό αλλά και οι μεταφορείς των Χανίων να τους δοθεί η δυνατότητα επιλογών και παροχής ποιοτικότερων υπηρεσιών;

- Θεωρείτε ότι καλύπτονται με δύο μόνο πλοία οι συγκοινωνιακές ανάγκες των Χανίων; Δεν είναι άδικη και άνιση η αντιμετώπιση των Μινωικών Γραμμών σε σχέση με την Κοινοπραξία ATTICA – ANEK;

- Δεν θα έπρεπε να επιτραπεί η είσοδος σε μία εταιρεία όπως οι Μινωικές Γραμμές που έχει βραβευτεί για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, για την ποιότητα των πλοίων του στόλου της και την αξιοπιστία της στο χώρο της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας;

- Πιστεύετε ότι η νοσηρή αυτή μονοπωλιακή κατάσταση στο λιμάνι της Σούδας, πρέπει να διαιωνίζεται, ιδιαίτερα σε μία χώρα όπως η Ελλάδα που βασίζεται στον τουρισμό και την ακτοπλοΐα;»

- Πότε επιτέλους θα ισχύσουν οι αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού;

1/7/2018 ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΛΙΜΕΝΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

 

ΟΝΟΜΑ ΠΛΟΙΟΥ

ΕΤΑΙΡΙΑ

ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

ΗΛΙΚΙΑ

 

ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΑΣ

ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

2000

18

 

ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ

ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

2001

17

 

ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΑΛΑΣ

ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

2005

13

 
         

KRITI II

ANEK LINES

1979

39

 

PREVELIS

ANEK LINES

1980

38

 

BLUE HORIZON

BLUE STAR FERRIES

1987

31

 
         

SUPERFERRY 2

GOLDEN STAR

1974

44

 

SUPERFERRY 

GOLDEN STAR

1995

23

 
         

CHAMPION JET

SEA JET

1996

22

 

CALDERA VISTA

SEA JET

1991

27

 

AQUA BLUE

SEA JET

1975

43

 

Λιμάνι Σούδας:

2 Δρομολογημένα Πλοία της Κοινοπραξίας ATTICA-ANEK

   
     

1/7/2018 ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΛΙΜΕΝΑ ΧΑΝΙΩΝ

ΟΝΟΜΑ ΠΛΟΙΟΥ

ΕΤΑΙΡΙΑ

ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

ΗΛΙΚΙΑ

BLUE GALAXY

BLUE STAR FERIES

1992

26

ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

ΑΝΕΚ LINES

1986/ΜΕΤΑΣΚΕΥΗ 1992

32

   
       

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΠΛΟΙΟ

ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ

ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

2002

16

 

Link to comment
Share on other sites

Έτσι έτσι, να ξέρουμε τι συμβαινει. 

Εδώ πάντως ακούστηκαν και τα πρώτα τοπικιστικα σχολια από διάφορους που τυχαίνουν άριστης παιδείας και γνώσης. Την δική τους βλακεία και χαζομάρα πληρώνουμε όλοι. Και κυριολεκτικά και μεταφορικά. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...