Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στα φετινά ημερολόγια τοίχου της εταιρείας έχουμε το Highspeed 4 και το Νήσος Μύκονος. Ενώ στα ημερολόγια γραφείου έχουμε το Highspeed 4 και το Νήσος Μύκονος στο εξώφυλλο. Και σε κάθε μήνα υπάρχει ένα πλοίο και αναφέρει κάποια χαρακτηριστικά του πλοίου (Έτος ναυπήγησης, ανακαίνισης, ταχύτητα, χωρητικότητα σε επιβάτες και ΙΧ, καμπίνες και κλίνες). Έτσι τον Ιανουάριο έχουμε το Αριάδνη (πέρυσι ήταν το Νήσος Χίος), τον Φεβρουάριο έχουμε το Νήσος Μύκονος (πέρυσι ήταν το Εξπρές Σκιάθος), τον Μάρτιο έχουμε το Νήσος Σάμος (πέρυσι ήταν το Νήσος Μύκονος), τον Απρίλιο έχουμε το Εξπρές Πήγασος (πέρυσι ήταν το Highspeed 6), τον Μάιο έχουμε το Hellenic Highspeed (πέρυσι ήταν το Flying Cat 3), τον Ιούνιο έχουμε το Highspeed 4 (και πέρυσι ήταν το Highspeed 4),

τον Ιούλιο έχουμε το Highspeed 6 (και πέρυσι ήταν το Highspeed 6), τον Αύγουστο έχουμε το Highspeed 7 (και πέρυσι ήταν το Highspeed 7), τον Σεπτεμβρίου έχουμε το Flying Cat 3 στην εικόνα αλλά τα στοιχειά του Flying Cat 4 (πέρυσι ήταν το Flying Cat 5), τον Οκτώβριο έχουμε το Νήσος Χίος (πέρυσι ήταν το Αριάδνη), τον Νοέμβριο έχουμε το Νήσος Ρόδος (και πέρυσι ήταν το Νήσος Ρόδος), τον Δεκέμβριο έχουμε το Νήσος Μύκονος ξανά (και πέρυσι ήταν το Νήσος Μύκονος).

On 2/1/2017 at 3:00 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Στη λίστα των δρομολογίων του Σαρωνικού εμφανίζονται τα δρομολόγιο όλου του έτους του 2016. Προφανώς κάποιο λάθος έχουν κάνει οι υπεύθυνοι της εταιρείας που ασχολούνται με την ανάρτηση των δρομολογίων!

Διόρθωσαν το λάθος με την ανάρτηση των δρομολογίων στο Σαρωνικό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θέμα κεφαλαιακής επάρκειας για HSW βάζει η Περιφέρεια Αττικής

Quote

Νέες διαστάσεις λαμβάνει η προσπάθεια εξαγοράς της πλειοψηφίας του μετοχικού κεφαλαίου της Hellenic Seaways από τις Μινωικές Γραμμές, ύστερα από επιστολή της Γενικής Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Περιφέρειας Αττικής η οποία θέτει, μεταξύ άλλων, θέμα αυξήσεως κεφαλαίου της ακτοπλοϊκής. Με δεδομένο πως με μια τέτοια κίνηση οι Μινωικές Γραμμές, που ήδη κατέχουν το 48,5% της Hellenic Seaways, θα μπορούσαν να αποκτήσουν τον έλεγχο του 51%, γίνεται εύκολα αντιληπτό πώς δύναται να επηρεάσει την εξέλιξη της όλης υπόθεσης. Σε κάθε περίπτωση προσθέτει ένα επιχείρημα στη φαρέτρα των Μινωικών οι οποίες ως γνωστόν έχουν περιέλθει σε αντιπαράθεση με τη διοίκηση της Hellenic. Παράλληλα, ενδέχεται να επηρεάσει και την έκβαση του διεθνούς διαγωνισμού που πραγματοποιεί η Πειραιώς για τη διάθεση του ποσοστού της τάξης του 40,4% που αυτή κατέχει στη Hellenic και το οποίο επίσης επιδιώκουν να αποκτήσουν οι Μινωικές, συμφερόντων του ιταλικού ομίλου Γκριμάλντι.

Σύμφωνα με το εν λόγω έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Περιφέρειας Αττικής, Διεύθυνσης Ανάπτυξης Π.Ε. Πειραιά, Τμήματος Ανωνύμων Εταιρειών με ημερομηνία 29/12/2016, «έπειτα από έλεγχο των ετησίων οικονομικών καταστάσεων της εταιρικής χρήσης 2015 διαπιστώθηκε πως η ακτοπλοϊκή υπόκειται στις διατάξεις του άρθρου 47 του Κ.Ν. 2190/20, καθώς το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων της είναι μικρότερο από το μισό του μετοχικού κεφαλαίου και ως εκ τούτου «το διοικητικό συμβούλιο έπρεπε να συγκαλέσει γενική συνέλευση των μετόχων μέσα σε προθεσμία έξι μηνών από τη λήξη της χρήσης, που θα αποφασίσει τη λύση της εταιρείας ή την υιοθέτηση άλλου μέτρου. Ως ενδεικτικά, αναφέρουμε τη μείωση του μετοχικού κεφαλαίου με συμψηφισμό ζημιών και στη συνέχεια την αύξηση αυτού ή τη μετατροπή της εταιρείας σε άλλη νομική μορφή».

Επίσης, στο ίδιο έγγραφο σημειώνεται ότι η υιοθέτηση κατά πλειοψηφία από τη γενική συνέλευση της 24/6/2016 ως μέτρου για «την αποκατάσταση της ζημίας τον συμψηφισμό από τα καθαρά κέρδη των επόμενων πέντε οικονομικών χρήσεων» δεν αποτελεί κατά την άποψη της υπηρεσίας «πρόσφορο μέτρο για την αντιμετώπιση της οικονομικής κατάστασης της εταιρείας, διότι δεν είναι αβέβαιο το αποτέλεσμα των επόμενων χρήσεων και θα διαιωνίζεται η αβεβαιότητα της κεφαλαιακής επάρκεια της εταιρείας».

H ίδια διεύθυνση έχει αποστείλει επιστολή και προς τους ορκωτούς λογιστές της ακτοπλοϊκής καλώντας τους να τοποθετηθούν για το γεγονός πως δεν διατυπώθηκε θέση με επιφύλαξη. Αξίζει ίσως να αναφερθεί πως την Πέμπτη θα βρίσκεται στην Αθήνα ο επικεφαλής του Grimaldi Group, Εμανουέλε Γκριμάλντι, με την ευκαιρία ναυτιλιακού συνεδρίου, και αναμένεται να αναφερθεί στην προσπάθεια εξαγοράς της Hellenic Seaways.

 

Link to comment
Share on other sites

Το αν έχει κεφαλαιακή επάρκεια η HSW δεν το ξέρω προφανώς. Εγώ αναρωτιέμαι, έχει ξαναγίνει ποτέ τέτοιου είδους παρέμβαση από τη συγκεκριμένη υπηρεσία? Στην περίπτωση της ΝΕΛ για παράδειγμα είχε γίνει κάτι ανάλογο? Πραγματικά δεν θυμάμαι. Γιατί πολύ ουρανοκατέβατη μου ακούγεται αυτή η παρέμβαση. 

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα μεγάλη έκπληξη ο χρονικός συγχρονισμός της παρέμβασης. Και να έχουν υπάρξει άλλες, από την ίδια ή άλλη περιφέρεια, πχ της ΝΕΛ από όποια περιφέρεια είναι εγκατεστημένη, ποτέ δεν τις έχουμε δει, ούτε υπάρχουν αυτές οι επιστολές στον ιστοχώρο τους. Οπότε εδώ προκύπτει και το ερώτημα ποιος και γιατί την κυκλοφόρησε στον τύπο.

Link to comment
Share on other sites

Μα είναι δυνατόν να γνωρίζει η συγκεκριμένη υπηρεσία την κεφαλαιακή επάρκεια της εταιρίας (καλύτερα από την ίδια την εταιρία) και αν θα χρειαστεί αύξηση μετοχικού κεφαλαίου; 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, Ως δικηγόρος έχω να σας πω, τα εξής:

α) Οι οικονομικές καταστάσεις, κάθε ΑΕ υποβάλλονται υποχρεωτικά στην Περιφέρεια στην οποία υπάγεται η εταιρεία.

β) Σε αυτές δηλώνονται υποχρεωτικά όλα τα οικονομικά στοιχεία, επομένως φαίνονται και τα σχετικά με το κεφάλαιο.

γ) Η Περιφέρεια είναι εκ του νόμου υποχρεωμένη, όταν διαπιστώσει ότι  το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων της  εταιρείας είναι μικρότερο από το μισό του μετοχικού κεφαλαίου της να κινηθεί όπως κινήθηκε στην εν λόγω περίπτωση. Είναι εκ του νόμου προβλεπόμενη διαδικασία και ασκείται υποχρεωτικά σε κάθε Ανώνυμη Εταιρεία -Μπορώ να σας αναφέρω άπειρα παραδείγματα,

Η επιστολή πάντα στέλλεται μόνο στην εταιρεία και δεν δημοσιεύεται-

Από καθαρά νομική πλευρά επομένως, δεν υπάρχει τίποτα μεμπτό..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ διαφωτιστικά τα παραπάνω, σε ευχαριστούμε πολύ. Δε νομίζω πως τέθηκε από κανέναν θέμα νομιμότητας, απλά σε ακτοπλοικό περίγραμμα δεν θυμάμαι ποτέ μια τέτοια κίνηση στο παρελθόν, τουλάχιστον όχι που να έχει δημοσιοποιηθεί. Κι εδώ είναι το ενδιαφέρον του πράγματος. Η Περιφέρεια έστειλε το έγγραφο στις 29 Δεκεμβρίου, το οποίο και κάποιος κράτησε στο συρτάρι του μέχρι τις 17 Ιανουαρίου για να το δώσει στην Καθημερινή και να δημοσιευθεί χτές. Και κοίτα σύμπτωση, όπως αναφέρει η Καθημερινή στο τέλος του άρθρου, σήμερα επισκέπτεται την Αθήνα ο Grimaldi. Λέτε να έχουμε τίποτα δηλώσεις ή επαφές με την κυβέρνηση? 

 

Η εύλογη ερώτηση προφανώς, είναι τι προβλέπει ο Νόμος από δω και πέρα για αυτή την περίπτωση?

Link to comment
Share on other sites

Εκ του νόμου υπάρχουν λύσεις για να μην λυθεί η εταιρεία, ..Η πιο συνηθισμένη  είναι η αρχική  μείωση του μετοχικού κεφαλαίου με συμψηφισμό ζημιών και στη συνέχεια η  αύξηση αυτού...Εφόσον επομένως υπάρχει δυνατότητα να ''μπουν '' χρήματα στην εταιρεία,η εταιρεία μπορεί να συνεχίσει κανονικά την λειτουργία της. Χρειάζεται ωστόσο απόφαση των μετόχων -εντός του εξαμήνου-για την από εδώ και πέρα πορεία της εταιρείας 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Rhodes78 said:

Είναι εκ του νόμου προβλεπόμενη διαδικασία και ασκείται υποχρεωτικά σε κάθε Ανώνυμη Εταιρεία -Μπορώ να σας αναφέρω άπειρα παραδείγματα,

Η επιστολή πάντα στέλλεται μόνο στην εταιρεία και δεν δημοσιεύεται- Από καθαρά νομική πλευρά επομένως, δεν υπάρχει τίποτα μεμπτό..

Αυτή είναι πράγματι η προβλεπόμενη διαδικασία, αλλά εδώ έχουμε μια εντελώς διαφορετική περίπτωση: Με την επιστολή της, η συγκεκριμένη υπηρεσία να εκφράζει τη διαφωνία απέναντι στην απόφαση της Γ.Σ. σχετικά με την αντιμετώπιση του θέματος. Αυτό είναι το πρωτοφανές και φυσικά όπως διαπιστώνει και ο δημοσιογράφος, το θέμα συνδέεται ξεκάθαρα με τις μετοχικές εξελίξεις της HSW.

Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές εταιρείες που λόγω των συσσωρευμένων ζημιών των τελευταίων ετών, όχι μόνο εμπίπτουν στην συγκεκριμένη κατηγορία (το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων τους να είναι μικρότερο του 50% του μετοχικού κεφαλαίου), αλλά ακόμα και να έχουν αρνητικά ίδια κεφάλαια (περίπου 30 εισηγμένες ανήκουν σε αυτή την κατηγορία) και μάλιστα επί σειρά ετών.

Ακόμα όμως και σε αυτές τις περιπτώσεις δεν είθισται (προσωπικά δεν το έχω συναντήσει ποτέ), η συγκεκριμένη υπηρεσία να σχολιάζει και να εκφέρει γνώμη επί των αποφάσεων των Γ.Σ.

Επί της ουσίας της υπόθεσης, το συγκεκριμένο θέμα όλες οι σοβαρές εταιρείες δεν περιμένουν την περιφέρεια να το εντοπίσει, το αναφέρουν ξεκάθαρα στις οικονομικές τους καταστάσεις, όπως και η HSW από το 2014 (σελ. 11 του ετήσιου δελτίου χρήσης) και το αντιμετωπίζουν με ένα εύρος μέτρων που τους επιτρέπει ο νόμος και οι δυνατότητες των εταιρειών και των μετόχων τους.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εκφέρει άποψη. Είναι εκ του νόμου υποχρεωμένη -όταν εντοπίζει τέτοιο θέμα να το επισημαίνει στους μετόχους. Επιπλέον για κάποιες ΑΕ, (έχει να κάνει με το  ύψος του μετοχικού κεφαλαίου -δεν γνωρίζω το μετοχικό κεφάλαιο της εν λόγω εταιρείας)-η έγκριση των αποφάσεων της ΓΣ από την Περιφέρεια είναι υποχρεωτική. 

Επίσης από την στιγμή που δεν έχει αλλάξει η σχετική νομοθεσία, δεν έχει αλλάξει και η στάση της Περιφέρειας-προσωπικά έχω αρκετά τέτοια παραδείγματα. 

Καθαρά ενημερωτικά όλα τα ανωτέρω. 

Επί της ουσίας συμφωνώ, οι σοβαρές εταιρείες δεν περιμένουν την επισήμανση της Περιφέρειας...

Link to comment
Share on other sites

On 14/9/2016 at 8:45 PM, proud_ionian said:

τρεχατε χριστιανοι

συμφωνα με το capital, ξεκολουν οι διαδικασιες της πειραιως, για εκποιηση του ποσοστου στη δελφινομορφη κορη

και συμφωνα με το euro2day.

φτασαμε στην υποβολη μη δεσμευτικων προσφορων(ε). με βαση αυτες η συμβουλος της Πειραιως, Lazard (που εχει χωθει σε ολες τις τραπεζες και συμβουλευει), θα συνταξει μια sorting list με τους προτιμητεους αγοραστες.

η πειραιως ζητα κατ'ελαχιστο το book value του 40,44%, δηλαδη γυρω στα 70εκ.

ο Grimaldi θεωρει το ποσο αυτο εκτος πραγματικοτητας, γι'αυτο, προφανως, και ολα τα δημοσιευματα για την κεφαλαιακη επαρκεια της HSW κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Quote


Ενα χρόνο μετά την έναρξη της επιθετικής προσπάθειας εξαγοράς της Hellenic Seaways (HSW) από τον ιταλικό όμιλο Γκριμάλντι και λίγες μέρες πριν από την υποβολή ενδεικτικών οικονομικών προσφορών για το 40,4% που κατέχει η Πειραιώς στην ακτοπλοϊκή, ο Ιταλός επιχειρηματίας κλιμακώνει την πίεση προς κάθε κατεύθυνση. Κάτοχος ήδη του 48,5% του μετοχικού κεφαλαίου της HSW, θα υποβάλει προσφορά στον σχετικό διαγωνισμό της τράπεζας την ερχόμενη Παρασκευή, οπότε και έχει προγραμματιστεί η σχετική προθεσμία.

Παράλληλα, όμως, όπως δήλωσε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι στην «Κ» στο περιθώριο ναυτιλιακού συνεδρίου που έγινε στην Αθήνα, εξετάζει το ενδεχόμενο να στραφεί και νομικά εναντίον της διοίκησης της HSW, διότι όπως ισχυρίζεται «δεν μπορεί ο μεγαλύτερος μέτοχος να μην εκπροσωπείται στο διοικητικό συμβούλιο και αυτό να λαμβάνει αποφάσεις που επηρεάζουν την περιουσία της εταιρείας όπως συνέβη με την πώληση πλοίων και ειδικά του High-Speed 6 για την οποία δεν ξέραμε τίποτα. Ξέρω ναυτιλιακές από τη Γερμανία και τη Μάλτα που ζήτησαν πληροφορίες και δεν πήραν απάντηση. Θα μπορούσαν να πουληθούν πέντε εκατομμύρια δολάρια παραπάνω. Θα ενδιαφερόμασταν και εμείς αλλά και άλλοι. Υπάρχουν ευθύνες και θα τις αναζητήσουμε».

H πλευρά του management της HSW εντάσσει τις κατηγορίες αυτές στο πλαίσιο της προσπάθειας του ομίλου Γκριμάλντι να δημιουργήσει εντυπώσεις και διαψεύδει κάθε υπόνοια περί διαφυγόντων κερδών. Το ίδιο απαντά και για τις δηλώσεις περί αυξήσεως κεφαλαίου, αφού όπως εξηγούν κύκλοι της, η κερδοφορία της HSW θα καλύψει την όποια σχέση ιδίων με μετοχικό κεφάλαιο απαιτείται. Ομως, ο Εμανουέλε Γκριμάλντι επιμένει: «Η αύξηση κεφαλαίου είναι αναγκαίο να γίνει, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν προχωρά. Δεν θέλουν να φέρουμε λεφτά που θα είναι επιπλέον εξασφάλιση για την τράπεζα και θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της εταιρείας;». Σε ερώτηση της «Κ» για το κατά πόσον είναι ικανοποιημένος τώρα που προχωρά ο διαγωνισμός της Πειραιώς για τη διάθεση του ποσοστού της απαντάει αρνητικά: «Οχι, δεν είμαι. Θα έπρεπε οι διαδικασίες να κινούνται πιο γρήγορα».

Ο ίδιος απέρριψε ως ανακριβείς τις κατηγορίες περί αφελληνισμού των ελληνικών ακτοπλοϊκών που έχει αποκτήσει, τονίζοντας πως οι Μινωικές Γραμμές (στις οποίες ελέγχει το 95% των μετοχών) παραμένουν 100% ελληνική εταιρεία με Ελληνες εργαζομένους. Είπε επίσης πως όχι μόνον θα συνεχίσουν να είναι επανδρωμένα σε ποσοστό 60% με Ελληνες ναυτικούς τα δύο καράβια ιταλικής σημαίας που οι Μινωικές είχαν ναυλωμένα από την Grimaldi Lines στην Αδριατική και επέστρεψαν τώρα στη μητρική αλλά και άλλα δύο καράβια του ιταλικού ομίλου έχουν περισσότερο από το μισό πλήρωμα ελληνικό.

Απο την Καθημερινη

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MILTIADIS said:

Παράλληλα, όμως, όπως δήλωσε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι στην «Κ» στο περιθώριο ναυτιλιακού συνεδρίου που έγινε στην Αθήνα, εξετάζει το ενδεχόμενο να στραφεί και νομικά εναντίον της διοίκησης της HSW, διότι όπως ισχυρίζεται «δεν μπορεί ο μεγαλύτερος μέτοχος να μην εκπροσωπείται στο διοικητικό συμβούλιο και αυτό να λαμβάνει αποφάσεις που επηρεάζουν την περιουσία της εταιρείας όπως συνέβη με την πώληση πλοίων και ειδικά του High-Speed 6 για την οποία δεν ξέραμε τίποτα. Ξέρω ναυτιλιακές από τη Γερμανία και τη Μάλτα που ζήτησαν πληροφορίες και δεν πήραν απάντηση. Θα μπορούσαν να πουληθούν πέντε εκατομμύρια δολάρια παραπάνω. Θα ενδιαφερόμασταν και εμείς αλλά και άλλοι. Υπάρχουν ευθύνες και θα τις αναζητήσουμε».

εχουμε πολλα να δουμε ακομη στο HSW Saga. Παιζονται πολλα κεφαλια και πολλες τσεπες και στη HSW και στην Πειραιως και δεν θα εγκαταλειψουν ευκολα

οι πωλησεις πλοιων ενω τρεχει διαδικασια επιθετικης εξαγορας και μαλλιστα καποιων απο αυτα σε ανταγωνιστες (σαρωνικος) και απο την αλλη φαραωνικες μετασκευες και αχρειαστες αγορες πλοιων (πχ σαμος), σιγουρα επιβαρυνουν την εταιρεια και δεν θα μπορουσε να πει κανεις οτι εγιναν χωρις δευτερες σκεψεις. 

@π100 παιζει να ειναι και η τελευταια πιττα τους

Link to comment
Share on other sites

ειναι "πραγματικοι" οι αλλοι τρεις ή απλα αβανταδοροι των πωλητων;

η πειραιως εχει καθε λογο να θελει να πιεσει τον Ιταλο, οχι μονο για να αυξησει το τιμημα, αλλα και για να εξασφαλισει οτι δεν θα αμφισβητηθουν οι δανειακες υποχρεωσεις της HSW και η περσυνη αναδιαρθωση.

οσο για τις προηγουμενες διοικησεις και τους ανθρωπους τους, μαλλον θα θελουν να αποφυγουν κακοτοπιες απο την πολυετη παρα φυσει ασελγεια* κατα της HSW.

*(απο τη ναυλωση του Αριαδνη στην Algerie μεσω ΑΝΕΚ και πολλων μεσαζοντων, μεχρι την πωληση του highspeed 6 και απο τις ναυλωσεις των πλοιων της HSW στην αιγαιον πελαγος, μεχρι το χλιδατο παρτυ του νησος σαμος)

Edited by proud_ionian
ει
Link to comment
Share on other sites

Γράφει ο Γιώργος Αλεξάκης στο reporter.gr

Quote

Σύμφωνα με πληροφορίες πέρα από τον Όμιλο Grimaldi που μέσω της Minoan Lines ελέγχει ήδη το 48,4% της HSW, υπάρχουν άλλες δύο ακτπλοϊκές ετιαίες που ενδιαφέρονται καθώς και το Fund Fortress που έχει συμμετοχή στην Attica, αλλά και βλέψεις συνολικά για την ανάπτυξη τουριστικών δραστηριοτήτων.

Σημειώνεται ότι ο σύμβουλος που έχει η Τράπεζα Πειραιώς, η Lazard θα πρέπει να έχει λάβει μέχρι και την προσεχή Πέμπτη ή Παρασκευή τις πρωτότυπες επιστολές των ενδεικτικών προσφορών, όπως λέγονται, από τους συμμετέχοντες στην πρώτη φάση της διαδικασίας, καθώς προχθές, Δευτέρα εστάλησαν ηλεκτρονικά.



Πηγή: reporter.gr

 

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με το euro2day, lazard και πειραιως θα ζητησουν διευκρινησεις απο τους 4 διεκδικητες και για το πως υπολογιζουν το τιμημα και για το ποιες ειναι οι μετεπειτα προθεσεις τους για την εταιρεια και τον κλαδο.

καποιες απο τις προσφορες εχουν προϋποθεσεις που στην ουσια αναιρουν το προσφερομενο τιμημα

Link to comment
Share on other sites

δοθηκαν οι διευκρινησεις απο τους 4.

Quote

HSW: Κατατέθηκαν στις αρχές της εβδομάδας, από όσους κατέθεσαν μη δεσμευτική προσφορά, οι διευκρινίσεις που ζήτησε η Lazard ως σύμβουλος πώλησης.

Οι απαντήσεις τους θα αξιολογηθούν και ως το τέλος της εβδομάδας αναμένεται να ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι, αν και πώς θα συνεχισθεί ο διαγωνισμός.

Το... τικ-τακ της αναμονής ακούγεται ρυθμικά από τη Νάπολη ως το Μαρούσι.

euro2day.gr

αν και πώς θα συνεχισθεί ο διαγωνισμός.

ωραιο σχολιο:rolleyes:

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τι θα γίνει ρε παιδιά με την ανάρτηση των δρομολογίων ( συμβατικά ) της θερινής περιόδου;

Δεν έχουν καταλάβει ότι έτσι λειτουργούν υπέρ των ανταγωνιστών;

φανταστείτε ότι περιμένει ένα ολόκληρο νησί με αγωνία, από τη στιγμή κιόλας που δεν διαθέτει αεροδρόμιο!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τα «μάζεψε» η Περιφέρεια Αττικής για αναγκαία αύξηση κεφαλαίου της HSWΑ

Quote

Aν μη τι άλλο δεν θα βαρεθούμε με τις εξελίξεις στην υπόθεση της Hellenic Seaways. Το αν και που θα καταλήξει το ποσοστό που έχει η Τράπεζα Πειραιώς είναι η πιο ενδιαφέρουσα ιστορία της ελληνικής ακτοπλοϊας των τελευταίων χρόνων. Οι εξελίξεις είναι συνεχείς και κρατούν το ενδιαφέρον όλων αμείωτο.

Στη μέση μπλέχτηκε και η Περιφέρεια Αττικής. Τον περασμένο μήνα, ήρθε στο φως της δημοσιότητας έγγραφο από τη Γενική Διεύθυνση Βιώσιμης Ανάπτυξης προς την HSW που είχε ημερομηνία 29-12-2016 και ζητούσε τα πρακτικά της Γενικής Συνέλευσης και ειδικά εκείνα στα οποία γινόταν αναφορά στην κεφαλαιακή επάρκεια της εταιρείας.

Και αυτό γιατί όπως υποστήριζε η Περιφέρεια, σύμφωνα με το άρθρο 47 του νόμου 2190 εφόσον το σύνολο ιδίων κεφαλαίων μίας εταιρείας είναι μικρότερο κατά 50% του μετοχικού της κεφαλαίου τότε θα πρέπει η εταιρεία να λάβει μέτρα, όπως είναι η αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου.

Την ΑΜΚ είχε προτείνει ο Όμιλος Γκριμάλντι που είναι μεγαλομέτοχος με ποσοστό 48,5% στην εταιρεία αλλά δεν έχει τον έλεγχό της.

Στην τελευταία Γ.Σ. η διοίκηση της HSW είχε τονίσει ότι θα λύσει το θέμα αυτό με την κερδοφορία των επόμενων πέντε οικονομικών χρήσεων κάτι που φαινόταν αρχικά, να μην δέχεται η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομικών.

Τελικά με νέα επιστολή της προς την HSW και με ημερομηνία 9 Φεβρουαρίου η Περιφέρεια Αττικής "τα μαζεύει" και δικαιώνει τη διοίκηση της HSW.

Γράφει ούτε λίγο ούτε πολύ ότι «η Γενική συνέλευση των μετόχων είναι αρμόδιο όργανο να αποφασίσει για τα μέτρα που θα ληφθούν στην περίπτωση που συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 47 του Κ.Ν. 2190/20 ο εποπτικός ρόλος της Υπηρεσίας μας δεν τυγχάνει αποφασιστικώς και δεν δεσμεύεστε από την άποψή μας. Η Υπηρεσία μας διατύπωσε γνώμη χωρίς να θέτει θέμα νομιμότητας.»

Όπως είχαν επισημάνει οικονομικοί αναλυτές, από την πρώτη στιγμή που ήρθε στη δημοσιότητα το πρώτο έγγραφο της Περιφέρειας εφόσον το σύνολο ιδίων κεφαλαίων μίας εταιρείας είναι μικρότερο κατά 50% του μετοχικού της κεφαλαίου, όπως συμβαίνει πλέον στο 80% των ελληνικών επιχειρήσεων, δεν είναι μονόδρομος η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου αλλά μπορεί η εταιρεία, όπως έκανε και η HSW, να καλύψει τη διαφορά με την κερδοφορία των επόμενων πέντε οικονομικών χρήσεων.
Είναι σε κάθε περίπτωση μία αρνητική εξέλιξη για το κλίμα αισιοδοξίας που έχει καλλιεργήσει ο όμιλος Γκριμάλντι. –Τον περασμένο μήνα είχε δηλώσει ο Εμάνουελ Γκριμάλντι με αφορμή την παρουσία του σε συνέδριο στην Αθήνα: «Όσο αφορά στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου είναι αναγκαίο να γίνει και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν προχωρά η διαδικασία. Διερωτώμαι. Δεν θέλουν να φέρουμε λεφτά στα ταμεία που θα είναι μία επιπλέον εξασφάλιση για την τράπεζα και θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη της εταιρείας;»

Από την επιστολή που έχει το άρθρο μάλλον καταλαβαίνουμε ότι η Minoan πρέπει να έκανε τη διασπορά αυτού έγγραφου, πριν ένα μήνα!!

Link to comment
Share on other sites

και η hsw κανει διασπορα της διευκρινιστικης δηλωσης ;)

σε καποια, ΜΜΕ η νεα δηλωση σερβιρεται με φημες για πιθανη επεκταση της HELLenic στην αδριατικη:huh:

την περιφερεια αττικης και τη minoan περιμεναμε. δεν βλεπουμε τι γινεται

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...