Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Άγονη Πελοποννήσου - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κρήτη


Recommended Posts

  • Replies 519
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σήμερα δεν προσήλθε κάποια εταιρεία για να καταθέσει δικαιολογητικά οπότε ο διαγωνισμός βγήκε άκυρος!! Άρα το Υπουργείο θα πάει σε απευθείας ανάθεση της γραμμής με μοναδικό ενδιαφέρομενο την Αβλέμωνα Ν. Ε. που θα είναι η εταιρία του Ιονίς.

Link to comment
Share on other sites

προφητικος ο Nionios & o gpap

On 1/7/2017 at 3:41 PM, Captain_Nionios said:

μια καλη παροδικη λυση θα ηταν το Ιονις. Θα πηγαινει με 15.5-16.5, μια χαρα.

 

On 2/7/2017 at 0:56 PM, gpap2006 said:

Κατά τη ταπεινή μου γνώμη μακροπρόθεσμα η καλύτερη λύση θα ηταν οριστική κατάργηση της σύνδεσης με Πειραιά και δρομολόγηση μεγαλύτερου κ ταχύτερου πλοίου απο το πορφυρουσα. Κάτι σαν τον ΑΧιλλέα. Να φτάνει μέχρι Κίσσαμο, να ανεβαίνει Γύθειο 2-3 φορές/εβδομάδα και Νεάπολη έδρα

 

9 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 

Link to comment
Share on other sites

http://kithiraikanea.com/showthread.php?p=14384#post14384

Ενδιαφερον αρθρο. Επειδη ειμαι απο κινητο και δυσκολευομαι οποιος μπορει ας βαλει παραθεσεις.

Μιλαει για 2 συνδεσεις εβδομαδιαιως Πειραια-Κυθηρα-Πειραια. Για 1-2 συνδεσεις με Κισσαμο και Γυθειο. Λεει οτι τα ταξιδια θα γινονται ημερα.

Εστιαζω στη επιθυμια των πλοιοκτητων να το δουλευουν ως ημεροπλοιο με μειωμενη συνθεση και οτι υποσχονται 18-19 κομβους. <_<

Μια φορα να διαβασω κατι ρεαλιστικο. Εκει στα 16.5-17 ισως μπορει να πηγαινει αλλα ποτε πηγαινε το Ιονις σταθερα 18-19 για να παει τωρα; Εκτος αν το πηγαινουν σπασμενο.

Link to comment
Share on other sites

Και δεν θα παρει την γραμμη το Κιαρα ?? Τα 100 μετρα οριο ??εκτος αν εχω χασει κατι...Εκπλησσομαι απο την σταση του Υεν....Ευχαριστα

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

o διαγωνισμος βγηκε αγονος και παει σε απ' ευθειας αναθεση, με οτι υπαρχει διαθεσιμο. δεν νομιζω οτι ισχυουν οι παραμετροι του διαγωνισμου.

χωρια που το κιαρα δεν ειναι διαθεσιμο. οπως εχουμε πει στο τοπικ του πλοιου, θελει δουλεια ακομη.

επισης, απο οσα λεει η αναρτηση των κυθηραϊκων νεων, δεν εχει οριστικοποιηθει ακομη η αναθεση στο ιονις. υπαρχει διαφωνια για τη συνθεση. το ΥΕΝ ζητα συνθεση night ferry, ενω (νεοι) πλοιοκτητες και Δημος Κυθηρων ζητουν συνθεση ημεροπλοιου, γιατι θα κανει ημερησια δρομολογια και οχι νυχτερινα. εχουν βαλει μαλιστα λυτους και δεμενους να πεισουν το ΥΕΝ. (Ρενα Δουρου και Βουλευτες Α'Πειραιως οπου ανηκουν τα Κυθηρα).

Quote

Στην όλη συμφωνία το μοναδικό γκρίζο σημείο είναι η υπάρχουσα διαφορά μεταξύ πλοιοκτητών και Υπουργείου που αφορά την σύνθεση του πληρώματος. Οι πλοιοκτήτες ισχυρίζονται ότι το πλοίο θα ταξιδεύει βασικά μόνο ημέρα και επίσης δεν διαθέτει καμπίνες, και είναι εφικτό να χαρακτηρισθεί ημερόπλοιο με μειωμένη σύνθεση, ενώ η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου εμμένει για πλήρη σύνθεση πληρώματος.

Στο θέμα έχει ήδη κινητοποιηθεί η δημοτική αρχή μαζί με την περιφερειάρχη κ. Δούρου, που βρίσκεται στα Κύθηρα επισκεπτόμενη το νησί, καθώς και οι πολιτικοί της Α! Πειραιώς, οι οποίοι προσπαθούν να γεφυρώσουν το χάσμα και να υπάρξει μία λογική λύση αποδεκτή από όλους, διότι λόγω μη ύπαρξης άλλου πλοίου το πρόβλημα θα γιγαντωθεί.
(κυθηραϊκα νεα)

απο τα παραπανω ειναι σαφες, οτι ουτε η αναθεση εχει οριστικοποιηθει και υποθετω ουτε η μεταβιβαση του πλοιου. (αν δεν παρουν τη γραμμη, τι να το κανουν).

απο οσα λενε επισης. δεν παιζει καλαματα. μονο πειραιας, γυθειο και ενα καλοκαιρινο δρομολογιο απο καστελι, με πολυωρη παραμονη στα κυθηρα, για ημερησιες εκδρομες των κρητικων. (θα βγαινουν οι ωρες?)

Quote

Επίσης έχει προταθεί και απευθείας δρομολόγιο Καστέλι-Κύθηρα-Καστέλι, με παραμονή στα Κύθηρα αρκετές ώρες ώστε να δίνεται η ευκαιρία στους επισκέπτες να επισκέπτονται περιοχές που επιθυμούν στα Κύθηρα και να επιστρέφουν χωρίς να διανυκτερεύουν, κατά την διάρκεια της θερινής περιόδου.

Να σημειωθεί ότι δεν έχει διευκρινισθεί τι θα γίνει με το δρομολόγιο από Καλαμάτα ακόμη.

λαστιχο θα γινει το ιονις.:P

YΓ: ολες οι αναρτησεις των κυθηραϊκων sites, αναφερουν οτι θα χρειαστουν εβδομαδες, ισως και πανω απο μηνας, απο την οριστικοποιηση της αναθεσης, μεχρι τη δρομολογηση του ΙΟΝΙΣ. εχουμε 27/7, οποτε μιλαμε για δρομολογηση κατα τον Σεπτεμβρη. σε τετοιο ενδεχομενο θα εχει χαθει ο Αυγουστος και ολη η σαιζον.

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολογια για Γυθειο και Καστελι λεει οτι θα ειναι 1-2. Λεει και για το σκετο Καστελι-Κυθηρα-Καστελι για εκδρομες απο Κρητη αλλα νομιζω οτι αυτο μπορει να ενσωματωθει σε δρομολογιο απο Καστελι για Γυθειο και πισω.

Οπως και ο Κορναρος εφευγε νωρις το πρωι απο Καστελι για Γυθειο και επεστρεφε βραδυ, ετσι και το Ιονις μπορει να κανει αναλογο δρομολογιο και να τρεναρει λιγο την επιστροφη απο Κυθηρα για Καστελι ερχομενο απο Γυθειο.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ υπάρχουν ακτοπλοϊκές εταιρείες που θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να βάλουν ένα πλοίο στη γραμμή, υπό συγκεκριμένες όμως προϋποθέσεις. Μια από αυτές είναι το υπουργείο να «ανέβει» κατηγορία ζητώντας ένα πλοίο, πιο σύγχρονο, ώστε να αυξηθεί και η επιδότηση, προκειμένου να είναι βιώσιμο το εγχείρημα. Σύμφωνα με κύκλους της ακτοπλοϊκής αγοράς, η οδική σύνδεση με τα Κύθηρα μέσω του πορθμείου της Νεάπολης έχει «τραβήξει» ένα πολύ μεγάλο μέρος της κίνησης, γεγονός που δυσκολεύει το εγχείρημα. Σημειώνεται ότι ο Δήμος Κυθήρων ζητούσε μετ’ επιτάσεως την αντικατάσταση του «Βιτσέντζος Κορνάρος», εξαιτίας της παρατεταμένης ακινησίας του εν μέσω θέρους. Αλλά και ο δήμαρχος Κισάμου Θανάσης Σταθάκης, που ενδιαφέρεται για την ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα Κύθηρα, στη συνέχεια και με επιστολή του προς το υπουργείο Ναυτιλίας επισημαίνει ότι το υπουργείο θα έπρεπε να έχει έτοιμο ένα «plan b» για να εξυπηρετήσει ακτοπλοϊκά τα νησιά.

Link to comment
Share on other sites

Η απόφαση του ΣΑΣ είναι να γίνει προκήρυξη των ακόλουθων αγόνων γραμμών.

Quote

1)ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΩΣ ΕΞΗΣ:

Α)ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΗΡΑ – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ – ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΟΣ (01) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΘ΄ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΣΕ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΥΣ ΛΙΜΕΝΕΣ, ΚΑΙ

Β)ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΗΡΑ – ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΟΣ (01) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΘ΄ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ, ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΣΕ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΥΣ ΛΙΜΕΝΕΣ, ΚΑΙ

2)ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΩΣ ΕΞΗΣ:

Α)ΓΥΘΕΙΟ – ΚΥΘΗΡΑ – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ – ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΟΣ (01) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΘ΄ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ

Β)ΓΥΘΕΙΟ – ΚΥΘΗΡΑ – ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΟΣ (01) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΘ΄ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ

Γ)ΚΙΣΣΑΜΟΣ – ΚΥΘΗΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΟΣ (01) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΕΩΣ 30/09, ΚΑΙ

Δ)ΚΑΛΑΜΑΤΑ – ΚΥΘΗΡΑ – ΚΙΣΣΑΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΟΣ (01) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΩΣ 30/09,  

ΑΠΟ ΠΛΟΙΟ Η (ΔΙΑΖ) ΠΛΟΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥΣ ΠΛΟΕΣ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: Ι)ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 300 (ΧΕΙΜΩΝΑ) – 450 (ΘΕΡΟΥΣ) ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΙΙ)ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΦΟΡΤΩΣΗ ΙΧΕ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ Η (ΔΙΑΖ) ΙΣΗ ΑΠΟ 600 Τ.Μ. ΙΙΙ)ΜΗΚΟΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 90 Μ. ΙV)15 ΚΛΙΝΕΣ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΑΝΑ ΝΑΥΤΙΚΟ ΜΙΛΙ ΣΤΙΣ ΗΔΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΗ ΣΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ. ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 1) ΥΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ. ΣΕ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΕΝΙΑΙΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ ΧΩΡΙΣΤΑ. ΟΜΟΙΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ 2). ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΝΩΤΕΡΩ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 1) ΚΑΙ 2)

 

Link to comment
Share on other sites

Προκήρυξη κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του Ιονίς!!!  Κάτι αντίστοιχο με την προκήρυξη που είχε βγει και για τον Μανούση για το Αλεξανδρούπολη - Λαύριο!!!

Link to comment
Share on other sites

Και όχι μόνο , και Jewel . (αν δεν έχει αλλάξει κάτι)

Πολύ κοντά έπεσες.Τα κρεβάτια του AQUA JEWEL είναι 40 σε 20 δίκλινες και όμορφες καμπίνες που βρίσκονται στο ντεκ της γέφυρας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 7/19/2017 at 2:18 PM, Neptune said:

ψηνεται ψηνεται σουπερβαπορας για τη γραμμη. ηδη τα μπλοκακια εχουν παρει φωτια.

(το σουπερ βαπορας ειναι τυχαιο, δε φωτογραφιζει καποιο σουπερφαστ, σουπερφερρυ κτλ,  μην αρχισετε σεναρια επιστημονικης φαντασιας παλι ;))

Τώρα που έχει περάσει ο καιρός,το πλοίο ηταν το Galaxy? ή το Ιονίς για αυτο και τα μπλοκάκια?

Link to comment
Share on other sites

Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι και οι κάτοικοι των Κυθήρων, Αντικυθήρων αλλά και ο Δήμαρχος θα πρέπει να δουν τα γεγονότα με άλλο μάτι. Εντάξει, τώρα θα λύσουν το πρόβλημα. Αύριο; ή θα πρέπει πάντα το φουκαριάρικο το Δημόσιο να ενισχύει τα δρομολόγια των πλοίων που απαιτούν να έχουν; Και αν πρόκειται για ένα νησί που δεν έχει καθόλου πλοίο ή δεν έχει τις προυποθέσεις ανάπτυξης και βέβαια πρέπει οι κάτοικοι να ενισχυθούν από το Δημόσιο. Όμως εδώ έχουν και το Πορφυρούσα και τα επιχορηγούμενα (πάλι από το Δημόσιο) δρομολόγια των αεροπλάνων. Και οι προυποθέσεις ανάπτυξης του νησιού (για το Καλοκαίρι) μεγάλες. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υπάρχει πλοίο από τον Πειραιά όταν το πλοίο δεν βγάζει ούτε τα έξοδά του. Η επικοινωνία με την Πελοπόννησο και την Κρήτη είναι λίγη; Η αεροπορική σύνδεση δεν επαρκεί; Καταδέχονται να έχουν υπερήλικα πλοία για να μεταφέρουν πόσους επιβάτες;

Πρέπει κάποια στιγμή και στο Υπουργείο να δουν με διαφορετικό μάτι τα πράγματα και να ενισχύουν πραγματικά όσους το έχουν ανάγκη και όχι όσους φωνάζουν. Διαφορετικά για να είναι δίκαιοι θα πρέπει να βάλουν και αλλού πλοία "δημόσιας δαπάνης" όπως είμαι στο Ρέθυμνο που χρόνια τώρα μάταια διαμαρτύρονται.

Edited by christos11
Link to comment
Share on other sites

Τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα υπάγονται διοικητικά στον Πειραιά με αποτέλεσμα οι περισσότερες υπηρεσίες που χρειάζονται οι κάτοικοί τους να βρίσκονται εκεί (Ασφαλιστικά Ταμεία, Πολεοδομία, Εφορία κλπ). Ως εκ τούτου, δεν μπορούν οι τελευταίοι να υποχρεώνονται σε ταξίδια μέσω της Πελοποννήσου ή με αεροπλάνο για να επικοινωνήσουν με την διοικητική τους έδρα. Διότι και τα δύο είναι πολύ πιο ακριβά από το ακτοπλοϊκό εισιτήριο του Πειραιά. Εκτός όμως των διοικητικών δεσμών των Κυθήρων - Αντικυθήρων με τον Πειραιά, υπάρχουν και οι κοινωνικές. Διότι, στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι Κυθήριοι δεν έχουν καμία σχέση με την Λακωνία σε αντίθεση με την Αττική, που έχουν όλοι, ανεξαιρέτως!! 

Τα αεροπλάνα δεν επιβαρύνουν το κράτος αφού και οι δύο εταιρείες που εξυπηρετούν τα Κύθηρα πήραν τις γραμμές με μηδενικό τίμημα.

Η γραμμή της Καλαμάτας που επιδοτείται εποχιακά τα τελευταία δύο χρόνια, δεν αφορά τα Κύθηρα, αφού μπορεί να προσεγγίζει στο νησί αλλά ο στόχος της επιδότησης ήταν η σύνδεσής της με την Κρήτη. 

Ο λόγος που έχουμε υπερήλικα πλοία, οφείλεται στους όρους των διαγωνισμών και στις μεθοδεύσεις διαφόρων εφοπλιστικών παραγόντων σε αγαστή συνεργασία με τις εκάστοτε ηγεσίες του υπουργείου. 

Ο λόγος επίσης που η κίνηση στη γραμμή του Πειραιά μειώθηκε δραματικά τα τελευταία χρόνια, οφείλεται (εκτός της οικονομικής κρίσης που επηρέασε όλες τις γραμμές της χώρας) κυρίως στο χρέπι που είχαμε για πλοίο τα 10 τελευταία χρόνια που είχε φθάσει να κάνει 8+ ώρες το ταξίδι του Πειραιά και χωρίς να είναι συνεπές και αξιόπιστο στα δρομολόγιά του, παράγοντες που έδρασαν ανασταλτικά στην οποιαδήποτε προοπτική ανάπτυξης της γραμμής. 

Τα παραπάνω βέβαια δεν σημαίνουν ότι  ο σχεδιασμός των άγονων γραμμών των δύο νησιών δεν είναι στρεβλός. Προσωπική μου άποψη είναι ότι η πολιτεία θα έπρεπε να επικεντρωθεί στην απευθείας σύνδεση των νησιών με την διοικητική τους έδρα τον Πειραιά με 2-3 δρομολόγια την εβδομάδα και τίποτε άλλο. Ούτε Γύθειο, ούτε Καλαμάτα, ούτε Νεάπολη. Όποιος θέλει να επενδύσει σε αυτές τις γραμμές να το κάνει ελεύθερα χωρίς αποκλεισμούς λόγω επιδοτήσεων. 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...