Jump to content


Photo
* * * * * 2 votes

Hellenic Seaways(HSW)

Hellenic Seaways HSW Hellas Ferries Highspeed Nissos Flying Cat

  • Please log in to reply
1123 replies to this topic

#921 Cruise Europa

Cruise Europa
  • eMembers
  • 954 posts

Posted 27 June 2012 - 11:25

Να αναφέρουμε ότι ο Ιταλός είναι δυσαρεστημένος με τις όποιες εξελίξεις της εταιρείας κι έρχεται αρχές Ιουλίου! Θέμα συζήτησης η καταβολή των χρημάτων που του χρωστάνε, κάτι που σημαίνει ότι το μέλλον της εταιρείας είναι πραγματικά μελανό από τον Οκτώβρη! Κρίμα.
Επίσης, οι Κορεάτες που πήραν το flying cat 2 διαδίδουν ότι απο τα μέσα Σεπτέμβρη θα έχουν και το Highspeed 4!!

#922 ΝΗΡΕΑΣ

ΝΗΡΕΑΣ
  • eMembers
  • 7,867 posts

Posted 27 June 2012 - 11:59

Όχι πως χρειάζονται επιβεβαίωση αυτά που γράφουμε, απλά για το τυπικό του (Πρώτου) θέματος.


Στο δημοσίευμα γίνεται λόγος μόνο για μεταβίβαση των δρομολογίων. Με τα πλοία τι γίνεται?

#923 margaritis24

margaritis24
  • eMembers
  • 1,618 posts

Posted 27 June 2012 - 15:35

ο ΙΤΑΛΟΣ ηταν εδω την προηγουμενη βδομαδα παντως ;)

#924 van62

van62
  • Members
  • 10 posts
  • LocationChios

Posted 27 June 2012 - 15:42

Εγω απορω με την τακτικη της HSW!!!! Ξεπουλαει επιτυχημενα και δοκιμασμενα πλοια και κραταει επι 3 χρονια δεμενο και πληρωνει τα πληρωματα για ενα αχρηστο το OceanLife στην Δραπετσωνα. Αληθεια σε τι εξυπηρετει αυτη η κινηση???? Μεγαλη απορια, θα ηθελα καποια απαντηση-τεκμηριωση.
Η ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΑΛΟΣ Η ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ !!!!!!!

#925 kerkini

kerkini
  • eMembers
  • 580 posts

Posted 27 June 2012 - 18:20

H HSW ξεπουλάει ότι μπορεί να ξεπουλήσει. Αυτή είναι η αίσθηση που μου δίνει.

Φήμες λένε ότι υπήρξε εβδομάδα χωρίς βλάβη σε δελφίνι...


#926 Cruise Europa

Cruise Europa
  • eMembers
  • 954 posts

Posted 27 June 2012 - 19:01

ο ΙΤΑΛΟΣ ηταν εδω την προηγουμενη βδομαδα παντως ;)


Δεν νομίζω να ήταν ο ίδιος ο κυρ-Μανώλης, απόλυτα επιβεβαιωμένο! ;-) Συνεργάτες μπορεί...

#927 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 27 June 2012 - 19:49

Να αναφέρουμε ότι ο Ιταλός είναι δυσαρεστημένος με τις όποιες εξελίξεις της εταιρείας κι έρχεται αρχές Ιουλίου! Θέμα συζήτησης η καταβολή των χρημάτων που του χρωστάνε, κάτι που σημαίνει ότι το μέλλον της εταιρείας είναι πραγματικά μελανό από τον Οκτώβρη! Κρίμα.


Ο Ιταλος ολο ερχεται στην Ελλαδα να κανονισει τα χρωστουμενα αλλα οσο τον ειδατε εσεις αλλο τοσο τον ειδα κι εγω :P Επισης,καιρο τωρα,εχει βαλει συνεργατες του στο διοικητικο συμβουλιο της εταιριας,πως γινεται λοιπον να ειναι δυσαρεστημενος με την καταντια της εταιριας?Τοσο καιρο δεν του ελεγαν που βαδιζε οι εταιρια η μηπως δεν γνωριζε ο ιδιος οτι πανε για falimento?


H HSW ξεπουλάει ότι μπορεί να ξεπουλήσει. Αυτή είναι η αίσθηση που μου δίνει.


πρεπει να παρουν βραβειο απο τον ΙΜΟ με τιτλο 'πως καταστρεφεις μια εταιρια μεσα σε 4 χρονια' :ph34r:


Εμ βεβαια,αφου ειδαν οτι τιποτα δεν εγινε σωστα τα προηγουμενα χρονια,ηρθε η ωρα του ξεπουληματος :cool:

#928 Cruise Europa

Cruise Europa
  • eMembers
  • 954 posts

Posted 27 June 2012 - 21:15

Φίλε Νήσος Χίος, όταν πηγαινοέρχεται ο Ιταλός, φυσικά δεν κάνει περιοδεία στο μεγάλο λιμάνι, για να τον δούν!
Μπορεί να έχει τους δικούς του ανθρώπους στο Δ.Σ. αλλά υπάρχει μια τροπή απο το ατύχημα του Χίος έως τώρα, που τον έχουν δυσαρεστήσει! Κι απο εκεί που ήταν πρόθυμος να βρεθεί μια σανίδα σωτηρίας για την HSW (βλ. διαμεσολάβηση για ναύλωση Ρόδος- fc 6), τώρα να φέρεται ότι ζητάει να του καταβληθούν τα οφειλόμενα! Σίγουρα αυτά είναι μεταξύ Βαρδινογιάννη-Grimaldi, αλλά οι δυσάρεστες εξελίξεις που θα προκύψουν στην εταιρεία, θα αφορα εκατοντάδες οικογένειες που θα μείνουν στο δρόμο!

#929 minoan

minoan
  • eMembers
  • 817 posts
  • LocationΗράκλειο

Posted 28 June 2012 - 12:12

Απαιτει τα λεφτα του Βαρδινογιαννη και τα σχεδια του για την HSW ειναι αλλα...

#930 NHSOS XIOS

NHSOS XIOS
  • eMembers
  • 6,732 posts
  • LocationIONIA VIP

Posted 29 June 2012 - 23:51

Ποια ειναι τα σχεδια του Μανωλη για την Χελλενικ?

#931 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 15,932 posts
  • LocationΩ

Posted 30 June 2012 - 00:49

απο οτι βλεπω οι περισσοτεροι πιστεουμε οτι η εταιρεια τελειωνει, με τον ενα ή τον αλλο τροπο. θα ηταν χρησιμη μια αναδρομη στο παρελθον της.

ξεκινησε το '99 (στην πραξη λιγο νωριτερα με τη Minoan Lines Highspeed) με αμφισβητουμενο και για πολλους "αμαρτωλο" τροπο. η περιβοητη ιδεα του 3*3 (3 μεγαλες εταιρειες που να πηγαινουν παντου, αδριατικη, κρητη, αιγαιο) ηταν ψωμοτυρι τη δεκαετια του 90 και ο σφηνιας απο τους πιο ενεργους υποστηρικτες της. το καλοκαιρι του '99 λοιπον ιδρυεται η minoan flying dolphins, απο τη συγχωνευση της Minoan Lines Highspeed (αριαδνη/highspeed1 οπου συμμετειχαν οι μινωικες και πολλοι και διαφοροι εκλεκτοι οπως o βασλαμης του european) και της Ceres Flying Dolphins του Λιβανου. Με προικα το ονομα Minoan, την επιχειρηματικη δεινοτητα του σφηνια και την απολυτη ευνοια του ΠΑΣΟΚ και του υπουργου ναυτιλιας και ταμια του κινηματος Σουμακη, η εταιρεια απορροφα ολους τους παραδοσιακους του αιγαιου.

στο απωτερο παρελθον δε διαφωνει κανεις. το πως στηθηκε η minoan flying dolphins, απο την τοτε διοικηση και μερικους μετοχους των μινωικων, με τις πλατες της κυβερνησης σημιτη, με καπηλια του ονοματος των μινωικων γραμμων και με παρα πολλες "ομορφες" μεθοδευσεις, ειναι γνωστο και εχουν χυθει τονοι μελανης. οπως επισης θυμομαστε, εκτος απο τις ναυλωσεις ερωτοκριτου και φαιδρας, διαφορα περιστατικα προσωρινης αιμοδοσιας της μανας απο την κορη, με κορυφαια τη δηθεν προκαταβολη, για τη δηθεν πωληση του αρετουσα στην MFD. αυτα ομως τα πληρωσαν ακριβα. πληρωσαν τη λανθασμενη επιλογη πληρωματων με το ναυαγιο και τους 80 νεκρους, πληρωσαν την ολη κακοδιοικηση, με αποτελεσμα η τοτε διοικηση Minoan/HSW να ειναι εκτος παιχνιδιου και οι μινωικες, αφου απαξιωθηκαν, περασαν στον Grimaldi.


1. Το αμαρτωλο παρελθον και ο τροπος συστασης. Αντικειμενικα ειναι απο τους βασικους λογους που πολλοι την μισησαν. Απο απλους καραβολατρες, νησιωτες εως πρωην 'μετοχους'/πρωην εφοπλιστες που εδωσαν τα βαπορια τους για να δημιουργηθει αυτο το τερατουργημα. Οι 2 πρωτες κατηγοριες ειναι σαφως δικαιολογημενες . Οι κατοικοι των νησιων βρεθηκαν παγιδευμενοι σε ενα ενα μονοπωλιακο καθεστος φτηνης εκμεταλευσης απο καθε αποψη με την ανοχη του 'κρατους'. Για τους καραβολατρες ηταν η αιτια που πεθανε για παντα η 'ρομαντικη' ακτοπλοοια που σταθηκε η αιτια ακομα και για ατομα που δεν ειχαν καμια σχεση με τη θαλασσα να αγαπησουν τα ποσταλια και κατ'επεκταση τα βαπορια. Η εποχη που εφευγαν τα βαπορια το ενα κολλημενο στα απονερα του αλλου με τις κοντρες, την τρελα των καπετανιων και των εταιρειων, τα επεισοδιακα τοτε ΣΑΣ με Αγαπητους, Αγουδημο, Γουτο, Βεντουρηδες, Μουλοπουλο κτλ.


μετα το ναυαγιο και την αυτοκτονια σφηνια, ηρθαν οι αλλεπαλληλες αποτυχημενες διοικησεις της περιοδου 2000-2004. η εταιρεια επιβιωνε πουλωντας πλοια (πολλες φορες κοψοχρονια στους παλιους πλοιοκτητες) και γενικως φυτοζωουσε, μεχρι που το καλοκαιρι του 2004 αναλαμβανει ο Γερασιμος Στριντζης (με βασικο μετοχο τους αδερφους λασκαριδη και βασικο πιστωτη την Τραπεζα Πειραιως). η εταιρεια αλλαζει ονομα, πουλα προβληματικα πλοια, φερνει τα νεοτευκτα ΝΗΣΟΣ και γενικως δειχνει οτι μπορει να παρει τα πανω της και να γινει ενα ισχυρο και αξιοπιστο brandname στον κλαδο, που θα ανταγωνιζεται ισαξια τους αλλους παικτες (κυριως την BS). Αυτο δεν σημαινει οτι δεν εγιναν και λαθη.

Οταν ανελαβε ο Στριντζης, οταν τοτε το συνοθηλευμα 'ομιλος' των Ηellas Ferres, Saronikos, Sporades, Hellas Flying Dolphins εγινε Hellenic Seaways η εταιρεια αρχισε να αποκτα κυρος, οραμα, πλανο και επιτελους ισχυρο brand name και επιπεδο υπηρεσιων ATTIKA.


εκει λοιπον που ολα εδειχναν οτι ο συνδυασμος του οραματισμου του στριντζη, με την ρευστοτητα λασκαριδη, θα δημιουργουσε μια εταιρεια κοσμημα, ηρθε η διοικηση της ΑΝΕΚ, που αντιμετωπισε την εταιρεια σαν προγονι, σαν παιδι του συζυγου απο τον προηγουμενο γαμο.

Οτι χτιστηκε με κοπο και κυριως με προσπαθεια να αναστραφει η καχυποψια της πλειοψηφιας του κοσμου καταφερε να διαλυθει πανευκολα με τη νεα διοικηση της ΑΝΕΚ. Παιδαριωδη λαθη, αψυχολογητες δρομολογησεις, ανυπαρκτο σχεδιο και πολιτικη που φανερωνε πιο πολυ προσπαθεια να αρπαξουμε απο οπου μπορουμε. Η εταιρεια απαξιωθηκε πλεον απο τον ιδιο της τον εαυτο. Τα ισχυρα της οπλα Ν. Χιος, Ν. Μυκονος, Αριαδνη καταφερε να τα αχρηστευσει.


Το βασικο προβλημα της ΑΝΕΚ (δεν εχει νοημα να μιλαμε για Sea Star ή HSW, αφου οι ανθρωποι της ΑΝΕΚ διοικουν), ειναι οτι στις περισσοτερες γραμμες, λειτουργουν με τη λογικη της βραχυπροθεσμης αρπαχτης[...]
το λισσος πηγαινε για παροπλισμο και οπως ηταν βρεθηκε ΒΑ Αιγαιο. Δυομισυ χρονια που εμεινε πανω, δε νομιζω να εριξαν λεφτα στο πλοιο περα απο τα απολυτως απαραιτητα
το νησος χιος που μολις ειχε καθιερωθει στο ΒΑ Αιγαιο και ειχε πλεον σταθερο κοινο, απαξιωθηκε συστηματικα, με τις προσεγγισεις σε συρο μυκονο (και τη συνεπακολουθη δυωρη παραταση της διαδρομης, χωρια τις βαρβαρες ωρες).
το νησος μυκονος που εφερε σαμο και ικαρια πολυ πιο κοντα στον πειραια, απο απευθειας αρχισε να πηγαινει μεσω παροναξιας και μετα ενσωματωσε και την αγονη πηγαινοντας και συρο και μυκονο και φουρνους και αγιο κυρηκο κλπ, με αποτελεσμα και χρονο περισσοτερο να κανει και τα νησια να μην εξυπηρετει, λογω του πολυ κοσμου που αφηνε απ'εξω
το κολλημα (του αγαπητου ?) με συρο μυκονο παρο ναξο. πιστευουν οτι πρεπει ολα τα πλοια τους πρεπει να περνανε απο εκει
η απαξιωση των highspeed, που απο υποδειγματικα και αναγνωρισιμα ταχυπλοα, διακριθηκαν στις βλαβες και στις πυρκαγιες εν πλω
η απαξιωση του Αριαδνη, που αντι να διπλωσει τον ελυρο, στα χανια (με προσθηκες καμπινων) περιφερεται στην γαλλοφωνη αφρικη
η απαξιωση της HSW συνολικα, που αντιμετωπιζεται οπως ο ΟΦΗ απο τον ΠΑΟ. απο εταιρεια μοντελο εγινε εταιρεια...
η περιφρονηση της εδρας τους (της γραμμης των χανιων). ειναι ικανοι να ναυλωσουν και τον ελυρο και να κατεβασουν το λισσος στα χανια.
η εμμονη με τις αγονες. αντι να επιδιωξουν (οπως η bs) αγονες που να συμπληρωνουν... γονιμες (πχ Falklands, αστυπαλαια καλυμνος νισυρος κλπ) βασιστηκαν σε αγονες σχεδιασμου καπτα-μακη.


Η ταφόπλακα όμως της εταιρείας μπήκε πριν από μερικά χρόνια τότε που άλλαξε χέρια το πακέτο μετοχών του τότε μεγαλοϊδιοκτήτη και πέρασε η διοίκηση της στο σημερινό σχήμα.
Ήταν προφανές από τότε ότι η εταιρεία δεν άλλαξε χέρια γιατί ο νέος ιδιοκτήτης την ήθελε. Πιο πολύ έγινε αυτό για να την ξεφορτωθεί ως αντίπαλο.
Από τότε μέχρι σήμερα άλλαξαν πολλά:
Στο κομμάτι των ταχύπλοων με το ξεχαρβάλωμα τους, το διώξιμο των τριων HS εκτός Ελλάδος. Αν ανατρέξει κανείς σε δημοσιεύματα θα δει ότι ήταν δηλωμένη η αποστροφή των σημερινών διοικούντων στα ταχύπλοα.
Πλοία της ναυλώθηκαν σέ άλλες εταιρείες του ομίλου και στο εξωτερικό με επιεικώς άγνωστες συμφωνίες, αφήνωντας τις γραμμές που δούλευαν πριν, πχ Άρτεμις.
Πλοία χρήσιμα ξέμειναν από ρόλο, όπως ο Πήγασος, το νυν Νήσος Ρόδος που δούλευε στην Κόρινθο, κλπ.
Τα δημοσιεύματα και στον "ηλεκτρονικό τύπο" και στον έντυπο είναι γεμάτα από σχόλια και νύξεις για την παντελή έλλειψη ταυτότητας και φιλοσοφίας.
Ήρθε και η κρίση και έδεσε το πράμα. Κάποτε όλοι τα έχωναν στην τότε διοίκηση της Hellas Ferries και μετέπειτα HSW που έδιωξαν τα βασιλοβάπορα της δεκαετίας του 90. Σήμερα που ξεμένουμε συνολικά από καράβια, βασιλοβάπορα και μη, ταχύπλοα κλπ δεν ακούγεται τίποτε.
Η απορία είναι η στάση-βούληση των υπολοίπων μετόχων, μεγάλων και μη.
Γιατί?


αν τετοια οργια ειναι ορατα στο ματι των τριτων, πχ:
  • ναυλωσεις απο την ΑΝΕΚ οπου δεν αποδιδονται τα ναυλα,
  • χαρισμα γραμμων, οπως η ικαροσαμια, στην ΑΝΕΚ, μεσω του τεχνασματος της αιγαιον πελαγος,
  • τα χανια χαριστηκαν στην ανεκ αφου σταματησε να πηγαινει ακομη και το hs
  • η... εξαγορα της Easy, οπου η HSW εδωσε φρεσκο χρημα στη Sea Star, φορτωνομενη το χρεπι και το προσωπικο της Easy,
  • η ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ το 2009 χαριστηκε στην ΑΝΕΚ (μοιραστηκε εστω) και τωρα θα τη μοιραστει με την attica, ενω θα μπορουσε να εχει κυριαρχησει απο το 2007 συνοδευοντας το νησος με ενα roro
  • μετασκευη του ροδος, οπου η HSW φεσωθηκε, για να ανταποδοσει η ΑΝΕΚ τα πυρα της attica στα χανια,
  • μ@λ@κισμ#ν#ς ιδεες οπως η ικαροσαμια απο ραφηνα
  • η μετασκευη του πηγασου, για να στολιζει τα repair docks
  • η εγκαταλειψη των δυτικων κυκλαδων (ουτε hs δεν παει)
  • η εγκαταλειψη της ραφηνας (πρωτα φυγαν τα συμβατικα και φετος τα ταχυπλοα, αβανταροντας τον ηλιοπουλο, που παιζει μπαλα μονος του εκει με το sea jet, αλλα και το "γρηγορο" ιθακη)
  • πωληση του σαρωνικου με αμφιλεγομενους ορους (ακομη εχω την απορια γιατι πουλησε η εταιρεια μια γραμμη που εφερνε εσοδα, καθως και αν νεφελη και fc2 πουληθηκαν εκτος ελλαδος απ'ευθειας απο τη HSW ή απο τον ηλιοπουλο)
  • εξωθηση των ικανων στελεχων (γραφειου και on board) σε αποχωρηση.
φανταστειτε τι πραγματικα εχει γινει 4 χρονια.

πιστευα αρχικα οτι ο ιταλος, απο τη στιγμη που δεν μπορουσαν να τον εξοφλησουν, θα εβαζε φρενο στον ΙΣΒ και θα προσπαθουσε να διασωσει την εταιρεια, απο οτι φαινεται ομως (σωστα απο τη μερια του) κοιτα να εξασφαλισει οτι θα παρει τα λεφτα του πισω. για την ακριβεια θα παρει την αξια της συμμετοχης της Minoan στη HSW σε τιμες... 2008. εχει παρει την πρωτη δοση στο χερι, θα παρει (με την αναγκαστικη πωληση για scrap των hellenic roro) τη γραμμη της κορινθου και στο τελος εναντι της υπολειπομενης αξιας θα παρει 2-3 πλοια (πχ τα μυκονος/χιος και κανενα ακομη). μια τετοια λυση (τεμαχισμος/εκκαθαριση) θα τους βολευε ολους. και λεφτα θα μπουν στην τσεπη, αλλα και με τη διαλυση της εταιρειας, δεν θα υπαρξει επομενη διοικηση να ζητα τα αφαιρεθεντα.

φαινεται οτι αυτη ειναι η μοιρα των πολυμετοχικων εταιριων. οπου δεν υπαρχει ξεκαθαρο αφεντικο, ξεκινανε τα προβληματα

Edited by proud_ionian, 30 June 2012 - 01:09 .

springfield


#932 ΝΟΜΙΚΟΣ

ΝΟΜΙΚΟΣ
  • eMembers
  • 467 posts

Posted 30 June 2012 - 09:33

Εχω μια απορια παιδια.Ειμαστε σιγουροι οτι η Hellenic παει για διαλυση ή αρχισαμε τις καταστροφολογιες απο τωρα;Θεωρω πως η Hellenic εχει ακομα μελλον αφου παιζει μπαλα στη Χιο Μυτιληνη στις Κυκλαδες(με τα Highspeed) στις Σποραδες και Αργοσαρωνικο.Ειμαστε σιγουροι οτι πωληθηκαν τα πλοια του Σαρωνικου;Δε νομιζω να μεινει τοσος κοσμος τοσο ευκολα στο δρομο.Και κατι τελευταιο.Αν ο ιταλος θελει τη διαλυση της εταιρειας,θελει να στειλει πολυ κοσμο στα σπιτια του τοτε ο ανθρωπος θα εχει ηδη διαλυσει 2 ελληνικες εταιρειες προς οφελος του(χρημα)

#933 margaritis24

margaritis24
  • eMembers
  • 1,618 posts

Posted 30 June 2012 - 11:52

ο ιταλος ειναι επιχειρηματιας κ βαζει τα λεφτα για να κανει επενδυση καπου!αν δεν του βγει τα περνει κ φευγει...
στην δικια του περιπτωση ομως τον κοροιδεψανε του φαγαμε λεφτα του χαλασανε τα πλοια του κ του πουλησαν πλοια κ τα λεφτα τα καρποθηκαν αλλοι!!!
τι θελετε να κανει αλλο για να δειξει την υπομονη του!!!τα πουλαει ολα για να ρεφαρει κ εχει ο θεος μετα...
μην δουμε κ τα ΝΗΣΟΣ σε καμια γραμμη εσωτερικου ης Ιταλιας σε λιγο

#934 gtogias

gtogias
  • eMembers
  • 810 posts

Posted 30 June 2012 - 12:00

Σε λάθος άνθρωπο φορτώνουμε την πιθανότατη διάλυση (αλλά σίγουρα απαξίωση) της εταιρείας. Κακά τα ψέματα δεν είναι Ιταλός, πατριωτάκι(η) είναι.

#935 Stefanos

Stefanos
  • eMembers
  • 1,336 posts

Posted 30 June 2012 - 12:06

Είναι δυνατόν να διαλυθεί μια εταιρεία τόσο απλά εντάξει μπορεί να υπάρχουν προβλήματα αλλά δεν μιλάμε για κανένα περίπτερο,εξάλλου τα πλοια της hsw αξίζουν,με σωστό management και ίσως με μια καλή συνενόηση με την attica για κάποιες γραμμές υπάρχουν προοπτικές,δεν λέω πολλά τα λάθη που απαξίωσαν την εταιρεία,άλλα και η προηγούμενη απο την Ανεκ διοίκηση σαν αρπακτή την έβλεπε αν εξαιρέσεις τον Στριντζη

Edited by Stefanos, 30 June 2012 - 12:07 .


#936 kerkini

kerkini
  • eMembers
  • 580 posts

Posted 01 July 2012 - 12:27

Στο post του ο proud αποτύπωσε πλήρως το ιστορικό της HSW. Από την εποχή Σουμάκη έως και τις μέρες μας..
Η εταιρεία είχε μια ευκαιρία και την έχασε για μένα. Ως πελάτης της στο Σαρωνικό, έχω βιώσει την παρακμή της από την αποχώρηση του Στρίντζη και μετά. Και είναι κρίμα να βλέπεις ότι εκεί που μια εταιρεία αποκτά κύρος, όνομα κλπ, καταλήγει τόσο γρήγορα στην απαξίωση.

Δεν ξέρω για τις άλλες γραμμές, οπότε δε θέλω να μιλήσω συνολικά για την εταιρεία. Κρίνω μόνο από το κομμάτι του Σαρωνικού. Μπορώ να δεχτώ ότι οι αυξήσεις του πετρελαίου μπορεί να επηρεάσουν πολλά πράγματα. Αλλά το ότι έχει μείνει χωρίς δελφίνια δεν οφείλεται στο πετρέλαιο, ούτε στη μείωση του μεταφορικού έργου. Τις καλές εποχές, ποιες επενδύσεις έγιναν για την ανανέωση του στόλου της;

Και ήρθε η "κρίση" να τη βρει γυμνή και ξυπόλητη, να προσπαθεί να ξεπουλήσει τα απομεινάρια της. Δε θα λυπηθώ και πιστεύω ότι τα πληρώματα και οι λοιποί υπάλληλλοι θα βρουν απασχόληση σε όποιον ή όποιους δραστηριοποιηθούν στο Σαρωνικό. Και επιτέλους να μπορέσουν να δραστηριοποιηθούν και άλλοι, χωρίς να έχουν την ευνοϊκή μεταχείριση από τους κρατικούς φορείς.

Για την υπόλοιπη HSW (πλην Σποράδων, που υπάρχει μια αναλογία με το Σαρωνικό) μπορεί να είναι διαφορετικά τα πράγματα. Μπορεί να υπάρχει μέλλον ακόμα και με rebranding αν χρειαστεί και περιορισμό σε προορισμούς, όπου ο στόλος της και η αποδοχή των πλοίων και των δρομολογιών από τον κόσμο, να εγγυάται τη βιωσιμότητά της

Φήμες λένε ότι υπήρξε εβδομάδα χωρίς βλάβη σε δελφίνι...


#937 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 15,932 posts
  • LocationΩ

Posted 20 July 2012 - 23:19

Μήπως να κάνουν και ένα ευχέλαιο στην εταιρεία? λέω μήπως...

λειπεις καιρο απο την ελλαδα ε; :D
τι ευχελαιο; τρισαγιο θελουν να της κανουν οι περισσοτεροι εκ των εμπλεκομενων και να τη βαλουν να πει "Διαμερίσαντο τα ιμάτιά μου εαυτοίς, και επί τον ιματισμόν μου έβαλον κλήρον"

Edited by proud_ionian, 20 July 2012 - 23:19 .

springfield


#938 MANOS79

MANOS79
  • eMembers
  • 157 posts

Posted 21 July 2012 - 00:50

Καταστρεψανε μια εταιρεια καποιοι κυριοι προκειμενου να βγαλουν "ευκολο και γρηγορο χρημα" Και ετσι εγινε και με τις Μινωικες και στο τελος ετσι θα γινει και με τη ανέκ (την πλεον αντιπαθητικη εταιρεια). Οσο και να σε στηριζει το κρατος, αμα δεν εισαι ικανος θα αποτυχεις! Το πολυ γελιο θα πεσει αμα και η μοτορ οιλ εχει αναλογη πορεια...

#939 proud_ionian

proud_ionian

    watchman

  • Supermoderators
  • 15,932 posts
  • LocationΩ

Posted 23 July 2012 - 17:06

την τεταρτη η εξ αναβολης ΓΣ της εταιρειας με ημερησια διαταξη ρουτινας.
οι δυο πλευρες (ιταλος και ΙΣΒ) κανουν ραλλυ για τον ελεγχο της εταιρειας (χοντρικα γυρω στο 33 ειχε ο ιταλος, 35 πειραιως/sea star) και το υπολοιπο στη διασπορα.
απο οτι κυκλοφορει (μη με σταυρωσετε αν δεν γινει ;) ) θα παραστει και κεφαλονιτης πρωην CEO της εταιρειας, σε συνεργασια με την ιταλικη πλευρα (λογω γειτνιασης ιονιου και αδριατικης προφανως :D ).

springfield


#940 ΝΗΡΕΑΣ

ΝΗΡΕΑΣ
  • eMembers
  • 7,867 posts

Posted 23 July 2012 - 22:27

Γνωρίζουμε τι γίνεται με την πώληση του Αργοσαρωνικού στον Ηλιόπουλο? Υπάρχει καμιά εμπλοκή στην υπόθεση ή έχει ολοκληρωθεί και θα ενεργοποιηθεί μετά την καλοκαιρινή σαιζόν?





Also tagged with one or more of these keywords: Hellenic Seaways, HSW, Hellas Ferries, Highspeed, Nissos, Flying Cat

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users