Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

.

ΕΝΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ

11/5/2005.

Η ΑΝΕΚ πουλάει την συμμετοχή της στην ΝΕΛ (18,922%) στον Απόστολο Βεντούρη, ο οποίος κατόπιν αναλαμβάνει τα ηνία της εταιρείας. Και ταυτοχρόνως ο Α. Βεντούρης αγοράζει το 2% της HSW.

Από τις πρώτες του δηλώσεις είναι:

«Πρέπει να γίνει κατανοητό σε όλους ότι η ΝΕΛ είναι μια μεγάλη εταιρεία που αντιμετωπίζει με ίσους όρους εταιρείες, όπως η «Μινωικές Γραμμές» και η «Blue Star».

Την HSW διακριτικά δεν την αναφέρει, ίσως γιατί είναι, πλέον, μέτοχός της.

28/7/2005

Οι Μινωϊκές ανακοινώνουν ότι πούλησαν την συμμετοχή τους στην ΑΝΕΚ (4,38%), χωρίς να ανακοινωθεί σε ποιόν.

Αργότερα κυκλοφόρησαν (έντονες και βάσιμες) φήμες ότι το αγόρασε η οικογένεια Βαρδινογιάννη , η οποία σε συνδυασμό με άλλες αγορές μετοχών της ΑΝΕΚ έχει πλέον τον έλεγχο της εταιρείας.

Δεν έχει επιβεβαιωθεί τίποτε επίσημα, γιατί τα ποσοστά των μεριδίων είναι μικρά (<5%) και δεν υπάρχει υποχρέωση γνωστοποίησης.

Σημείωση: Οι Μινωϊκές είναι, επιπλέον, ο μεγαλύτερος μέτοχος με 33,31% στην Hellenic Seaways (ex HFD).

Συμμετοχή έχει στην HSW και η Attica (Π. Παναγόπουλος) με 12,33%. Η Attica παράλληλα συμμετέχει με 10,14% στις Μινωϊκές. Και βεβαίως της ανήκει η Blue Star! Το δημιούργημα του Στρίντζη.

Αρχές Αυγούστου 2005. (Σύμφωνα με την συνέντευξη του Γ. Στρίντζη στο Ράδιο-Αλήθεια)

Το ΔΣ της HSW (εν ολίγοις Μινωϊκές – Παναγόπουλος – Στρίντζης - τράπεζες) αποφασίζει την δρομολόγηση του «Νήσος Μύκονος» στην γραμμή Πει-Χίο-Μυ.

Δρομολόγηση που στοχεύει ευθέως την ΝΕΛ με απρόβλεπτες συνέπειες για την εταιρεία.

Παραμονές της δρομολόγησης του «Μύκονος», ο Α. Βεντούρης κηρύσσει τον «πόλεμο μέχρις εσχάτων» σε όλο το Αιγαίο στην HSW και κατ’ επέκταση στις Μινωϊκές και στην Attica. Και στον ίδιο του τον εαυτό! Αφού είναι μέτοχος στον αντίπαλο.

Δεν ξέρω κάτι περισσότερο, αλλά έχω την αίσθηση ότι εάν δεν είχαν προηγηθεί οι 2 πρώτες αγοραπωλησίες, δεν θα υπήρχε η δρομολόγηση του «Μύκονος» κόντρα στην ΝΕΛ.

Η σκέψη θα πρέπει να άρχισε να γυροφέρνει τον Μάϊο, αλλά νομίζω το πράσινο φως δόθηκε τον Ιούλιο.

Κάπου ανάμεσα Χανιά και Ηράκλειο (μεταφορικά το λέω, δεν κυριολεκτώ).

Και πρέπει να συζητήθηκαν και πολλά άλλα θέματα! Για Κρήτη, Δωδεκάνησα και Αδριατική.

Όλα αυτά, βέβαια, είναι υποθέσεις, αλλά είναι χρήσιμες σκέψεις-εργαλεία για την ερμηνεία κάποιων ανεξήγητων κινήσεων.

Του παρελθόντος, του παρόντος και του, άμεσου, μέλλοντος.

Πάντως, στα παραπάνω είναι πολλοί οι κερδισμένοι, αλλά υπάρχει και κάποιος που σίγουρα δεν είναι.

Εμ, σωστά τα λέει η παροιμία: «μεγάλα καράβια, μεγάλες φουρτούνες!».

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία ενδιαφέρεται για αγορά ενός πλοίου από την Ανατολή (Ιαπωνία??)!! Δε ξέρω ακόμα για πιο πλοίο λένε, αλλά από τις μηχανές που φοράει (ίδιες με Ionian King & Queen) φαντάζομαι ότι θα είναι κάποια μεγάλο σε μέγεθος πλοίο!!

Link to comment
Share on other sites

Πλοια πάντως τέτοιου μεγέθους στην Ελλάδα δύσκολα μπορούν να σταθούν, με εξαίρεση ίσως τη Κρητη που όμως δεν νομίζω να ένδιαφερεται να μπει με συμβατικά η εταιρία... Προφανως πάντως στην Ιταλία που θα μπορούσε να σταθεί, δεν φαίνεται οτι είναι στις πρώτες προτεραιότητες για να επενδύσει αφού προέχει να νοικοκυρέψει το Αιγαίο...

Link to comment
Share on other sites

Και η Ιταλία κορεσμένη είναι πια.Το Μπάρι έκλεισε με τα 2 ΙΟΝΙΑΝ και τα 2 της Αττικα όπως και με τα 2 του Βεντούρη η Βενετία έχει κίνηση αλλά την καλύπτουν με το παραπάνω τα υπάρχοντα πλοία ενώ η Ανκόνα με 4 δρομολόγια ημερισίως είναι κορεσμένη.

Πρίντιζι ο ναύλος είναι χαμηλός και δεν ενδείκνυται για τέτοιου είδους επενδύσεις οπότε ή για Κόρινθο το βλέπω ή για ναύλωση αν το πάρει αλλά και πάλι θα είναι μια αγορά χωρίς ουσιαστικό αντίκρυσμα.

Για Αιγαίο εάν είναι άνω των 140 μέτρων δύσκολα θα σταθεί εάν είναι κοντά σε αυτά τα μέτρα με κρεβάτια μπορεί αν τελικά το πάρει να διπλώνει κανα ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ή να το βάλει Ικαρία Σάμο.

Link to comment
Share on other sites

Νεότερα νέα!!

Αυτή τη στιγμή το βαπόρι βρίσκεται στη Κίνα παροπλισμένο και έχουν πάει να το επιθεωρήσουν!! Είναι ημεροπλοιο, αλλά μπορούν να προστεθούν καμπινές και σαλόνια στα μαγικά χέρια του Περάματος!! Είναι του 1987 ή 1988, έχει καλό μέγεθος για τα λιμάνια μας. Το 2002 πουλήθηκε από Ιαπωνία στη Κίνα, και άλλαξε δυο φορές όνομα αυτό το έτος!! Ελπίζω αν μπορεί κανείς να ψάξει τίποτα ξένα site ή ένα έχει πρόσβαση σε τίποτα Brokers να μάθει το όνομα του πλοίου!!

Τελικά είναι του 1987 και έχει μήκος 132m.

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Σάββατο, 15 Οκτωβρίου 2005 07:00

TΗΝ ΠΡΩΤΗ πανευρωπαϊκά πολύγλωσση φωνητική πύλη, μέσω της οποίας πραγματοποιείται και αυτόματη αγορά εισιτηρίου, εγκατέστησε η Hellenic Seaways σε συνεργασία με τη LogicDIS .

Mε τη χρήση του συστήματος VoiceTicketing, οι επιβάτες του στόλου της Hellenic Seaways μπορούν απλά με ένα τηλεφώνημα, από οπουδήποτε και αν βρίσκονται, να ενημερωθούν για τα δρομολόγια, τις ώρες αναχώρησης, την τρέχουσα διαθεσιμότητα των πλοίων αλλά και να εκδώσουν εισιτήριο αυτόματα, χωρίς καμία ανθρώπινη παρέμβαση μέσω «πραγματικής» χρέωσης της πιστωτικής τους κάρτας και, τέλος, να πληροφορηθούν για το ακριβές σημείο παραλαβής του εισιτηρίου τους.

Το σύστημα VoiceTicketing έχει συνδεθεί τους δύο τελευταίους μήνες στον κεντρικό τηλεφωνικό αριθμό της Hellenic Seaways και παρέχει μέγιστη ασφάλεια συναλλαγών και τη δυνατότητα αυτόματης προώθησης των κλήσεων σε τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών (Call Center) εφόσον ζητηθεί από τον πελάτη.

Στο διάστημα λειτουργίας της, η φωνητική πύλη έχει υποδεχθεί και εξυπηρετήσει πάνω από 280.000 κλήσεις, ενώ τους τελευταίους δύο μήνες που έχει εγκατασταθεί στο σύστημα η δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίων, έχει εκδώσει περισσότερα από 2.000 εισιτήρια για επιβάτες και οχήματα.

«Η φωνητική πύλη αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας που εγκαινίασε η νέα διοίκηση της Hellenic Seaways με στόχο την παροχή σύγχρονων και ποιοτικών υπηρεσιών στους επιβάτες μας.

Επιπλέον, ο ιδιαίτερα φιλικός τρόπος επικοινωνίας με τον πελάτη, η «εξυπνάδα» που έχει ενσωματωθεί στο σύστημα, η πολύ καλή απόδοσή και η υψηλότατη διαθεσιμότητά του, έχουν καταστήσει τη Φωνητική Πύλη ένα από τα βασικά μέσα που χρησιμοποιούν οι επιβάτες της Hellenic Seaways για να επικοινωνήσουν με την εταιρεία μας» δήλωσε ο Γ. Στρίντζης, διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaways.

Η LogicDIS εκτός από το έργο της Hellenic Seaways έχει να επιδείξει μία σειρά μεγάλων έργων στο χώρο τεχνολογίας φωνής όπως στην Εγνατία Τράπεζα (VoiceBanking και Call Router), στο συνεταιρισμό ΡαδιοΤαξί Ηρακλείου Κρήτης (VoiceTAXI), στα ΚΤΕΛ Αττικής και Αιτωλοακαρνανίας (VoiceKTEΛ) κ.λπ. Τα αυτόματα συστήματα της LogicDIS εξυπηρετούν αυτή τη στιγμή πάνω από 2.500.000 κλήσεις το χρόνο με συνεχώς αυξανόμενους ρυθμούς.

Kαλά είναι όλα αυτά για την εξυπηρέτηση του κόσμου αλλά με 2 βαπόρια που θα έχουν ενεργά όλο τον χειμώνα δεν νομίζω να φανεί και ιδιαίτερα χρησιμό.Από καλοκαίρι και βλέπουμε :D

Link to comment
Share on other sites

Simfona me dimosievma stin efimerida 'TA NEA' (21/10/05) apo 1/11 aposyrontai apo ta dromologia ola ta Highspeeds kathos ke ta Express Aphrodite ke Express Pegasus. Gnorizei kanis kati parapano gia afto? I alithia ine pos akoma sto site tis eterias de dinei dromologia gia to Noemvri opote mallon akoma den iparxei plano. Vevea to siggekrimeno dimosievma anaferi oti episis apo 1/11 aposironte ke oi treis Aioloi :confused: pu os gnoston anapavontai en irini edo ke kero. Opote mallon prepi na imaste epifilaktikoi ke gia tis alles plirofories! ;)

Link to comment
Share on other sites

Μαυρα μεσανυχτα εχουνε εκει σΤΑ ΝΕΑ

Ο Πηγασος εχει δεσει εδω και ενα μηνα περιπου (μαλλον ακριβως ενα μηνα αν θυμαμαι καλα) και το Αφροδιτη απο 1 του μηνα μαλλον παει Ραφηνα...

Οσο για τους Αιολους δεν το αναφερω καν

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα δημοσιεύματα των πολιτικών εφημερίδων που αφορούν πλοία της ακτοπλοίας συνήθως είναι της πλάκας και βασίζονται πάνω σε επιδερμικές έρευνες.

Επειδή το διάβασα το περιεχόμενο του άρθρου .το μήνυμα που περνάει σε έναν ο οποίος δεν έχει γνώσεις στην ακτοπλοία είναι ότι όλα τα βαπόρια που αναφέρει αποσύρονται οριστικά. :confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όπως είχε γράψει ο ΠΑΝΑΓΙΑ100 η εταιρία σκέφτεται την αγορά ενός πλοίου από την άπω ανατολή και μάλιστα στελέχη της εταιρίας ήδη΄΄΄εχουν παει να το επιθεωρήσουν.

Αν τελικά πραγματοποιηθεί η αγορά το πιθανότερο σενάριο είναι να πάει κι αυτό για χρονοναύλωση όπως και το OCEAN TREILER.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά πρέπει να έρχετε και το FC4 από μέρα σε μέρα.Δεμένα και τα Fc1,FC6 δεν τα βλέπω σε κανένα δρομολόγιο. Μόνο το FC5 στον σαρωνικό.Τι ωραία..!

Παναγία ξέχασες και HS4...!

To FC 1 μέχρι χθες το είδα να κάνει δρομολόγιο!! Όποτε δε πρέπει να έχει δέσει ακόμα!! Όσο για το HS 4 δε το έγραψα γιατί δε ξέρω μέχρι ποτέ θα δέσει!!

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το βραδι(2015) δεμενα και σβηστα στην ακρη στα 200αρια τοσο το Εξπρες Αφροδιτη, οσο και το Εξπρες Αθηνα. Μηπως τελικα αφηνουμε και την Ανδρο, Τηνο, Μυκονο αλλα και τις Δυτικες?

Link to comment
Share on other sites

Agnostai ai voulai tis Hellenic vevea, alla pantos to gegonos ine pos Andros, Tinos, Mykonos ke Syros (de metrao ton Apollona) den eksipiretounte apo tin eteria afti ti stigmi. Idika Rafina xoris Hellenic miazi ligo periergo. Nomizo ine i proti fora pu simveni afto (as me diorthosi kapios me kaliteri mnimi).

Link to comment
Share on other sites

Όχι δε κανείς λάθος!! Εκτός εάν μετά τη περίοδο του ναυάγιου του Εξπρές Σαμινα, που είχαν δέσει σχεδόν τα πλοία για επισκευές (πυρανίχνευση) και πήγε το Εξπρές Άρτεμις στη γραμμή, που τελείωσε πρώτο !!

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφορα τις HSW για Αίγινα στο δρομολόγιο τον 08:00! 4€ το άτομο και 10 το ΙΧ!!

Στα υπόλοιπα δρομολόγια οι τιμές είναι κανονικές!! Εκτός των 13:30 που είναι για Αίγινα Μέθανα Πόρο που είναι 5€ & 15€ καθώς και στις τιμές για Μέθανα Πόρο κάνουν έκπτωση.

Στο 08:00 προφανώς επειδή στις 07:50 έχει δρομολόγιο η Nova ferries!!!

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία ενδιαφέρεται για αγορά ενός πλοίου από την Ανατολή (Ιαπωνία??)!! Δε ξέρω ακόμα για πιο πλοίο λένε, αλλά από τις μηχανές που φοράει (ίδιες με Ionian King & Queen) φαντάζομαι ότι θα είναι κάποια μεγάλο σε μέγεθος πλοίο!!

Τελικά προχώρησε σε αγορά του πλοίου η HSW. Σε τιμή κοντά στα 6 εκατομμύρια (δεν έχω επιβεβαιώσει τη τιμή) και στο γκαράζ χωράει κοντά στα 140 Φ/Γ. Άρα προβλέπω να πάει και αυτό για ναύλωση με το Ocean Trailer!!

Τώρα εκτός από αυτό κοίταγαν για αλλά δυο πλοία από την Ανατολή, αλλά μάλλον δε θα προχωρήσουν σε αγορά γιατί έχουν μικρό ύψος στο γκαράζ!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ακριβως αδελφια αλλα το KISO ειναι πρωτοξαδελφο τους! Τα ISHIKARI και KITAKAMI ειναι αδελφα πλοια ενω το ΚISO οσον αφορα στις ναυπηγικες του γραμμες διαφερει αρκετα ως προς την τσιμινιερα και στην γεφυρα. Δειτε στην ιστοσελιδα της TAIHEIYO! Ειναι www.taiheiyo-ferry.co.jp/top.html και πειτε στο καταλογο contents στην δευτερη σειρα. Μια παρατηρηση!! Εκτος απο τα προανεφερθετα πλοια, το KISO που εχει μεσα ειναι το καινουργιο!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...