Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Άγονη Πελοποννήσου - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κρήτη


Recommended Posts

Θα θυμοσαστε οι παλαιοτεροι το ΙΟΝΙΟΝ που εκανε το δρομολογιο Πειραιας- Κυπαρισσι-Γερακας -μονεμβασια-Νεαπολη-Αγ. Πελαγια-Γυθειο- Αγια Πελαγια-Αντικυθηρα-Κισσαμο Χανιων (καποτε προσεγγιζε κ Καψαλι Κυθηρων αλλα απο το 1992 νομιζω η προσεγγιση καταργηθηκε). Στα μεσα της δεκαετιας του 90 η γραμμη καταργηθηκε γιατι τα χωρια της Λακωνιας Κυπαρισσι- Γερακας κ Μονεμβασια απεκτησαν προσβαση απο τη στερια με νεους δρομους. Εκτοτε το πλοιο πηγαινε κατ ευθειαν Κυθηρα ενω το ΜΑΡΘΑ εκανε το τοπικο Γυθειο-Κυθηρα κ Νεαπολη-Κυθηρα. Μετα ηρθε το ΘΗΣΕΥΣ , για λιγο ο ΠΗΓΑΣΟΣ κ τελικα το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ.
Τις μερες του Πασχα βρεθηκα στα χωρια της Ανατολικης Μανης. Οι ντοπιοι μου ειπαν πως μεχρι και τη δεκαετια του 70 υπηρχε δρομολογιο απο Πειραια προς τα χωρια της Μανης και ειδιαιτερα προς Κοτρωνα-Πορτο Καγιο (κοντα στο Ταιναρο)-Γερολιμενα κλπ. Λιμανια δεν υπηρχαν βεβαια κ η αποβιβαση δεματων κ επιβατων γινοταν με βαρκες. Η προσβαση στη Μανη απο τη στερια ηταν πολυ δυσκολη εκεινα τα χρονια. Το δρομολογιο κρατουσε πανω απο 20 ωρες!! Γνωριζει κανεις ποιο βαπορι εκανε το δρομολογιο αυτο κ αν υπαρχει καπου στο ιντερνετ να το δουμε? Θα ειχε πολυ ενδιαφερον αν καποιος φιλος εχει προσωπικη εμπειρια απο το εν λογω δρομολογιο.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 519
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το καράβι που έκανε τη λεγόμενη "μαύρη" γραμμή ήταν το Μυρτιδιώτισσα του Μπιλίνη. Πρόκειτο για ένα επιβατηγό του 1929 που είχε ξεκινήσει τη ζωή του στη Σκωτία ως Lochness για το D.MacBrayne (μετέπειτα Caledonian MacBrayne).

Στην Ελλάδα ταξίδευε από το 1958 εως το 1972 και διαλύθηκε στο Πέραμα το 1973.

Η γραμμή που έκανε το έτος 1970 τότε ήταν Πειραιάς-Κυπαρίσι-Γερακας-Μονεμβασιά-Νεάπολη-Ελαφόνησος-Αγ.Πελαγία-Καψάλι-Πόρτο Κάγιο-Κυπριανό-Σολοτέρι-Γύθειο-Καψάλι-Αντικύθηρα.

Την ίδια χρονιά ταξίδευε και προς Ικαρία,Φούρνους, Σάμο καθώς και προς Αι Στράτη-Μούδρο-Μύρινα-Σαμοθράκη-Αλεξ/λη-Καβάλα.

Την "μαύρη" γραμμή έκανε παλιότερα και το Μαριλένα του Λαγά, ένα πρωην γιότ κατασκευής 1911 που διαλύθηκε το 1979 σε ηλικία 68 χρονών! Με διαφορά το μακροβιότερο ακτοπλοϊκό της μεταπολεμικής εποχής.

Η τελευταία χρονιά που λειτούργησε η γραμμή ήταν το 1993 με το Μήλος Εξπρές που έκανε Πειραιάς-Κυπαρίσσι-Γερακας-Μονεμβασιά-Νεάπολη-Ελαφόνησος-Αγ.Πελαγία-Γύθειο-Αγ.Πελαγία-Αντικύθηρα-Καστέλι.

Ο Πήγασος δεν θυμάμαι να ταξίδεψε ποτέ προς τα εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Ο ΠΗΓΑΣΟΣ για ελαχιστα ταξιδια εκανε προεκταση του δρομολογιου των Δυτικων Κυκλαδων και απο Μηλο πηγαινε κατ ευθειαν Κυθηρα. Μετα ειδαν πως η γραμμη δεν επιασε κ το κατηργησαν. Ετσι μπηκε το ΘΗΣΕΥΣ και απο το 2000 το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ.

Link to comment
Share on other sites

Όταν δρομολογήθηκε ο ΘΗΣΕΑΣ ο ΠΗΓΑΣΟΣ δεν πρέπει καν να ήταν στην Ελλάδα και στον στόλο του Βεντούρη.

Τα δρομολόγια αυτά τα έκανε το ΠΗΓΑΣΟΣ κάποια χρονιά που η γραμμή των Κυθήρων είχε μείνει ορφανή και για μικρό χρονικό διάστημα. Δεν μπορώ να θυμηθώ ποια ούτε ποια χρονιά ήταν ούτε ποιο πλοίο αντικαθιστούσε:(

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ρετρο συζητηση ανοιξαμε. Ειχα την τυχη να κανω τη γραμμη αυτη με το Ιονιον τον Ιουνιο του 1984 σε ενα ταξιδι απο Πειραια για Κυθηρα. Αν δεν με απατα η μνημη μου το πλοιο αναχωρουσε Παρασκευη στις 0900 για Κυπαρισσι, Γερακα, Μονεμβασσια, Νεαπολη, Ελαφονησο, Αγια Πελαγια, Γυθειο, Καψαλι, Αντικυθηρα, Καστελλι Κισσαμου. Οπως θυμαμαι το πλοιο, ειχε ενα σαλονακι καταπλωρα(εκει που βρισκεται το μπαλκονι) που πρεπει να ηταν το σαλονι της Α' Θεσεως, ενω προς τα πρυμα υπηρχε η Γ' θεση απο την οποια δεν θυμαμαι και πολλα πραγματα. Οπως φαινεται στη φωτογραφια, το ντεκ απο κατω απο το σαλονακι της πλωρης ηταν γεματο καμπινες πληρωματος και επιβατων, θυμαμαι την δικη μας καμπινα σαν μια στενοχωρη δικλινη με κρεββατια πανω και κατω.

Στο Ιονιον συνειδητοποιησα για πρωτη φορα οτι σερβιρουν φαγητο και στα ακτοπλοικα πλοια μια και στα Κυκλαδιτικα που ταξιδευα ως τοτε κατι τετοιο ηταν ανεκδοτο εως οτου ηρθε το πρωτο Δημητρα του Αγουδημου. Συγκεκριμενα το σαλονι της πρωτης θεσης μετατρεποταν σε τραπεζαρια οταν οι καμαρωτοι εστρωναν με τραπεζομαντηλα τα υπαρχοντα τραπεζια, και περνουσαν απο το καθε τραπεζι παιρνοντας παραγγελια. Μη φανταστειτε βεβαια κανενα μενου με μοσχαρακι ραγου και σαλτσα απο δαμασκηνα και κασιους, αλλα πρεπει να σερβιρονταν τουλαχιστον 3-4 διαφορετικα πιατα.

Το ταξιδι ηταν πανεμορφο μια και το πλοιο παραπλεει συνεχως τις ακτες της Πελοποννησου με συνεπεια να βλεπει κανεις θαυμασια τοπια. Το Κυπαρισσι δεν το θυμαμαι καθολου, θυμαμαι ομως το Γερακα. Το πλοιο εμπαινε με την πλωρη στον αρκετα στενο ορμο και φουνταριζε σε καποια αποσταση μεν απο το Γερακα, επικινδυνα κοντα στα βραχια και τα αβαθη δε. Οπως μπορειτε να μαντεψετε η αποβιβαση επιβατων και εμπορευματων γινοταν με καικια, με συνεπεια το πλοιο να καθεται αρκετη ωρα. Αναχωρηση φυσικα με αναποδα, διοτι ουτε λογος για χωρο να γυρισει εκει μεσα το πλοιο. Μετα παμε στη Μονεμβασσια οπου τοτε υπηρχε ντοκος οπου και το πλοιο πρυμνοδετουσε.

Τα ιδια και στη Νεαπολη, ενω στην Ελαφονησο το πλοιο εκανε κρατει στα ανοιχτα και παλι ειχαμε τη διαδικασια με τις βαρκες. Στην Αγια Πελαγια το πλοιο εφτανε γυρω στις 1800-1900 το απογευμα και η αποβιβαση γινοταν στην ακρη ενος μικροσκοπικου μωλου. Τα Κυθηρα οπως τα θυμαμαι τοτε(εκατσα 1 εβδομαδα) ηταν πολυ ερημωμενα, ολοκληρα χωρια στην ενδοχωρα εγκαταλελειμενα λογω μεταναστευσης ενω η συντριπτικη πλειοψηφια του οδικου δικτυου ηταν ειτε χωματοδρομοι, ειτε ορθογωνιες στρωσεις απο τσιμεντο ενωμενες μεταξυ τους με το αυτοκινητο να κανει τον χαρακτηριστικο, εκνευριστικο ηχο οταν περναγαν οι τροχοι απο κομματι σε κομματι. Απο τοτε εχω να παω στο Τσιριγο, ελπιζω να εχει βελτιωθει εν τω μεταξυ η κατασταση.

Η επιστροφη μια απο τα ιδια αν και εχω μια υποψια(δε θυμαμαι καλα) οτι στο γυρισμο δεν επιανε το πλοιο σε ολους αυτους τους προορισμους. Πρεπει να επεστρεφε Κυριακη βραδι στον Πειραια το πλοιο, γυρω στα μεσανυχτα, και εδενε στα Λεμοναδικα. Ας δουμε και μια φωτογραφια εποχης που βρισκεται στη συλλογη μου, διευκρινιζοντας οτι δεν ειναι δικη μου αλλα εχει αγοραστει απο βιβλιοπωλειο του εξωτερικου του οποιου και δεν θυμαμαι το ονομα ωστε να αποδωσω τα ευσημα.

post-22-128326963629_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Toν Οκτωβρη του 92 το ΙΟΝΙΟΝ σταματησε (μετα τι απεγινε??) και συνεχισε για ενα χρονο το ΜΗΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ με εβδομαδιαιο δρομολογιο, ενω απο το φθινοπωρο του 93 η γραμμη κοπηκε τελειως κ εμεινε μονο ο κλαδος Κυθηρα- Αντικυθηρα-Κισσαμος.

Link to comment
Share on other sites

Tο ΙΟΝΙΟΝ τερματισε την θητεια του αδοξα με ομιχλη , σε μια ξερα εξω απο τον Κισσαμο, λιγο καιρο μετα το νικησε η βαρυτητα και εκτοτε ενθαδε κειται.

Link to comment
Share on other sites

Το καράβι που έκανε τη λεγόμενη "μαύρη" γραμμή ήταν το Μυρτιδιώτισσα του Μπιλίνη...Την ίδια χρονιά ταξίδευε και προς Ικαρία,Φούρνους, Σάμο ....Την "μαύρη" γραμμή έκανε παλιότερα και το Μαριλένα του Λαγά, ένα πρωην γιότ κατασκευής 1911 που διαλύθηκε το 1979 σε ηλικία 68 χρονών! Με διαφορά το μακροβιότερο ακτοπλοϊκό της μεταπολεμικής εποχής...

  1. Πόρτο Κάγιο: Όποιος δεν έχει πάει, να πάει το συντομότερο. Και μετά να αφήσει το αυτοκίνητο κάπου κοντά (δεν πάει ο δρόμος παραπέρα) και να πάρει τον χωματόδρομο με τα πόδια μέχρι το φάρο, στο Ταίναρο και να βλέπει τάνκερ και φορτηγά να περνάνε στ' ανοιχτά. Όνειρο :(...
  2. Στο Μαριλένα αγαπητέ Nick the Greek πρωτοέφαγα (σε ένα λιλιπούτιο restaurant Α' Θέσης), σε κανονικά στρωμένο τραπέζι με σερβίτσια κλπ, καραβίσια μακαρονάδα και από τότε αρνούμαι να την σβήσω από την γευστική μου μνήμη. Λιμάνια που έπιανε? Μετράτε: Σύρο, Τήνο, Μύκονο, Καρκινάγρι, Άγιο Κήρυκο, Φούρνους, Εύδηλο, Καρλόβασι, Όρμο Μαραθοκάμπου, Πυθαγόρειο, Βαθύ. Λιμάνια έπιανε μόνο σε Σύρο, Τήνο, Καρλόβασι, Βαθύ. Στα υπόλοιπα θυμάμαι καϊκια ή βάρκες. Στην επιστροφή και το Μυρτιδιώτισσα και το Μαριλένα για να φτάσουν πρωϊ και όχι αξημέρωτα στον Πειραιά, σταματούσαν 2-3 ώρες σε Τήνο ή Σύρο. Ο κόσμος έβγαινε έξω προσκυνούσε στην Παναγία ή έτρωγε. (Δεν ξέρω αν τα θυμάμαι αυτά με τόση νοσταλγία επειδή ήταν πράγματι ωραία ή επειδή στην ουσία ξαναγίνομαι παιδί των πρώτων τάξεων του δημοτικού-μάλλον το δεύτερο :confused:).

Link to comment
Share on other sites

Μιάς και, όπως προείπε και ο αδελφός Nick, ανοίξαμε κουβέντα πολύ ρετρό…είπα να ξανακοιτάξω τα σκονισμένα κιτάπια μου.

Στα τελευταία του (τέλος δεκαετίας του 1970) την γραμμή Κυπαρίσσι-Γέρακα-Μονεμβάσια-Νεάπολη-Γύθειο-Καστέλλι έκανε και ο ΚΑΝΑΡΗΣ, ο οποίος παραδόξως δεν έπιανε στα Κύθηρα.

Συγχρόνως, την ίδια εποχή το ΚΑΛΥΜΝΟΣ (ποιο ήταν αυτό?) που έκανε Δυτικές Κυκλάδες, έκανε και την γραμμή Μονεμβάσια-Νεάπολη-Αγία Πελαγία.

Όσον αφορά το Μυρτιδιώτισσα, και κάποιοι άλλοι το ξαναθυμήθηκαν τελευταία, για διαφορετικούς λόγους, που αξίζει να το δούμε. Στις 13/10/2005 στην Βουλή, ο βουλευτής Δωδεκανήσου Κ. Καϊσερλής απευθυνόμενος στον ΥπΕΝ Μ. Κεφαλογιάννη και θέλοντας να τονίσει την κατάσταση που (κατ’ αυτόν) επικρατεί στην ακτοπλοϊα είπε:

[...]Το 1950, αγαπητέ κύριε Υπουργέ, οι ταμπέλες έγραφαν «QUEEN MARY άφιξη στις 8.13΄» «ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ από τις 8 μέχρι τις 12 το μεσημέρι» «ISTANBUL PAPOR μπορεί να έλθει και μπορεί να μην έλθει».

Το 2005, δυστυχώς, οι ανακοινώσεις γράφουν: «QUEEN MARY». Άφιξη στις 8.13΄. «ISTANBUL PAPOR». Άφιξη από τις 8 μέχρι τις 12. Μας πέρασαν δυστυχώς οι Τούρκοι! Και το κακόμοιρο το «ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ» –για να μην ονομάσω συγκεκριμένα πλοία- μπορεί να έρθει και μπορεί να μην έρθει! Εκεί καταντήσατε την ελληνική ακτοπλοΐα!

Εντάξει, μάλλον, υπερβάλλει λιγουλάκι…

Τέλος, μιάς και ο georgios express ανέφερε τα λιμάνια που επιανε το Μαριλένα και είπε: «μετράτε»….για να τον ξεπεράσω:( …θα σας πω το πιο μακρύ και παράξενο ακτοπλοϊκό (?) δρομολόγιο που έχω δεί ποτέ. Τώρα όχι μόνο μετράτε, αλλά κρατηθείτε και προσδεθείτε!

Το 1950, το Α/Π «ΛΑΚΩΝΙΑ» έκανε μια φορά την εβδομάδα (μήπως προλάβαινε και άλλο:mad: ) το εξής (προσδεθείτε:confused: ) δρομολόγιο: Πειραιά-Ψαρά-Χίο-Πλωμάρι-Μυτιλήνη-Μήθυμναν(Μόλυβος)-Άγιον Ευστράτιον-Μούδρον-Σαμοθράκην-Αλεξανδρούπολιν-Πόρτο Λάγο-Καβάλαν-Δάφνην-Συκιάν(που είναι αυτή?)-Θεσσαλονίκην-Βόλον-Χαλκίδα-Πειραιά.

Και το Α/Π «ΤΑΣΟΣ» έκανε το (περίπου) αντίστροφο δρομολόγιο, το οποίο έπιανε και στη Γέρα!

Αυτές ήταν τότε (τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια) οι άγονες γραμμές…όχι παίξε γέλασε.

Link to comment
Share on other sites

...Συγχρόνως, την ίδια εποχή το ΚΑΛΥΜΝΟΣ (ποιο ήταν αυτό?)...

Το ξέρω το "Κάλυμνος", έχω ταξιδέψει με αυτό μια φορά όταν η ηλικία μου ήταν μονοψήφια και κοντά στο 5 :confused:. Ήταν ένα μικρό (μεγέθους "Μαριλένα"), λευκό καράβι, με το accommodation και μιά μεγάλη για το μέγεθός του τσιμινιέρα στη μέση. Η πλώρη του πρέπει να ήταν κάθετη. Έκανε και την γραμμή της Σάμου (πάντα με Σύρο-Τήνο-Μύκονο μέσα) και ο μικρός Georgios Express είχε κουμαντάρει το τεράστιο τιμόνι του (μιά υπέροχη ξύλινη ρόδα) για κανένα δεκάλεπτο, ξημερώματα, παραλλάσσοντας τον Κάβο-Πάπα. (Σε αντίθεση με άλλους κι' άλλους δεν το έκατσα στα ρηχά, ούτε έπεσα σε κανένα "χαρτογραφημένο" ύφαλο :().

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπόρεσα ποτέ να βρώ στοιχεία γι' αυτό ή έστω φωτογραφία του, αν και έψαξα κάποτε στο παλιό πρακτορείο Σούτου στο Καρλόβασι.

Link to comment
Share on other sites

Ας μην ξεχναμε και τον ΚΑΝΑΡΗ που μαζι με το ΙΟΝΙΟΝ εκαναν την αγονη αυτη. . .

Οταν αποσυρθηκε τοτε εμεινε μονο του το ΙΟΝΙΟΝ

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο πρέπει να είναι η Μυρτιδιώτισσα, σύμφωνα και με αυτά που λέει παραπάνω ο Aris.

Αυτή η σειρά των φωτογραφιών της δεκαετίας του 1960 (κυρίως του 1963) είναι πολύ ενδιαφέρουσα...:mad:

ΥΓ. GR SHIP:"Ας μην ξεχναμε και τον ΚΑΝΑΡΗ". Αγαπητέ μου, δεν τον ξεχάσαμε... καθόλου:D

Link to comment
Share on other sites

Ποιο ειναι το ποστάλι της φωτογραφίας στο Κυπαρίσσι;

http://www.greecetravel.com/photos/sixties/peloponnesos/PhotoAlbum1/kyparissi001_jpg_view.htm

To πλοίο είναι σίγουρα το Μυρτιδιώτισσα. Το προδίδει και η φωτο http://www.greecetravel.com/photos/sixties/peloponnesos/PhotoAlbum1/kyparissi003_jpg_view.htm

όπου φαίνεται το όνομα του στο σωσίβιο.

Το ξέρω το "Κάλυμνος"

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπόρεσα ποτέ να βρώ στοιχεία γι' αυτό ή έστω φωτογραφία του, αν και έψαξα κάποτε στο παλιό πρακτορείο Σούτου στο Καρλόβασι.

Το Κάλυμνος είχε κατασκευαστεί στη Δανία το 1948 ως Hekla για λογαριασμό της Ισλανδικής Κυβέρνησης. Το 1966 το αγόρασε η "Δωδεκανησιακή Ακτοπλοϊα και ταξίδεψε ως Κάλυμνος. Το 1968 πουλήθηκε στην Hellenic International Ferries και ταξίδεψε για 1 χρόνο ως "Αρκαδία" Πειραιά-Πάτρα-Πρίντεζι.

Το 1969 ξαναονομάζεται "Κάλυμνος" και αρχίζει ταξίδια απο Πειραιά προς Σάμο-Ικαρία και προς Δυτ.Κυκλάδες για την εταιρεία "Εύδοξος Ν.Ε.". Το 1973 έκανε και τη γραμμή της Λακωνίας.

Παροπλίστηκε στην Ελευσίνα προς τα τέλη της δεκαετίας 1970 και διαλύθηκε στα Μέγαρα το 1983-84.

Οι διαστάσεις του ήταν 72.75 x 11 x 3.82 μ.

Link to comment
Share on other sites

Παρα πολυ ωραια η συλλογη των φωτο με εξαιρεση μια που φαινεται η γελοια φατσα του Παττακου (μερα που ειναι σημερα!!) κ τον κοσμο να τον υποδεχεται πάντα.... αυθορμητα:D .

Link to comment
Share on other sites

Στη συλλογή των φωτωγραφιών φαίνεται και το "Λήμνος" των Τυπάλδων και το "Helene" (πρωην "Princess Helene" της Сanadian Pacific, μετέπειτα "Carina") του Χανδρή στη πρώτη του χρονιά στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Στη συλλογή των φωτωγραφιών φαίνεται και το "Λήμνος" των Τυπάλδων και το "Helene" (πρωην "Princess Helene" της Сanadian Pacific, μετέπειτα "Carina") του Χανδρή στη πρώτη του χρονιά στην Ελλάδα.

Άρη, ευχαριστώ για τις πληροφορίες. :P Με πρόλαβες γιατί προσπαθούσα να αναγνωρίσω τα συγκεκριμένα ποστάλια.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
...Συγχρόνως, την ίδια εποχή το ΚΑΛΥΜΝΟΣ (ποιο ήταν αυτό?) που έκανε Δυτικές Κυκλάδες, έκανε και την γραμμή Μονεμβάσια-Νεάπολη-Αγία Πελαγία...

Νηρεύ, χάρις στον απίθανο φίλο μας Cortomaltese βρέθηκε και φωτογραφία του Κάλυμνος.

Και παρά το παιδικόν (τότε :() της ηλικίας μου καλώς θυμόμουν ότι

Ήταν ένα μικρό (μεγέθους "Μαριλένα"), λευκό καράβι, με το accommodation και μιά μεγάλη για το μέγεθός του τσιμινιέρα στη μέση. Η πλώρη του πρέπει να ήταν κάθετη.

Ευχαριστίες στον Cortomaltese για την απίθανη προνοητικότητα να σχηματίσει συλλογή σαν αυτήν που (όλοι υποθέτουμε ότι ) έχει καθώς και για την διάθεσή του να μας την δείχνει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Ξεχασα:) να ανφερω πως χθες το δρομολογιο του Μυρτιδιωτισσα στις 1700 για Κυθηρα και Κισσαμο δεν εκτελεστηκε. Μεσα στο πλοιο παρεμειναν 3-4 φορτηγα, αρκετα οχηματα αλλα και επιβατες. Γνωριζει κανεις γιατι δεν εγινε αυτο το δρομολογιο? Η εξηγηση του απαγορευτικου δεν μου ακουγεται καλα διοτι να υπηρχε κατι τετοιο θα επιανε και το Πρεβελης που θα κινουταν και αυτο στην ιδια θαλασσια περιοχη(Χανια-Ρεθυμνο). Τελικα το δρομολογιο πραγματοποιηθηκε σημερα στις 1730.

Link to comment
Share on other sites

Το ΥΕΝ ενέκρινε τη τροποποίηση των δρομολογίων του ΠΡΕΒΕΛΗ για σήμερα και τη Κυριακή ώστε στην επιστροφή του στο Πειραιά να περάσει από τα Κύθηρα. Αντίθετα δεν εξασφαλίστηκε κανένα δρομολόγιο από το Πειραιά προς τα Κύθηρα διότι όπως μας εξήγησαν στο ΥΕΝ η ΑΝΕΚ υποστηρίζει ότι έχει πουλήσει όλα τα εισιτήρια για τα δρομολόγια αυτά οπότε και να ήθελε να εξυπηρετήσει τα Κύθηρα δεν θα είχε χώρο για οχήματα και επιβάτες. Σήμερα το πρωί λοιπόν πήγαμε και εμείς στα πρακτορεία της ΑΝΕΚ κατά ομάδες και ζητήσαμε ο καθένας από ένα ΙΧ και 3 επιβάτες για Ρέθυμνο για σήμερα, αύριο και το Σάββατο. Θα εκπλαγείτε. Υπήρχαν κενές θέσεις και μάλιστα κατά δήλωση του πράκτορα σε κάποιον από εμάς υπήρχαν και αρκετές. Τώρα ποιος μας δουλεύει, η ΑΝΕΝ, η ΑΝΕΚ, το ΥΕΝ ή και οι τρεις μαζί? ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!

Υ.Σ. Πολλά χαιρετίσματα στον ΥΕΝ Γ.ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...