Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ξέχασα να γράψω ότι από τη Παρασκευή θυμήθηκαν να βάλουν τις ταμπέλες της HSW στα πρακτορεία στο λιμάνι του Σαρωνικού!! Τόσο καιρό τους πήρε να φτιάξουν δυο ταμπέλες!! Η λόγω σοβαρού ανταγωνιστή είπαν είναι καιρός να τις φτιάξουμε!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Μετα την ανακοινωση της HSW για την δρομολογηση του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στη γραμμη Πειραιας - Χιου - Μυτιληνης σε δυο με τρεις βδομαδες απο τωρα. Μηπως αυτη η κινηση ειναι η αρχη των αλλαγων στα πλανα της εταιρειας? Μου φαινεται οτι το 2006 θα εχει πολλες εκπληξεις απο ολουσ τους "παικτες"...

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς 3 συμβατικά + Νήσος Μύκονος?? Έτσι και αλλιώς από τα συμβατικά έχουν μείνει μόνο πέντε!!! Εγώ πιστεύω ότι θα υπάρξει περίοδος που θα έχουν μόνο 2 πλοία (1 Ικαρία Σάμο +1 Ραφήνα).

Link to comment
Share on other sites

Και δυτικές Κυκλάδες μάλλον θα κρατήσουν ένα.

Απλά θα κάθονται πολύ στις επισκευές τα βαπόρια 3 μήνες όχι ότι θα κάνουν και τίποτα παραπάνω από τα καθιερωμένα κι ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ ή που θα δέσει μια και καλή ή που θα δέσει και θα το ξαναδούμε καλοκαίρι.

Το ΑΦΡΟΔΙΤΗ λογικά θα δέσει για πολύ διότι περνάει το special φέτος και χρειαζεται αρκετή δουλειά στην επισκευή αν θέλει να περάσει.

Link to comment
Share on other sites

Ακομα στην εταιρια ολα ειναι ρευστα.. Τιποτα δεν ειναι σιγουρο.

Αυτο που τους ενδιαφερει ειναι να βγει οσο γρηγοροτερα γινεται το Νησος Μυκονος. Απο κει και περα μολις ξεκινησει αυτο θα αρχισει να γινεται ο σχεδιασμος του χειμωνα. Και φυσικα οπως παντα τα πληρωματα θα το μαθουν τελευταια... Δεν ειναι λιγες οι φορες που παιρνουν ασχετους για να μαθουν ποτε ακουγεται οτι θα ξεκινησουν η θα δεσουν..;)

Link to comment
Share on other sites

Μέσα Σεπτέμβρη δένουν ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και μπορεί και ΑΘΗΝΑ.

Ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ δύσκολα θα ξαναβγεί ενώ το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ θα βγει τον Νοέμβρη για να δέσει ο ΠΗΓΑΣΟΣ.

Ο οποίος ΠΗΓΑΣΟΣ μαζί με το ΑΦΡΟΔΙΤΗ μάλλον θα φάνε 4-5 μήνες ακινησία κι αν αληθεύουν οι φήμες ότι σκέφτονται να αποσυρθούν από δυτικές κυκλάδες τότε ο χειμώνας θα βγει με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στην Χίο Μυτιλήνη με το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ Ικαρία Σάμο και το ΑΘΗΝΑ ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχη χασανε την Παροναξια πριν καν προλαβουν να το καταλαβουν...

Μετα εχασαν τη Ραφηνα με δικο τους βαπορι (Πηνελοπη..) Μετα εχασαν και τις Δυτικες βαζοντας απεναντι απο ενα ακομα δικο τους τον εκπληκτικο (το μπερδευεις ανετα με νεοτευκτο) Αδωνι.. Αντε να δουμε σε ποσο καιρο θα φυγουν απο το βορειο Αιγαιο και σε ποσο καιρο θα χασουν και την Ικαροσαμια...

Το μονο κακο ειναι οτι δεν προλαβαν να πουλησουν την Απολλωναρα και τα υπολοιπα και πιθανοτατα θα καταληξουν να κανουν παρεα στα αλλα ατυχα Ποσειδων και Ολυμπια....

Link to comment
Share on other sites

Έχω πει εδώ και κάνα δυο χρόνια σε γνωστούς η HSW θα καταλήξει να γίνει πειρατής!! Δηλαδή θα ταξιδεύει μόνο τα καλοκαίρια που οι μύγες είναι παχιές, όπως γίνεται στη γραμμή του Πριντεζι τα καλοκαίρια (όπως είπε και Ντίνος)

Με αφορμη το ποστ του συναδελφου Π. Εκατονταπυλιανη στο τοπικ Δ. Κυκλαδες

να καταληξω οτι περα απο αυτο μας εξωθουν να ταξιδευουμε με ταχυπλοα και σε λιγα χρονια θα πηγαινουν στα νησια τα μεν φορτηγα με RoRo μονο και εμεις με αλουμινακια...

Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε οτι στο HS 5 εχουν περισσοτερες ακριβες θεσεις (business και VIP) απ οτι στα αλλα τενεκεδακια

Link to comment
Share on other sites

Και τα δύο πλοία χρειαζονται αρκετή δουλειά κατά την ετήσια τους. Στο Σαντορίνη για να εναρμονιστεί με νέες προδιαγραφές, στον Πήγασο για την οριστική και σοβαρή αποκατάσταση της βλάβης. Αυτά που ειπώθηκαν κατά καιρούς για πώληση ή διάλυση Πήγασου και εγκατάλειψη Δυτικών Κυκλάδων δεν νομίζω ότι θα ισχύσουν. Προσωπικά δε βλέπω ούτε την πώληση/διάλυση του Απόλλωνα, καθώς φέτος κατά γενική ομολογία δούλεψε πέραν κάθε προσδοκίας εξαιρετικά καλά.

Link to comment
Share on other sites

elybero οι προβλέψεις σου είναι πολύ λογικές αλλά εδώ με αυτή την εταιρία ποτέ δεν πρέπει να είσαι σίγουρος για κάτι.

Και πέρυσι ο ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ δούλεψε πάρα πολύ καλά έφερε λεφτά στην εταιρία με τις καμπίνες του και η κατάληξη του ήταν η Ινδία.

Το ΟΛΥΜΠΙΑ μέχρι πέρυσι τον Ιουνιο ήταν αδιανόητο να αποστρατευτεί μάλιστα υπήρχαν και έτοιμα τα σχέδια για να βάλει τα σπρίγκλερ κι όμως εν μία νυκτί αποφασίστηκε η αποστράτευση του.

Για διάλυση του ΠΗΓΑΣΟΥ δεν το πιστεύω κι εγώ απλά η μεγάλη διάρκεια της ακινησίας του μάλλον έχει να κάνει με την αυξημένη κατανάλωση που έχει σε πετρέλαια.

Για την βλάβη δεν ξέρω κατά πόσο δεν έχει οριστικά αποκατασταθεί μια3ς και το πλοίο ταξιδεύει 1,5 μήνα τώρα χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα και με ταχύτητα κοντά στα 19, μίλια οσα και πριν δηλάδή.

Link to comment
Share on other sites

Hellenic Seaways: Δεν φέρει ευθύνη για την καθυστέρηση του «Εξπρές Πήγασος»

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2005 07:00

ΣΤΟ ΛΙMΕΝΟΒΡΑΧΙΟΝΑ του λιμανιού του Αγίου Κήρυκου προσέκρουσε χθες το επιβατηγό «Εξπρές Πήγασος [PEGr.AT] » της Hellenic Seaways κατά τους χειρισμούς προσέγγισης στο λιμάνι.

Αποτέλεσμα ήταν όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΥΕΝ να δημιουργηθεί μικρό κοίλωμα στον καταπέλτη, έξω από το κυρίως τμήμα του, που εξασφαλίζει τη στεγανότητα του πλοίου.

Το πλοίο πρόσδεσε στο λιμάνι του Αγίου Κήρυκου και αποβιβάστηκαν με ασφάλεια οι επιβάτες με προορισμό την Ικαρία και έπειτα απέπλευσε για τη συνέχεια του δρομολογίου του.

To πλοίο εκτελούσε δρομολόγιο από Πειραιά για Εύδηλο, όπου δεν προσέγγισε λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών (άνεμοι εντάσεως 8BF), Καρλόβασι και Βαθύ.

Η εταιρεία ωστόσο από την πλευρά της υποστηρίζει ότι το πλοίο δεν προσέγγισε στον Εύδηλο γιατί στο λιμάνι ήταν πλαγιοδετημένο ένα φορτηγό πλοίο και μετά από συνεννόηση με το λιμεναρχείο και αφού παρέμεινε για μία περίπου ώρα εκτός του λιμανιού, απέπλευσε για τον Αγιο Κύρηκο προκειμένου να αποβιβάσει εκεί τους επιβάτες για Ικαρία.

Στο λιμάνι όμως έπνεαν θυελλώδεις άνεμοι και κατά τη διάρκεια της πρόσδεσης η άκρη του καταπέλτη ήρθε σε επαφή με τον προβλήτα, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μικρό βαθούλωμα που καμία σχέση δεν είχε με την στεγανότητα του καταπέλτη και την ασφάλεια του πλοίου.

Στην ανακοίνωση της Hellenic Seaways τονίζεται ακόμη ότι «η αιτία της καθυστέρησης οφείλεται αποκλειστικώς σε εξωγενείς παράγοντες και η εταιρεία ή το πλοίο δεν φέρει καμία ευθύνη».

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη η εταιρια που εχει στειλει το πλοιο στου χαρου τα δοντια δε φερει ευθυνη?

Τοσα μηνυματα εχει παρει (καθισματα στον Ευδηλο, ζημιες, χαμενες αγκυρες, φωνες καπεταναιων) δεν καταλαβαινει οτι το πλοιο δεν κανει για τη γραμμη?

Εχει χωρους τωρα για να κανει ταξιδι 12 ωρων νυχτα αυτο το πλοιο?

Τι να πει κανεις ομως για το μ.... της αλληνης

Link to comment
Share on other sites

Εχθές βρέθηκα στο κεντρικό πρακτορείο της εταιρείας στον Πειραιά προκειμένου να εκδώσω κάποια εισητήρια για Πάρο για το ερχόμενο ΣΚ. Με ενημέρωσαν λοιπόν, ότι από τις 3 Οκτωβρίου θα σταματήσουν όλα τα δρομολόγια των ταχυπλόων περιλαμβανομένου και του HS5 προς Χανιά (για όσους δεν το γνωρίζουν, έχει αντικαταστήσει το HS4), με πιθανή εξαίρεση του FC4 από το Ηράκλειο. Ειλικρινά μου προκαλεί εντύπωση ότι θα σταματήσουν όλα ακόμα και της Κρήτης, αφού πίστευα ότι αυτή είναι μία γραμμή με σχετικά μικρότερη εποχικότητα σε σχέση με τις υπόλοιπες. Δεν ξέρω βέβαια μήπως τελικά αλλάξουν τα πλάνα τους και συνεχίσουν καποια δρομολόγια ταχυπλόων ειδικά κατά τα ΠΣΚ.

Link to comment
Share on other sites

Και αργησανε να σταματησουν μπορω να σου πω...Τωρα για τις γραμμες της Κρητης κανονικα θα επρεπε να μεινει εστω εκει το highspeed αλλα...αγνωσται αι βουλαι της εταιρειας... :P

Link to comment
Share on other sites

15/9/2005 - Εγκαίνια του νεότευκτου πλοίου “Νήσος Μύκονος”

H εταιρεία μας, με μεγάλη ικανοποίηση, ανακοινώνει την δρομολόγηση του υπερσύγχρονου Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου της «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» στην γραμμή Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης.

Εχθές το βράδυ, Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου και ώρα 20.00 στην Ακτή Ξαβερίου στον Πειραιά, τελέστηκε ο αγιασμός και πραγματοποιήθηκε η τελετή εγκαινίων του «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ», παρουσία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Ι.Τζωάννου, του Προέδρου κ. Κ. Κληρονόμου και των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, του Προέδρου της Ένωσης Εφοπλιστών Ακτοπλοΐας κ. Σ. Σαρρή, εκπροσώπων της Πολιτικής και Στρατιωτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, του Προέδρου Ομίλου Τράπεζας Πειραιώς κ. Μ. Σάλλα, εκπροσώπων Ενώσεων και Σωματείων, στελεχών Ακτοπλοϊκών εταιρειών, εκπροσώπων των Μέσων Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, πολλών συνεργατών και του προσωπικού της HELLENIC SEAWAYS.

Το «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» είναι το δεύτερο νεότευκτο πλοίο που δρομολογεί η εταιρεία μας μέσα στο 2005 (προηγήθηκε το Highspeed 5), ναυπηγήθηκε στην Ελλάδα και μπορεί να μεταφέρει 1.915 επιβάτες και 418 οχήματα. Διαθέτει τρία σαλόνια οικονομικής θέσης με αριθμημένα καθίσματα αεροπορικού τύπου, σαλόνι πρώτης θέσης δύο επιπέδων και πολυτελείς καμπίνες. Το πλοίο διαθέτει άνετους και ευρύχωρους κοινόχρηστους χώρους, 4 bars, εστιατόριο, κυλιόμενες σκάλες, ασανσέρ, πολλά σύγχρονα συστήματα λειτουργίας και όλες τις απαραίτητες ανέσεις για να παρέχει στους επιβάτες του ένα πολυτελές ταξίδι . Επίσης είναι πιστοποιημένο για χαμηλές εκπομπές ρύπων καυσαερίων και είναι ενταγμένο στην κλάση του Ιταλικού Νηογνώμονα RINA.

Με υπηρεσιακή ταχύτητα 26,3 κόμβων και μέγιστη ταχύτητα 28,10 κόμβων, θα μειώσει αισθητά τον χρόνο ταξιδιού αφού θα προσεγγίζει τη Χίο σε 6 ώρες και τη Μυτιλήνη σε 8.30 ώρες αλλάζοντας ριζικά τα δεδομένα στο βορειανατολικό Αιγαίο. Το πλοίο θα αναχωρεί από τον Πειραιά στις 12:30 το μεσημέρι (Δευτέρα έως Πέμπτη) ενώ την Παρασκευή θα αναχωρεί στις 16:30 και το Σάββατο στις 17:30.

Η εταιρεία αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει το επιβατικό κοινό για την προτίμηση που δείχνει στα 34 πλοία της και υπόσχεται πως θα συνεχίσει δυναμικά την ανανέωση του στόλου της, συμβάλλοντας με τον καλύτερο τρόπο στην προώθηση του τουρισμού και στην εξυπηρέτηση των κατοίκων των νησιών

Link to comment
Share on other sites

Hellenic Seaways: Η «Νήσος Μύκονος» στο λιμάνι του Πειραιά

15/09/2005 - 09:47

www.express.gr

Tην ευχή να μην είναι το τελευταίο νεότευκτο που εισέρχεται στην ελληνική ακτοπλοΐα εξέφρασαν χθες, κατά τη διάρκεια της τελετής των εγκαινίων του επιβατηγού οχηματαγωγού της Hellenic Seaways «Νήσος Μύκονος» στο λιμάνι του Πειραιά, εκπρόσωποι φορέων της ακτοπλοΐας, σημειώνοντας με νόημα ότι όλα εξαρτώνται από το πόσο γρήγορα η ηγεσία του ΥΕΝ θα προχωρήσει στην προσαρμογή του νομοθετικού πλαισίου προς τον ευρωπαϊκό 3577.

Το γεγονός ότι η ηγεσία του υπουργείου φαίνεται να έχει τη διάθεση να κάνει κάποια βήματα προς την κατεύθυνση της προσαρμογής του νομικού πλαισίου προς τα ευρωπαϊκά δεδομένα δεν φαίνεται αρκετή, δεδομένου ότι η σωρεία των προβλημάτων που θα έχει να αντιμετωπίσει θα καταστήσουν από πάσης απόψεως πιεστικό τον χρόνο που θα έχει να αντιδράσει. Οι απόψεις είναι συγκλίνουσες στο γεγονός ότι η καθιέρωση άμεσα πλαισίου ελεύθερου και θεμιτού ανταγωνισμού μόνο θετικά θα επιδράσει στο ακτοπλοϊκό σύστημα.

Hδη, σημείωναν οι εκπρόσωποι της ακτοπλοΐας, σε πολλές γραμμές των Κυκλάδων και αύριο σε αυτές του Aνατολικού και Bόρειου Αιγαίου ο ανταγωνισμός θα λειτουργήσει υπέρ του επιβάτη, υπέρ του νησιώτη, υπέρ του τουρισμού. Γεγονός είναι ότι η ανακοίνωση περί της δρομολόγησης του νεότευκτου της Hellenic Seaways σε γραμμές που «μονοπωλούσε» η ΝΕΛ εξαναγκάζει την τελευταία να προετοιμαστεί να απαντήσει στην πρόκληση. Hδη κατά πληροφορίες η ΝΕΛ θα αντεπιτεθεί με τα ταχύπλοά της, κάνοντας χρήση μάλιστα του λιμένα του Λαυρίου που για το Aνατολικό Αιγαίο συντομεύει κατά πολύ τον πλου. Ένα στοιχείο που σχεδόν όλοι, σε σχετική ερώτηση της EΞΠPEΣ καυτηρίασαν ήταν η παρεμβατική πολιτική που εξακολουθεί να ασκεί το ΥΕΝ στρεβλώνοντας τον ανταγωνισμό, υπενθυμίζοντας ότι ο ελεύθερος ανταγωνισμός δημιούργησε τα υψηλά standards στις γραμμές της Αδριατικής και σε εκείνες της Κρήτης αλλά και εν μέρει του Kεντρικού Αιγαίου.

Eνα άλλο στοιχείο που τονίστηκε είναι εκείνο της διάθεσης για επενδύσεις αλλά και του χρόνου που θα απαιτηθεί πλέον για την κατασκευή νεότευκτων. Επώνυμα στελέχη διατηρούσαν επιφυλάξεις στο αν και κατά πόσον οι συνθήκες επιτρέπουν τέτοια εγχειρήματα ή λύσεις second hand αγορών μικρής ηλικίας από τη διεθνή αγορά εφ’ όσον προσφέρονται τέτοιες λύσεις. Και μάλιστα όταν το ΥΕΝ εξακολουθεί να θέλει να παρεμβαίνει στη διαμόρφωση των δρομολογίων.

Η εταιρία

Η Hellenic Seaways βρίσκεται σε νέα πορεία ανάπτυξης μέσω της υλοποίησης ενός σημαντικού επενδυτικού σχεδίου ένταξης νέων πλοίων και την αναδιάταξη του στόλου της. Στόχος της εταιρίας είναι η ισχυροποίηση της ανταγωνιστικής της θέσης και η διασφάλιση της κερδοφορίας της σε μακροπρόθεσμη βάση. Το 2005 αποτελεί χρονιά εφαρμογής μεγάλου μέρους του παραπάνω επενδυτικού προγράμματος με την είσοδο πέντε νέων πλοίων στον στόλο της.

Η προσθήκη των τεσσάρων νέων πλοίων στις γραμμές της ακτοπλοΐας επέτρεψε την περαιτέρω αναδιάταξη του στόλου με στόχο την επίτευξη κερδοφορίας ανά γραμμή εκμετάλλευσης.

Η σύνθεσή του είναι πλέον σημαντικά διαφοροποιημένη έναντι εκείνης του περασμένου χρόνου. O ενεργός στόλος της εταιρίας περιλαμβάνει πλέον 34 πλοία (16 συμβατικά και 18 ταχύπλοα), εκ των οποίων 14 έχουν ηλικία κάτω των 10 ετών. Όσον αφορά τη μέση ηλικία τους, αυτή διαμορφώνεται το 2005 στα 16,8 έτη έναντι 21,6 έτη το 2004. Παράλληλα, εντός του 2005 αναλήφθηκαν σημαντικές πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και λειτουργικής κερδοφορίας της εταιρίας, αλλά και στην ανάπτυξή της σε νέες αγορές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...