Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συμφωνα με brokers της Intermodal η Hellenic εξεταζει την πωληση των Νησος Μυκονος και Νησος Χιος.

 

Αντίστοιχα, όπως αναφέρει η Intermodal, η Hellenic Seaways εξετάζει την πώληση των πλοίων της Νήσος Χίος και Νήσος Μύκονος, προκειμένου να μειώσει τον δανεισμό της. Εφόσον προβεί σε μια τέτοια κίνηση, η γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη θα εξυπηρετείται από το Αριάδνη, ένα εξίσου νέο σε ηλικία πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ένα εξίσου νέο σε ηλικία πλοίο.

 

Αν υπολογίσουμε την ηλικία των νήσος από την ημερομηνία υπογραφής του συμβολαίου ναυπήγησης, μπορεί να τα πλησιάσει σε ηλικία το Αριάδνη. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τα οικονομικα αποτελεσματα της HSW για το 2013

 

 

η εισαγωγη και μονο των ορκωτων σου κανει τη καρδια περιβολι. (προσοχη το pdf τρωει τα "μ" B) )

 

Κατά τη γνώμη μας, οι συνημμένες εταιρικές και ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις παρουσιάζουν

εύλογα, από κάθε ουσιώδη άποψη, την οικονοική θέσητης Ανώνυης Ναυτιλιακής Εταιρείας

«ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ»

και των θυγατρικών αυτής, κατά την 31η 1εκεβρίου

2013 και τη

χρηατοοικονομική τους επίδοση και τις ταμειακές τους ροές για τη χρήση που έληξε την ημερομηνία

αυτή σύφωνα με τα διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς, όπως αυτά έχουν υιοθετηθεί

από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Έ φαση Θέ ατος

Εφιστούε τη προσοχή σας στη σηείωση 2.2 επί των ε

τήσιων οικονοικών καταστάσεων όπου

αναφέρεται στη δυνατότητα συνέχισης της δραστηριότη

τας του Οίλου και της Εταιρείας δεδοένων

των ζηιών του Οίλου και της Εταιρείας για τη χρήσ

η 2013 και του γεγονότος ότι οι βραχυπρόθεσες

υποχρεώσεις είναι σηαντικά εγαλύτερες από το κυκλ

οφορούν ενεργητικό. Ειδικότερα, ο Όιλος

για τη χρήση 2013 παρουσίασε ζηιές ετά από φόρους

ποσού € 52,8 εκατ. έναντι € 34,9 εκατ. τη

χρήση 2012 και αντίστοιχα η Εταιρεία παρουσίασε ζη

ιές € 49,0 εκατ. για τη χρήση 2013 έναντι €

29,1 εκατ. για τη χρήση 2012. Επίσης έρος των ακ

ροπρόθεσων δανείων της 31.12.2013

εφανίζεται στις βραχυπρόθεσες υποχρεώσεις δεδοέν

ου ότι δεν πληρούνταν οι όροι των σχετικών

δανειακών συβάσεων όσον αφορά στην εξυπηρέτηση των

δανείων. Uς συνέπεια της αναταξινόησης

των ακροπρόθεσων δανείων, το σύνολο των βραχυπρόθ

εσων υποχρεώσεων του Οίλου στις

31.12.2013 ανερχόταν σε € 192,7 εκατ. (Εταιρεία: €

188,9 εκατ)., ενώ το σύνολο των κυκλοφορούντων

περιουσιακών στοιχείων ανερχόταν σε € 21,8 εκατ (Ετ

αιρεία: € 28,2 εκατ). Οι παραπάνω συνθήκες

υποδηλώνουν την ύπαρξη ουσιώδους αβεβαιότητας που

πορεί να εγείρει σηαντική αφιβολία για

την ικανότητα του Οίλου και τη Εταιρείας να συνεχί

σουν οαλά τη δραστηριότητα τους. Στη σηείωση

2.2 επί των ετήσιων οικονοικών καταστάσεων, αναφέρ

ονται τα έτρα που έχουν ληφθεί ή σχεδιαστεί

από τη 1ιοίκηση του Οίλου και τη Εταιρείας για τη

διασφάλιση της οαλής συνέχισης της

δραστηριότητας τους. Στη γνώη ας δεν διατυπώνεται

επιφύλαξη ως προς το θέα αυτό.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Smart Ticket: Η νέα καινοτόμος ηλεκτρονική υπηρεσία της Hellenic Seaways, που στέλνει την εταιρεία στο "αύριο"

 

Σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014, στο πλοίο της Hellenic Seaways, "ΑΡΙΑΔΝΗ", παρουσιάστηκε η νέα, ηλεκτρονική υπηρεσία της Hellenic Seaways, Smart Ticket, που δημιούργησε η εταιρεία στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης και εξέλιξης, με γνώμονα την καινοτομία και την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών του επιβατικού κοινού.

Το Smart Ticket είναι μια ηλεκτρονική εφαρμογή που δίνει την δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους, απ’ όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή να αγοράσουν το εισιτήριό τους. Μεταξύ άλλων, μπορούν να ενημερωθούν για τις οικονομικές προσφορές της εταιρείας, και την διαθεσιμότητα θέσεων. Η διαδικασία ολοκληρώνεται με την λήψη ενός επιβεβαιωτικού e-mail, ενός QR Code με όλες τις πληροφορίες κράτησης καθώς και το αντίστοιχου εισιτηρίου σε ηλεκτρονική μορφή.

Οι χρήστες μπορούν να αξιοποιούν όλα τα οφέλη του Smart Ticket, είτε μέσω του smartphone application της Hellenic Seaways ή από το σύστημα online booking στην ιστοσελίδα της εταιρείας (www.hellenicseaways.gr).

Κατά την παρουσίαση του Smart Ticket, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaways, κος Α. Αγαπητός, επεσήμανε πως "οι στόχοι που μας ώθησαν στην σύλληψη αλλά και πραγματοποίηση αυτού του πρωτοποριακού εγχειρήματος είναι η άριστη εξυπηρέτηση των επιβατών, η αμεσότητα και ταχύτητα, η εξάλειψη της "γραφειοκρατίας" στη διαδικασία κράτησης εισιτηρίων με παράλληλη ενίσχυση του online booking συστήματος της εταιρείας, ενώ την ίδια στιγμή μειώνεται σημαντικά η χρήση χαρτιού, συνεπώς και του οικολογικού αποτυπώματος της εταιρείας".

Επιπλέον, ο κος Αγαπητός αναφέρθηκε στη φετινή δυναμική παρουσία της Hellenic Seaways στο Αιγαίο με νέα δρομολόγια για Ηρακλειά και Σχοινούσα, με το Flyingcat 4 από Ραφήνα και για τη νέα γραμμή του Flyingcat 3 που θα ξεκινά από Πειραιά από τις 4 Ιουλίου 2014, για Σίφνο, Κίμωλο, Μήλο και Φολέγανδρο καθώς και το δρομολόγιο για Κουφονήσι και Αμοργό που συνεχίζεται από πέρσι.

Η Hellenic Seaways παραμένει αφοσιωμένη στην διαρκή δέσμευσή της για καινοτόμες, άρτιες και ποιοτικές υπηρεσίες που στόχο έχουν την άριστη εξυπηρέτηση του επιβατών και την βέλτιστη συνολική εμπειρία ταξιδίου, με γνώμονα τον εκσυγχρονισμό και την ανταπόκριση στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες ενός απαιτητικού κοινού.

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πρασινο φως για πωλησεις πλοιων της εταιρειας δωθηκε μετα απο αποφαση της Τραπεζας Πειραιως και του Γκριμαλντι.Η εταιρεια θα κρατησει μονο τα ταχυπλοα πλοια της και μικρο αριθμο συμβατικων.

 

Ραγδαίες εξελίξεις φαίνεται πως δρομολογούνται στην Hellenic Seaways μετά από απόφαση του διοικητικού συμβουλίου που δίνει πράσινο φως για πωλήσεις πλοίων του στόλου της. Κύκλοι σε γνώση των σχετικών διεργασιών σημειώνουν πως η απόφαση ελήφθη μετά και από την απροθυμία του μεγαλομετόχου Emanuele Grimaldi, ο οποίος μέσω της Minoan ελέγχει το 33% περίπου της ακτοπλοϊκής, να συμμετάσχει σε αύξηση κεφαλαίου. Αντιθέτως η πλευρά Grimaldi όπως αποτυπώνεται στις ετήσιες εκθέσεις του ομίλου έχει εγγεγραμμένη τη συμμετοχή της αυτή ως περιουσιακό στοιχείο προς πώληση. Έτσι αποφασίσθηκε μεταξύ των μετόχων, δηλαδή του ομίλου Grimaldi και της Τράπεζας Πειραιώς, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, κατόπιν παρουσίασης επιχειρηματικού σχεδίου της Πειραιώς στο διοικητικό συμβούλιο της HSW να κρατηθούν κυρίως τα ταχύπλοα επιβατηγά και μικρός αριθμός συμβατικών πλοίων ενώ τα υπόλοιπα να εξετασθεί η δυνατότητα όπως διατεθούν προς πώληση προκειμένου να μειωθεί ο τραπεζικός δανεισμός και να βελτιωθεί ο ισολογισμός της εταιρείας.

 
 
Πηγή:www.capital.gr
Link to comment
Share on other sites

Θα τα πωλησουν...η θα δημιουργησουν εμμεσα καμια αλλη εταιρεια? Δηλαδη δεν φανταζομαι να αφησουν ξεκρεμαστες καποιες γραμμες πχ Χιο Μυτιληνη και Αργοσαρωνικο...

Link to comment
Share on other sites

Εμμεσα αλλη εταιρεια?Μαλλον οχι.Μπορει καποια να πουληθουν''πακετο''οπως οι γραμμες του Αργoσαρωνικου ομως οπως ειχε επιχειρηθει να γινει παλιοτερα με αγοραστη τον Ηλιοπουλο.Επισης καποια πλοια οπως το Πηγασος,το Σαντορινη και τα 2 Νησος ειναι ισχυρες υποψηφιοτητες για πωληση.

 

Χιο-Μυτιληνη δε νομιζω να την αφησουν χωρις καραβι και ισως ουτε και την Κορινθο.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Προφανως τις γραμμες που κουτσα στραβα αφηνουν κατι στο τελος του χρονου θα θελουν να τις κρατησουν. Με 3 μηνες το χρονο ποσο να αντεξει η εταιρια με τα ταχυπλοα.

Link to comment
Share on other sites

προφανως μεσα στο σχεδιασμο της πειραιως ειναι να μεινει η εταιρεια μονο με ταχυπλοα (που εχει και το know how) κα να ξεφορτωθει τα συμβατικα που επι το πλειστον καθονται. εταιρεια με συμβατικα εχει αλλη η τραπεζα

Link to comment
Share on other sites

Eπειδή μόλις σήμερα γύρισα απο την γείτονα χώρα και βλέπω στα ηλεκτρονικά μέσα ειδήσεις τύπου: ραγδαίες εξελίξεις, μοντέλα τύπου Ολυμπιακής, κλπ κλπ, να πούμε ότι η πλευρά του Grimaldi κάνει λόγο για πώληση πλοίων που δεν χρειάζονται (βλ. Ocean Life) και πλοία που θα χρειαστούν χρήματα για προσαρμογή στις νέες απαιτήσεις ή που δεν υπάρχει μεταφορικό έργο γι αυτά. Δεν αναφέρθηκε πουθενά για κλείσιμο κύριων γραμμών που αποφέρουν έσοδα, ούτε φυσικά συζητήθηκαν νέες γραμμές. Επίσης η πλευρά του Grimaldi θέλει η εταιρεία να συνεχίσει αυτόνομη σε "βελτιωμένη έκδοση" και σε συνεργασία με την Πειραιώς πιστεύω το χειμώνα να δούμε αλλαγές!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η πώληση του συγκεκριμένου πλοίου, κατ'εμέ δεν αποτελεί "καμπάνα", καθώς απο το Φλεβάρη λέγαμε ότι πωλείται κ το Μάρτιο λέγαμε ότι έφτασε ένα βήμα προ την πώληση, αλλά οικονομικές εκκρεμότητες της εταιρείας στάθηκαν εμπόδιο. Τώρα που οι συνθήκες είναι ευνοικότερες και απο τους διοικούντες, ήρθε η ώρα να μας αποχαιρετίσει. Εγώ θέλω να δώ με το πέρας της θερινής περιόδου τί "πορεία" θα πάρει η εταιρεία και πως θα διαμορφωθεί εως την επόμενη σεζόν!

Link to comment
Share on other sites

Πωλουνται συμβατικα και μενουν τα ταχυπλοα.Προς τα που οδευει αραγε το μαγαζακι που λεγεται HSW;Σε περεταιρω συρρικνωση και λειτουργια μονο εποχιακα.Η νεα διοικηση μαλλον δε θελει την HSW ισχυρη.Ιδιως αν πουληθουν τα βαπορια του Αργοσαρωνικου,των Σποραδων και κυριως αν αποχωρησει η εταιρεια απο τη Χιο Μυτιληνη μιλαμε για το μπαμ της δεκαετιας.Παραλογα πραγματα,αυτο θα πει εργο της νεας διοικησης.Τι αλλο θα ακουσουμε...Η αρχη εγινε με το Σαντορινη και επονται και αλλα στολιδια,παλια και συγχρονα.Κριμα πραγματικα

Link to comment
Share on other sites

Αυτά συμβαίνουν όταν υπάρχουν τα λεγόμενα conflicts of interests. Εκει που λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει. Αν η εκάστοτε διοίκηση έχει άλλα συμφέροντα τα οποία μπαίνουν πάνω από το γενικό συμφέρον της εταιρείας, λογικό είναι να υπάρχουν τέτοια αποτελέσματα..

Link to comment
Share on other sites

Ας περιμένουμε να σχολιάσουμε τις εξελίξεις και όχι τις φήμες. ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να γνωρίζει τι θα προκύψει στον ακτοπλοϊκό κλάδο τους επόμενους μήνες.

Link to comment
Share on other sites

προφανως μεσα στο σχεδιασμο της πειραιως

οπως εχουμε πει πολλες φορες, το μονο σιγουρο ειναι οτι οι εξελιξεις δεν εξαρτωνται απο τις διοικησεις των επι μερους εταιρειων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...