Jump to content
Shipfriends

Μαρία Πα (IMO 7042447)


Recommended Posts

Το Μαρια Πα. δεν το θυμάμαι να ταξιδεψε προς Κάρυστο.

Είχε έρθει στην Ελλάδα για ημερήσιες κρουαζιέρες αλλά αργότερα ταξίδεψε και στην ακτοπλοϊα στη γραμμή Γύθειο-Κύθηρα-Καστέλι.

Περισσότερα στο:

http://www.faktaomfartyg.se/la_valletta_1971.htm

Link to comment
Share on other sites

Λίγοι το θυμούνται ως Mistral 2 όταν ανήκε στον Ποταμιάνο και έκανε ημερήσιες κρουαζιέρες Ηράκλειο-Σαντορίνη και άλλη χρονιά από Ρόδο για Τήλο και Νίσυρο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πήγε Κάρυστο. Μαρμάρι πήγε για κανά μήνα. Ήταν η άμεση αντικατάσταση του ΚΑΡΥΣΤΟΣ όταν έδεσε για πάντα και έγραφαν οι εφημερίδες ότι ήταν μπαχαντέλα. Έφυγε λέγαν η μία μπαχαντέλα :( και ήρθε η άλλη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ήταν και τόσο μπαχατέλα όσο ήταν το Κάρυστος.Άλλωστε είχε καλύτερο εσωτέρικο καθώς ήταν κρουαζιερόπλοιο.Πάντως να πω ότι είχε προπέλες οι οποίες είχαν την ιδιότητα να το <<γυρίζουν>> αρκετά γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

Αν και το μέγεθος του και οι ελικτικές του ικανότητες το κάνανε ιδανικό για τα μικρά μας λιμάνια, δεν μπόρεσε να στεριώσει σε καμία γραμμή. Απο το 1997που μπήκε στην ακτοπλοϊα κάθε χρόνο δοκιμαζόταν και κάπου αλλού:

1997: Γύθειο-Κύθηρα-Κρήτη

1998: Ηρακλειο-Κυκλάδες

1999: Γύθειο-Κύθηρα-Κρήτη

2000: Κρουαζιέρες Ηράκλειο-Θήρα, για λίγο Ραφήνα-Μαρμάρι

2001: μάλλον κρουαζιέρες, το φθινόπωρο έδεσε.

7/02: Ελάχιστα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, έδεσε στις 18/7.

2004: Ανακαινήστηκε για κρουαζιέρες Κως-Τουρκία αλλά παρέμεινε δεμένο

2005: Κατέληξε στην Αλιάγα...

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάμε ότι οι voith-schneider υστερούν σε ταχύτητα....Ίσως αυτός να ήταν και ο λόγος που δε μπόρεσε να στεριώσει στην ακτοπλοϊα, τότε.

Τώρα ίσως και κάτι να γινόταν :)

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν θα ξεχάσω την μανούβρα που έκανε ανάμεσα στην σημαδούρα 1 και 2 στη Σαντορίνη στην οποία έδενε που γύριζε επι τόπου 180 μοίρες πάρα πολύ γρήγορα και έφευγε προς Ηράκλειο.

Link to comment
Share on other sites

Για να το θυμόμαστε και αυτό από φωτογραφίες.

Τον Ιούνιο του 2000 στο Ηράκλειο της Κρήτης ενώ προετοιμάζεται για να αναλάβει δράση για κρουαζιέρες από το Ηράκλειο για τη Σαντορίνη.

Ένα όμορφο και συνάμα αδικημένο πλοίο για ποικίλους λόγους. Συνήθως, όλο ετοιμαζόταν να αναλάβει κάπου δράση, την αναλάμβανε, αλλά δεν στέριωνε. Το θυμάμαι να έρχεται από το Μαρμάρι στη Ραφήνα, αλλά και αυτό για πολύ λίγο.

post-360-128326966042_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Santorini Sky (1971, ex-Μαρία Πα, Mistral II, La Valletta, IMO 7042447, scrapped as Αnt)

Το θυμάμαι αμυδρά δεμένο στο Μαρμάρι, αλλά δεν είχα ταξιδέψει μαζί του αφού -αν θυμάμαι καλά- τότε είχα πάει Κάρυστο και επιστρέψει μέσω Αγίας Μαρίνας.

Στο naviearmatori μπορούμε να βρούμε κάποιες καλές φωτογραφίες του πλοίου, όπως από την ημέρα της καθέλκυσης του, σε εξώφυλλο από το Cronache Finnmare λίγες μόνο ημέρες μετά από την καθέλκυση (Οκτώβριος 1971), στο λιμάνι του Reggio Di Callabria, και τέλος μία φωτό με ανοιχτό το visor, φωτογραφία αρκετά σπάνια υποθέτω μιας και στην συζήτηση στο navi αναφέρεται ότι μία ή δύο το πολύ φορές το πλοίο είχε χρησιμοποιήσει τον πλωριό του καταπέλτη.

Ακόμα μία πολύ όμορφη φωτό που σίγουρα θα την έχετε ήδη δει στον Σουηδό, με το πλοίο δεμένο στου Σάββα δίπλα στο Γεώργιος Εξπρές, και ακόμη μία τέλος και πάλι από τον Σουηδό με το πλοίο να φτάνει στο Aliaga, φωτογραφία στην οποία κατά την ταπεινή μου άποψη φαίνεται έντονα η πολύ μεγάλη ομοιότητα που είχε με το ΠΡΩΤΕΥΣ (κατά σύμπτωση είχαν σχεδόν και τα ίδια μέτρα - διαστάσεις).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Μιας που εχω αρχισει και βρισκω καποιες παλιες φωτο ας δουμε και λιγο το πλοιο σαν SANTORINI SKY.

Χωρις να περνω ορκο για τις ημερομηνιες στο νεο μωλο πρεπει να πηγε το 2003.Ξεκινησε να βαφεται μπλε το καλοκαιρι του 2004.Στη συνεχεια παρεμεινε δεμενο στην ιδια θεση μεχρι που πηγε για σκραπ

 

Υ.Γ.Το πλοιο που φαινεται διπλα του στην πρωτη φωτο η οποια δυστυχως δεν ειναι και οτι καλυτερο ειναι το ΑΧΙΛΛΕΑΣ που μολις εχει ξεκινησει την μετασκευη του

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Δεν ξέρω τι λέτε για την Voith-Schneider παραπάνω στο topic, αλλά αυτό που είδα στο βίντεο πρέπει να είναι από τα χειρότερα ρεμέτζα που έχω δεί ποτέ. Με το ρολόι της κάμερας, 15 λεπτά από την ώρα που ξεκίνησε να γυρίζει μέχρι να βγούν οι πρώτοι επιβάτες, σα να μην είχε καθόλου κινήσεις το πλοίο. Το καλύτερο εκεί στο τέλος είναι που ο καβοδέτης δίνει τις οδηγίες και η πρύμη εκτελεί. Το γκαράζ όπως το θυμάμαι, με χαμηλό ύψος στα πλάγια, έπρεπε να χωρά ελάχιστα φορτηγά. Μέσα το πλοίο πρέπει να είχε 2 σαλόνια, ένα της πρύμης που γίνεται το αζμπέτε και ένα στην πλώρη που είναι με τραπέζια σαν μια τεράστια τραπεζαρία. Ο Κάπτεν υποδέχεται τον κόσμο με το τσιγάρο στο χέρι, οι γυναίκες γυρνούν το σαλόνι κερνώντας μουστοκούλουρα και περγαμόντο:D, ωραίες cult σκηνές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τιμή και δόξα στην τοπική τηλεόραση των Κυθήρων, εκτός από εκφόρτωση Μαρία Πά, έχουμε και άφιξη αμούστακου Ανδρέα Φούρα στο νησί. Πάντα πηγή δημοκρατικής έμπνευσης ο Ανδρέας, λείπει πολύ από το προσκήνιο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Να δουμε το βαπορι και σαν ΜΙΣΤΡΑΛ ΙΙ δεμενο στα 200αρια μεσα απο μια πανεμορφη φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

Σαν ΜΙΣΤΡΑΛ ΙΙ,τι κρουαζιερες εκανε;Μου φαινεται τελειως παραταιρο το συγκεκριμενο πλοιο σε σχεση με τα υπολοιπα που ειχε η εταιρια.

Ισως παντως τα χρωματα που του πηγαιναν περισσοτερο απο ολα τα αλλα που ειχε στην καριερα του

 

Link to comment
Share on other sites

Έκανε ημερήσιες όπως κ επί Ηπειρωτικής,ήταν αποχαρακτηρισμένο εγ/ογ Η εταιρεία ήταν του Αλεβίζου κάπου στην οδό Ξενοφώντος στο Σύνταγμα

Γύρω στα 1978-79 είχαν κυκλοφορήσει διαφημιστικό υλικό με ακόμη μεγαλύτερο πλοίο το BON VIVANT του Χανδρή κάτι που δεν υλοποιήθηκε.

 

Bon Vivant-02.jpg

Edited by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
Link to comment
Share on other sites

Ξενοφώντος 14 ήταν το γραφείο, το οποίο είχα επισκεφτεί και πήρα φωτογραφίες πλοίων.

Ξέχασα να αναφέρω ότι ο Αλεβίζος ήταν για κάποιο καιρό και ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα της DFDS πού είχε τότε τα Dana Sirena και Dana Corona που έκαναν δρομολόγια/κρουαζιέρες Αγκωνα-Πάτρα και (μάλλον) και Ηράκλειο.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κ να είχαμε συναντηθεί Πήγαινα κ εγώ να πάρω φωτο κ μπροσούρες Τουλάχιστον το DANA SIRENA έπιανε Ηράκλειο Παλιά ήταν συνηθισμένο να κάνουν τα πλοία δρομολόγιο/κρουαζιέρα αλλά γιά τα συγκεκριμενα δεν θυμάμαι

Link to comment
Share on other sites

  • polmyt changed the title to Μαρία Πα (IMO 7042447)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...