Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

http://www.imerisia.gr/article.asp?id=185097&cat=01003000000§ion=business

Σήμερα ο όμιλος της Attika με επιστολή προς το Χρηματιστήριο διέψευσε το σχετικό δημοσίευμα, όμως εδώ και αρκετό καιρό υπάρχουν οι σχετικές φήμες οι οποίες συνδυάζονται με πιθανή ανταλλαγή μετοχών, μεταξύ αυτών που κατέχει η Attika στις Μινωικές με αυτές που κατέχουν οι Μινωικές στη Hellenic Sea Ways....

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

πολυ καιρο αναπαραγονται αυτες οι φημες, πριν ακομη βρεθει η attica με το 11% της minoan.

το ερωτημα ειναι τι θα πραξει η επιτροπη ανταγωνισμου, αλλα και η ΕΕ αν οι ανταγωνιστες, και αλλοι θιγομενοι απο μια τετοια συγχωνευση προσφυγουν στα αρμοδιες Ευρωπαϊκες ή εγχωριες αρχες;

αν η HFD περασει στα χερια της attica που ηδη ελεγχει την blue star τοτε πανω απο το 75% της κινησης στο αιγαιο (σχεδον 90 στις κυκλαδες) θα εξυπηρετειται απο μια εταιρεια

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τουλαχιστον 3 απο τα ιπταμενα δελφινια της HSW που ειναι πανω στα βαζα στο Περαμα, τον τελευταιο καιρο βαφονται σε κιτρινο-μπλε χρωμα οπως παλια ειχαν επι Ceres. Το χρωμα αυτο μοιαζει με της Vospo και συγκεκριμενα με το Alonissos Flying Dolphin αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι αυτη η εταιρεια που τα εχει παρει. Γνωριζει κανεις κατι παραπανω για την τυχη αυτων των δελφινιων?

Link to comment
Share on other sites

Το στύλ πάντως της εταιρείας αρχίζει να είναι συμπαθητικό.

Αλλαγή χρώματος που είναι σαφώς ωραιότερο από το λευκό της Hellas.

Σημαιούλα πειρατική στον ιστό.

Έρχεται και το Μύκονος με νέο στύλ στα ονόματα κ.α.

Τα ράσα δεν κάνουν βέβαια τον παπά, αλλά τουλάχιστον ομορφαίνουν τη ζωή μας και βοηθούν στην κίνηση των φίλμ στα καταστήματα πέριξ του λιμένος. :(

Link to comment
Share on other sites

Τα χρώματα της HSW (με λιγο διαφορετικές αποχρώσεις) ήταν πολύ συνηθισμένα σε ποστάλια των αρχών του αιώνα (CUNARD κλπ) αλλά εχουν χρησιμοποιηθεί και πιο πρόσφατα (Sealink, Caledonian MacBrayne)

Link to comment
Share on other sites

Μιας και υπαρχει αυτο το τοπικ ας μην ανοιξω αλλο. Εδω και 5 χρονια που εχει συσταθει αυτη η εταιρια εχουμε δει πολλες αλλαγες στην ακτοπλοια. Αφορμη για να ποσταρω ειναι καποιες παλιες δημοσιευσεις που τυχαια βρηκα και ξαναδιαβασα χθες. Ηταν του 99 τοτε που ξεκινουσε το εγχειρημα MFD. Περα απο τις δηλωσεις του στυλ "θα πηγαινουμε Αστυπαλαια για μια εφημεριδα" που μονο ορισμενοι κατοικοι των νησιων ειχαν πιστεψει και ο τυπος αλλα και το επιβατικο κοινο ελεγαν για την επανασταση στην ακτοπλοια του νεου αιωνα... Οτι επιτελους γινεται μια μεγαλη και σοβαρη ακτοπλοικη εταιρια που θα μπορει να κανει σωστη διαχειρηση κτλ κτλ. Εγω οπως και πολλοι απο σας τοτε φωναζαμε για το μονοπωλειο που κανενας δεν εβλεπε η και αυτοι που το εβλεπαν φοβοταν να το πουν. Με το καλημερα λοιπον μειον 1,5 κομβο ολα τα πλοια και μειωση δρομολογιων στα μισα. Χαρακτηριστικα παραδειγματα η γραμμη Ικαριας Σαμου και των Δ. Κυκλαδων. Αυτες δεχτηκαν πρωτες το πληγμα. Με τα χρονια και τα γεγονοτα που ακολουθησαν μειωθηκε ο στολος δραματικα με αποτελεσμα φετος να εχουμε λιγοτερα πλοια απο καθε αλλη χρονια συνεπως λιγοτερες χωρητικοτητες. Περιμενοντας απο σας να πειτε την αποψη σας για ολα τα παραπανω και να προσθεσετε τα δικα σας θελω να κανετε και μια συγκριση με την καποτε Ελληνικη Ακτοπλοια και αν βλεπετε να εχουν κοινα σημεια.

Link to comment
Share on other sites

Θα διαφωνήσω με την άποψη του Dino διότι τη μεγαλύτερη μείωση δρομολογίων την υπέστησαν η Παροναξια και Σύρο Τήνο Μύκονο αλλά και τα Φωκλαντς, που είχαν μια περίοδο καθημερινώς βαπόρι δικό τους!! Χειμώνα και καλοκαίρι!! Καλοκαίρι όχι και τόσο λόγω των ταχύπλοων που κάνουν δίπλα δρομολόγια!! Αυτά που έλεγε ο μακαρίτης ο Σφηνιας, δεν τα πίστευε κανένας από εμάς!!!! Η Ελληνική ακτοπλοΐα έχει πολλά κοινά σημεία με την HSW, και έχω την υποψία ότι θα έχουμε την ίδια κατάληξη!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν ξέρω αν έχουμε τα ίδια με την Ελληνική ακτοπλοία αλλά όπως πάει αυτή η δουλειά ένα είναι το σίγουρο.Οτι σε 1-2 χρόνια η εταιρία θα έχει μείνει με τα ταχύπλοα τα οποία θα δουλεύουν 5-6 μήνες τον χρόνο και με τα κααινούρια αν το δεύτερο φτιαχτεί κι όταν φτιαχτεί.Συμβατικά μας τελειώνουν και από εκεί και πέρα ψάξτε να βρείτε πως θα πηγαίνω εγώ Ικαρία χειμωνιάτικα ο Ντίνος στην Σίφνο κι ο άλλος δεν ξέρω που.

Ο Σφηνιάς όταν έλεγε αυτά τα πράγμαατα μπορεί και να τα πιστευέ μπορεί κι όχι.Δεν ξέρω δεν μπορώ να πω κάτι με σιγουριά αφού δεν είδα να υλοποιείται το πρόγραμμα του παρόλο που κι εγώ λόγω μονοπωλίου δεν τον πίστευα κι έλεγα ότι έρχονται δύσκολες ημέρες.Από εκεί και πέρα ήρθαν διάφοροι στην εταιρία κι όλοι το ίδιο έκαναν.Εδιωχναν βαπόρια και δεν έπααιρναν τίποτα με αποτέλεσμα ολοένα να μειώνονται τα δρομολόγια.Ολες οι γραμμές την πάτησαν εκτός από την Ραφήνα.

Ακόμα και τα βαπόρια που είχαν ήδη τα παράτησαν με αποτέλεσμα κάποια βαπόρια με πολυετή θητεία στην Ελλάδα όπως το ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ να φτάσει στο σημείο να πηγαίνει 17 μίλια.

Φτάσαμε στο σημείο να δουλεύουν φέτος με το ζόρι 5 συμβατικά της εταιρίας (ΠΗΓΑΣΟΣ-ΑΦΡΟΔΙΤΗ-ΑΘΗΝΑ-ΧΑΡΟΥΛΑ-ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ)αν κι αυτά οι επισκευές τους παρατάθηκαν κατάα ένα μήν και κάθισαν σχεδόν 3 μήνες το καθένα.

Παροναξία και Συροτηνομυκονία τις παράτησαν το χειμώνα και τώρα που ξαναβάζουν ταχύπλοα και από σήμερα και το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ θέλουν να πάρουν και κόσμο.

Ελα όμως που ο κόσμος έχει μάτια και βλέπει και δεν μπαίνει.Το HS 3 παίρνει 30 και 40 επιβάτες για Παροναξία και μπαίνει μέσα μέχρι τα μπούνια.Το καλοκαίρι θα δουλέψει 2 μήνες αλλά είναι αρκετοί αυτοί για να βγει κερδοφόρο το συγκεκριμένο πλοίο?

Εγώ έλπιζα ότι ο Στρίντζης ο οποίος έχει μεγάλη πείρα από ακτοπλοία θα έκανε κάτι καλύτερο από τους προκατόχους του.Χειρότερα έγιναν τα πράγματα αν και δεν πιστεύω ότι αυτά είναι κινήσεις Στρίντζη αλλά υπαγορευμένες ενέργειες από τις τράπεζες

Link to comment
Share on other sites

O Στριντζης εχει μαθει 2 πραματα καλα και δεν ξεφευγει απο αυτα ευκολα. Αγοραζει απο Ιαπωνια (ΚΙΣΟ), Ραφηνα (ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ οπως παλια με Σουπερφερυ ΙΙ) και κατα τα αλλα περιμενει επιθεση απο τους αλλους για να οργανωσει την αμυνα του. Η ναυπηγηση του HS 5 καπως ξεφευγει απο τις δικες του κινησεις.

Link to comment
Share on other sites

Πια πέντε?? Κάνετε τα τέσσερα γιατί το Σαντορίνη έκανε διακοπές στο νέο μόλο το χειμώνα!! Και κάτι άλλο κοίταξα για εισιτήρια τη Μ. Παρασκευή και μέχρι στα ταχύπλοα τα μεγάλα υπήρχαν θέσεις!!

Link to comment
Share on other sites

Το "βρωμικο 99" της ακτοπλοιας δεν μπορουσα να παρακολουθω απο κοντα αλλα θυμαμαι διαβαζοντας τα τεκταινομενα να μου δημιουργειται η αισθηση της ισοπεδωσης των παντων το οποιο τελικα δεν ηταν και πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα. Σαν χρηστης μιας εκ των γραμμων-φιλετων(Συρος-Τηνος-Μυκονος) δεν μπορουσα ποτε να φανταστω οτι θα ελθει η στιγμη που εστω και το χειμωνα θα εξυπηρετειται η γραμμη με "επιστρατευμενο" πλοιο(Αιολος Εξπρες). Αυτο για μενα ειναι καταντια και αποτυχια οχι μονο της εταιρειας αλλα και των πολιτικων της πλακας που εχουν(η μαλλον δεν εχουν) ασχοληθει σοβαρα με το θεμα. Θα συμφωνησω με κατι που εχει πει παλιοτερα ο Proud Ionian νομιζω, οτι δηλαδη αργα η γρηγορα θα σταματησει να υφισταται η HSW και θα περασει ο στολος της στην Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν νομίζω ότι θα σταματήσει η ύπαρξη της HSW.Απλά αυτό που πιστεύω είναι ότι θα συνεχίσει μόνο με τα ταχύπλοα και η ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΄με τα συμβατικά ενώ θα έχουν κοινούς δεσμούς αυτές οι 2 εταιρίες.

Link to comment
Share on other sites

επαναλαμβανω για να μαθαινουν οι νεωτεροι και να θυμουνται οι παλιοτεροι.

blue star ferries μονο συμβατικα νεοτευκτα,

hsw (η οπως σκ :):D α λεγεται) ταχυπλοα και κανενα παλιο συμβατικο ικαροσαμια.

επισημως δεν θα υπαρχει συγχωνευση ουτε κοινοπραξια, για τον φοβο των ιουδαιων.

κατι τετοιο και θα γινει και στην αδριατικη

Link to comment
Share on other sites

Aυτό ακριβώς που είπα κι εγώ.Η μία θα έχει στην ευθύνη της τα ταχύπλοα και η αλλη τα συμβατικά.Αλλά ουσιαστικά θα είναι μία εταιρία με δυο διαφορετοκά παραρτήματα

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία εδώ και μερικές μέρες αλλάζει το site της...η πρώτη αλλαγή είναι το σύστημα κράτησης που αν και πρέπει να ξέρεις κάποια στοιχειώδη αγγλικά για να κλήσεις εισιτήρια κλπ, είναι πάρα πολύ καλό και βλέπεις ακριβός τις τιμές είτε σε κανονικά είτε σε φοιτητικά εισιτήρια κλπ.!

Link to comment
Share on other sites

Ηellenic Seaways: Αύριο η κρίσιμη συνέλευση των μετόχων

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ αύριο Τετάρτη στις 12 το μεσημέρι στο Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος η έκτακτη γενική συνέλευση της Hellenic Seaways (πρωην Hellas Fluing Dolphins), με θέμα την εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου.

Τη συνέλευση «προκάλεσε» ο βασικός μέτοχος της εταιρείας οι Μινωικές Γραμμές οι οποίες ελέγχουν το 33,31% των μετοχών της Hellenic Seaways (HSW), μετά την εξαγορά ποσοστού 1,72% από την Aegean Airlines στις αρχές Φεβρουαρίου. Επίσης, όπως είναι γνωστό, στη Hellenic Seaways συμμετέχει με 11,6% και η Attica Group.

Οι Mινωικές Γραμμές προχώρησαν στην απόφαση αυτή προκειμένου να ελέγχουν την πλειοψηφία του διοικητικού συμβουλίου με τις αλλαγές που σημειώθηκαν στη μετοχική σύνθεση.

Στο πλαίσιο αυτό η αρχική απόφαση ήταν για ένα νέο 9μελές διοικητικό συμβούλιο το οποίο στην πλειοψηφία θα συμμετείχαν μέλη του διοικητικού συμβουλίου των Μινωικών γραμμών. Ωστόσο μία τέτοια εξέλιξη «υποχρέωνε» τις Μινωικές Γραμμές να ενοποιήσουν τα αποτελέσματα της HSW για τη χρήση του 2004, τα οποία όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες είναι ζημιογόνα και άρα θα επηρεάζονταν σημαντικά και η κερδοφορία των Μινωικών Γραμμών.

Παράλληλα με δεδομένο το υψηλό κόστος λειτουργίας της εταιρείας λόγω των αυξημένων τιμών των καυσίμων, εκτιμήθηκε ότι η λύση της ενοποίησης δεν είναι η καλύτερη στην παρούσα συγκυρία.

Με βάση τα παραπάνω φαίνεται τελικώς από την πλευρά των Μινωικών Γραμμών να προκρίνεται η λύση ενός 11μελούς διοικητικού συμβουλίου στο οποίο τα πέντε μέλη θα ανήκουν και στο διοικητικό συμβούλιο των Μινωικών, ενώ τα υπόλοιπα θα είναι πρόσωπα που θα εκλεγούν «συναινετικά».

Το σημερινό διοικητικό συμβούλιο της HSW απαρτίζεται από τους Κωνσταντίνο Ε. Κληρονόμο (πρόεδρος), Εμμανουήλ Ι. Κουλεντάκη και Παναγιώτη Λασκαρίδη, (Αντιπρόεδροι) Γεράσιμο Στρίντζη (διευθύνοντα σύμβουλο) και μέλη τους : Μιχαήλ Βαβουράκη, Νικόλαο Βαρβατέ, Άλκη Κορρέ, Θεόφιλο Κουμαντάκη, Περικλή Ουσαντζόπουλο, Κωνσταντίνο Παύλου, Στυλιανό Σαρρή, Ιωάννη Σμπώκο.

www.naftemporiki.gr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...