Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Άγονη Πελοποννήσου - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κρήτη


Recommended Posts

47 minutes ago, sv1kyk said:

Αν και εγω πιστευω οτι δεν θα ξεκιναει απο Πειραια αλλα Γυθειο. Κρατηστε το αυτο.

Κι εμένα κάτι τέτοια μου φαίνεται. Άντε να δουλέψει βία 3 μήνες από Πειραιά μέχρι να λήξει η δρομολογιακή περίοδος και η αντίστοιχη σύμβασή του και μετά θα βγει μια ωραία ανακοίνωση απ' το υπουργείο ότι καταργείται εντελώς η γραμμή από Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 519
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
On 3/8/2017 at 0:35 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

2)ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΩΣ ΕΞΗΣ:

Α)ΓΥΘΕΙΟ – ΚΥΘΗΡΑ – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ – ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΟΣ (01) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΘ΄ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ

Β)ΓΥΘΕΙΟ – ΚΥΘΗΡΑ – ANTIKYΘΗΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΟΣ (01) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΘ΄ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ

Γ)ΚΙΣΣΑΜΟΣ – ΚΥΘΗΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΟΣ (01) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΕΩΣ 30/09, ΚΑΙ

Δ)ΚΑΛΑΜΑΤΑ – ΚΥΘΗΡΑ – ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΟΣ (01) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΩΣ 30/09,  

Στη γνωμοδοτηση του ΣΑΣ για τη γραμμη υπηρχε προταση και για 2ο ολοχρονιο δρομολογιο απο Γυθειο.

Τελικα δεν ισχυει; Δεν μπηκε στην προκηρυξη του διαγωνισμου;

Επισης γιατι 10:00 το πρωι την Παρασκευη;

Αν το εβαζαν 16:30 με ταχυτητα 16.5 κομβων θα εφτανε στις 23:00, δε θα διανυκτερευε κανεις μεσα... 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

23:30 θα έφτανε στα Κύθηρα! Στα Αντικύθηρα και στο Κισσαμο θα έφτανε τις πρώτες πρωινές ώρες οπότε θα του ζητήσουν σύνθεση άλλη αντί για ημεροπλοιο που θέλουν οι πλοιοκτήτες του 

Link to comment
Share on other sites

Στις 23:00 θα εφτανε γιατι η αποσταση στο κατεβα ειναι περιπου 107 ν.μ. .

Με αναχωρηση απο Κυθηρα στις 23:30 θα εφτανε Κισσαμο το πολυ στις 3:30 ακομα και μεσω Αντικυθηρων.

Αν το 3:30 ειναι τοσο αργα ας εφευγε 15:00 απο Πειραια να εφτανε στις 02:00 στην Κισσαμο.

Το λεω γιατι στις 10:00 ειναι πολυ νωρις την Παρασκευη. Ολο και καποια ανοχη θα υπηρχε, αλλωστε εχει και πολιτικη στηριξη.

Επισης το καλοκαιρι με την Καλαματα και αν εχει δυο Γυθεια, θα πρεπει να κανει και νυχτερινο πλου για να βγει το προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Νεώτερες Πληροφορίες από το χθεσινό Σ.Α.Σ. σχετικά με τη γραμμή Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Καστέλι-Γύθειο

Quote

Σύμφωνα με πρόσφατες πληροφορίες, από το διενεργηθέν σήμερα 26/9 συμβούλιο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, υπήρξε μία εισέτι προκήρυξη της ακτοπλοϊκής γραμμής Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Καστέλι-Γύθειο, για τις επόμενες 6 ημέρες.

Η διαφορά είναι ότι το προηγούμενο διατιθέμενο ποσό επιχορήγησης ανήλθε στα 5.900.000 με την δυναμική παρέμβαση της περιφερειάρχου βορείου Αιγαίου κ. Χριστιάννας Καλογήρου η οποία λόγω του παραλλήλου συνεδρίου της ΚΕΔΕ στα Κύθηρα εκπροσώπησε δυναμικά τους Δημάρχους Κυθήρων και Μήλου καθώς και την ΚΕΔΕ στο εν λόγω συμβούλιο.

Μέχρι στιγμής εκτός της εταιρείας ΑΥΛΑΙΜΩΝ ουδεμία άλλη ναυτιλιακή εταιρεία εξεδήλωσε ενδιαφέρον και εφόσον δεν εκδηλωθεί στο διάστημα των 6 ημερών που ετέθη τότε θα προχωρήσει η απευθείας ανάθεσης της γραμμής στην μόνη ενδιαφερόμενη εταιρεία. 

Πιστεύουμε ότι κάθε σχόλιο περί λειτουργιών των υπηρεσιών του Υπουργείου είναι περιττό διότι έχουν εξαντληθεί άπαντα, απλά απομένει να αναμένουμε το τέλος του παραμυθιού που παρακράτησε πια με την νομιμότητα και τους κανονισμούς και κάποτε πρέπει στην θέση του πλοίου να μπει πλοίο και όχι κάτι τι άλλο.

 

Link to comment
Share on other sites

On 7/8/2017 at 10:51 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των νήσων ΚΥΘΗΡΑ και ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ με την ηπειρωτική χώρα και την Κρήτη με προθεσμία μέχρι τις 11 Αυγούστου με μέγιστη διάρκεια τριών μηνών. 

Τα ελάχιστα απαιτούμενα χαρακτηριστικά του προσφερόμενου Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου, όπως αυτά καθορίστηκαν με τη σχετική, αναφέρονται ως εξής:

Και πάλι προκήρυξη για σύμβαση, με αυξημένα μισθώματα αυτή τη φορά, όπως αποφάσισε το ΣΑΣ. Διορία εως τις 6/10 για την αίτηση, και τα δικαιολογητικά ως τις 11/10 για να υπογραφεί σύμβαση έως 3 μήνες. Τα μισθώματα αυτή τη φορά είναι (σε παρένθεση αυτά της προηγούμενης προκήρυξης)

Quote

 

α)Πειραιάς – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσσαμος και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου, με δυνατότητα προσέγγισης σε ενδιάμεσους λιμένες, έναντι μισθώματος € 46.000,00 (38.000) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων,

β)Πειραιάς – Κύθηρα – Κίσσαμος και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου, με δυνατότητα προσέγγισης σε ενδιάμεσους λιμένες, έναντι μισθώματος € 41.000,00 (32.000) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων, και

γ)Γύθειο – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσσαμος και επιστροφή, με την εκτέλεση ενός (01) δρομολογίου την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου, έναντι μισθώματος € 27.600,00 (20.030) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. και των λοιπών νόμιμων κρατήσεων,

 

 

Link to comment
Share on other sites

Από επιστολή που αναδημοσιεύει το peiratiko, ο Δήμαρχος και η δημοτική αρχή τάσσονται υπερ της δρομολόγησης του ΙΟΝΙΣ, ενώ προειδοποιεί να μην έχουμε επιστροφή φαντασμάτων του παρελθόντος στη γραμμή. Άρα μάλλον θα υπάρχει και δεύτερος υποψήφιος για την προκήρυξη.

 
Quote

 

Η Δημοτική μας Αρχή έχει εξαρχής ταχθεί ευθέως και χωρίς αστερίσκους υπέρ της δρομολόγησης του πλοίου ΙΟΝΙΣ στις ανωτέρω γραμμές, του οποίου η πλοιοκτησία
 είναι γνωστή για τη σοβαρότητα και τη φερέγγυότητά της απέναντι στα νησιά μας. Μάλιστα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε όχι μόνο την άριστη κατάσταση του 
πλοίου, αλλά και τις εκτεταμένες επισκευαστικές και ανακαινιστικές εργασίες των τελευταίων εβδομάδων, που το καθιστούν αξιόπιστο και αξιόπλοο, προκειμένου
 να εξυπηρετήσει τα νησιά μας απρόσκοπτα και να ενισχύσει την τοπική ανάπτυξη.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΕ ότι ΔΕΝ θα δεχθούμε εκπλήξεις στο ευαίσθητο θέμα της ακτοπλοϊκής μας σύνδεσης, ούτε θα επιτρέψουμε την "παλινόρθωση" στις  γραμμές μας γνωστών φαντασμάτων του παρελθόντος, το μητρώο των οποίων είναι και παραμένει ιδιαίτερως θολό. Και ο νοών νοείτω!

 

 
Link to comment
Share on other sites

Έχω στο μυαλό μου ορισμένα φαντάσματα της ακτοπλοΐας, που κατανοώ γιατί δεν τα θέλουν στα Κύθηρα. Αλλά όταν λένε ότι δεν θα δεχθούν εκπλήξεις, μιλούν γενικότερα? Δηλαδή, αν εμφανιστεί και διεκδικήσει τη γραμμή κάποια άλλη εταιρεία με ένα σύγχρονο καράβι, θα επιμείνουν στο ημερόπλοιο ΙΟΝΙΣ του 1977? 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Petros P said:

Φάντασμα  είναι η Χρύσα ή η Μυρτιδιώτισσα βρε παίδες?

και ο πηγασος ειναι παλαιμαχος της γραμμης. ειδικα αν χασει το λαυριο 

11 hours ago, ALEX30 said:

Δηλαδή, αν εμφανιστεί και διεκδικήσει τη γραμμή κάποια άλλη εταιρεία με ένα σύγχρονο καράβι, θα επιμείνουν στο ημερόπλοιο ΙΟΝΙΣ του 1977? 

στο δημαρχο κυθηρων και τους δορυφορους του πες το;)

Link to comment
Share on other sites

Ο Πήγασος που έκανε ένα πέρασμα στα Κύθηρα το 08 (μετά την στούκα της Μυρτιδιώτισσας), ήταν αξιοπρεπέστατο καραβάκι σε σχέση με τα άλλα που έχουν περάσει κατά καιρούς (τουλάχιστον από άποψη ταχύτητας).

Πραγματικά διαβάζω αυτό το "ενημερωτικό blog" των Κυθήρων και αναρωτιέμαι αν αυτός που τα γράφει μιλάει σοβαρά ή τρολάρει τον κόσμο...Αλλά εγώ θα ξαναρωτήσω:

Σε έναν ανοιχτό διαγωνισμό έρχεται κάποιος και εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις και δίνει και την χαμηλότερη προσφορά παίρνει τη γραμμή. Πως ακριβώς θα το αποτρέψουν αυτό, εάν δεν τους αρέσει αυτός που θα την πάρει? 

Link to comment
Share on other sites

αυτα που γραφονται, δεν αξιζουν περαιτερω σχολιασμου ;)  δημαρχος και "ενημερωτικο site" δινουν την εντυπωση οτι κανουν... lobbying για το συγκεκριμενο πλοιο και μονο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

10 μέρες μετά το προηγούμενο link, κάνουμε αυτό που μας προτείνει, υπομονή μέχρι να μάθουμε κανένα νέο.

Quote

Επειδή είναι εύλογο ότι θα αρχίσει πάλι  μια σειρά ερωτημάτων καλό είναι να γνωρίζει το επιβατικό κοινό ότι πάντα χρειάζεται ένα μικρό διάστημα για απόλυτη τακτοποίηση των γραφειοκρατικών διαδικασιών-πιστοποιητικών-κ.λ.π. Καθώς επίσης και την αναγγελία των δρομολογίων για το επόμενο διάστημα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3/10/2017 at 11:35 AM, ALEX30 said:

Πραγματικά διαβάζω αυτό το "ενημερωτικό blog" των Κυθήρων και αναρωτιέμαι αν αυτός που τα γράφει μιλάει σοβαρά ή τρολάρει τον κόσμο...Αλλά εγώ θα ξαναρωτήσω:

Σε έναν ανοιχτό διαγωνισμό έρχεται κάποιος και εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις και δίνει και την χαμηλότερη προσφορά παίρνει τη γραμμή. Πως ακριβώς θα το αποτρέψουν αυτό, εάν δεν τους αρέσει αυτός που θα την πάρει? 

κανε υπομονη. μεσα στο χειμωνα θα γινει ο διαγωνισμος για την καλυψη της γραμμης ως 31.10.2018 και τοτε θα ζησουμε καλοκαιρινες στιγμες μεσα στο χειμωνα :D 

 

Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας παντως τα δρομολογια παρατηρούμε ότι ουσιαστικα είναι σχεδιασμένα ετσι ώστε να γινονται ουσιαστικα μονο τη μερα και κατά συνεπεια να μην υπαρχει η αναγκη για καμπινες με εξαιρεση ισως το δρομολογιο της Παρασκευης από Πειραια που φτανει στον Κισσαμο στις 1.30 τη νυχτα.Σε όλα τα αλλα δρομολογια το πλοιο μεχρι τις 23.30 είναι προγραμματισμενο να βρισκεται στο τελευταιο λιμανι του δρομολογιου

Link to comment
Share on other sites

On 27/7/2017 at 1:24 AM, Captain_Nionios said:

Λεει οτι τα ταξιδια θα γινονται ημερα.

Εστιαζω στη επιθυμια των πλοιοκτητων να το δουλευουν ως ημεροπλοιο με μειωμενη συνθεση

αυτη ηταν εξ αρχης η επιδιωξη, κυριως για λογους συνθεσης

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...