Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

10 Αυγούστου το βαπόρι ήρθε στη Μύκονο από την Πάρο με τελικό προορισμό την Ικαρία και τη Σάμο. Η επίσκεψή του στο νησί των ανέμων δεν στέφθηκε με επιτυχία όμως. Παρά την άκρως καραβολατρική, επ' άγκυρα, μανούβρα του, έκανε δύο προσπάθειες οι οποίες απέβησαν άκαρπες και συνέχισε το ταξίδι του για Ικαρία. Εδώ το βλέπετε κατά τη διάρκεια της πρώτης του προσπάθειας. Το πλοίο γύρισε αρκετά αργά αλλά τουλάχιστον φαινομενικά φάνηκε ότι θα δέσει κατευθείαν. Κι ενώ είχε κάνει ανάποδα, άρχισε να βυράρει (άλλο μαρτύριο αυτό), έδωσε πρόσω και έφυγε. Δεν απομακρύνθηκε πολύ, έκανε μία στροφή 180 μοιρών και επέστρεψε για τη δεύτερη προσπάθεια στην οποία επίσης φάνηκε να ταλαιπωρείται πολύ. Κρατάω μία μικρή επιφύλαξη γιατί για 3-4 λεπτά δεν είχα οπτική επαφή με το πλοίο. Όμως όταν το ξαναείδα είχε γυρίσει την πλώρη του στο βοριά και βυράριζε. Εν τέλει αναχώρησε για την Ικαρία, πλέοντας νότια της Μυκόνου και όχι βόρεια όπως όλα τα άλλα πλοία της Ικαροσαμίας, υποθέτω λόγω του καιρού.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 350
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σε προσφατο ταξιδι με την ΡΟΔΑΝΘΗ απο Παρο για πειραια, το πλοιο μου αφησε αναμικτες εντυπωσεις.Ας ξεκινησω με τα αρνητικα,ειχα να ταξιδεψω με το ΡΟΔΑΝΘΗ απο το 1998 (11 χρονια δηλαδη) και το ειχα στο μυαλο μου αλλιως.Θα μου πειτε τι περιμενες 11 χρονια εχουν περασει.Για να μην σας κουραζω και για να μπω ατο θεμα μου αμεσως, τα εξωτερικα Deck του πλοιου ηταν βρεγμενα και τα καθισματα μεσα στην μαυριλα που δεν μπορουσες να κατσεις.Για να ειμαι δικαιος ισως να εφταιγε ο καιρος(μελτεμια) που ηταν βρεγμενα τα καταστρωματα, αλλα τα καθισματα θα μπορουσαν να ηταν καπως καλυτερα.Πολυς κοσμος παταγε μετα στα εσωτερικα σαλονια και τα χαλια ειχαν γινει μαυρα.Για τις τουαλετες μπορω να πω οτι ηταν σχετικα καθαρες, και το πληρωμα αρκετα συχνα τις καθαριζε και ετσι εμεναν σε καλη κατασταση αρκει βεβαια να σημειωσω οτι το βαπορι εκεινη την μερα ταξιδευε σε κατασταση πρωτοκολλου καθως ηταν γεματο απο ακρη σε ακρη οπως και το γκαραζ του.Εξωτερικα τωρα παλι υπηρχαν καποια σκασιματα στο καταστρωμα(βεβαια ειναι στα 36 του) αλλα θα μπορουσε η εταιρια του να το εχει πιο καλοδιατηρημενο.Στο σημειο που ειναι τα καθισματα αεροπορικου τυπου(τα οποια χρειαζονται αλλαγη) υπηρχε εντονο vibration. Απο θεμα ταχυτητας το Παρος-Πειραιας το εκανε σε 5 ωρες και 40 λεπτα κατι που πρακτικα σημαινει οτι πανω κατω πηγαινε με 17 μιλια.Ο χρονος ειναι αρκετος αν αναλογιστει κανεις οτι παλιοτερα το εβγαζε απο 4 ωρες και 40 λεπτα μεχρι το πολυ 5 ωρες, αλλα δυστηχως τα χρονια περνανε.Στα θετικα τωρα το ΡΟΔΑΝΘΗ ειναι οτι πρεπει για αυτους που δεν κοιτανε το ρολοι γιατι πραγματικα το ταξιδι του ειναι απολαυση.Μεγαλα ανοιχτα καταστρωματα και περατζαδες που φτανουν μεχρι την γεφυρα και γενικα την ανεση του δεν προσφερει κανενα αλλο πλοιο της παροναξιας.Στα θετικα του επισης να προσθεσω το ταξιδεμα του, καθως με ενα 7αρακι δεν κουνηθηκαμε σχεδον καθολου,και απο θεμα εμφανισης φυσικα παραμενει κουκλαρα και απο τα λιγα ομορφα βαπορια που εχουμε.Στα δια ταυτα κρατιεται καλα ακομα η ΡΟΔΑΝΘΗ παρα τα χρονια της και τα εξαντλιτικα δρομολογια αλλα....αμα η εταιρια του το προσεχε λιγακι παραπανω θα ηταν αστερι.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

μιας και απο οτι φαινεται, το επομενο δρομολογιο θα ειναι για την ντανα και το μεθεπομενο για το διαλυτηριο, να κανω μια αναδρομη στο πλοιο. μαζι του ταξιδεψα μονο μια φορα, τον μαιο του 1995. φυσαγε τοτε και σε ταχυτητα και σε ποιοτητα μεσα. οι αναμνησεις μου ειναι αμυδρες, αλλα ευχαριστες, δεν εχουν ομως καμια αξια 15 χρονια μετα. εκεινο που θυμαμαι με σιγουρια ειναι οτι εισεπρατε πολυ καλυτερα σχολια απο το μαρινα, εντυπωση που ειχα σχηματισει και εγω. τα καλυτερα σχολια ξεκινουσαν απο καθαρα θεματα καραβιου (ταξιδεμα, αισθηση αβερτοσυνης στο ροδανθη κλπ) και κατεληγαν στη χειροτερη συμπεριφορα πληρωματος και στο service του μαρινα (για το 95 μιλαω).

παμε λοιπον: γεναρης του 95 στον αγιο σπυριδωνα, ομοιως αρχες του 2000, αυγουστος του 2004 στον πειραια, αυγουστος του 2004 στη ναξο, δεκεμβρη του 2004 στο υπο κατασκευη ΥΕΝ, αυγουστο 2006 στον αρμενιστη και στο εξω λιμανι της μυκονου και για επιδορπιο, νυχτερινη στο Dock 3, με τα νεα χρωματα.

αναλαφρο το χωμαB);)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα ταξιδέψει το καλοκαίρι του '99 με την ..αείμνηστη στην Κάλυμνο.

Η αλήθεια είναι ότι περίμενα τα χειρότερα, αλλά διαψεύστηκα ευχάριστα σε όλους τους τομείς.

Εδώ μπορείτε να δείτε μια φωτο με ευρυγώνιο φακό της πισίνας με τις φοινικο-ομπρέλες αλά beach bar.:D

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικό πλάνο Στέλιο.. Α ρε καπτα-Μάκη, Hilton ήσουνα!:D:D

Εμένα η τελευταία μου ανάμνηση είναι καλοκαίρι του 2007 όπου το πλοίο φυσικά έδειχνε τα χρονάκια του, παρ' όλ' αυτά σαν πλάνο γενικής διάταξης, χώρων, διαρύθμισης κλπ ήταν υποδειγματικό. Θέλω να πω πως ένα νεότερο πλοίο με ανάλογα προσόντα και προσαρμοσμένο στα σύγχρονα δεδομένα θα ήταν πολύ αξιόλογο.

Link to comment
Share on other sites

Πρωτη φορα που ειχα μπει στο ΡΟΔΑΝΘΗ ηταν το 1991 για Παρο και αν θυμαμαι καλα πρεπει να ειχαμε φυγει στις 16.00 η στις 15.00 δεν θυμαμαι καλα(μαλλον 16.00) και εκανε τοτε το δρομολογιο Παρο-Θηρα-Ηρακλειο-Ροδο(παιζει να εποιανε και Κασο-Καρπαθο).Οταν μπηκα μεσα πραγματικα ειχα παθει πλακα απο την πολυτελεια που δεν ειχαν ουτε τα κρουαζιεροπλοια τοτε.Η μερα με την νυχτα με ολα τα αλλα πλοια,αλλα μεγαλυτερη εντυπωση ρε παιδια μου ειχε κανει η ταχυτητα του.Εκανε Πειραια-Παρο 4 ωρες και 20 λεπτα ακριβως:eek: με ριγμενο καταπελτη!Θελω να ρωτησω τους γνωστες ποσο γρηγορο ηταν, γιατι εκανα υπολογισμους και βγαινει μεσο ορο ταχυτητα 22,5:eek:Ηταν τοσο γρηγορο?Ειμαι σιγουρος οτι εκανε 4 ωρες και 20 λεπτα και το θυμαμαι γιατι μου ειχε κανει εντυπωση.Μετα ειχα ξαναμπει το 1998 που το εκανε την παρο 20 λεπτα πιο πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε μια λευκή φωτό του στο λιμάνι του Πειραιά το 2006.Πάλι από θέματα περιποήσης τα πλοία του κ.Μάκη υστερούσαν σημαντικά από τα υπόλιπα της ακτοπλοϊας.Τα σημάδια στην πλώρη εμφανή:(

Link to comment
Share on other sites

Πρωτη φορα που ειχα μπει στο ΡΟΔΑΝΘΗ ηταν το 1991 για Παρο και αν θυμαμαι καλα πρεπει να ειχαμε φυγει στις 16.00 η στις 15.00 δεν θυμαμαι καλα(μαλλον 16.00) και εκανε τοτε το δρομολογιο Παρο-Θηρα-Ηρακλειο-Ροδο(παιζει να εποιανε και Κασο-Καρπαθο).Οταν μπηκα μεσα πραγματικα ειχα παθει πλακα απο την πολυτελεια που δεν ειχαν ουτε τα κρουαζιεροπλοια τοτε.Η μερα με την νυχτα με ολα τα αλλα πλοια,αλλα μεγαλυτερη εντυπωση ρε παιδια μου ειχε κανει η ταχυτητα του.Εκανε Πειραια-Παρο 4 ωρες και 20 λεπτα ακριβως:eek: με ριγμενο καταπελτη!Θελω να ρωτησω τους γνωστες ποσο γρηγορο ηταν, γιατι εκανα υπολογισμους και βγαινει μεσο ορο ταχυτητα 22,5:eek:Ηταν τοσο γρηγορο?Ειμαι σιγουρος οτι εκανε 4 ωρες και 20 λεπτα και το θυμαμαι γιατι μου ειχε κανει εντυπωση.Μετα ειχα ξαναμπει το 1998 που το εκανε την παρο 20 λεπτα πιο πολυ.

Όντως το Ροδανθάκι τόσο έκανε τον Πειραιά και το θυμάμαι χαρακτηριστικά καθώς είχε στριμώξει "άγρια" τον Ποσειδώνα (τον ορίτζιναλ).

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο πράγματι το Ροδάνθη αν και εμένα μου άρεσε το Μυτιλήνη περισσότερο, κυρίως στην εξ. μετασκευή. Από ταχύτητα δεν είχα δώσει σημασια γιατί πήγαινα έτσι και αλλιώς στην μακρινή Αστυπάλαια, αλλά αν κρίνω από το αδελφό Μυτιλήνη που πέταγε επίσης εκείνη την επόχη στην Χίο-Μυτιλήνη λογικά θα ήταν πού γρήγορο.

Όταν μπήκε τότε Παροναξία μαζί με το Αριάδνη ξαφνικά αναβαθμίστηκε απίστευτα η γραμμή..

Link to comment
Share on other sites

Από τα αγαπημένα μου βαπόρια η ΡΟΔΑΝΘΗ. Θυμάμαι όταν είχε πρωτομπει στο Αιγαίο το κοίταζες και σου προκαλούσε δέος! Το 96 που το βαπόρι έκανε Παροναξία βραδινά και είχα την τύχη να ταξιδέψω για πρώτη φορά μαζί του και να επισκεφτώ τη για λίγο τη γέφυρα, θυμάμαι ότι πήγαινε πατημένους 21 κόμβους. Φανάρι με φανάρι την Πάρο σε 4 ώρες και 20 λεπτά όπως λέει και ο φίλος Lord για το 1991. Το βαπόρι αν και είχε ήδη περάσει από ναύλωση στην Cotunav μέσα ήταν απλά άψογο. Τότε πισίνες, disco και τα συναφή λειτουργούσαν κανονικότατα και ο κόσμος έδειχνε να το χαίρεται. Ζόρικο στη μανούβρα κυρίως λόγω του ενός τιμονιού και του μεγάλου πλάτους του, έπρεπε να ευθυγραμμιστεί πολύ καλά για να στρώσει ο κοντός καταπέλτης του. Γι'αυτό και καλύτερα να θυμόμαστε εκείνες τις ένδοξες χρονιές παρά τις τελευταίες της βρωμιάς, των σκισμένων καναπέδων και των 15 με το ζόρι κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
Εγώ πάντως μαθαίνω ότι τουλάχιστον ένας το συζητάει να το επισκευάσει το πλοίο που αγόρασε για δρομολόγια.Αν βέβαια υπάρχει κάποια καλή γραμμή...Φαντάζεστε για παράδειγμα το Ροδάνθη βαμμένο κίτρινο???? :o Λέω εγώ τώρα...Αν και φαίνετε να ναι μικρο το ενδεχόμενο ακόμα όλα παίζουν ;)

λευτερη εσυ πιστευεις οτι αυτο το πλοιο μπορει να ξαναταξιδεψει; ξεχνα τι ξερεις και τι ακουσες. πιστευεις οτι ενα πλοιο 38 ετων, που ειναι δεμενο 3 χρονια (με εξαιρεση δυο μηνες το 2009), που εχει να του γινει σοβαρη επισκευη κοντα στα εξι χρονια, που ειχε τα γνωστα μηχανολογικα προβληματα πριν σταματησει, υπαρχει περιπτωση να δρομολογηθει; θα εδινες εσυ (υποθετικα μιλω:D) λεφτα σε ενα τετοιο πλοιο τετοιες εποχες. δεν το παω παρα περα (κατα ποσο οι ανταγωνιστες που επενδυουν δισεκατομμυρια, θα αφησουν κανεναν τελεμε να μπει με τον κατιμα να τους παιρνει τον αφρο).

Link to comment
Share on other sites

Εννοείτε πως δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσουν.Απλά εγώ μίλησα για μια φιλολογική συζήτηση για ενδεχόμενη δρομολόγηση...και για μένα είναι αδύνατον να βγεί στη γραμμή...

Όταν όμως κάποιος σε πέρνει τηλέφωνο και μπούρου -μπούρου δεν μπορείς να μην αναφέρεις έστω και το φιλολογικό του ενδιαφέρον

Link to comment
Share on other sites

που ειναι δεμενο 3 χρονια (με εξαιρεση δυο μηνες το 2009),

Το πλοίο το Σεπτέμβριο του 2011 θα συμπληρώσει 2 χρόνια παροπλισμού!!! Και κατά δεύτερον το 2009 ταξιδέψε παραπάνω από τους 2,5 μήνες το καλοκαίρι, μιας και ταξίδευε το χειμώνα!!! Στην άγονη γραμμής της Κασοκαρπαθιας!!!

θα εδινες εσυ (υποθετικα μιλω:D) λεφτα σε ενα τετοιο πλοιο τετοιες εποχες.

Εάν θέλεις τη προσωπική μου άποψη είναι πως ναι!! Γιατί μπορεί να το αγοράσει κάποιος πολύ φτηνά και να ρίξει τα χρήματα που απαιτούνται για να το ξεκινήσει, όπου θα κοστίσει πολύ λιγότερο από μια αγορά ενός νέου πλοίου (πχ από την Ιαπωνία), που θα πρέπει να υποστεί κάποια μετασκευή!!

Link to comment
Share on other sites

εχεις την καλοσυνη να μας πεις ποσα λεφτα θελει για να παρει χαρτια και ποσα για να μπορει το ξενοδοχεακο του να σταθει απεναντι στον ανταγωνισμο;

Link to comment
Share on other sites

Το χειμώνα έτυχε να συνομιλήσω με κάποιους που κοίταζαν κάποια πλοία του Αγουδημου, για να αγοράσουν από το πλειστηριασμό. Υπολόγιζαν ότι ρίχνοντας γύρω στα 3 εκ Ευρώ για να συντηρήσουν το πλοίο έφταναν (μηχανικά & ξενοδοχειακά)!!!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν έχει νόημα αυτή η κουβέντα, καθώς αυτό το ζήτημα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Και κυρίως από το ποιά εταιρεία θέλει το πλοίο και για ποιά γραμμή το θέλει. Ποιά είναι δηλαδή τα ποιοτικά στάνταρ της εταιρείας και το επίπεδο ανταγωνισμού στην συγκεκριμένη γραμμή. Μπορεί η μια εταιρεία για μια γραμμή να θεωρεί υπεραρκετά πχ τα 3εκ...και η άλλη εταιρεία για άλλη πιό ανταγωνιστική γραμμή τα 3 εκ να μην της φτάνουν ούτε για αλλαγή ταπετσαρίας των καναπέδων.

Αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι η αγορά δείχνει την πραγματικότητα. Μέχρι στιγμής δεν εμφανίσθηκε εφοπλιστής στο διαγωνισμό. Ίσως να το απέφυγαν, γιατί μία μαζική αγορά θα είχε λιγότερα νομικά προβλήματα. Εάν δεν βρεθεί εφοπλιστής και μετά την μεταβίβαση στους πλειοδότες..σημαίνει ότι τα πλοία δεν αξίζουν τα λεφτά τους για δρομολόγηση.

Link to comment
Share on other sites

να πω την γνωμη μου!οταν εδωσαν 8εκατ. κ φτιαξανε το ροδος κ ειναι κουκλα μεσα πιστευω κ γω οτι 3-5εκατ. για ξενοδοχειακο κ μηχανες ειναι καλα!κ αλλα 3 να το αγορασουν το πολυ...

Link to comment
Share on other sites

Και ποια ειναι η γραμμη που μπορει το Ροδανθη να σταθει και να κανει αποσβεση τα 6-8 εκατομυρια και μετα να εχει κερδος? Ειμαστε καλα στα μυαλα μας?

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουν μερικες γραμμες που μπορει να σταθει πιστευω και εγω,βεβαια δεν ξερω να μπορει να εκανε αποσβεση γρηγορα αλλα πχ βραδυνο Παρο-Ναξο-Ιο-Θηρα θα μπορουσε να κανει,οπως εκανε τα τελευταια χρονια.Μια αλλη γραμμη ειναι Ικαρια-Σαμο,οπως και να εμπαινε στην γραμμη του Ρεθυμνου.Ολα αυτα βεβαια ειναι η αποψη μου.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη μεχρι στιγμης λεμε λογια του αερα παμε να προσπαθησουμε να υπολογισουμε 2 εσοδα και 2 εξοδα μπακαλιστικα να δουμε τι θα βγαλουμε στο τελος γιατι καλες ειναι οι αερολογιες αλλα δεν παυουν να ειναι αερολογιες. Στην περιπτωση λοιπον που βρεθει τρελος να αγορασει το Ροδανθη το λιγοτερο που θα δωσει ειναι ενα ποσο ελαχιστα πανω απο τη σημερινη τιμη σκραπ του βαποριου. Ας πουμε λοιπον οτι το αγοραζει με μπακαλιστικους υπολογισμους 2.500.000. Επισης ας πουμε οτι το αγοραζει και οπως ειναι χωρις να βαλει ουτε ενα ευρω (πραγμα αδυνατον, καθως πρεπει να επανεκδοθουν πιστοποιητικα, να αλλαξει κλαση κτλ.) το δρομολογει σε μια γραμμη. Δε λεμε ποια γραμμη ειναι αυτη αλλα ας υποθεσουμε πως ειναι Κυκλαδες και το βαπορι κανει 100+100 μιλια για ενα κυκλικο δρομολογιο. Με μια ταχυτητα 17,5 κομβων χρειαζεται περιπου 12 ωρες να κανει ενα κυκλικο δρομολογιο. Ας υποθεσουμε οτι κανει 6 κυκλικα τη βδομαδα καθως ειναι καλοκαιρι και εχει κινηση. Μαζευει συνολικα 324 πλευσιμες ωρες το μηνα. Κατω απο ιδανικες συνθηκες (καλη επισκευη δεξαμενισμος κτλ) θα καιει 1,8 με 2 τονους την ωρα αλλα εγω επειδη ειμαι καλος ανθρωπος βαζω 1,5 τονο στους υπολογισμους μου. Χωρις να υπολογιζω μεσα και καυσιμα για ηλεκτρομηχανες κτλ.. Φτανουμε αισιως τους 486 τονους για ενα μηνα. Δηλαδη με σημερινες τιμες περιπου 440.000 ευρω μονο για καυσιμα. Σε αυτο το σημειο θα πρεπει να βαλουμε στο μπλοκακι μας και αλλα 90.000 ευρω για πληρωμα (που δε φτανουν, πανω απο 100 εχει ενα σημερινο ακτοπλοικο) Συνολο εξοδων μονο για πληρωμα και καυσιμα 530.000 ευρω το μηνα. Με μια μεση τιμη απο συμβατικα πλοια στο Αιγαιο ας πουμε λοιπον οτι η δικη μας τιμη θα ειναι 35 ευρω... Αλμυρη δε λεω αλλα Ροδανθαρα ειναι αυτη. Βεβαια να τονισουμε οτι απο τα 35 καποια θα πανε στους υπολοιπους τριτους που δεν εχουν αφαιρεθει ακομα απο τις τιμες στους πρακτορες στους φορους κτλ αλλα εμεις θα υπολογισουμε το 35 οτι το βαζουμε στην τσεπη γιατι το αφεντικο χαριζει σημερα. Για να βγαλουμε λοιπον τα εξοδα μας θελουμε 12.500 επιβατες το μηνα, δηλαδη 235 μεσο ορο σε καθε δρομολογιο...

Υπεροχα.. Μετα τον 236 επιβατη λοιπον μετραμε κερδη. Πρακτικα αν και θα γεμισει σε ορισμενα δρομολογια και με βαση τη σημερινη οικονομικη κατασταση το βαπορι να πουμε οτι θα εχει 800 επιβατες μεσο ορο τους μηνες Ιουλιο Αυγουστο σε καθε δρομολογιο (και πολλους λεω για μεσο ορο) Τα εσοδα του λοιπον ανα μηνα θα ειναι 1.500.000. Αν αφαιρεσουμε τα 500.000 εξοδα μονο για πληρωμα και μας μενει 1.000.000 το μηνα. Ουαου σε 2 μηνες σχεδον βγαλαμε την αγορα... Υπεροχα.

Και ερχεται ο μαυρος Σεπτεμβρης. 250 επιβατες στο κυκλικο δρομολογιο, 4, δρομολογια τη βδομαδα, με το ζορι τζιραρουμε 150.000 το μηνα. Σχεδον ουτε για το πληρωμα δε φτανουν. Μπαινουμε μεσα 350.000 το μηνα... (σαν τα νουμερα του Σουπερφερρυ ΙΙ ενα πραμα) Αν το χειμωνα δουλεψει το βαπορι 8 μηνες και 2 κανει επισκευη τοτε συνολικα σε ετησια βαση με ολα τα υπερ δικα μας και ολα τα κακα να μην τα υπολογιζουμε ειμαστε μεσα. Εκτος απο τα λεφτα που εχουμε δωσει για το αγορασουμε. Χωρια οτι πρεπει να κανουμε επισκευη γιατι το καλοκαιρι βγηκαμε αρον αρον, ισως ξανα δεξαμενη, κανα εκτακτο γιατι το βαπορι δεν ειναι και μπεμπα κτλ κτλ.

Με λιγα λογια εγω δε θα το επαιρνα και πιστευω οτι σε λιγο θα το δουμε να ποζαρει στο φιλο και γειτονα Σελιμ Σαν.

ΥΓ. Συγγνωμη για την κουραση οσων μπηκαν στον κοπο να το διαβασουν αλλα δε μπορω να ακουω ανοησιες πια, ειμαι σε κρισιμη ηλικια.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι μετα την αναλυση που εκανες,ασχετα αν δεν υπολογισες το γκαραζ του :P ,οχι μονο το Ροδανθη αλλα το καθε Ροδανθη(δηλαδη ολα τα πλοια της ακτοπλοιας μας) βλεπω με αυτα τα εξοδα που εχουν(στα καινουργια ειναι ακομη πιο δυσκολα,ασχετα αν παιρνουν και πιο πολυ κοσμο) οτι το φοντο ειναι μαυρο για πολλες εταιριες,ειδικα τον χειμωνα.

Edited by Lord
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...