Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σιγουρα η διαφορα τιμης σε σχεση με τη γεφυρα ειναι ενας λογος που οι παντοφλες εχουν κινηση.Σε ενα ταξιδι κυκλικο η διαφορα ειναι περιπου 12 ευρω.Ασε που αν εχεις μεγαλο ταξιδι αντι να κανεις τη σταση σου σε καποιο χωριο την κανεις στη παντοφλα.Ενας αλλος λογος ειναι οτι εδω και καποια χρονια τα δρομολογια ειναι ανα μιση ωρα οποτε ειναι πιο ευκολο να γεμισει μια παντοφλα

Φιλε Ariadne δυστυχως σε ολα τα πορθμεια μικρων αποστασεων αυτο συμβαινει με τα αυτοκινητα.Αυτοκινητα οριακα το ενα διπλα στο αλλο και οι επιβατες οικιοθελως να μενουν μεσα σε αυτα γιατι βαριουνται να βγουν για το τεταρτο που κραταει το δρομολογιο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 272
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

τα ΙΧ που βλεπετε ειναι κυριως εκδρομεις. οι τακτικοι της περιοχης εχουν "διαρκειας" στη γεφυρα. (υπαρχει εβδομαδιαια και μηνιαια καρτα 10 δοαδρομων και το κονδυλι βγαινει περιπου οσο να πας με την παντοφλα. λεπτομερειες λιγα ποστ πιο πανω).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Γεια σας. είμαι καινούργιο μέλος στο φόρουμ, το οποίο παρακολουθώ συχνά-πυκνά και με εξυπηρετεί πολύ στις θαλάσσιες συγκοινωνίες. Ήθελα να ρωτήσω τους συμφορουμίτες, που χρησιμοποιούν τα φέρι-μπωτ στο Ρίο-Αντίριο, αν τα κυλικεία τους δουλέυουν ή όχι.Βλέπετε, όταν μετακινείσαι από Ήπειρο προς Αθήνα, το "διάλλειμα" για ξεκούραση επιβάλλεται και τώρα που τα διόδια της γέφυρας έχουν φτάσει στα ύψη, λέμε να αρχίσουμε να ξαναχρησιμοποιούμε τα καραβάκια, τα οποία χρησιμεύουν και ως στάση :-). Σας ευχαριστώ.

Edited by Ionian_Sea
Link to comment
Share on other sites

Καλως ορισες κατ'αρχην στο φορουμ

Τακτικος επιβατης δεν ειμαι για να σου απαντησω με σιγουρια αλλα περυσι που ειχα περασει δυο τρεις φορες με τις παντοφλες σε καμια δεν ειδα να λειτουργει το κυλικειο.Μπορει και να ηταν τυχαιο βεβαια

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Η αλήθεια είναι πως άκουγα σκόρπιες κουβέντες για μη λειτουργία τους, αλλά όχι κάτι τεκμηριωμένο. Κρίμα πάντως να μην υπάρχουν κυλικεία στα φέρι, γιατί χρονικά δε συμφέρει καραβάκι+στάση σε ΣΕΑ. Χάνουν και πελάτες, οι οποίοι δε μπορούν να πληρώνουν τα 12,50 ευρώ της γέφυρας...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Περιμένοντας σήμερα έξω απο ένα μαγαζί άκουσα άθελά μου συζήτηση μεταξύ δυο κυρίων. Ο ένας απλά άκουγε και ο άλλος πρέπει να ήταν ναυτικός γιατί όταν πέτυχα τη συζήτηση έλεγε οτι τον έχουν στείλει κατα καιρούς σε πολλές χώρες και του πρότειναν πρόσφατα να πάει στη λιβύη νομίζω και αυτός αρνήθηκε. Αμέσως άλλαξε το θέμα και έλεγε για τις παντόφλες του ρίου αντιρίου πόσες ήταν και πόσες έμειναν. Μετά μίλησε για την παντοφλα θεοφάνης η οποία έκανε αυτην τη γραμμή και πώς κατέληξε (κάτι για τούρκους είπε). Έπειτα είπε οτι οι τούρκοι έχουν πάρει πολλές απο αυτές τις παντόφλες, αλλα δεν μπορούν να τις κρατήσουν και οι μισές τους έχουν βουλιάξει. Τέλος, ανέφερε οτι στο ρίο - αντίριο έχουν μείνει λίγα φεριμπότ και παλιά, αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αρχίζουν να έρχονται απο τη σαλαμίνα τα δίπορτα όπως τα είπε γιατι εκεί περισσεύουν.

Υ.Γ: Δεν το αποκλείω να παρακολουθεί shipfriends, ακόμα και να είναι μέλος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τι γίνεται ρε παιδιά ??? Περονόσπορος έπεσε ???

Και αυτο το πλοιο (ΣΟΦΙΑ Π) μασ αφηνει για τα ξενα εχει δηλωσει αποδρομολογιση και περιμενει μαλλον αγοραστες ειναι οι ιδιοι με τα αλλα τρια.

Αρχές της χρονιάς έφυγε από το Ρίο το ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΑΡΙΑ Ζ, πριν λίγες ημέρες τα ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ, ΚΑΜΠΕΡΟΣ και ΧΡΗΣΤΟΣ. Τέσσερις παντόφλες σε διάστημα τεσσάρων μηνών, και μόνο ένα, το ΜΕΛΙΝΑ ΙΙΙ (ex- ΓΛΥΦΑ) προστέθηκε στην γραμμή. Αρχίσαν ξαφνικά οι παντοφλάδες να ξεπουλάνε (είτε γιατί δεν πάει καλά η γραμμή, είτε γιατί πάει καλά και θέλουν να ξεσκαρτάρουν για να φέρουν αμφίπλωρα), ή οι Αφρικανοί απέκτησαν αυξημένες ανάγκες για παντόφλες ???

Η αλήθεια είναι ότι η γραμμή Ρίου - Αντίρριου, λόγω του ότι εκεί πηγαίνουν να δουλέψουν όσες παντόφλες συμπληρώνουν 30ετία, έχει καταντήσει τα τελευταία χρόνια το νεκροταφείο ή έστω το γηροκομείο των ανά την Ελλάδα πλοίων ανοικτού τύπου. Πάμε να δούμε τα πλοία της γραμμής και τα έτη κατασκευής τους, συμπεριλαμβάνοντας και αυτά που πρόσφατα αποχώρησαν (με κόκκινους χαρακτήρες).

  • Θεόδωρος - Μαρία Ζ (1976)
  • Χρήστος (1976)
  • Αγ. Γεώργιος Αιδ. (1977)
  • Αντώνιος Κ (1977)
  • Καμπέρος Ι (1977)
  • Νικόλαος. Α (1978)
  • Κανάρης (1979)
  • Καπταν Σταύρος (1979)
  • Μαρία Π (1979)
  • Mελίνα ΙΙ (1980)
  • Μελίνα ΙΙΙ (1980)
  • Αργοναύτης Τ (1982)
  • Σοφία Π (1985)
  • Παντάνασσα (1990)

Βλέπουμε ότι από τα 14 πλοία, τα 11 έχουν καβατζάρει την 30ετία, το ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ που έφυγε ήταν στα όρια, και μόνο δύο είναι κάτω των 30 ετών, τα ΣΟΦΙΑ Π (26) και το ...ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑ :rolleyes: (21).

Link to comment
Share on other sites

η κινηση στη γραμμη, οσον αφορα τα πλοια, ειναι διαρκως μειουμενη. το γιατι και πως τα εχει πει προσφατα ο νηρεας.

οπως εχω ξαναπει. 2-3 αμφιδρομα θα μεινουν στο τελος για τα οχληρα και τους ρομαντικους

πιστευω οτι αργα ή γρηγορα οι παλιες παντοφλες θα φυγουν και θα μεινουν 2-3 αμφιδρομα καλυπτουν τη γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Μετά την αποχώρηση των τεσσάρων παντοφλών (Θεόδωρος Μαρία Ζ, Χρηστός, Καμπέρας Ι, Αργοναύτης Τ) και την ενδεχόμενη απομάκρυνση του Σοφία Π και με τη μοναδική προσθήκη του Μελίνα ΙΙΙ, η γραμμή αναμενόταν να μείνει με μόνο 9 παντόφλες. Όποτε μάλλον ήρθε η ώρα για να έρθουν ξανά οι αμφίδρομες παντόφλες στη γραμμή!!

Υπάρχουν σκέψεις από πλοιοκτήτες αμφίδρομων παντοφλών της γραμμής να μεταφερθούν κάποιες από αυτές (γύρω στα 5 πλοία) στη γραμμή του Ρίου Αντιρρίου.

Έτσι τα ονόματα των αμφίδρομων που θα μετραδρομολογηθουν μάλλον θα είναι το Άγιος Λαυρέντιος, το Μαρία Ελένη και άλλο ένα (δεν έχω μάθει ποιο θα είναι).Αυτα είναι τα πρώτα που θα πάνε από τη γραμμή Πέραμα Παλούκια στη γραμμή του Ρίου Αντιρρίου

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Εσύ καλά μας τα λες Παναγία μου, αλλά λογαριάζεις χωρίς τον ξενοδόχο, -ή καλύτερα- τις κοινοπραξίες της Σαλαμίνας.

Άκυρη λοιπόν -για μία ακόμα φορά- η μετάβαση αμφίπλωρων στο Ρίο. Οι κοινοπραξίες δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους στα δρομολόγια και τις βάρδιες που θα κάνουν στην γέφυρα, και το "εγχείρημα" αναβάλεται επ' αόριστον.

Link to comment
Share on other sites

Να δούμε στο τέλος ποιές θα μείνουν.....

Στις πέντε παντόφλες που πουλήθηκαν και έφυγαν ή φεύγουν από την γραμμή (Θεόδωρος Μαρία Ζ, Χρηστός, Καμπέρας Ι, Αργοναύτης Τ, Σοφία Π) προσθέστε και την ΜΕΛΙΝΑ ΙΙΙ που πουλήθηκε στην Χιλή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

για τους δυο μηνες των διακοπων (19/7-11/9 αν θυμαμαι καλα) η γεφυρα κανει κυριακατικες προσφορες. καθε κυριακη πηγαινελα με 13.5 ευρω αν επιστρεψεις εντος 8ωρου.

επισημως χαρακτηριζεται αλλο ενα βημα στο διαρκες ανοιγμα της γεφυρας στις τοπικες κοινωνιεςrolleyes.gif. ανεπισημως λεγεται οτι εγινε για να ανακοψει διαρροη κινησης προς τις παντοφλες

Link to comment
Share on other sites

Απο τις 12 εως τις 6 είναι κάθε 45 λεπτά proud και είμαι σίγουρος γιατι έχω γνωστό που το χρησιμοποιεί κάθε εβδομάδα κατα τη 1 τα χαράματα και μου το έχει πει

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...