Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

οι παντοφλες εκαναν αυξηση και πηγαν στα 5 ευρα. η πρωτη αυξηση απο το 2004, ενω η γεφυρα προανηγγειλε νεα αυξηση αποτον ιανουαριο το υψος της οποιας θα ανακοινωθει οσονουπω.

αυτο το 2μερο παντως οι παντοφλες ταξιδευαν γεματες ιχ, περαν της συνηθους κινησης με φορτηγα.

το ποσοστο 55% φορτηγα απο τις παντοφλες και 45% απο τη γεφυρα ειναι λιγο "επιεικες";) για τη γεφυρα

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...ενω η γεφυρα προανηγγειλε νεα αυξηση αποτον ιανουαριο το υψος της οποιας θα ανακοινωθει οσονουπω. το ποσοστο 55% φορτηγα απο τις παντοφλες και 45% απο τη γεφυρα ειναι λιγο "επιεικες";) για τη γεφυρα

Αυτή η GEFYRA που είναι η Εταιρεία Λειτουργίας της γέφυρας έμαθε-αν και Γαλλικής κατασκευής και προελευσεως-πολύ γρήγορα τα χούγια της Ελληνικής Οικονομίας. Χάνω πελάτες και τα έσοδά μου μειώνονται; Δεν προσπαθώ να κάνω το προϊόν μου πιό ελκυστικό (πχ συγκράτηση τιμών ή και μείωση) ώστε να μαζέψω πελάτες από τα F/B, αλλά αποφασίζω ορθολογικά και βάζω τους ήδη πελάτες μου να μου καλύψουν τη διαφορά. Διερωτώμαι πόσα MBA συσκέφθηκαν και έβγαλαν αυτή την απόφαση :P. Μιμήθηκαν ακριβώς τον πειρατή-εστιάτορα στο Κυκλαδονήσι, που ρυθμίζει την τιμή της Greek Salad κάθε καλοκαίρι σύμφωνα με τον χρυσό κανόνα: Όσο λιγώτεροι οι πελάτες, τόσο ψηλότερη η τιμή της.

Τουλάχιστον οι παντοφλάδες είναι πιό σοβαροί αν και δεν πέρασαν ποτέ από την LSE: Μειωμένη κίνηση από τον Αύγουστο 2004 και μετά; Λιγότερες παντόφλες, ρίχνουμε τις τιμές. Ξανά αυξημένη ζήτηση πλέον, λογικά, αυξάνονται οι τιμές. Και δεδομένης της σοφίας :eek: της Γέφυρας να αυξήσει τις τιμές δεν νομίζω ότι θα χάσουν πελατεία.

Βεβαίως εν τέλει, ο ατυχής ταξιδιώτης θα την πληρώσει (στην κυριολεξία), αλλά εδώ ακριβώς μπαίνουμε σε ένα μακρύ και ατελείωτο ταξίδι στα μυστήρια της Οικονομίας της Ελλάδας...

Link to comment
Share on other sites

Ferries Beating Channel

Cross-channel ferries sailing from Dover are winning the fight with the Channel Tunnel for car, coaches and lorry business, says Dover Harbour Board.

The port authority claims that in the first nine months of this year the ferries carried 58.3% of all the cars crossing the Dover Strait. Eurotunnel’s share fell by nearly 3% to 41.7%. The Dover ferries' share of trucks crossing the Strait was even greater. It is claimed by the port authority that they carried 64.7% of lorries while Eurotunnel’s share fell to 35.3% from 39%. Overall, so far this year, there has been an increase of nearly 9% in lorries using the ferries and the Channel Tunnel. Fewer coaches are crossing as cheap air travel bites into this business sector but the Dover ferries carried 64% of that traffic with Eurotunnel down to 36% from nearly 42%.

Dover Harbour Board points out that these traffic statistics do not take into consideration Ramsgate's share of the market.

Lloyd’s List / Friday, November 3, 2006

Επιτέλους γίναμε Ευρώπη και τα μεγαθήρια του English Channel βαδίζουν στα χνάρια των παντοφλάδων του Rio Channel :D

Πέρα από την πλάκα...τι θα γίνει εάν τα πλοία πάρουν τόσο μεγάλο μερίδιο της κίνησης είτε στη Μάγχη είτε στο Ρίο?

Τι θα γίνει εάν η εκμετάλλευση του Εurotunnel ή της Γέφυρας γίνει ασύμφορη?

Θα αρχίσουν οι περικοπές δαπανών και οι "εκπτώσεις" στη συντήρηση κλπ...και ο Θεός να βάλλει το χέρι του?

Θα κλείσουν (αφού φεσωθούν μερικά δις) και θα γυρίσουμε στις παλιές ηρωικές εποχές?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επιβεβαιώνονται προηγούμενες παρατηρήσεις τόσο επί του πεδίου, όσο και θεωρητικές. Οι ηρωϊκές παντόφλες γεμάτες μέχρι τον καταπέλτη με νταλίκες (και τα 1-2 ΙΧ ασθενών (:() Ελλήνων ή υποψιασμένων οικονομικών μεταναστών) και από την Γέφυρα σχεδόν μόνο ΙΧ. Albi Ελλάς κύριοι, κι' ας είχαμε κατά τις 21.30 χθές βράδυ ένα γεμάτο γραίγο στην αριστερή μπάντα που μας πήγαινε όπου ήθελε εκείνος :D.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η Ζεφυρα Εκμεταλλευση Αααα Εεεε ανακοινωσε αυξησεις. 10,90 απο 10,5 το ΙΧ και αναλογες αυξησεις σε ολα τα αλλα "προϊοντα" (φορτηγα, λεοφωρεια, συντομη επιστροφη κλπ). μονο τα e-pass παραμενουν αμεταβλητα.

στο site της Ζεφυρας μορ ινφο:mad: .

λος παντοφλας αξακολουθουν να εχουν €5 το ΙΧ. (το ειχαν 4,5 μεχρι πριν λιγους μηνες). πιστευω πως ειναι θεμα χρονου κανενας... βενιζελος (€0,50) και εκει

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Πέρασα Σάββατο και Κυριακή με πλοίο και η πληρότητα άγγιζε το 85-90% αλλά με τα γνωστά προβλήματα που δημιουργούνται με τους κουμανταδόρους. Θέλω επίσης να επισημάνω την ανυπαρξία συντηρησης των πλοίων σε βαθμό κακουργήματος. Η εικόνα εγκατάλειψης έιναι εμφανής σε πολλά απο αυτά. Μήπως τα μέτρα ελέγχου έχουν χαλαρώσει πολύ και χρειάζεται να γίνουν αυστηρότερα τώρα που η κίνηση αυξάνεται και πρίν συμβεί τίποτα δυσάρεστο?

Αλήθεια πώς να ήταν ψηλά στη γέφυρα την Κυριακή το απόγευμα με την καταιγίδα? Πάντως κάτω κουνούσε ευχάριστα.

Link to comment
Share on other sites

την εβλεπες τη ζεφυρα; απο τα εστιατορια στην παραλια του Ριου δε φαινοταν παντως:(

η αληθεια ειναι οτι απο το 2004 και μετα οι παντοφλες εχουν αφεθει στη μοιρα τους. παρα πολλες εχουν πουληθει, ενω τα δρομολογια εχουν αραιωσει. απο 3-4 την ωρα τον πρωτο καιρο, πλεον εχουμε αναχωρησεις ανα μισαωρο. (αναφερομαι στις καθημερινες).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Να πούμε και ένα μεγάλο μπράβο στην Γέφυρα για την ευελιξία της σε έκτακτες καταστάσεις.

Πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να πληρώσουν και θα έπρεπε να μείνουν εκεί και να αγναντεύουν (παρέα με τον υπάλληλο) το Αντίρριο να καίγεται...μέχρις να έρθουν ορισμένοι στα σύγκαλά τους.

Link to comment
Share on other sites

Θα ξεφυγω λιγο, αλλα πιστευω οτι θα δωσω λιγο τροφη για σκεψη παιρνοντας αφορμη απο το πρηγουμενο μηνυμα του Νηρεα. Φανταστειτε τωρα που ιδιωτικοποιουνται λιγο ως πολυ τα παντα, μια κατασταση εκτακτης αναγκης στη χωρα(πχ σεισμο, πολεμο κλπ) οπου οι ιδιωτικες εταιρειες(λεγε με ξενες πολυεθνικες) που θα ελεγχουν ζωτικα κομματια οπως τηλεπικοινωνιες, λιμανια, παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας, κλπ. θα αρνηθουν να προσφερουν στο Κρατος και κατ' επεκταση στους πολιτες της χωρας αυτης τις υπηρεσιες τους επειδη για παραδειγμα το Κρατος τους χρωσταει λεφτα ή λογω συγκρουσης συμφεροντων με αλλες εταιρειες η κρατη.

Και μη βιαστει κανεις να μου πει πως αποκλειεται να γινει κατι τετοιο. Προκαλω οποιονδηποτε να μου αποκλεισει ενα οποιοδηποτε συμβαν, στη χωρα που ζουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

αυξησεις 4-5% στη ζεφυρα απο δευτερα και το ΙΧ σκαρφαλωνει στα €11,70 (αντιστοιχες αυξησεις και στα υπολοιπα οχηματα).

τα δρομολογια των παντοφλων απο την αλλη αραιωνουν. καθε 45' το βραδυ (απο καθε 20') παλιοτερα και καθε 30' τη μερα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

σημερα στο ριο ειδα εφτα παντοφλες (παντοφολες που λενε και στην αχαϊκη ντοπιολαλια). αργοναυτης τ, αντωνιος κ (πρωην albi hellas), χρηστος (πρωην αιας), μαρια π, νικολαος α, παντανασσα (πρωην πρεβεζα) και θεοδωρος μαρια ζ. αλλα 2 ή 3 ηταν στο αντιρριο (ενα στην ανατολικη και ενα ή δυο, δεν εβλεπα καλα, στη δυτικη προβλητα. μιλαμε οτι εχουν μεινει 10 παντοφλες στο στενο, απο 30-32 που ηταν πριν τη γεφυρα και 16-17 που ηταν τα πρωτα χρονια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κινητοποιήσεις στο πορθμείο Ρίο – Αντίρριο, με αφορμή τα τελευταία γεγονότα με το Παντανασσα

Επιπλέον, έγινε συμφωνία, μέχρι τις 31 Μάρτη, όλες οι εταιρείες της πορθμειακής γραμμής να έχουν εφαρμόσει πλήρως τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας Πορθμείων, την οποία παραβιάζουν κατάφωρα αποθρασυμένοι από τη βάρβαρη φιλοεφοπλιστική πολιτική.
Link to comment
Share on other sites

Στα €12 η γέφυρα πλέον... To σχετικό thread δεν το εμφανίζει στο search, οπότε αν χρειάζεται, ας μεταφερθεί εκεί το post.

Edited by .voyager
ασ=ας!
Link to comment
Share on other sites

...και στα 6,50 ευρώ πλέον το ΙΧ στις παντόφλες...ελέω (και) αύξησης ΦΠΑ. Πάντως, για τους τακτικούς χρήστες (ΙΧ) νομίζω ότι συμφέρει η γέφυρα, καθώς τα πακέτα της στοιχίζουν αρκετά φθηνότερα από τα πλοία...που δεν έχουν αντίστοιχα πακέτα.

Link to comment
Share on other sites

...καθώς τα πακέτα της στοιχίζουν αρκετά φθηνότερα από τα πλοία...που δεν έχουν αντίστοιχα πακέτα.

Έχει άλλα πακέτα πέραν του 2ωρου;

Link to comment
Share on other sites

Έχει άλλα πακέτα πέραν του 2ωρου;

Απ' ό,τι βλέπω εδώ, εκτός από το Aller-Retour, για τα ΙΧ υπάρχουν πακέτα 10 διελεύσεων που μπορεί να φθάσει μέχρι 6,40 η διέλευση και το e-pass που μπορεί να φθάσει το κατώτερο αντίτιμο 4 ευρώ ανά διέλευση. Εννοείται ότι αυτό αφορά μόνο τους πολύ συχνούς χρήστες. Όμως για αυτούς τους συχνούς χρήστες δεν νομίζω ότι υπάρχουν αντίστοιχα πακέτα στα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Thanks, Nηρέα. Δε γνώριζα γι'αυτά τα πακέτα, μόνο το 2ωρο για καμιά βόλτα Ναύπακτο (αν και λίγος χρόνος, το 4ωρο είναι καλύτερη επιλογή). Το e-pass είναι γενικά βολικό, στο μεταξύ. Τα λοιπά πακέτα αφορούν κόσμο με minimum 5 κυκλικών διελεύσεων, που είναι είτε επαγγελματίες, είτε κάτοικοι Ναυπάκτου κ πέριξ. Το πακέτο των 10 διελεύσεων ίσως με βολέψει κι εμένα το καλοκαίρι, πάντως.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

oι εβδομαδιαιες και μηνιαιες καρτες 10 διαδρομων υπαρχουν απο την πρωτη στιγμη και ειναι δημοφιλεστατες στους commuters (πατρινους που δουλευουν απεναντι και "απεκειδες" που δουλευουν εδω). το e pass καλυπτει και εθνικη οδο και αττικη οδο και οποιος το εχει το χρησιμοποιει οπου θελει. τα ferries εχουν ενα πολυ καλο μεριδιο σε φορτηγα, αλλα αν θελουν περισσοτερα ΙΧ, πρεπει να παψουν να ακολουθουν τη γεφυρα σε καθε αυξηση της τιμης του ΙΧ

Link to comment
Share on other sites

proud_ionian 
.... το e pass καλυπτει και εθνικη οδο και αττικη οδο και οποιος το εχει το χρησιμοποιει οπου θελει.

Το e-pass της Αττικής οδού δεν ισχύει στην γέφυρα.

Link to comment
Share on other sites

Εθνικη, αττικη οδος και γεφυρα δεν νομιζω να εχουν το ιδιο συστημα e-pass γιατι εχω δει πολλα αυτοκινητα που εχουν δυο. Το ενα μαλιστα γραφει αττικη οδος αρα το αλλο λογικα ειναι για τις εθνικες.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Βόλτα σήμερα με τα πλοία της γραμμής, αλλά και αρκετή ώρα παραμονής μου τόσο στο Ρίο όσο και στο Αντίρριο για λόγους φωτογράφησης των παντοφλών, σε ένα καλοκαιρινό θαλασσινό τοπίο. :)

Τα δρομολόγια των πλοίων ανά μισή ώρα. Το χρονικό διάστημα που βρισκόμουν εκεί, τρία πλοία ήταν ...online. :D

ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ Τ. - ΣΟΦΙΑ Π. - ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ. Δεμένα στο Ρίο τα ΑΝΤΩΝΙΟΣ Κ. - ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑ - ΚΑΝΑΡΗΣ - ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΙΔ. - ΜΑΡΙΑ Π. - ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α. - ΧΡΗΣΤΟΣ, ενώ στο Αντίρριο μόνο δεμένο το ΚΑΠΤΑΝ ΣΤΑΥΡΟΣ.

Παρασκευή πρωί, 7 Ιανουαρίου, και τα πλοία πηγαινοερχόντουσαν ΓΕΜΑΤΑ. ΤΙΓΚΑ !!! ΦΙΣΚΑ !!! Νταλίκες, φορτηγά μικρά, εκδρομικά πούλμαν, επιβατικά ΙΧ.... μέχρι τον καταπέλτη. Ειλικρινά δεν περίμενα να δω τέτοια εικόνα, με μία γέφυρα πάνωθε των παντοφλών υπερσύγχρονη, γρήγορης διέλευσης, απαστράπτουσα. Η κρίση καλά κρατεί, οι διερχόμενοι σκέφτονται μέχρι και το τελευταίο δεκάλεπτο (και πολύ καλά κάνουν), και -δόξα τω θεώ- οι υπεύθυνοι της γέφυρας από ότι δείχνουν τα πράγματα χαμπάρι δεν έχουν πάρει (και πολύ ...κακά κάνουν :P ).

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Τις 2-3 φορές που ταξίδεψα πέρυσι, ήταν και σε μένα πάντα γεμάτα τα πλοία :)

Πιστεύω, το μόνο που θα έπρεπε να σκεφτούν οι ιδιοκτήτες των πλοίων, είναι να φροντίσουν για την ασφάλεια, καθαριότητα και τάξη πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τον πλου!

Ειδικά το θέμα της ασφάλειας (βλέπε στοίβαξη αυτοκινήτων στο γκαράζ, όπου εάν συμβεί κάτι θα πρέπει κανείς να βγει από τα παράθυρα) είναι πολύ σημαντικό! Απορώ ειλικρινά 1ον πώς επιτρέπουν και μένει κόσμος μέσα στα αυτοκίνητα και 2ον τη νοοτροπία των περισσοτέρων επιβατών που μένουν μέσα στα αυτοκίνητά τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού χωρίς να σκεφτούν εάν μπορούν να βγουν έξω σε περίπτωση που συμβεί κάτι ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...