Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

η hsw δεν ειναι εισηγμενη, αλλα περιλαμβανονταν στους ενοποιημενους ισολογισμους του ομιλου της ΑΝΕΚ οσο η ΑΝΕΚ διαχειριζοταν τις μετοχες των Μινωικων, ενω και η Sea Star την περιλαμβανε στα ενημερωτικα δελτια (οποτε θυμοταν).

οπως εχουμε δει και παλιοτερα, οι μετοχες που εχει η πειραιως (41%), ειναι στην πραξη οι μετοχες που ειχε ο Λασκαριδης (37%) και κατι ψιλα ακομη (πχ το ποσοστο του αποστολου βεντουρη και αλλων μικρων). ΑΝΕΚ (κατ' ελαχιστο) και Sea Star (κυριως)  ειχαν χρηματοδοτηθει για την αγορα των μετοχων αυτων, βαζοντας ενεχυρο τις ιδιες τις μετοχες.

ο Λασκαριδης ειχε πουλησει με €5,7 τη μετοχη και ο βεντουρης (με κατα πολυ μικροτερο ποσοστο, 1,8%) με €4.

Με αυτο σαν αφετηρια και συγκρινοντας  με την τιμη στην οποια θα πουλησει τελικα η πειραιως θα εχουμε ενα μετρο της χασουρας. 

ΥΓ: νομιζω οτι η ΑΝΕΚ ειχε εμπλοκη μονο στην αγορα των μετοχων των μινωικων στη HSW και οχι στο ποσοστο του Λασκαριδη

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

 

Proud σε ευχαριστω για την ανασκόπηση.

Κάνοντας μια αναδρομή στα οικονομικά στοιχεία της ΑΝΕΚ φαίνεται ότι όντως δεν εχει κάποια ανάμιξη στο ποσοστό του λασκαριδη αλλα των μινωικών μονο. Για την αγορά του ποσοστού των μινωικών πάντως, μέρος του ποσού που πρόλαβαν να δώσουν στις Μινωϊκές ηταν με δάνειο. Τι είχε ενέχυρο το δάνειο δεν ξερω. Πάντως σαν μια αναδρομή το ποσοστό των μινωικών (33% περίπου) κοστολογήθηκε κάπου στα 115 εκατομμύρια ευρω. Απο αυτά η ΑΝΕΚ σίγουρα έδωσε τουλάχιστον 47,5. Δεν ξερω αν πρόλαβε να δώσει παραπάνω. 

Αληθεια ποια η τελική εξέλιξη αυτού του ποσού; Επιστροφή στην ΑΝΕΚ; Το παρακρατούν οι Μινωϊκές μέχρι να τελεσιδικήσει το ζήτημα; Ως προκαταβολή αγοράς που ποτε δεν ολοκληρώθηκε νόμιμα ανήκει στις Μινωϊκές και η ΑΝΕΚ δεν εχει καμία αξίωση;

Το site της sea star ποιο ειναι;

 

Πάντως λογικά, ναι μεν η ss έδωσε €5.7 ανα μετοχή αλλα σίγουρα αυτό δεν μπορει να χρηματοδοτήθηκε έξω ολοκλήρου απο κάποιο δάνειο. Λογικά ένα ποσοστό τουλάχιστον 20-30% θα πρπει να ειναι απο ίδια κεφαλαία.

 

 

Link to comment
Share on other sites

η ΑΝΕΚ δεν ειχε δωσει παραπανω λεφτα. μονο την πρωτη δοση πληρωσε και ακριβως επειδη δεν πληρωσε τη δευτερη, ο Grimaldi ενεργοποιησε ρητρα και πηρε τις μετοχες πισω. γι'αυτο το θεμα (την επιστοφη της πρωτης δοσης ή την πληρωμη των υπολοιπων) εχουν παει σε διατησια στο Λονδινο.

δε νομιζω οτι υφισταται πλεον site της sea star.

εχει ενδιαφερον να ξαναδιαβασει κανειςμε σημερινη ματια, ποστ του 2008 & του 2009, τοσο στο topic της Hellenic, οσο και στο topic της Sea Star, των Μινωικων, αλλα και σε δυο topic/δημοσκοπησεις για το μελλον της HSW, αλλα και τη συμμετοχη του Ιταλου στις Ελληνικες εταιρειες

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αν και εχει μικρη σημασία, διαβάζοντας τα ενημερωτικά εκείνης της εποχής, η ΑΝΕΚ πλήρωσε μια προκαταβολή 34 εκατομμύρια και μια δόση γύρω στα 13,5 εκατομμύρια. Οι υπόλοιπες όπως αναφέρεις proud δεν πληρώθηκαν ποτε.

 

καλα αυτή η διαιτησία 6 χρόνια μετα δεν εχει καταλήξει κάπου;

 

 

Link to comment
Share on other sites

1.       To θέμα της διατησίας εκρεμεί ακόμα και αναφέρεται σε κάθε ετήσιο δελτίο της ΑΝΕΚ.

2.       Η αποτίμηση ή η αρχική αξία κτήσης του κάθε παγίου/συμμετοχής που έχουν οι τράπεζες δεν παίζει στις μέρες μας σχεδόν καμία σημασία, καθώς τα τελευταία χρόνια όλες οι τράπεζες έχουν κάνει απομειώσεις/προβλέψεις δις ευρώ προκειμένου οι αξίες στα βιβλία τους να έρθουν κοντά στην πραγματικότητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 3/10/2016 at 5:00 PM, Orestis said:

Προς το παρόν, στους χαμένους των πρόσφατων εξελίξεων συγκαταλέγεται σίγουρα η Interamerican, η οποία όχι μόνο δεν καρπώθηκε το premium που της αναλογούσε λόγω της καθοριστικής της συμβολής σε αυτή τη “διαμάχη”, αλλά βρέθηκε να πουλάει σε τιμές 50% χαμηλότερες από αυτές που καρπώθηκαν άλλοι, πολύ μικρότεροι μέτοχοι.

Στους χαμένους αυτής της ιστορίας και ο διευθύνων σύμβουλος της Interamerican, Γιώργος Κώσταλος που μετά από 12 χρόνια σε αυτή τη θέση απομακρύνθηκε καθώς το όνομα του συνδέθηκε με αυτή την επιζήμια για την εταιρεία του πώληση.

Link to comment
Share on other sites

Η HSW ανάρτησε τα δρομολόγια του Νήσος Σάμος μέχρι τις 13/02/17 στη γραμμή Χίου Μυτιλήνης. Του Νήσος Μύκονος στη γραμμή της Ικαρίας Σάμου και άγονης Καβάλας μέχρι τις 28/02/17 και του Εξπρές Πήγασος στην άγονη του Βορείου Αιγαίου μέχρι τις 28/02/17, χωρίς κάποια ουσιαστική αλλαγή με τα υπάρχοντα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωση για το διαβήτη και μετρήσεις εν πλω στο Νήσος Μύκονος

Quote

Η Hellenic Seaways, αποδεικνύοντας στην πράξη την ευαισθητοποίηση της για τις τοπικές νησιωτικές κοινωνίες, υλοποίησε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ενημερωτική πρωτοβουλία για το διαβήτη καθώς και σχετικές μετρήσεις εν πλω.

Σε αυτό το πλαίσιο, με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας για τον Διαβήτη, το τριήμερο 14-16/10 περισσότεροι από 300 επιβάτες που ταξίδευαν με το πλοίο Νήσος Μύκονος είχαν την ευκαιρία να υποβληθούν σε δωρεάν μετρήσεις σακχάρου ενώ πολλαπλάσιος αριθμός ατόμων ενημερώθηκε για την πρόληψη του διαβήτη και έλαβε απαντήσεις σε σχετικά ζητήματα. Σημειώνεται ότι το Νήσος Μύκονος εκτελούσε τον δρομολόγιο Πειραιάς - Καβάλα, με ενδιάμεσους σταθμούς, την Σύρο, τη Μύκονο, την Ικαρία, τους Φούρνους, τη Σάμο, τη Χίο, τη Μυτιλήνη και την Λήμνο.

Η Δράση με σύνθημα «Πάμε Αιγαίο για να αλλάξουμε το διαβήτη», που πραγματοποιούν η  Hellenic Seaways σε συνεργασία με την Novo Nordisk Hellas και υπό την αιγίδα της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας, ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια ταξιδεύοντας στο Αιγαίο με σκοπό την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού και στόχο την πρόληψη κατά του σακχαρώδους διαβήτη.  

Φέτος, οι δύο εταιρείες, αποδεχόμενες πρόσκληση της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου και του Αντιπεριφερειάρχη Σάμου κ. Νίκου Κατρακάζου, επεξέτειναν τη δράση στο Βαθύ της Σάμου, όπου  σε ανοιχτή ενημερωτική συνάντηση στο Βαθύ, πολλοί κάτοικοι του νησιού έκαναν δωρεάν μετρήσεις σακχάρου, ενημερώθηκαν για τον διαβήτη και συζήτησαν με τους ειδικούς για τους τρόπους πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης και ορθής διαχείρισης της νόσου.

Οι μετρήσεις σακχάρου αίματος κατά τη διάρκεια της δράσης πραγματοποιήθηκαν με την ευγενική χορηγία της Aid Plus Care και της Ascensia Diabetes care.

Σημειώνεται ότι η Novo Nordisk Hellas και η Hellenic Seaways κατέκτησαν φέτος το χάλκινο βραβείο στα «Healthcare Business Awards “ για την δράση «Πάμε Αιγαίο!... για να αλλάξουμε το διαβήτη».

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Σε αυτές τις δυο αγορές πλοίων της 2wayferries έχει ακουστεί ότι συμμετέχει και πρώην πλοιοκτήτης πλοίων στο Σαρωνικό, που ακόμα έχει θέση στη HSW στο τμήμα του Σαρωνικού!!

 

ο οποιος προφανως θα εκρινε οτι η γραμμη δεν ειναι συμφερουσα για τη HSW, αλλα ειναι για τον ιδιο.

και για αλλες πωλησεις πλοιων της hsw (και οχι μονον αυτης) εχει κυκλοφορησει οτι πρωην (?) στελεχη περιλαμβανονται στους αγοραστες

Link to comment
Share on other sites

πολεμος διαρροων και αιχμων, grimaldi και hsw

 

Quote

Ο κ. Grimaldi ερωτώμενος για την HSW, στη συνέντευξη Τύπου μετά τη λήξη του συνεδρίου, καταφέρθηκε κατά της υφιστάμενης διοίκησης και του προέδρου στην τελευταία γενική συνέλευση της εταιρείας και υποστήριξε ότι έχει διαπραχθεί μια σειρά παρανομιών και εγκλημάτων και άλλες «μαϊμουδιές» (monkey business), όπως ότι ψήφισαν μέτοχοι από τα νεκροταφεία (!) και ότι πλαστογραφήθηκε η υπογραφή του προηγούμενου προέδρου της εταιρείας (σ.σ.: του Γεράσιμου Στρίντζη).

Συμπλήρωσε ακόμη ότι ήδη έχει κατατεθεί από την πλευρά του αγωγή 400 σελίδων στην ελληνική Δικαιοσύνη. Ερωτώμενος αν η διοίκηση έχει και πολιτική στήριξη, απάντησε ότι οι σχέσεις δεν είναι «πραγματικά πολιτικές», αλλά περισσότερο «προσωπικές» και «φιλικές».

Επίσης είναι διατεθειμένος να δώσει ένα σημαντικό ποσό για την απόκτηση της «χρυσής μετοχής», το 2% που του εξασφαλίζει τον έλεγχο της εταιρείας και όχι για το υπόλοιπο ποσοστό. Ουσιαστικά καλεί αυτούς που έχουν το 2% να «προσέλθουν» και να κάνουν γνωστές τις απαιτήσεις τους, ενώ παράλληλα «προειδοποιεί» και την Τράπεζα Πειραιώς ότι αν αποκτήσει το πολυπόθητο 2%, το ποσοστό της δεν θα έχει πλέον ιδιαίτερη αξία.

Quote

Οι ίδιοι κύκλοι σημειώνουν ότι μέσω των δηλώσεών του (σ.σ. ο κ. Grimaldi) ομολογεί ότι η πρώτη του προτεραιότητα είναι να αποκτήσει με κάθε τίμημα, πληρώνοντας αδρά για το 2% του μετοχικού κεφαλαίου της Hellenic Seaways προκειμένου να αποκτήσει τον έλεγχο και τη  Διοίκηση της Εταιρείας καθιστώντας όπως λέει, το πακέτο των μετοχών της Τράπεζας Πειραιώς χωρίς καμία αξία. Ένας σοβαρός στρατηγικός επενδυτής, θα ενδιαφερόταν να διαπραγματευθεί και να αγοράσει το 40% του μετοχικού κεφαλαίου από τον σημαντικότερο πιστωτικό Οργανισμό της χώρας.

Επιπλέον, απαντούν οι ίδιοι κύκλοι, οι αιτιάσεις του Εμμ. Γκιμάλντι περί δήθεν πλαστογραφίας του πρώην προέδρου της Εταιρείας, μόνο για πρόκληση εντυπώσεων μπορεί να λέγονται, δεδομένου ότι το σημείο αυτό αναφέρθηκε πολλάκις, μεταξύ άλλων και στο δικαστήριο κατά την συζήτηση της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων, τα οποία σημειωτέον απορρίφθηκαν. Την ίδια τύχη θα έχει και η αγωγή των 400 σελίδων που έχει καταθέσει.

απο τη ναυτεμποριτσι

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Μου στείλανε στο Πειραιώτικο mail που έχω τα θέματα του Δ.Σ. του  Δήμου Πειραιά που θα γινει στις 29.11 και διαβάζοντας ειδα το παρακάτω

Quote

ΘΕΜΑ 32ο: «Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων 18.270.90 ευρώ στην εταιρεία ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΙΣ Α.Ν.Ε. για το ακίνητο επί της οδού  ΣΦΑΚΤΗΡΙΑΣ 17».

Αν δει κανεις στο google ,είναι είτε ενα μηχανουργίο είτε το παρατημένο κτιριο δίπλα,ξέρει κανεις κατι παραπάνω?

Link to comment
Share on other sites

Ανακοίνωση της HSW για τις αλλαγές στα δρομολόγια της λόγω του χθεσινού απαγορευτικού.

Quote

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν και της απαγόρευσης απόπλου που ισχύει σήμεραΤετάρτη 30/11/2016 τα δρομολόγια των πλοίων διαμορφώνονται ως εξής:

Το Ε/Γ-Ο/Γ ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ παραμένει στο λιμάνι της Καβάλας

Το Ε/Γ-Ο/Γ ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ παραμένει στο λιμάνι της Μυτιλήνης

Το Ε/Γ-Ο/Γ HELLENIC HIGHSPEED παραμένει στο λιμάνι της Σύρου και τα παρακάτω δρομολόγια θα παραμείνουν ανεκτέλεστα:

Τετάρτη 30/11/2016

από Σύρο 07:00 για Τήνο- ‘Ανδρο- Τήνο- Σύρο

από Σύρο 11:50 για Σέριφο- Σίφνο- Κίμωλο-Μήλο

Πέμπτη 01/12/2016

από Μήλο 07:00 για Κίμωλο- Σίφνο- Σέριφο- Σύρο

Εφόσον βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες και επιτραπεί ο απόπλους τα δρομολόγια θα διαμορφωθούν ως εξής:

ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ:

Τετάρτη 30/11/2016 από Καβάλα 18:00- Λήμνο 23:00/ 23:30- Αγ. Ευστράτιο 00:20/ 00:30- Λαύριο 08:00 (Πέμπτη 01/12/2016)

Πέμπτη 01/12/2016 από Λάυριο 12:30 (αντί Τετάρτη 30/11/2016 21:00)- Αγ. Ευστράτιο 20:00/ 20:10- Λήμνο 21:30/ 21:50- Καβάλα 02:20 (Παρασκευή 02/12/2016)

Παρασκευή 02/12/2016 από Καβάλα 05:30 (αντί Πέμπτη 01/12/2016 16:00)- Λήμνο 10:00/ 10:20- Αγ. Ευστράτιο 11:40/ 11:50- Λαύριο 19:20

ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ:

Τετάρτη 30/11/2016 από Μυτιλήνη 18:00- Λήμνο 22:30/ 22:45- Καβάλα 02:15

Πέμπτη 01/12/2016 από Καβάλα 08:30 (αντί Τετάρτη 30/11/2016 21:30)- Λήμνο 12:00/ 12:20- Μυτιλήνη 16:50/ 17:30- Χίο 20:00/ 20:15- Βαθύ 22:45/ 23:15- Καρλόβασι 00:05/ 00:30 (Παρασκευή 02/12/2016)- Φούρνοι 01:20/ 01:30- Αγ. Κήρυκος 02:00/ 02:20- Μύκονο 04:50/ 05:00- Σύρο 05:50/ 06:00- Πειραιάς 10:00

HELLENIC HIGHSPEED:

Πέμπτη 01/12/2016 από Σύρο 11:25 για Κύθνο- Κέα- Λάυριο

Οι επιβάτες ενημερώνονται με μέριμνα της εταιρείας.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Αλλαγές στα δρομολόγια των πλοίων της HSW λόγω της 48ης απεργίας της Π.Ν.Ο.

Quote

Λόγω της απεργίας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (Π.Ν.Ο.), την Παρασκευή 2/12/16 και το Σάββατο 3/12/16, τα δρομολόγια των πλοίων θα διαμορφωθούν ως εξής:

Ανεκτέλεστα δρομολόγια

Παρασκευή 02/12/2016

Ε/Γ – Ο/Γ  ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ 14:30 από Λαύριο για Αγ. Ευστράτιο – Λήμνο – Καβάλα

Ε/Γ – Ο/Γ  ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ 21:00 από Πειραιά για Χίο-Μυτιλήνη

Ε/Γ – Ο/Γ  ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ16:00 από Πειραιά για Σύρο-Μύκονο-Ευδηλο-Φούρνους – Καρλόβασι-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα

Ε/Γ – Ο/Γ  HELLENIC HIGHSPEED 07:00 από Λαύριο για Κέα-Κύθνο-Σύρο-Πάρο-Νάξο-Ίο-Σίκινο-Φολέγανδρο-Κίμωλο-Μήλο

Σάββατο 03/12/2016

Ε/Γ – Ο/Γ  ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ 21:30 από Καβάλα για Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Βαθύ-Καρλόβασι-Φούρνους-Εύδηλο-Μύκονο-Σύρο-Πειραιά

Ε/Γ – Ο/Γ  HELLENIC HIGHSPEED 07:00 από Μήλο για Κίμωλο-Φολέγανδρο-Σίκινο-Ίο-Νάξο-Πάρο-Σύρο

Δευτέρα 05/12/2016

Ε/Γ – Ο/Γ  ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ 16:00 από Πειραιά για Σύρο-Μύκονο-Εύδηλο-Καρλόβασι-Βαθύ

Τρίτη 06/12/2016

Ε/Γ – Ο/Γ  ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ 03:00 από Βαθύ για Καρλόβασι-Ευδηλο-Μύκονο-Σύρο-Πειραιά

Εφ όσον λήξει η απεργία τα δρομολόγια θα διαμορφωθούν ως εξής:

Κυριακή 04/12/2016

Ε/Γ – Ο/Γ  ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ Από Λαύριο 08:00 – Αγ. Ευστράτιο 15:30/15:40 – Λήμνο 17:00/17:30 – Καβάλα 22:00/23:59 – Λήμνο 04:30/06:00 – Αγ. Ευστράτιο 07:20/07:30 – Λαύριο 15:00

Ε/Γ – Ο/Γ  ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ Από Πειραιά 08:00 – Χίο 16:00/16:30 – Μυτιλήνη 19:15

Ε/Γ – Ο/Γ  ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ Από Πειραιά 08:00 – Σύρο 12:00/12:15 – Μύκονο 13:10/13:20 – Ευδηλο 15:40/16:00 – Φούρνους 16:50/17:00 – Καρλόβασι 18:05/18:30 – Βαθύ 19:15/19:45 – Χίο 22:25/22:40 – Μυτιλήνη 01:20/02:15 (Δευτέρα 5/12/16)- Λήμνο 06:45/07:05-Καβάλα 10:35/12:00 – Λήμνο 15:30/15:50 – Μυτιλήνη 20:20/21:15 – Χίο 23:55/00:10 (Τρίτη 6/12/16) Βαθύ 02:50/03:30 – Καρλόβασι 04:20/04:50 – Φούρνους 05:40/05:50 – Ευδηλο 06:45/07:05- Μύκονο 09:15/09:25 – Σύρο 10:15/10:25 – Πειραιά 13:50

Ε/Γ – Ο/Γ  HELLENIC HIGHSPEED Από Λαύριο 08:00 – Κέα 08:50/09:00 – Κύθνο 10:05/10:15 – Σύρο 12:00/12:30 – Πάρο 13:45/13:55 – Σέριφο 15:15/15:25 – Σίφνο 16:00/16:10 – Κίμωλο 16:45/16:50 – Μήλο 17:25/17:35 – Κίμωλο 18:10/18:15 – Σίφνο 18:50/19:00 – Σέριφο 19:40/19:45 – Πάρο 21:20/21:30 -  Σύρο 22:30

Οι επιβάτες ενημερώνονται με μέριμνα της εταιρείας

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Η Σάμος έχει να δει βαπόρι από Πειραιά από την περασμένη Τρίτη (είχε ανταπόκριση μεσοβδόμαδα μετά το απαγορευτικό καμμιά 10αριά φορτηγά στη Χίο που ήρθαν μάλλον με το Σάμος και κατέβηκαν με το Μύκονος), οπότε και να μη χάσουμε την επιδότηση της Παρασκευής και να προλάβει να πάει κάνα φορτηγό (αν βέβαια λήξει η απεργία την Κυριακή)

Edited by enas chiotis
delete
Link to comment
Share on other sites

On 12/9/2016 at 5:20 PM, proud_ionian said:

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις του εννιαμήνου της Minoan Lines το ποσοστό συγκατοχής των Μινωικών Γραµµών στο μετοχικό κεφάλαιο της Hellenic Seaways έχει διαμορφωθεί στα επίπεδα του 48,4%.

 

Link to comment
Share on other sites

Τροποποίηση δρομολογίων της Hellenic Seaways λόγω αναστολής της απεργίας της Π.Ν.Ο

Quote

 

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω αναστολής της απεργίας της Π.Ν.Ο, τα δρομολόγια των πλοίων μας τροποποιούνται.

ΣΑΒΒΑΤΟ 10/12/2016 / ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ

Από ΠΕΙΡΑΙΑ 1400-ΣΥΡΟ 1720/1730-ΜΥΚΟΝΟ 1820/1830-ΕΥΔΗΛΟ 2020/2045-ΦΟΥΡΝΟΥΣ 2135/2145-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 2235/2300-ΒΑΘΥ 2345/0030(11/12/2016)-ΧΙΟ 0255/0315-ΜΥΤΙΛΗΝΗ 0535/0630-ΛΗΜΝΟ 1020/1045-ΚΑΒΑΛΑ 1345

 ΣΑΒΒΑΤΟ 10/12/16 / ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ

Από ΠΕΙΡΑΙΑ 1400-ΧΙΟ 2150/2220-ΜΥΤΙΛΗΝΗ 0100(11/12/2016)

 ΣΑΒΒΑΤΟ 10/12/16/ HELLENIC HIGHSPEED

Από ΛΑΥΡΙΟ 1100-ΜΗΛΟ 1410/1430- ΚΙΜΩΛΟ 1525/1535-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟ 1650/1700- ΣΙΚΙΝΟ 1740/1750 – ΙΟΣ 1815/1825- ΝΑΞΟΣ 1945/1955- ΠΑΡΟΣ 2050/2100 – ΣΥΡΟΣ 2215.

ΣΑΒΒΑΤΟ 10/12/16 / ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ

Από ΛΑΥΡΙΟ 1400-ΑΓΙΟ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟ 2130/2140-ΛΗΜΝΟ 2300/2330-ΚΑΒΑΛΑ 0400(11/12/2016)

ΚΥΡΙΑΚΗ 11/12/2016 / ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ

Από ΚΑΒΑΛΑ 1600-ΛΗΜΝΟ 1900/1920-ΜΥΤΙΛΗΝΗ 0010/0100(12/12/2016)-ΧΙΟ 0320/0335-ΒΑΘΥ 0555/0630-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 0715/0735-ΦΟΥΡΝΟΥΣ 0825/0835-ΕΥΔΗΛΟ 0925/0945-ΜΥΚΟΝΟ 1135/1145-ΣΥΡΟ 1230/1240-ΠΕΙΡΑΙΑ 1600

 ΔΕΥΤΕΡΑ 12/12/2016 / ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ

Από ΠΕΙΡΑΙΑ 1830-ΣΥΡΟ 2150/2200-ΜΥΚΟΝΟ 2245/2255-ΕΥΔΗΛΟ 0045/0105(13/12/2016)-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 0215/0235-ΒΑΘΥ0320

 ΤΡΙΤΗ 13/12/2016 / ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ

Από ΒΑΘΥ 0400/0445-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 0505/0615-ΕΥΔΗΛΟ 0635/0825-ΜΥΚΟΝΟ 0835/0920-ΣΥΡΟ 0930/1300-ΠΕΙΡΑΙΑ 1600

και εν συνεχεία, θα ενταχθούν στα εγκεκριμένα τους δρομολόγια.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Εκτός εάν προκύψει κάποιο συμβατικό για την Παροναξια!! Πρόσφατα υπήρξε συνάντηση μεταξύ των επικεφαλής της Τράπεζας Πειραιώς και του επικεφαλή της HSW και αμέσως μετά ξεκίνησε έντονα η φημολογία για ενδιαφέρον της HSW για το Vastervik.

θα το φορτωθεί και αυτό το παλτό η HSW?

καποια στιγμη θα αποκτησουν αφεντικο και η Πειραιως και η HSW και τοτε πολλοι θα πανε ιεραποστολοι στην κεντρικη αφρικη για να γλυτωσουν

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

1 . Συμβατικό στην Παροναξία θα είναι το Νήσος Σάμος

2. Πράγματι κυκλοφόρησαν αυτές οι φήμες για το Vastervik που εμένα μου θυμίζουν αυτές που διαρρέουν οι managers ποδοσφαιριστών, όταν θέλουν να πασάρουν κάποιο παλτό…

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στη λίστα των δρομολογίων του Σαρωνικού εμφανίζονται τα δρομολόγιο όλου του έτους του 2016. Προφανώς κάποιο λάθος έχουν κάνει οι υπεύθυνοι της εταιρείας που ασχολούνται με την ανάρτηση των δρομολογίων!

Link to comment
Share on other sites

On 22/12/2016 at 6:12 PM, proud_ionian said:

καποια στιγμη θα αποκτησουν αφεντικο και η Πειραιως και η HSW και τοτε πολλοι θα πανε ιεραποστολοι στην κεντρικη αφρικη για να γλυτωσουν

γνωρίζεις πολλούς (από όσους θα έπρεπε) που έχουν πάει ήδη?

Υ.Γ. δεν εννοώ απαραίτητα της HSW

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...