Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Φιλε Jerry, συμφωνώ με οσα εγραψες αλλα θα επισημανω τη σχετικοτητα τους. Το ταμπελάκι θα αναρτηθεί και για εκείνους που έυκολα και καιροσκοπικά κρίνουν τους άλλους στην προσπάθεια τους να εξυπηρετήσουν τον τόπο τους, όταν εκείνοι ανέξοδα κάθονται ως ξερόλες και σπέρνουν φήμες. Υπάρχουν κι εκείνοι που παρολο που τους ενδιαφέρει η έξωθεν καλή μαρτυρία δεν την επιζητούν όμως από χώρους, όπως η Ακτή Μιαούλη, γιατί μπορεί να πιστεύουν ότι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα εκείνοι οι άνθρωποι που αξίζει να έχουν την καθαρή και σωστή εικόνα των πραγμάτων κι ενδιαφέρονται πρώτιστα για αυτούς. Σε ένα χώρο, άλλωστε, όπως το λιμάνι, η πιάτσα και η ακτοπλοΐα γενικότερα, όπου κατά κοινή ομολογία αποτελή τη πιο "βρώμικη" βιομηχανία στη χώρα, μπορεί να είναι λογικό κάποιοι να μην ενδιαφέρεται για τη γνώμη των πολλών, όταν εκείνοι είναι εκ των προτέρων προδιαθετιμένοι αλλιώτικα. Οπότε, πράγματι αφήνουν τα πράγματα να μιλήσουν από μόνα τους και δεν αγχώνονται να κηνηγούν τις φήμες που σπέρνουν οι άλλοι σκόπιμα, ή τις κριτικές των "παραγόντων" που κάθονται στα καφενεία της Ακτής Μιαούλη.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το ταμπελάκι θα αναρτηθεί και για εκείνους που έυκολα και καιροσκοπικά κρίνουν τους άλλους στην προσπάθεια τους να εξυπηρετήσουν τον τόπο τους, όταν εκείνοι ανέξοδα κάθονται ως ξερόλες και σπέρνουν φήμες.
φιλοι μου νομιζω οτι δεν τα ξερουμε ολα και κανουμε ευκολες και ανεξοδες επικρισεις.

πολλα απο αυτα που γραφονται και κυριως απο αυτα που ακούγονται ειναι ανακριβη κυριως γιατι οι ανθρωποι αυτοι δεν χολοσκανε να κυνηγανε απο πισω τις φημες, που διαδιδονται απο την "αγορα" (οτι κι αν αυτο σημαινει)..

Δεν έχω καταλάβει αν με αυτά που γράφεις αναφέρεσαι σε δημοσιεύσεις του forum. Αν ναι, θα ήταν καλό να γίνεις πιο συγκεκριμένος.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς αναφέρομαι στο παραπάνω σχόλιο του Jerry και στις "ενδελεχείς" αναλύσεις του Panagia Ekatontapiliani και Neptune.

Shipfriends μου, νομίζω ότι όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα στο τέλος. Ειδικά ο αχάριστος.

Για αυτό είπε buy-buy η Corsica από δώ. Σου λέει, η Corsica: " φέρνω ταχύπλοο, τους πάω σε 5 ώρες, φέρνω συμβατικό του πάω όλους φτηνά, άνετα και όλα τα φορτηγά μέσα, χωρίς επιδότηση και "χορηγώ" στο Κράτος το εκατομμύριο της επιδότησης, με πολεμούν κάπiοι ντόπιοι Νομαρχούκες και Δημαρχούκες ενώ μου χρωστάνε και μερικές 100άδες χιλ ευρώ, τα βάζω με τα καρτέλ των καυσίμων (με πλοκάμια και στη Σάμο)και μου λένε ότι βάζω μετο μπιτόνι, ανέχομαι ανεκδιήγητους εκπροσώπους σωματείων που θυμίζουν τη Napoli του 19ου αι, τα πληρώματα, δαγκώνουν το χέρι που τους ταϊζει (γιατί κάποιοι μπορεί να τους τάζουν αλλού δουλειά και bonus-τη βρήκαν άραγε τώρα;) και συκοφαντούν το ίδιο το πλοίο, στέλνω το ταχύπλοο στην Αλεξ/λη χωρίς επιδοτήσεις κτλ, παθαίνει ατύχημα (αλήθεια έμαθε κανείς τα αίτια του ατυχήματος, ποιοι ήταν και ποιοι δεν ήταν μέσα από το πλήρωμα;), τους είχα όλους ναυτολογημένους αδιάκοπα από 15 Σεπτ 08 ενώ το πλοίο σταμάτησε, δεν τους απέλυσα μήπως και δουλέψει το πλοίο αλλού - αλλά εκείνοι περιφερόντουσαν στην Ακτή Μιαούλη (φίλε Jerry) καπνίζοντας και πίνοντας, ένα-δυο στην Αλεχ/λη παρίσταναν τους πεινασμένους γιατί ξόδευαν ότι έχουν και δεν έχουν στα...νυχτάδικα γυρνοβολώντας τα βράδια ενώ έμεναν σε Ξενοδοχεία και έπαιρναν δημοσιογράφους τηλ. για να κάνουν και ντόρο... τα λιμεναρχεία κάνουν το Κινέζο και πάντα απόλυτη υπακοή στα "σωματεία", ντόπιοι (Ικαρία-Σάμος-Φούρνοι) πρωτοστατούν στις επισχέσεις, καπετάνιοι (εκτός του Μαθιούδη) προσπάθησαν από την πρώτη στιγμή να βγάλουν το πλοίο άχρηστο (ευτυχώς που γλύτωσαν οι ανεμογεννήτριες στην Ικαρία) χωρίς να τα καταφέρουν τελικά, αλλά έκαναν συλλογή από μπίντες και κολόνες, συνδικαλιστές περιφερόντουσαν στο Βέρα λέγοντας "τι άλλο θα βρούμε να το δέσουμε".. και αναρωτιούνται γιατί εγώ (η Corsica) τα παίρνω και στο κρανίο και παίρνω και το 2ο πλοίο από 'κει;"

Αυτό είναι ένα-στην κυριολεξία-ελάχιστο δείγμα από πραγματικό inside information αγαπητοί φίλοι και όχι σχόλια που βρήθουν υποκειμενικότητας και παντογνωσίας άπό κάποιους, που, με εξαιρέσεις ευτυχώς, διάβασα σε αυτό το site για την Καλλίστη και αποφάσισα με χαρά να γίνω μέλος για καλοπροαίρετες ανταλλαγές απόψεων, που θεωρώ ότι είναι στην πλειοψηφία τους.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς αναφέρομαι στις "ενδελεχείς" αναλύσεις του Panagia Ekatontapiliani και Neptune.

Αυτό είναι ένα-στην κυριολεξία-ελάχιστο δείγμα από πραγματικό inside information αγαπητοί φίλοι και όχι σχόλια που βρήθουν υποκειμενικότητας και παντογνωσίας άπό κάποιους.

Επειδή μπήκες στην παρέα μας μόλις χθες, καλό θα ήταν να αφιερώσεις λίγη ώρα και να δεις τις δημοσιεύσεις για την εταιρεία και τα πλοία της, για τα 3 τελευταία χρόνια. Πάνω σε αυτά θα είχε ενδιαφέρον να ακούσουμε τις ενστάσεις σου και να μας επισημάνεις τις αναλύσεις που δεν επιβεβαιώθηκαν.

Για αυτό είπε buy-buy η Corsica από δώ. Σου λέει, η Corsica: ... και αναρωτιούνται γιατί εγώ (η Corsica) τα παίρνω και στο κρανίο και παίρνω και το 2ο πλοίο από 'κει;

Η Corsica συγκεκριμένα δεν μπορεί να είπε τίποτα από αυτά που αναφέρεις καθώς δεν είχε την διαχείριση των πλοίων. Τα έμαθε πολύ αργότερα όταν άρχισε να καταλαβαίνει πως κάτι δεν πάει καλά.

Αν τώρα αυτά που αναφέρεις είναι σωστά, δεν έχουν να κάνουν παρά με τον επίλογο της όλης ιστορίας, όταν τα λάθη που οδήγησαν στοn επίλογο αυτό είχαν αρχίσει από νωρίς και είχαν επισημανθεί σε αυτό το forum. Για αυτά, τι έλεγε η Corsica;

Link to comment
Share on other sites

νομίζω ότι όποιος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα στο τέλος. Ειδικά ο αχάριστος.

Μεγαλη κουβεντα ειπες τωρα. Τεραστια... Η Καλλιστη δεν εταζε Μεγκα Εξπρες, Μεγκα Χανια, Πειραια-Ηρακλειο, Το Αιγαιο θα γινει κιτρινο κτλ??

Αν δεις και λιγο στο θεμα του Σαρντινια Βερα θα δεις οτι το πλοιο ΧΑΡΙΣΤΙΚΑ ταξιδεψε οσο ταξιδεψε με πρωτοκολο 600 ατομων. Με υποσχεσεις οτι θα βαλει πορτες στο γκαραζ. Ετσι δεν ειναι? Η δε θυμαμαι καλα? Το Κορσικα με το μικρο πρωτοκολο και το δυσκολο Ικαριο ηταν δεδομενο οτι δε μπορουσε να κανει τιποτα παραπανω απ οτι εκανε ο Αιολος πριν λιγα χρονια. Να μην εχει δηλαδη καλα αποτελεσματα και να τα μαζεψει και να φυγει.

Και για να μην πηγαινουμε και πολυ μακρια. Δες την Aegean Speed Lines. Κι αυτη απο ενα ταχυπλοο ξεκινησε και μαλιστα σε σχεση με τα δεδομενα της εποχης ηταν πισω απο τον ανταγωνισμο. Αλλα σιγα σιγα με σωστες κινησεις και δουλεια δες που εφτασε. Δεν αντιλεγω οτι η Καλλιστη δεν τα βρηκε ολα στρωμενα αλλα σιγουρα εχει κανει κι αυτη τα λαθη της τα οποια ειναι σημαντικα.

Link to comment
Share on other sites

τους είχα όλους ναυτολογημένους αδιάκοπα από 15 Σεπτ 08 ενώ το πλοίο σταμάτησε, δεν τους απέλυσα μήπως και δουλέψει το πλοίο αλλού -και αναρωτιούνται γιατί εγώ (η Corsica) τα παίρνω και στο κρανίοκαι παίρνω και το 2ο πλοίο από 'κει;"

Αυτό είναι ένα-στην κυριολεξία-ελάχιστο δείγμα από πραγματικό inside information αγαπητοί φίλοι και όχι σχόλια που βρήθουν υποκειμενικότητας και παντογνωσίας άπό κάποιους, που, με εξαιρέσεις ευτυχώς, διάβασα σε αυτό το site για την Καλλίστη και αποφάσισα με χαρά να γίνω μέλος για καλοπροαίρετες ανταλλαγές απόψεων, που θεωρώ ότι είναι στην πλειοψηφία τους.

Πού ήσουνα κρυμένος capten τόσα χρόνια και ήρθες στην ...απόλυση γιατί το... δι ευχών τόπαμε προχθές την Παρασκευή;Και μη μου πείς πως δεν ήξερες και σήμερα μας έμαθες,γιατί απο το 2005 και δώθε,όλος ο Πειραιάς είναι μέσα στο forum το οποίο ως μάντης Τειρεσίας πρόβλεψε τα παρελθόντα-

πα(γειώνει) τα παρόντα και καθ(οδηγεί)τα μελλούμενα -καταστάσεις και δρώμενα στην ακτοπλοία (εταιρείες και βαπόρια)

Ο πρώτος λόγος που γράφεις (τους είχα,τους απέλυσα,τα πήρα κλπ) φωτογραφίζει ότι είσαι ...της Μεραρχίας.Και αν είσαι και original ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ.

ΕΙΜΑΣΤΑΝ 2-ΓΙΝΑΜΕ 3;-ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ 1013-(εκτός και βγεί αληθινός ο άλλος Καππαδόκης capt.και μείνουμε πάλι 2)

Link to comment
Share on other sites

Επειδη πολλα υπαρχουν για να ειπωθουν αλλα λιγα μπορουν, επειδη οπως προειπα το ταμπελακι ειναι αναποφευκτο για ολους ειτε ειναι διαχειριστες ειτε πλοιοκτητες ειτε κρατος ειτε ναυτικοι ειτε σωματεια, επειδη η πραγματικοτητα δικαιωνει ή οχι ολους τους εμπλεκομενους και επειδη εν τελει ολοι κρινομαστε απο το αποτελεσμα, το μονο που θα προσθεσω σε αυτα που ειπα πριν ειναι οτι ο καθενας εχει την δικη του οπτικη των πραγματων και μπορει να συνεχισει να τα βλεπει οπως θελει και οπως τον βολευει.

Η corsica πχ μπορει να ειδε μια αποτυχημενη επιχειρηματικη κινηση ειτε λογω δικων της λαθος επιλογων είτε λογω αυτων που αναφερεις αγαπητε captain.

Οι νησιωτες μπορει να ειδαν ενα σωτηρα πατριωτη τους που αδικηθηκε και πολεμηθηκε απο ολους, αλλα μπορει να ειδαν και λογια χωρις αντικρυσμα.

Οι ναυτικοι με τα σωματεια τους να ειδαν μια εταιρεια που ξεκινησε με τις καλιτερες προοπτικες και στο τελος να ειδαν μια εντελως διαφορετικη πλευρα.

Το κρατος το ιδιο να ειδε μια λυση στα ακτοπλοϊκα προβληματα του αλλα και απο την αλλη να βρεθηκε προ ενος προβληματος που δεν το περιμενε.

Οπτικες υπαρχουν πολλες, και σιγουρα η Ακτη Μιαουλη δεν ειναι λειβαδι με μαργαριτες και αγγελακια, για τους ναυτικους τουλαχιστον παραμενει εκτος απο τοπος για καφε και συζητησεις, και το χωνευτηρι ολων των θαλασσων.

Ολα εκει καταληγουν, απο τον αλητη καπετανιο που τους εκοβε το ψωμι για να μεγαλουργησει η εταιρεια και ο ιδιος να κονομησει, μεχρι τον αλλο που ηταν παληκαρι και τρεχουν να του σφιξουν το χερι και να τον ευχαριστησουν για την δικαιοσυνη του οσο εκαναν μαζι του.

Και εκει στα 200 μετρα της, υπαρχουν ανθρωποι που δεν τολμουν να κατεβουν γιατι τους "χρωστανε" πολλα τα πληρωματα, και υπαρχουν και αλλοι που κοιτανε τον κοσμο στα ματια και δεν εχουν να φοβηθουν τιποτα.

Στην ιδια περιοχη δρουν εδρασαν και θα δρασουν και ολοι οι υπολοιποι εμπλεκονται με τη ναυτιλια απο οποιοδηποτε ποστο.

Κατι αντιστοιχο θα ισχυει και για αυτους.

Καλες διακοπες

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μπήκες στην παρέα μας μόλις χθες, καλό θα ήταν να αφιερώσεις λίγη ώρα και να δεις τις δημοσιεύσεις για την εταιρεία και τα πλοία της, για τα 3 τελευταία χρόνια. Πάνω σε αυτά θα είχε ενδιαφέρον να ακούσουμε τις ενστάσεις σου και να μας επισημάνεις τις αναλύσεις που δεν επιβεβαιώθηκαν.

Η Corsica συγκεκριμένα δεν μπορεί να είπε τίποτα από αυτά που αναφέρεις καθώς δεν είχε την διαχείριση των πλοίων. Τα έμαθε πολύ αργότερα όταν άρχισε να καταλαβαίνει πως κάτι δεν πάει καλά.

Αν τώρα αυτά που αναφέρεις είναι σωστά, δεν έχουν να κάνουν παρά με τον επίλογο της όλης ιστορίας, όταν τα λάθη που οδήγησαν στοn επίλογο αυτό είχαν αρχίσει από νωρίς και είχαν επισημανθεί σε αυτό το forum. Για αυτά, τι έλεγε η Corsica;

Η Corsica, ίσως να μην είναι γνωστό αλλά επ'ευκαιρίας ας γίνει, έχει το 70% της Καλλίστη και από τη πρώτη στιγμή, γνώριζε και αποφάσιζε για τα πάντα. Δεν έμαθε τίποτε πολύ αργότερα. Το Corsica Express ήταν σε Time Charter ("χρονοναύλωση") στην Καλλίστη. δηλ, αυτό σημαίνει ότι η Corsica είχε την ευθύνη για τις πληρωμές πληρώματος, ασφαλειών, τεχνική διαχείρησης κτλ. Μέσω της Καλίστη έκανε την εμπορική εκμετάλλευση. Το Vera ήταν bareboat ("γυμνή ναύλωση") και την ευθύνη την είχε η Καλίστη για όλα εκτός της τεχνικής διαχείρησης. Είτε λοιπόν απευθείας, στο ένα πλοίο, είτε εμμέσως, ως ο κυρίαρχος μεγαλομέτοχος στην Καλλίστη για το άλλο, είναι και ο κατά το νόμο υπεύθυνος, διαχειρίζων και αποφασίζων για όλα.

To management μηπως το ειχε η περιφημη V'Ships???? εχω απορια αν κανεις το γνωριζει.......

Η V-ships, έχοντας υπό τη διαχείρηση της όλο το στόλο της Corsica, είχε και τη διαχείρηση των δύων πλοίων στην Ελλάδα. Το Corsica εξ αρχής και το Vera από Φεβρ 08!

[/b]

Πού ήσουνα κρυμένος capten τόσα χρόνια και ήρθες στην ...απόλυση γιατί το... δι ευχών τόπαμε προχθές την Παρασκευή;Και μη μου πείς πως δεν ήξερες και σήμερα μας έμαθες,γιατί απο το 2005 και δώθε,όλος ο Πειραιάς είναι μέσα στο forum το οποίο ως μάντης Τειρεσίας πρόβλεψε τα παρελθόντα-

πα(γειώνει) τα παρόντα και καθ(οδηγεί)τα μελλούμενα -καταστάσεις και δρώμενα στην ακτοπλοία (εταιρείες και βαπόρια)

)

Δεν ξέρω αν είναι όλος ο Πειραιάς μέσα στο site, και άλλωστε η γνώμη μου για "όλον το Πειραιά" νομίζω έχει γίνει αντιληπτή. Είναι αλλιώς από τη βαρδιόλα, τον καναπέ, ή το καφενίο και αλλιώς από το γραφέιο.

Οι συμπεριφορές εκ μέρους των πληρωμάτων και των σωματείων απέναντι σε αυτήν την εταιρεία βιώθηκαν για πρώτη φορά στο λιμάνι, κατά την ομολογία πολλών παλαιών ακτοπλόων και ναυτικών, που δεν τα ξανασυνάντησαν.

Το ότι είδαμε εκρποσώπους σωματείων να μην μπορούν αν δεχτούν ότι το πλοίο θα ξεκινήσει και να ομολογούν δυνατά ότι "θα το ξανασταματήσω με καταγγελία" και να κάνει ψευδή καταγγελία για το καταπέλτη δήθεν, για να αργοπορήσει το πλοίο 2 ώρες (για να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι) ή να ομολογούν μετα από λύση επίσχεσης ότι "τώρα θα ισχυριστούμε ότι οι υπογραφές είναι πλαστές αυτών που πληρώθηκαν" για να μη λυθεί η επίσχεση, ή όταν το πλήρωμα υπέγραψε ότι δεν έχει απάιτηση από την εταιρεία και δεν συντρέχει λόγος να μη γίνει δρομολόγιο (όπως είχε καταγγείλλει ένα σωματείο) και να αρπάζουν με βία το χαρτί των υπογραφών από το πλήρωμα, είναι ελάχιστα παραδείγματα από "σκηνές" των τελευταίων δύο χρόνων. Αυτά, δεν τα είδε, δεν τα άκουσε ή δεν τα λέει "ο Πειραιάς";

Edited by proud_ionian
κατα ριπας
Link to comment
Share on other sites

Η Corsica, ίσως να μην είναι γνωστό αλλά επ'ευκαιρίας ας γίνει, έχει το 70% της Καλλίστη και από τη πρώτη στιγμή, γνώριζε και αποφάσιζε για τα πάντα.

Ήξερε η Corsica για τη δυναμικότητα της γραμμής της Ικαρίας-Σάμου; Είχε λόγο για το πόσα δρομολόγια την εβδομάδα θα κάνουν τα πλοία; Για το εάν θα αναχωρούν και τα δύο τις ίδιες ημέρες; Γνώριζε για τους περιορισμούς του 10ωρου στα ταχύπλοα πριν ξεκινήσει τα δρομολόγια το Corsica Express; Καθόριζε την τιμολογιακή πολιτική; Ασκούσε την επικοινωνιακή πολιτική; Ήταν δική της επιλογή να ανέβει το ταχύπλοο στην Αλεξανδρούπολη για να δρομολογηθεί χωρίς επιδότηση; Είχε ιδέα για το καθεστώς των άγονων γραμμών, μήπως δικοί της άνθρωποι προετοίμασαν και κατέθεσαν τον φάκελο στο διαγωνισμό;

Είτε με Time Charter είτε με bareboat, την εμπορική εκμετάλλευση και το day by day operation της εταιρείας, το είχαν οι ναυλωτές.

είναι ελάχιστα παραδείγματα από "σκηνές" των τελευταίων δύο χρόνων. Αυτά, δεν τα είδε, δεν τα άκουσε ή δεν τα λέει "ο Πειραιάς";

Είναι σκηνές των τελευταίων μηνών και όχι των τελευταίων 2 χρόνων, τις οποίες και ο Πειραιάς τις είδε και στο forum έχουν αναφερθεί (εδώ, εδώ κλπ).

τους είχα όλους ναυτολογημένους αδιάκοπα από 15 Σεπτ 08 ενώ το πλοίο σταμάτησε, δεν τους απέλυσα μήπως και δουλέψει το πλοίο αλλού - αλλά εκείνοι περιφερόντουσαν στην Ακτή Μιαούλη (φίλε Jerry) καπνίζοντας και πίνοντας

Αν όπως αναφέρεις, το πλήρωμα είχε συμπληρώσει την υποχρεωτική δεκάμηνη δρομολόγηση και παρέμεινε ναυτολογημένο με απόφαση της εταιρείας, χωρίς ακόμα η διοίκηση να έχει αποφασίσει πως θα το χρησιμοποιήσει κερδοφόρα τους χειμερινούς μήνες, αυτό αποτελεί έναν ακόμα επιχειρηματικό ατόπημα. Τώρα για το τι έκαναν οι ναυτικοί περιμένοντας να ξεκινήσει το πλοίο, δεν μπορώ να καταλάβω την ένσταση σου.

ένα-δυο στην Αλεχ/λη παρίσταναν τους πεινασμένους γιατί ξόδευαν ότι έχουν και δεν έχουν στα...νυχτάδικα γυρνοβολώντας τα βράδια

Δηλαδή είχαν πληρωθεί κανονικά από την εταιρεία και έφαγαν τα χρήματα τους????? :confused:

Link to comment
Share on other sites

προσωπικη μου γνωμη ειναι πως εγινε κακη διαχειρηση τoσο σε στρατηγικες οσο και σε οικονομικες αποφασεις. Γι αυτο ειπαν "bye bye"!

Link to comment
Share on other sites

ο Τσαμοπουλος πηρε μια πολυ σκληρη συνεντευξη του σπανου. τον στριμωξε πραγματικα:rolleyes:.

και καλα ο ενας που τα λεει, μας εχει συνηθισει, αλλα ο αλλος που ρωταει δεν μπορουσε να ρωτησει και κατι πιο δυσκολο. ουτε συνεντευξη του βενιζελου στον πρετεντερη δεν ειναι τοσο δυσκολη.

Link to comment
Share on other sites

Και για να συμπληρωσω αγαπητε proud, διεπραξε μεγα ατοπημα ο εγκυρος ναυτιλιακος συντακτης. Μπορει να εβγαλε ¨ολη¨ την αληθεια στο φως και να βρηκαν τα δικια τους οι αδικημενοι αυτης της βρωμικης ακτης Μιαλούλη, αλλα δεν έκανε το βασικότερο ως δημοσιογράφος που σέβεται τον εαυτό του, την δημοσιογραφία που υπηρετεί και κυρίως την δεοντολογία που την διέπει, δεν φωτογραφήθηκε μαζί του :(.

Απαράδεκτον

Link to comment
Share on other sites

Αν κανει καποιος μια αναδρομη στον ελληνικο κινηματογραφο των δεκαετιων 50-60, ενα αγαπημενο θεμα των σεναριογραφων ηταν ο πλουσιος θειος απο την Αμερικη που θα γυρνουσε στην Ελλαδα για να σωσει τους συγγενεις του απο την φτωχια. Στην δεκαετια του 70 τη θεση του πλουσιου εξ' Αμερικης θειου σαν σεναριακο ευρημα παιρνει το να κερδισει καποιος το λαχειο ή να κανει ενα πλουσιο γαμο. Κοινος παρονομαστης ολων των σεναριων αυτων, η λυση των προβληματων απο καποιας μορφης "απο μηχανης Θεού".

Το πως και γιατι το εγχειρημα της Καλλίστη κατεληξε οπως κατεληξε, ειναι θεμα συζητησης, πιστευω ομως πως λιγο εως πολυ οι πρηγουμενες σελιδες μπορουν να διαφωτισουν ακομα και τους πιο απαιτητικους αναγνωστες. Το τελικο αποτελεσμα, ο,τι κι αν εγινε ειναι πως μια προσπαθεια που αυτοδιαφημιστηκε ως σωτηρια λυση και επανασταση, ειναι πια παρελθον και μαλιστα με πικρό τροπο και για οσους επενδυσαν σε αυτην την προσπαθεια και τα χρηματα τους αλλα και τις ελπιδες τους για μια καλυτερη συγκοινωνια που τα νησια αυτα εχουν πραγματι μεγαλη αναγκη.

Το διδαγμα ειναι πως ολοι μας πρεπει να κραταμε γενικα μικρο καλαθι και να προσπαθουμε ψυχραιμα να διακρινουμε την πραγματικοτητα απο το σεναριακο ευρημα. Κι οπως ειπε κι ο Jerry, καλες διακοπες(αν βρουμε εισιτηριο για την Ικαριά:()

Link to comment
Share on other sites

ο Τσαμοπουλος πηρε μια πολυ σκληρη συνεντευξη του σπανου. τον στριμωξε πραγματικα:rolleyes:.

...ο αλλος που ρωταει δεν μπορουσε να ρωτησει και κατι πιο δυσκολο

Δηλαδή για πες καμιά δύσκολη ερώτηση που θα επρεπε να ρωτήσει και να απαντηθεί για εκείνους που τυχόν να μην τα γνωρίζουν εκ των προτέρων όλα;

Link to comment
Share on other sites

παρα πολλες. ετσι και διαβαζε για λιγο το thread της καλλιστη, του vera, του corsica express three και της ικαροσαμιας, θα εβρισκε απειρες ερωτησεις που ειναι ουσιαστικα αναπαντητες ή τις εχουν απαντησει οσοι τρωνε ωμο καφε;).

ξεκινω απο τις πιο προσφατες: για το βαθμο εμπλοκης της corsica στις αποφασεεις, αν η καλλιστη εκλεισε για τα 100 χιλιαρικα της νομαρχιας, γιατι η εταιρεια εταζε πραγματα που δεν επροκειτο να γινουν, γιατι ενω οι ιταλοι ετοιμαζονταν να παρουν πισω το vera, υποσχοταν επανεναρξη δρομολογιων. η συστηματικη διαδοση φημων ηταν απο ανυστεροβουλο υπερβαλλοντα ζηλο καποιων ή για να θολωνονται τα νερα; γιατι η καλλιστη "χρωματιστηκε" απο την πρωτη στιγμη με επιθεσεις στη νομαρχιακη αυτοδιοικηση και τον αρχηγο του πασοκ. μηπως απωτερος στοχος της καλλιστη ηταν να συνεχιστει η πολιτικη καριερα του εκπροσωπου της στο νομο σαμου; μηπως γι'αυτο οι ανακοινωσεις μεγαλειου; αληθευει ή οχι οτι οι ιταλοι πληρωσαν χοντρα ποσα απο οφειλομενα σε πληρωματα και ΝΑΤ για να παρουν τα πλοια τους πισω; τι οφελος ειχε τελικα η καλλιστη να προσφερει τιμες κατω του κοστους για να πεταξει τον Αγουδημο εξω και τελικα να βρεθουν και οι δυο εκτος μαχης. ευνοηθηκαν ή οχι τα νησια; γιατι ολη αυτη η συνωμοσια και ο πολεμος εγινε εναντια στην καλλιστη και οχι σε αλλες εταιρειες και πλοια που απεσπασαν μεριδια απο τους μεγαλους του αιγαιου (πχ θεολογος π, κοραης, aegean speedlines, aqua jewel κλπ). υπαρχουν ακομη οφειλομενα σε πληρωματα, προμηθευτες και αλλους;

τα παραπανω ενδεικτικα. αν διαβασεις τα thread θα βρεις περισσοτερα αναπαντητα ερωτηματα.

δεν ειμαι ουτε απο τη σαμο ουτε απο την ικαρια και δε με αφορα αμεσα το θεμα. πιστευω ομως (και το εχω πει αρκετες φορες εδω μεσα) οτι η μονη αξιοπιστη εναλλακτικη λυση στους 2 μεγαλους παικτες, μπορει να προελθει απο μικρες σοβαρες εταιρειες, με τοπικη βαση, (οχι μονο δρομολογιακα, αλλα και επιχειρηματικα) και που οι ιδιοκτητες θα εχουν και αλλα συμφεροντα (περα απο τα ακτοπλοϊκα) στους τοπους που εξυπηρετουν. ενδεικτικα θα αναφερω: aegean speedlines, fastferries (παναγιωτακης), alpha ferries (aqua jewel), ΑΝΜΕΖ, Tyrogalas Ferries, Strintzis Ferries κλπ. Εταιρειες με συνεπη παρουσια στις γραμμες που τις ανεδειξαν και που στους πελατες τους πουλανε υπηρεσιες και δρομολογια και οχι φουμαρα.

ξερετε την αποψη μου για τους πολιτικους της τοπικης αυτοδιοικησης και για το ρολο που πιστευουν οτι εχουν. δε νομιζω ομως οτι οι δημοσιοι καυγαδες ειναι ο καλυτερος τροπος να ξεκινησει μια εταιρεια, εκτος και αν με το σαματα θελει να κρυψει αλλα μειονεκτηματα της.

προσωπικα δεν θα ξαναασχοληθω με την καλλιστη. ελπιζω ομως να ασχοληθουν ουσιαστικα οι αμεσα ενδιαφερομενοι, που για την ωρα ασχολουνται με αλλοτρια

Link to comment
Share on other sites

Nα συμπληρώσω επίσης εαν τελικά αναρωτήθηκε ο ίδιος για τυχόν λάθη του, ή έφταιγαν όλοι οι άλλοι εκτός απο αυτόν; Επίσης εάν έχουν πληρωθεί όλοι, ή χρωστάμε και σε άλλους;

Ενδιαφέρον θα είχε επίσης να μάθουμε τι θα απογίνουν οι άνθρωποι που δουλεύουν στο γραφείο της εταιρείας και ποιό είναι τελικά το ηθικό δίδαγμα που έμαθε με τόση εμπειρία που απέκτησε ώστε να είναι πανέτοιμος και γνώστης όπος ο ίδιος δήλωσε ώστε να προχωρήσει ακάθεκτος στην ελληνική ακτοπλοϊα;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μπορεί τα -πάλαι ποτέ- δύο πλοία της εταιρίας να ξεκουράζονται εδώ και λίγο καιρό στην Σαβόνα, η ΚΑΛΛΙΣΤΗ όμως είναι ακόμα εδώ :rolleyes:. Είτε μέσω του κιόσκι της στα 200άρια, εκεί από όπου ξεκινούσε το ΒΕΡΑ,

είτε μέσω του site της, το οποίο συνεχίζει κανονικότατα να λειτουργεί και να μας ...ενημερώνει "σαν να μην πέρασε ούτε μέρα". B)

post-929-12832698308_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ΕΕΝ: Δεν έχει πτωχεύσει η Kallisti Ferries

H EEN εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία αποσαφηνίζει την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το μέλος της Kallisti Ferries.

Ειδικότερα επισημαίνει:

<Η Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας (ΕΕΝ) λαμβάνοντας υπόψη ενημέρωση – διευκρίνιση που έλαβε εκ μέρους της Ελληνικής εταιρείας “KALLISTI FERRIES ΝΕ” , πρώην διαχειρίστρια των Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων υπό Ιταλική σημαία “SARDINIA VERA” και “CORSICA EXPRESS IIΙ” διευκρινίζει τα ακόλουθα:

α) Η εταιρεία «KALLISTI FERRIES ΝΕ», θυγατρική εταιρεία της Γαλλικής Corsica Ferries France, δεν έχει πτωχεύσει και ούτε βρίσκεται σε διαδικασία πτώχευσης, αλλά σε κατάσταση αδράνειας, μετά την ανάληψη της διαχείρισης των ανωτέρω πλοίων από την πλοιοκτήτρια εταιρεία τους, λόγω της απόφασης πλήρους αποδραστηριοποίησης της από την Ελλάδα. β) Τα τυχόν εναπομείναντα χρέη των ανωτέρω πλοίων διευθετούνται, στα πλαίσια της αποεπένδυσης της, από την πλοιοκτήτρια εταιρεία των πλοίων, “CORSICA FERRIES FRANCE” που εδρεύει στην Ιταλία.

γ) Η “KALLISTI FERRIES ΝΕ”, έχει καταβάλει εδώ και μήνες, εξ΄ ολοκλήρου τις υποχρεώσεις της τόσον προς τα πληρώματα των ανωτέρω πλοίων, το ΝΑΤ, ΟΛΠ και τις υπέρ τρίτων αναλογούσες κρατήσεις.

δ) Η ΕΕΝ δεν είχε απευθείας ενημέρωση για την οικονομική κατάσταση της εν λόγω εταιρείας καθόσον η τελευταία δεν υπήρξε μέλος της.

Τα παραπάνω αποτελούν ακόμη ένα παράδειγμα ότι το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (Ν 2932/01) χρήζει άμεσης τροποποίησης διότι οι Κοινοτικοί πλοιοκτήτες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στις ενδομεταφορές της Ελλάδας, χωρίς να καταδικάζονται σε πτώχευση ή αδράνεια λόγω του κρατικού και όχι μόνο παρεμβατισμού.

Επί αυτών οι πλοιοκτήτες των ανωτέρω πλοίων δήλωσαν χαρακτηριστικά ότι πχ το Ε/Γ-Ο/Γ “SARDINIA VERA” όταν δραστηριοποιείτο στην Ιταλία είχε πλήρωμα 35 ναυτικών και μεταφορική ικανότητα 1500 επιβάτες ενώ αντιστοίχως στην Ελλάδα υποχρεώθηκε σε πρόσληψη 56 ναυτεργατών και δικαίωμα μεταφοράς μόνο 650 επιβατών. Ας ληφθεί υπόψη ότι τα ανωτέρω πλοία έπαυσαν να παρέχουν υπηρεσίες ενδομεταφορών και αναχώρησαν προς Ιταλία στα τέλη Ιουνίου 2009, διότι ακόμή και στην περίπτωση που θα δραστηριοποιούνταν τους θερινούς μήνες 2009 κατά τους οποίους καταγράφεται η μεγίστη μετακίνηση επιβατών και οχημάτων, δεν θα ήταν εφικτό η διμηνιαία οικονομική εισροή, να ισοσκελίσει τις υπέρογκες υποχρεώσεις της 10μηνης υποχρεωτικής δρομολόγησης των πλοίων και να αντιμετωπίσει τις αθέμιτες και υπερβολικές πρακτικές μερικών εκπροσώπων σωματείων προς αυτήν.

Τελικώς το καταγραφόμενο αποτέλεσμα είναι η ναυτεργασία να χάσει 85 θέσεις εργασίας και 25 θέσεις γραφείου ενώ η ακτοπλοΐα μας δύο Ε/Γ-Ο/Γ πλοία, το οποίο σημαίνει ότι έμειναν ανεκτέλεστα πλήθος δρομολόγια προς Φούρνους –Ικαρία – Σάμο χωρίς να μπορεί να εξυπηρετηθεί το ευρύ κοινό.>

Marinews.gr today

ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ..ΑΔΡΑΝΕΙΑ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Μάλλον δεν πρόκειται γι΄αυτό...η "Cerberus and Partners" δεν έχει πλοία...προς το παρόν.

ΥΓ Αυτό με τα 2 γιαπωνέζικα πλοία...που ακούστηκε?

...κατά την 2ήμερη επίσκεψη του κ.Καβαλλιέρου στην Ικαρία,καλεσμένος απο τον έπαρχο κ.Ρουζίνο σε μιά προσπάθεια να εξευρεθεί λύση στο πρόβλημα της Ικαρίας και των Φούρνων που είναι ..ΑΒΑΠΟΡΟΙ απο 27 Αυγούστου.

Οπως είπε και σε Ρ/Σ ότι κάτι....ετοιμάζει και ο κ.Σπανός,μιάς και η KALLISTI FERRIES είναι ανενεργή και όχι ..νεόπτωχη...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Σωματεία ναυτεργατών πίεσαν την Καλλίστη Ferries να φύγει από την Ελλάδα

"Η εταιρεία Καλλίστη Ferries έφυγε από την Ελλάδα και δένει από πέρσι τα πλοία της στην Ιταλία, καθώς δέχτηκε πιέσεις από σωματεία των ναυτεργατών, χωρίς να αντιμετωπίζουν προβλήματα οι έλληνες ναυτικοί που απασχολούμε", δήλωσε στο ΣΚΑΪ ο Γιώργος Σπανός ιδιοκτήτης της εταιρείας.

Ανέφερε ότι η εταιρεία δέχτηκε παρόμοιες με τις κινητοποιήσεις της Τετάρτης στο λιμάνι του Πειραιά, χωρίς η Πολιτεία να την προστατεύσει και έκανε λόγο για “πρωτοπαλίκαρα του ΚΚΕ που θέλουν να μετέχουν στις επόμενες εκλογές”.

Link to comment
Share on other sites

απλα να θυμισω οτι η καλλιστη δεν ειχε δικα της πλοια και τα εδεσε στην ιταλια. απλα διαχειριζονταν 2 πλοια ιδιοκτησιας της Corsica, τα οποια οι ιδιοκτητες πηραν πισω και τα ταξιδευουν παλι οι ιδιοι.

οποιος δε βαριεται ας διαβασει προηγουμενα ποστ, για να θυμηθει πως το... ΠΑΜΕ εξαναγκαζε την καλλιστη να παιρνει πετρελαια στα νησια και δεν αφηνε να της δινουν στον πειραια, πως το ΠΑΜΕ διεδιδε οτι θα κιτρινησει το αιγαιο, πως το ΠΑΜΕ δεν αφησε την εταιρεια να βαλει πορτες στο γκαραζ του VERA ωστε να εναρμονιστει με την "Στοκχολμη" και να αυξηθει το πρωτοκολλο του, το ΠΑΜΕ εβαλε την Corsica να φερει πληρωματα και να παρει νυχτα πισω τα βαπορια της, το ΠΑΜΕ εβαλε τους υπευθυνους της καλλιστη να τσακωθουν με ολον τον κοσμο (που λεει ο λογος).

δε συνεχιζω,;):rolleyes:

ΥΓ: την αποψη μου για το ΠΑΜΕ την ξερετε;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...