Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Άγονη Πελοποννήσου - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κρήτη


Recommended Posts

  • Replies 519
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Λόγω της εορτής της 28ης Οκτωβρίου, η Λ.Α.Ν.Ε με το πλοίο Βιτσέντζος Κορνάρος θα πραγματοποιήσει έκτακτο δρομολόγιο ως ακολούθως:
 

Quote

Αναχώρηση από Κίσαμο Παρασκευή 28/10/2016, ώρα 07:00, άφιξη στα Κύθηρα 11:00, αναχώρηση 11:30, άφιξη στο Γύθειο 14:10.

Αναχώρηση από Γύθειο Κυριακή 30/10/2016 ώρα 12:00, άφιξη στα Κύθηρα 14:35, αναχώρηση 15:00, άφιξη Κίσαμος 19:00

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Από την 31/10/16 έχουν σταματήσει τα δρομολόγια από Πειραιά προς Κύθηρα μέχρι της 19/12/16, μιας και ο Βιτσέντζος Κορνάρος αντικαθιστά το Πρεβελης στην άγονη της Κασοκαρπαθιας. Αυτό το διάστημα το κανονικά το Βιτσέντζος Κορνάρος θα πραγματοποιούσε το πρώτο μέρος της ακινησίας του.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Χθες το απόγευμα ο Βιτσέντζος Κορνάρος επέστρεψε στη γραμμή των Κυθήρων, αφού η σύμβαση για την συγκεκριμένη γραμμή υπογράφηκε μόλις χθες. Επισυνάπτω το πίνακα των δρομολογίων στη γραμμή για όλη τη δρομολογιακή περίοδο του 2017.

Kornaros.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Αναλυτικά τα τροποποιημένα δρομολόγια του Βιτσέντζος Κορνάρος για την φετινή πασχαλινή περίοδο.

Μ. Δευτέρα (10/4): Πειραιάς (17:00) - Κύθηρα - Κίσσαμος

Μ. Τρίτη (11/4): Κίσσαμος (07:30) - Αντικύθηρα - Κύθηρα - Γύθειο και Γύθειο (15:40) - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κίσσαμος

Μ. Τετάρτη (12/4): Κίσσαμος (18:00) - Κύθηρα - Πειραιάς

Μ. Πέμπτη (13/4): Πειραιάς (17:00) - Κύθηρα - Αντικύθηρα - Κίσσαμος

Παραμονή στην Κίσσαμο για την εορτή του Πάσχα

Δευτέρα Πάσχα (17/4): Κίσσαμος (17:00) - Αντικύθηρα - Κύθηρα - Πειραιάς

Τρίτη Πάσχα (18/4): Πειραιάς (17:00) - Κύθηρα - Κίσσαμος

Έπειτα το πλοίο απ' την Τετάρτη Πάσχα (19/4) θα επανέλθει στα κανονικά του ωράρια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δελτίο τύπου της ΛΑΝΕ για την ακύρωση του δρομολογίου της επιστροφής του Βιτσέντζος Κορνάρος

Quote

Η Λ.Α.Ν.Ε ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Ε/Γ-Ο/Γ Βιτσέντζος Κορνάρος θα παραμείνει στο λιμάνι της Κίσσαμου μέχρι αποκατάστασης τεχνικής βλάβης ως εκ τούτου το σημερινό δρομολόγιο του πλοίου από Κίσσαμο Αντικύθηρα Κύθηρα Πειραιά θα παραμείνει ανεκτέλεστο. Οι επιβάτες για τους οποίους διατίθενται στοιχεία επικοινωνίας θα ενημερωθούν με μέριμνα της εταιρείας. Περισσότερες πληροφορίες στο 2736037055-& 6933087777

 

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο τύπου της ΛΑΝΕ για την αποκατάσταση της τεχνικής βλάβης και της επιστροφής στα δρομολόγια του Βιτσέντζος Κορνάρος

Quote

H Λ.Α.Ν.Ε ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι μετά την αποκατάσταση της τεχνικής βλάβης και τον σχετικό έλεγχο των Αρχών, το Ε/Γ-Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ αναμένεται να πραγματοποιήσει το δρομολόγιο του στις 15/06/2017 ως ακολούθως:

ΚΙΣΣΑΜΟΣ 15/06/2017 AN.19:00 - ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.21:25-ΑΝ.21:35)-ΚΥΘΗΡΑ (ΑΦ.23:55- 16/06/2017 ΑΝ.00:30) -ΠΕΙΡΑΙΑ (ΑΦ.08:35) και εν συνεχεία όπως είναι εγκεκριμένα.

Τα κατά λιμένα πρακτορεία της Λ.Α.Ν.Ε παρακαλούνται για σχετική ενημέρωση επιβατών, για τους οποίους διατίθενται στοιχεία επικοινωνίας. Πληροφορίες και κρατήσεις : 2736037055-6933087777

 

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο τύπου της ΛΑΝΕ για την ακύρωση του δρομολογίου του σημερινού δρομολογίου του Βιτσέντζος Κορνάρος

Quote

H Λ.Α.Ν.Ε ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω τεχνικής βλάβης του Ε/Γ-Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ τα δρομολόγια του πλοίου από 16/06/2017 έως 19/06/2017 πρωί θα παραμείνουν ανεκτέλεστα. Πληροφορίες-Κρατήσεις : 2736037055-6933087777

 

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΛΑΝΕ
H ΛΑΝΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Ε/Γ-Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ, παραμένει στη περιοχή του λιμένα Πειραιά μέχρι αποκατάστασης τεχνικής βλάβης. Ως εκ τούτου τα δρομολόγια του πλοίου απο 22/06/2017 εώς 30/06/2017 πρωί θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.
Τηλέφωνα επικοινωνίας 2736037055-6933087777

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, gpap2006 said:

Μοιάζει με πρόβα τζενεράλε για οριστική κατάργηση της γραμμής η κατάσταση του φετινού καλοκαιριού...

Νομίζω ότι ο κόσμος της περιοχής θα νοσταλγήσει το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ, που δραστηριοποιείται πλέον στις Σποράδες...

Link to comment
Share on other sites

Αν παρουμε σαν δεδομενο ότι στους τυφλούς βασιλευει ο μονοφθαλος, τοτε πιθανον να το νοσταλγησουν.

Το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ του τοτε όμως ηταν πολύ χειροτερο από το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ του σημερα.Με συχνες βλαβες,ατυχηματα,γκρινια για μυρωδια καυσαερίου στα σαλονια και γενικοτερα ένα πλοιο με το οποιο δεν ηθελες να ταξιδεψεις.Τοτε ειχα ακουσει τα χειροτερα από ανθρώπους εκτος φορουμ που ταξιδευαν με το πλοιο

Προσωπικα νομιζω ότι περισσοτερο νοσταλγουν τα ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ και ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ που εχουν περασει από τη γραμμη εστω και για λιγο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή την σοβαρή μηχανική βλάβη που έχει εδώ και ημέρες υποστεί το Ε/Γ-Ο/Γ ΒΙΤΣΕΝΤΣΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ, και παρά το γεγονός ότι το θέμα αφορά στις αρμοδιότητες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και της πλοιοκτήτριας εταιρείας, ο Δήμος Κυθήρων γνωστοποιεί με υπευθυνότητα και χωρίς ακρότητες τα εξής:

Quote

1. Από την πρώτη ημέρα κατά την οποία το πλοίο δεν επέστρεψε στα εγκεκριμένα του δρομολόγια, ο Δήμαρχος προσωπικά και η Δημοτική Αρχή βρίσκονται σε καθημερινή επαφή και επικοινωνία τόσο με την πολιτική ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου, όσο και με κάθε άλλο πολιτικό και υπηρεσιακό παράγοντα (Βουλευτές, Περιφέρεια, Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών κ.λπ). Εξαρχής διευκρινίστηκε από την εταιρεία ότι το ζήτημα είναι αμιγώς μηχανικό και δεν μπορούσε να προβλεφθεί το μέγεθος αλλά και η σοβαρότητα της βλάβης αυτής και μάλιστα εν μέσω θερινής περιόδου, κατά την οποία κάθε εταιρεία επιδιώκει να μεγιστοποιήσει το κέρδος της λόγω της τουριστικής κίνησης. Θεωρούμε αδιανόητο η ΛΑΝΕ να μην επιθυμεί να εκτελέσει δρομολόγια τη θερινή περίοδο, τη στιγμή που τα εκτελούσε σε μήνες χαμηλής ή σχεδόν μηδενικής τουριστικής κίνησης (Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος, Απρίλιος).

2. Μόλις γνωστοποιήθηκε η σοβαρότητα της βλάβης, η Δημοτική Αρχή ζήτησε (προφορικά αλλά και εγγράφως) την αντικατάσταση του πλοίου με άλλο αναλόγων προσόντων, προκειμένου να μην παραμείνουν ανεκτέλεστα δρομολόγια με βάση τα οποία είχαν πραγματοποιηθεί πολλές κρατήσεις δωματίων και ενοικιαζομένων ΙΧ στο νησί. Η ΛΑΝΕ με επιστολή της προς το υπουργείο διευκρινίζει ότι δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα καθώς λόγω της θερινής περιόδου δεν υπάρχει διαθέσιμο πλοίο που να δύναται να προσεγγίσει στους λιμένες Αντικυθήρων και Κισσάμου που πρέπει υποχρεωτικά να εξυπηρετηθούν με βάση τη σύμβαση της εταιρείας με το Δημόσιο. Ωστόσο, η Δημοτική Αρχή εξακολουθεί να ζητά την πραγματοποίηση έκτακτων προσεγγίσεων στα Κύθηρα (έστω και χωρίς προσέγγιση στα Αντικύθηρα και την Κίσσαμο) με προτεινόμενο δρομολόγιο το Πειραιάς-Κύθηρα-Σούδα, κάτι για το οποίο αναμένεται απάντηση καθώς ζητήθηκε και από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου.

3. Ο Δήμαρχος κ. Χαρχαλάκης έχει ήδη απευθύνει επιστολή και έχει επικοινωνήσει με τους Δημάρχους Ανατολικής Μάνης κ. Πέτρο Ανδρεάκο, Καλαμάτας κ. Παναγιώτη Νίκα και Κισσάμου κ. Θεόδωρο Σταθάκη, ζητώντας δυναμικές και εκ μέρους τους παρεμβάσεις για το ζήτημα, καθώς το ανεκτέλεστο των δρομολογίων επηρεάζει αρνητικά και τις δικές τους περιοχές.

4. Σε επικοινωνία του Δημάρχου με την πλοιοκτησία του τοπικού πλοίου ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ, ζητήθηκε η συνδρομή του τοπικού πλοίου στην άμβλυνση των συνεπειών της ακινησίας του ΚΟΡΝΑΡΟΣ και ήδη ανακοινώθηκε ότι το ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ θα εκτελέσει (εφόσον απαιτηθεί από την κίνηση) έκτακτα δρομολόγια από και προς τη Νεάπολη Λακωνίας. Ο Δήμος ευχαριστεί θερμά τους κ.κ. Τουρλομούση και Τσαϊλά για την διαρκή διάθεση προσφοράς τους προς το νησί.

5. Ήδη η Δημοτική Αρχή έχει επικοινωνήσει με την διοίκηση των αεροπορικών εταιρειών OLYMPIC AIR και SKY EXPRESS και ζήτησε την πραγματοποίηση περισσότερων πτήσεων από Αθήνα προς Κύθηρα με ευνοϊκή τιμολογιακή πολιτική, τουλάχιστον για το ερχόμενο δεκαήμερο. Εξακολουθούν να υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στις ήδη ανακοινωθείσες προγραμματισμένες πτήσεις των επομένων ημερών, ενώ εξετάζεται το αίτημα του Δημάρχου για πραγματοποίηση έκτακτων πτήσεων από Χανιά προς Κύθηρα μέχρι την επιστροφή του ΚΟΡΝΑΡΟΣ στα δρομολόγιά του, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι επισκέπτες του νησιού μας από την Κρήτη. Το ζήτημα εξετάζεται επιχειρησιακά.

6. Την ερχόμενη εβδομάδα θα πραγματοποιηθεί στο υπουργείο, κατόπιν αιτήματος του Δημάρχου, διευρυμένη σύσκεψη υπό τον αρμόδιο Υφυπουργό κ. Νεκτάριο Σαντορινιό για το ακτοπλοϊκό ζήτημα των Κυθήρων, στην οποία έχει ζητηθεί η παρουσία των τοπικών Βουλευτών, της Περιφέρειας και όλων των εμπλεκόμενων υπηρεσιακών παραγόντων. Η ακριβής ημέρα και ώρα θα καθορισθεί εντός των επομένων ημερών.

7. Είναι σαφές ότι οι δυνατότητες ενός Δήμου για την επίλυση του συγκεκριμένου ζητήματος είναι περιορισμένες, αφού οι Δήμοι δεν διαθέτουν πλοία, ούτε δύνανται να τα επισκευάζουν, ούτε έχουν τη δυνατότητα να υποχρεώσουν σε αντικατάσταση πλοίων. Η συγκεκριμένη βλάβη ήταν απρόβλεπτη και δεν σχετίζεται με την προ ολίγων ετών προσπάθεια της ΛΑΝΕ να διακόψει πρόωρα τη σύμβασή της, καθώς τότε το ζήτημα ήταν αμιγώς πολιτικό και όχι τεχνικής φύσεως και δικαιολογημένα προκάλεσε την οξύτατη αντίδραση της τοπικής κοινωνίας με αποτέλεσμα την παραμονή της ΛΑΝΕ στη γραμμή. Τα περιθώρια παρέμβασης στο τωρινό πρόβλημα είναι εξαιρετικά περιορισμένα αφού δεν υπάρχουν διαθέσιμα πλοία να αντικαταστήσουν το ΚΟΡΝΑΡΟΣ, ειδικά εν μέσω θερινής περιόδου.

8. Ο Δήμος στηρίζει όσους επαγγελματίες αξιώσουν αποζημίωση για την απώλεια εισοδήματος και προς τούτο συγκεντρώνει σχετικά στοιχεία. Ο Δήμος δεν μπορεί (νομικά) να υποκαταστήσει τον κάθε ιδιώτη στην αξίωση αποζημίωσης, όμως διαθέτει το Νομικό του Σύμβουλο για την παροχή εξειδικευμένης συνδρομής επί του θέματος.

9. Η προσωρινή διακοπή δρομολογίων του ΚΟΡΝΑΡΟΣ δεν μας αποτρέπει από το να συνεχίσουμε τη δυναμική προώθηση των Κυθήρων ως ενός δυναμικά ανερχόμενου προορισμού, τόσο σε στοχευμένες αγορές του εξωτερικού όσο και στην Ελλάδα. Ήδη ο Δήμος μας ανανέωσε τη σύμβασή του με τον ΟΤΕ και έτσι το τηλεοπτικό spot του Δήμου θα προβάλλεται μέσα από την πλατφόρμα του ΟΤΕ TV και OTE HISTORY για το επόμενο έτος εντελώς δωρεάν για το Δήμο. Παράλληλα, προετοιμάζουμε τη συμμετοχή μας στη μεγάλη έκθεση περιπατητικού τουρισμού της Γερμανίας TOURNATUR στο Ντύσελντορφ τον προσεχή Σεπτέμβρη, ενώ βρισκόμαστε στο τελευταίο στάδιο υπογραφής Συμφώνου Συνεργασίας ανάμεσα στο ΚΙΠΑ, την Paths of Greece και τον οργανισμό MEDINA για την ολοκληρωμένη ιστορική ανάδειξη των μονοπατιών του νησιού, κάτι που μπορεί να διευρύνει σταθερά και ποιοτικά την τουριστική μας σεζόν.

10. Η Δημοτική Αρχή καταβάλει τεράστια προσπάθεια για την διατήρηση του υψηλότατου επιπέδου καθαριότητας που υπάρχει στα Κύθηρα, αλλά και της ομάλης υδροδότησης του νησιού, καθώς οι βροχοπτώσεις του χειμώνα δεν κάλυψαν επαρκώς τη λειψυδρία του 2016. Επιπλέον, το νησί μας αναβαθμίζεται τουριστικά με τα μεγάλα έργα αναπλάσεων οικισμών (Μητάτα που ολοκληρώθηκε, Φράτσια που δημοπρατείται κ.λπ.), την τακτοποίηση και τον ευπρεπισμό δημοσίων χώρων (αποκατάσταση λακούβων, νέες πινακίδες σήμανσης, νέοι κάδοι και καλάθια απορριμμάτων, παγκάκια, δίκτυα φωτισμού κ.λπ.), την 12ωρη λειτουργία των αρχαιολογικών μας χώρων και μνημείων, την πραγματοποίηση δεκάδων πολιτιστικών εκδηλώσεων. Η προσπάθεια αυτή, αλλά και οι προσπάθειες εξωστρέφειας των επιχειρηματιών και επαγγελματιών, δεν θα πέσουν στο κενό από ένα απρόβλεπτο πρόσκαιρο μηχανικό ζήτημα που προέκυψε στο ένα εκ των 2 πλοίων που εξυπηρετούν τη γραμμή μας. Το τοπικό πλοίο και οι αεροπορικές συνδέσεις εξακολουθούν να φέρνουν κόσμο στο νησί μας και θεωρούμε ότι η ζημία από τα ανεκτέλεστα δρομολόγια του ΚΟΡΝΑΡΟΣ θα καλυφθεί εν πολλοίς από άλλες πηγές.

11. Η Δημοτική Αρχή εξακολουθεί να στηρίζει το διαχωρισμό των επιδοτούμενων γραμμών δημόσιας υπηρεσίας σε περιφερειακή και τοπική, στηρίζει χωρίς αστερίσκους τη διατήρηση της σύνδεσης με τον Πειραιά και στο πλαίσιο αυτό θα κινηθούν και οι προτάσεις μας για τη νέα δρομολογιακή περίοδο, επιμένοντας σε πολυετείς συμβάσεις αλλά και σε αντικατάσταση των παλαιών πλοίων με νεότερα. 

Διαβεβαιώνουμε ότι παρακολουθούμε στενά το ζήτημα, όμως η επίλυση μιας εξαιρετικά σοβαρής μηχανικής βλάβης ενός πλοίου δεν εμπίπτει στη σφαίρα των δυνατοτήτων κανενός Δήμου. Χρέος μας είναι η άμβλυνση των αρνητικών επιπτώσεων και αυτό κάνουμε με όλες τις παραπάνω ενέργειες. Θεωρούμε ότι στο ίδιο πνεύμα κινούνται και οι επαγγελματίες του νησιού μας, τους οποίους πάντα θα στηρίζουμε σε κάθε ενέργειά τους.

Αναμένουμε τέλος από τη ΛΑΝΕ να υλοποιήσει την γραπτή δέσμευσή της προς το αρμόδιο υπουργείο σύμφωνα με την οποία "το πλοίο θα είναι σε ετοιμότητα για εκτέλεση των εγκεκριμένων δρομολογίων του την 29-6-2017".

 

Link to comment
Share on other sites

πολυ λαδι και απο τηγανιτα τπτ ;)

μια μακροσκελεστατη ανακοινωση, για να θυμησει ο δημαρχος την υπαρξη του, αλλα και να καλυψει την ΛΑΝΕ(Κ),χωρις τπτ το ουσιωδες.

Link to comment
Share on other sites

Απαραδεκτες καταστασεις μες το κατακαλοκαιρο..Μια εταιρεια που ηταν δεσμευμενη να αντικαταστησει το εν λογω αρχαιο πλεον πλοιο εδω και χρονια βαση της συμβασης που ειχε υπογραψει οχι μονο δεν το εκανε τοτε επιδεικτικα αλλα ακομα και τωρα που το πλοιο απεδειξε στην πραξη οτι δεν τραβαει αλλο δεν μπαινει καν στον κοπο να το αντικαταστησει εστω μεχρι να το επισκευασει..Απο το κρατος δεν περιμενα ετσι κ αλλιως τπτ καλυτερο απο αυτο που δεν εκανε αλλα αυτη ειναι η μεγαλη ΑΝΕΚ στην τελικη?Μια εταιρεια που πληρωνεται απο το ελληνικο δημοσιο για να αποκλειει ακριτικες περιοχες οποτε κ για''οσο χρειαστει''?

Link to comment
Share on other sites

οση και να ειναι η κινηση στη γραμμη, που προφανως θα απεχει πολυ απο αυτη των πολυ εμπορικων γραμμων, δεν ειναι αυτο το μονο κριτηριο για το αν θα εκτελουνται δρομολογια, ουτε αποτελει δικαιολογια για τη μη αντικατασταση του πλοιου για οσο διαστημα διαρκει η βλαβη. ετσι και αλλιως αν η γραμμη ηταν αυξημενης εμπορικοτητας, δεν θα υπηρχε λογος επιδοτησης.

να θυμησω και κατι που εχουμε αναφερει και παλιοτερα. ενας απο τους λογους που διατηρειται εν ζωη αυτη η γραμμη, παροτι εχει βελτιωθει παρα πολυ το οδικο δικτυο της πελοποννησου (μεχρι τη σπαρτη), ειναι η αναγκαστικη διοικητικη υπαγωγη κυθηρων και αντικυθηρων στην αττικη (νομος πειραιως/περιφερεια αττικης). μια διοικητικη διαιρεση του 19ου αιωνα, οταν δεν υπηρχε οδικο δικτυο, παραμενει ως σημερα, οταν τα αντικυθηρα ειναι χοντρικα δυο ωρες απο την Κισσαμο και τα κυθηρα μια ωρα απο τη νεαπολη.

στο παρελθον, ειδικα προ εικοσαετιας οταν εγινε η πρωτη ενοποιηση δημων με τον καποδιστρια, ειχε τεθει πιο εντονα το ζητημα, απο τα δυο νησια, αλλα προκειμενου να μη "μικρυνει" η περιφερεια αττικης, αλλα και η α΄εκλογικη περιφερεια πειραιως, ελαβαν διαβεβαιωσεις οτι θα συνεχισει η επιδοτουμενη συνδεση με πειραια και κρητη.

με αυστηρως ορθολογικα κρητηρια, δεν υπαρχει καμμια λογικη διατηρησης αυτης της γραμμης. το budget θα μπορουσε να πηγαινει σε πυκνοτερη συνδεση με νεαπολη και κισσαμο και περιστασιακα με Γυθειο, εννοειται με παραλληλη "μετακομιση" των νησιων σε νομο λακωνιας και χανιων.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σας. Έπρεπε τα δύο αυτά νησιά να ήταν ενταγμένα στην Πελοπόννησο ή στην Κρήτη. Όχι μόνο για λόγους συγκοινωνίας αλλά και για άλλους λόγους όπως είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών. Πιο εύκολα πάει κάποιος σήμερα στην Κίσσαμο ή στην Νεάπολη παρά στον Πειραιά.

Για το πλοίο. Ένα πλοίο δεν κρίνεται ως ακατάλληλο με μερικά μηχανικά προβλήματα που μπορεί να του δημιουργηθούν. Αυτά τα προβλήματα μπορούν να δημιουργηθούν σε οποιοδήποτε πλοίο, σε οποιοδήποτε εργοστάσιο, σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Και επειδή το πλοίο είναι της ΛΑΝΕ (ή της ΑΝΕΚ, ο καθένας όπως θέλει το αναφέρει), εταιρειών δηλαδή αξιόλογων που στο παρελθόν δεν έχουν δείξει ότι κακοσυντηρούν τα πλοία τους, παρά την γενικότερη οικονομική κρίση και τα οικονομικά προβλήματα που πιθανόν να έχουν. Βέβαια το πλοίο είναι αρκετά μεγάλο (ηλικιακά), και πρέπει κάποια στιγμή να αντικατασταθεί.

Στην γραμμή τώρα. Απορώ πως δεν έχει αξιοποιηθεί η γραμμή αυτή (Κίσσαμος - Αντικύθηρα - Κύθηρα - Καλαμάτα ή Νεάπολη ή Γύθειο). Ένα ταχύπλοο (πχ highspeed) θα ήταν ιδανικό το Καλοκαίρι για την μετακίνηση επιβατών καλύπτοντας την διαδρομή σε λιγότερο χρόνο (σε σύγκριση με το Πειραιάς - Κρήτη) και φυσικά με λιγότερα χρήματα, ιδιαίτερα για τους ταξιδιώτες από Ιταλία (μέσω Πάτρας) αλλά και δυτικής Ελλάδας. Ίσως τώρα με την Ιονία Οδό να αναβαθμιστεί η γραμμή.

Edited by christos11
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...