Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Άγονη Πελοποννήσου - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κρήτη


Recommended Posts

συμφωνω και γω με τον emanon. εν ειχε βρεθει λυση για το θεμα θα κατεβαινε και θα το συνδυαζε και με εξαγγελιες και αλλες φανφαρες (κοντα στο νησιωτη, δεν υπαρχει αγονη ελλαδα κλπ)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 519
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τυγχάνει να συμφωνώ και εγώ, τόσο με τον emanon όσο και με τον proud_ionian.

Επειδή όμως δεν ακούγεται λογικό ...κοτζαμάν κ. Πρωθυπουργός να ξύπνησε κάποιο πρωί και να είπε "Δεν πάω τα Θεοφάνεια μια βολτίτσα μέχρι τα Κύθηρα ?" και την τελευταία στιγμή να ανακάλυψε ότι δεν θα κρατούσε τίποτα στις "αποσκευές" του για το συγκεκριμμένο πρόβλημα της Ακτοπλοικής σύνδεσης, μήπως θα πρέπει να σκεφτούμε και το ενδεχόμενο κάτι να υπήρχε και να χάλασε την τελευταία στιγμή ???

Να υποθέσουμε λοιπόν ότι απορρίπτεται οριστικά το σενάριο για δρομολόγηση του Κορνάρου ?

Τα Θεοφάνεια ο Πρωθυπουργός θα πάει στα Κύθηρα. Για να δούμε λοιπόν και τι θα ανακοινώσει για την γραμμή. Γιατί δεν νομίζω ότι θα πάει με "άδεια χέρια", μόνο για να τους ευχηθεί. Κάτι θα πρέπει να τους πει, ένα Κορνάρο τουλάχιστον...

Και λέω αυτό το "οριστικά" γιατί θεωρώ πως κανένας δεν θα περίμενε στην τελετή των Θεοφανείων να έχει μαζί του και το ίδιο το πλοίο. Κάποια εξαγγελία θα έκανε, για 10, 20, 30 ημέρες μετά.....

Link to comment
Share on other sites

O Βιτζεντζος εχει να τακτοποιήσει μια εκρεμότητα που μάλον δεν τον κάνει ετοιμοπόλεμο άμεσα, ίσως μαγειρεύεται καμια απευθείας ανάθεση τέλος του μήνα :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν θα συμφωνήσω για τους λόγους που δεν πήγε στα Κύθηρα ο Πρωθυπουργός, γιατί δεν λαμβάνεται υπ' όψη ο σημερινός ανασχηματισμός της Κυβέρνησης. Νομίζω ότι αυτός ήταν ο πραγματικός λόγος της ματαίωσης και όχι το πλοίο της άγονης. Εάν βεβαίως είχε ποτέ σκοπό να πάει στα Κύθηρα...και η αναγγελία για ταξείδι στα Κύθηρα δεν ήταν στάχτη στα μάτια όσων περίμεναν ανασχηματισμό γύρω στα Θεοφάνεια.;) Πάντως, ο καιρός δεν ήταν απαγορευτικός για C-130...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Γιατι να πρεπει αραγε τα Κυθηρα να συνδεθουν και με το Ρεθυμνο και με την Κισσαμο? Εδω και δεκαετιες με την Κισσαμο συνδεονται, πως προεκυψε το Ρεθυμνο?

Link to comment
Share on other sites

Με τον Κίσαμο υπάρχουν στενοί δεσμοί με τους Κυθήριους και τους Αντικυθήριους.Πολλοι εξ αυτων κατοικούν εκεί, παιδιά κυριως από Αντικυθηρα πηγαίνουν φροντιστήρια εκεί...γενικότερα υπάρχει κάποιο νταραβέρι λόγω της πολυετούς σύνδεσης.

Τώρα για το Ρέθυμνο είναι άλλη φάση.

Προφανώς το στριμωχνούν στην άγονη ώστε από την μια να φανεί ότι βρέθηκε λύση έστω και μέσω Λαμίας για το Ρέθυμνο κι από την άλλη με το πάτημα της συνδεσης του ρεθυμνού με την πελοπόνησο και τα κύθηρα θέλουν να μην φανεί ότι επιδοτείται μια γραμμή όπως αυτή του ρεθύμνου που δεν θα έπρεπε να χαρακτηριστεί άγονη.

Δεν μπορώ να βρω άλλη λογική.

Link to comment
Share on other sites

Συνάντηση ΥΕΝΑΝΠ με τον Μητροπολίτη και το Δήμαρχο Κυθήρων

Πηγή: ΥΕΝ

Ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Αναστάσης Παπαληγούρας θα δεχθεί αύριο και ώρα 13:30 στο νέο κτίριο του ΥΕΝΑΝΠ τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ και τον Δήμαρχο Κυθήρων κ. Κουκούλη.

Εδώ πάει: Αφού δεν πήγε ο Μωάμεθ στο Βουνό, πήγε το Βουνό στο Μωάμεθ.

Φαντάζομαι ότι θα συζητήσουν το πρόβλημα της σύνδεσης των Κυθήρων με το Πειραιά??

Link to comment
Share on other sites

τα μεγαλα αυτια του μικρου proud, εχουν ακουσει οτι ο μητροπολητης Κυθηρων κανει απιστευτο promo σε συγκεκριμενη εταιρεια για την γραμμη, (ουτε λομπιστας στο Capitol Hill να ηταν).;)

Link to comment
Share on other sites

Άλλο είναι να τα ακούς με τα μεγάλα αυτιά σου...και άλλο να διαβάζεις απίστευτα πράγματα με τα μεγάλα μάτια σου...:eek:

ΥΓ Να θεωρήσω βέβαιο ότι στη συνάντηση δεν θα παραστεί ο Π. Καμμένος ή μήπως άραγε γεφυρώθηκε το χάσμα?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Έγώ ήθελα να ήξερα πως ένας Ιερομένος δύναται να γνωρίζει έννοιες όπως ελεύθερη δρομολόγηση για τό πότε διαχωρίστηκαν οι γραμμές, για το πόσες ημέρες κρατησε ο διαχωρισμός και ακολούθησε η ένωση των γραμμών...

Μου θυμίζει εκπρόσωπο οποιαδήποτε εταιρίας σε συνεδρίαση του Σ.Α.Σ:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος ποιές εταιρίες και πλοία τελικά δηλώθηκαν στο διαγωνισμό για τις επιδοτούμενες άγονες γραμμές των Κυθήρων? Αν δεν κάνω λάθος σήμερα ήταν ο διαγωνισμός. Όποιος γνωρίζει κάτι ας μας ενημερώσει για να δούμε αν θα υπάρξει λύση του προβλήματος της συγκοινωνίας μας ή θα πορευθούμε και φέτος με λύσεις ανάγκης... ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Όντως ο διαγωνισμός ήταν σήμερα και σύμφωνα με τις μπίντες του λιμανιού, για τη μεγάλη γραμμή δήλωσε συμμετοχή το Κορνάρος και για τη μικρή το Πορφυρούσα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί μεν στα Κύθηρα να χαίρονται, αλλά στη Κίσσαμο ξεκίνησαν ανένδοτο κατά παντός υπευθύνου...και για την αντικατάσταση του Καστελίου από το Ρέθυμνο και για την μη συμμετοχή της ΑΝΕΝ στο διαγωνισμό. Προφανώς, ξύπνησαν όλοι τους μετά τον διαγωνισμό. Αλλά θα ήθελα να ξέρω, τους τιμάει να λένε ότι δεν πήρε κανένας τους χαμπάρι...όταν (για να μη πω πολλά) εδώ μέσα πρωτοαναφέρθηκε σχεδόν πριν 2 μήνες? Πάντως, μιλάνε ότι θα υποβάλλουν ένσταση για ακύρωση του διαγωνισμού.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά περί ενστάσεως είναι για εσωτερική και μόνο κατανάλωση…

Στα υπάρχοντα δρομολόγια προβλέπεται και μία προσέγγιση στο Καστέλι αλλά το βέβαιο είναι πως είναι δύσκολο να είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Link to comment
Share on other sites

Aν κατάλαβα καλά είναι σίγουρο ότι θα μπεί το Β. Κορνάρος ή υπήρξε συμμετοχή και άλλου πλοίοϋ για την μεγάλη γραμμή; και αν μπεί το Κορνάρος πότε θα ξεκινήσει δρομολόγια; Κάτι είχε ακουστεί πάντως πως κι αυτό είχε πρόβλημα με τον άξονά του, αν ξέρετε κάτι παρακαλώ ενημερώστε μας να δούμε τι θα κάνουμε... ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά περί ενστάσεως είναι για εσωτερική και μόνο κατανάλωση…
Αυτή την άποψη έχω και εγώ. Εάν ήταν κάτι να αλλάξει, θα έπρεπε να γίνει με παραστάσεις στο ΥΕΝ πριν καν προκηρυχθούν οι γραμμές. Τώρα νομίζω ότι είναι πολύ αργά. Το πολύ-πολύ να καθυστερήσει η κατακύρωση του διαγωνισμού. Και να σκεφθεί κανείς ότι ο Δήμος Κισσάμου έχει και εκπρόσωπο στο ΔΣ της ΑΝΕΝ. Δεν θα έπρεπε κάποιος κάτι να έχει ακούσει? Κανένας δεν πήρε χαμπάρι ούτε την προκήρυξη? Πέρα όμως από την -απόλυτα δικαιολογημένη- πικρία που΄πρωτοστάτησαν στην ΑΝΕΝ και τώρα μένουν και χωρίς ΑΝΕΝ και χωρίς πλοίο...δεν νομίζω ότι έχουν κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα. Θα έχουν 1 φορά την εβδομάδα σύνδεση με Πειραιά και 1 με την Καλαμάτα. Κυρίως τους ένοιαξε που μπήκε το Ρέθυμνο στο μέση και βλέπουν τα πράγματα να πηγαίνουν προς Ανατολάς. Τώρα τα περί Δυτικής πύλης και Ιονίας οδού...δεν νομίζω ότι στέκουν σοβαρά.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μενω στα Κυθηρα και απο οτι ακουγεται εδω , περιμενουν το Β. ΚΟΡΝΑΡΟΣ να ξεκινησει τα δρομολογια του απο-προς πειραια-κυθηρα-αντικυθηρα-κρητη στις 18 Φεβρουαριου ... :)

Για να δουμε !

Μακαρι , γιατι η ακτοπλοικη συγκοινωνια εδω στο νησι ειναι χαλια τωρα το χειμωνα... :o

Δειτε και αυτο :

http://kithiraikanea.blogspot.com/2009/02/blog-post.html

http://sfinesnaps.blogspot.com/2009/01/blog-post_8871.html

Edited by desix7
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τι Μαρκο Πόλο, τι motorways και τι Πάτρα - Ηγουμενίτσα για το eurocargo λέμε τώρα.

Απευθείας σύνδεση Καστέλλι- Ρέθυμνο. Και να μην είναι επιδοτούμενο αυτό το κομμάτι θα επιδοτείται το πλοίο να πάει απο τα Κύθηρα στο Ρέθυμνο, μέσω Κισσάμου...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...