Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η αλλαγή του Νήσος Ρόδος με το Νήσος Μύκονος για μένα είναι αρκετά σωστή!! Γιατί με το Νήσος Ρόδος φέτος το καλοκαίρι δεν είχε τη κίνηση που είχε το Νήσος Μύκονος στη Σύρο & Μύκονο μιας και έφτανε μετά από το Blue Star Paros. Ενώ με το Νήσος Μύκονος φτάνανε μαζί στη Σύρο και στη Μύκονο έφτανε πρώτο το Νήσος Μύκονος. Όσο για τις επιστροφές τις Παροναξιας το Highspeed 4 με το Νήσος Ρόδος μόνο τη Κυριακή θα έχουν κοντινές αναχωρήσεις (μόνο τη Κυριακή θα πιάνει στην επιστροφή το Νήσος Ρόδος στη Πάρο & στη Νάξο). Επιπλέον και φέτος, όπως κάθε χρόνο η Παροναξια στηρίζεται αποκλειστικά στην Blue Star Ferries και το καλοκαίρι οι υπόλοιπες εταιρείες παίρνουν το έξτρα μεταφορικό έργο στα νησιά σε επιβάτες και ΙΧ!!

 

Ας περιμένουμε να δούμε τα τελικά δρομολόγια γιατί με τη προσθήκη του Ionian Queen, το Hellenic Wind και του Highspeed 5, μπορούν να υπάρξουν και ανατροπές στον αρχικό σχεδιασμό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τελικά οι φόβοι μου δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν...ούτε με τα ταχύπλοα επιδιορθώθηκε το έγκλημα με την παροναξία ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ με την νάξο...με την πάρο κάπως σώθηκε με το απογευματινό 4αρι...άραγε πιστεύετε πως θα εκτελείται σωστά αυτό το δρομολόγιο;; Ειδικά με μποφόρια και με κίνηση στα λιμάνια μου φαίνεται ότι θα αργεί χαρακτηριστικά...πάμε τώρα στο θέμα νάξος...απλά για γέλια...πες το ηράκλειο το έχει το τέρα τζετ οπότε λες εντάξει τρώγεται...βλέπω το hellenic highspeed και λέω γιατί δεν μπορούσε να γίνει μια γραμμή σύρος πάρος νάξος ίος σαντορίνη απο ραφήνα;; Τόσα καράβια περνούν από τήνο μύκονο (από ραφήνα)...αν βλέπει κανένας εκεί στην χελλένικ ειδικά το τελευταίο να το κοιτάξουν σοβαρά γιατί από ότι φαίνεται τα μπλέ αστέρια θα κάνουν ΠΑΛΙ πάρτυ δυστυχώς...

Link to comment
Share on other sites

Πλέον εμφανίζει στο στόλο της τα ταχύπλοα με φωτογραφίες με τα νέα χρώματα της Cosmote. Βέβαια δεν έχει απεικόνιση πως θα μοιάζει το Hellenic Highspeed (νυν Hellenic Wind) και το Highspeed 7 (νυν Highspeed 5) που λείπει από τη λίστα των Highspeed!!!

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδέψε με μια ευχή!!

 

Μεγάλος γιορτινός διαγωνισμός από τη Hellenic Seaways! Στείλε τις ευχές σου στα αγαπημένα σου πρόσωπα μέχρι τις 07/01/16 και μπες στην κλήρωση για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια ενός ολόκληρου έτους! Πάρε μέρος τώρα:https://apps.facebook.com/hellenicefhi

 

 

post-1850-0-96848200-1450351003_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Φέτος το χειμώνα θα έχουμε να ασχολούμαστε με τη HSW με τις δυο μετασκευές στα ταχύπλοα και τώρα με την αγορά του Ionian Queen για την ανάσταση του μηχανικά και την ανακαίνιση του

Ξεχασαμε κ την ανακαινιση του ροδος απο τον φεβρουαριο

Link to comment
Share on other sites

Στα λίστα με τα συμβατικά πλοία της εταιρείας αναγραφούν ότι έχουν 10 πλοία ενώ στη πραγματικότητα έχουν 9.

 

 

Και τώρα με την ολοκλήρωση της πώλησης του Ποσειδών Ελλάς (ας αφαιρεθεί από τη λίστα τους) θα έχουν 8 (Απόλλων Ελλάς, Αριάδνη, Άρτεμις, Εξπρές Πήγασος, Εξπρές Σκιάθος, Νήσος Μύκονος, Νήσος Ρόδος, Νήσος Χίος).

 

Πρόσθεσαν στη λίστα των συμβατικών πλοίων τους το Νήσος Σάμος άλλα δεν το πρόσθεσαν σαν μονάδα!! Γράφουν ότι έχουν 8 ενώ πλέον είναι 9 πλοία!! Έχουν ένα θέμα με τη καταμέτρηση των πλοίων τους!! χαχα

Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με επιβάτες που ήρθαν σε επικοινωνία με το politischios.gr, παρά την πολύωρη ταλαιπωρία η εταιρία δέχθηκε να προσφέρει δωρεάν μόνο καφέ, χωρίς να έχει διευκρινιστεί αν θα τους δοθεί κάποιο γεύμα ή φαγητό καθώς προβλέπεται να παραμείνουν στο πλοίο για πολλές ώρες ακόμη. 

 

 

Πηγή politischios.gr

Edited by redhellgr
Link to comment
Share on other sites

Η παραπληροφόρηση στο μεγαλείο της. Λοιπόν, στους πελάτες έχουν προσφερθεί καμπίνες σε όσους δεν είχαν, free κατανάλωση στα μπαρ, free κατανάλωση στο εστιατόριο και πάει λέγοντας. Ο πράκτορας έχει εντολή να καλύψει κάθε ανάγκη οποιουδήποτε πελάτη (ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ). Φίλε Superspeed 1, κρείττον το σιγάν του λαλείν αν δεν έχεις κάτι σημαντικό να πεις.

Link to comment
Share on other sites

Το post μου ηταν σχετικα με την ενημερωση του επίσημου website της εταιριας και τον αριθμο των πλοιων που της ανηκουν οπου για δευτερη τουλαχιστον φορα παρουσιαζουν αλλο αριθμο πλοιων απο αυτα που ανηκουν στην εταιρια και οχι στη βλαβη του Ροδος.Αλλωστε το να εξυπηρετησεις το δυνατον καλυτερα τους επιβατες ενος πλοιου με διπλη βλαβη σε λιγες ωρες δεν αποτελει marketing αλλα υποχρέωση της εταιριας.

Link to comment
Share on other sites

Παραπληροφόρηση θα ταν άμα μια είδηση κρατάει εσαεί...

 

Όταν γράφτηκε η είδηση της online εφημερίδας (πρωινές ώρες δηλαδή και όχι όταν εγώ -μεσημέρι πια- το αναδημοσίευσα) ήταν ακριβέστατα όλα. Όταν είδαν ότι θα ξεμείνουν ώρες οι επιβάτες και 'θα αρχίσουν τα όργανα' , αρχίσανε κάθε λογής κεράσματα... Το επιβεβαίωσα και με γνωστό μου οδηγό που ταξιδεύει... Μέχρι και 2 ωρες αφου δέσανε Σύρο "πλέροναν όλοι κανονικά" (όπως είπε).

Link to comment
Share on other sites

αν κατι ειναι απολυτως ευθυνη της σημερινης διοικησης, ειναι η παρακμη στον τεχνικο τομεα (συνεχομενες βλαβες, πυρκαγιες και λοιπες αβαριες).

 

 

οπως το πανε στη hsw με τις φωτιες, σε λιγο θα τους βραβευσει το κουλουρι οπως και τη malaysian

οποιος ειχε αμφιβολια οτι το μαγαζι εχει βαρεσει διαλυση, τουλαχιστον, στο τεχνικο κομματι, πεισθηκε σημερα.

 

παλι καλα που δεν εγινε κανεις καρβουνο παλι

 

 

ετσι ειναι αριαδνη.

 

δεν μιλησα γενικα για τετοιες περιπτωσεις, αλλα ειδικα για τη hellenic seaways φετος (και τα τελευταια χρονια), που εχει καταντησει ανεκδοτο.

 

φετος ειχαμε: δυο φωτιες σε επισκευη πλοιων της εταιρειας. μια, με εναν νεκρο στο hsw5 που παρα λιγο να το βγαλει ctl και τη χτεσινη στον απολλωνα, που μαλλον ειχαν αγιο και δεν εγιναν ολοι καρβουνο.

 

εχουμε επισης για το 2015: 9 βλαβες σε δελφινια, 2 βλαβες στο flying cat 4, 1 βλαβη στο flying cat 5, 2 βλαβες στο flying cat 6, 2 βλαβες στο highspeed 4 (μια πολυ σοβαρη και μια ξωφαλτση), μια βλαβη στον καταπελτη επιβατων του νησος μυκονος (η τρισχιλιοστη απο το 2005), ενας  ξωφαλτσος στουκος του highspeed 4, μια προσγειωση στον αεροδιαδρομο της τηνου για το flying cat 4, μια προσαραξη του flying dolphin 17, αρκετες βουβες αβαριες (ταχυπλοα που εχαναν τη μιση τους ταχυτητα και την ξαναεβρισκαν μετα απο ωρες) και δεν ξερω εγω τι αλλο δεν εχουμε παρει χαμπαρι. ολα αυτα ξαναλεω για φετος.

 

φταιει το τεχνικο τμημα; φταει το γραφειο, φταει το λογιστηριο, φταινε τα πληρωματα που δεν δινουν σημασια στο safety on board, φταιει ο οτε; φταιει ο χατζηπετρης; φταιει το φενγκ σουϊ των γραφειων της εταιρειας;

 

οποιος και να φταιει, αυτο ειναι εικονα ενος μαγαζιου υπο διαλυση, που απο καθαρη τυχη ως τωρα δεν ειχε πολυ περισσοτερα θυματα σε καποιο απο τα ατυχηματα.

 

ειλικρινα δεν μπορω να θυμηθω χρονια που εταιρειες που τους ειχε βγει το ονομα, οπως ο καπτα μακης ή η ΣΑΟΣ, να ειχαν τοσες πολλες αβαριες σε πλοια τους.

 

πραγματικα ειναι καταντια

 

 

Proud, βάλε και το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ που ταξίδευε κουτσό όλο το καλοκαίρι με μέγιστη τους 15,5 κόμβους, μετρώντας 2 βλάβες για το 2015.

 

 

Από αυτό το σημείο και έπειτα ξεκίνησε ένα ολόκληρο γαϊτανάκι στιχομυθιών οι οποίες αρμόζουν σε εταιρείες επιπέδου ΝΕΛ και όχι HSW (γι αυτο και το βάζω στο τοπικ της εταιρείας)

 

- Σε μια επικοινωνία ανέφεραν ότι εκδόθηκε απαγορευτικό απόπλου.

- Σε άλλη ότι δε γνωρίζουν (!) το λόγο της καθυστέρησης.

- Σε τρίτη ότι το πλοίο θα φυγει για Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη και το αντίστροφο για Πειραιά.

- Σε τέταρτη ειπαν οτι θα κάνει κανονικά Π-Χ-Μ και το αντίστροφο.

- Σε πέμπτη (πριν μισή ώρα) ότι το καράβι έφυγε ήδη απο τον Πειραιά (ενω φεύγει τώρα)

 

Αν μάλιστα αναρωτιόσουν πως μπορεί πχ να φεύγει ο Μπενι απο Πειραια και οχι το Ρόδος απαντουσαν αρλούμπες.

 

[Πιο σαφες φυσικα ηταν το λιμεναρχείο που ανέφερε εξαρχής το απαγορευτικό (αφου πρώτα παρέπεμψαν στο λιμεναρχείο Μυτιλήνης).]

 

Γενικότερα υπήρχε μια ασυνενοησία και μια ασχετοσύνη στα αντιστοιχα τμηματα της εταιρείας όπου ουσιαστικά ο κάθε υπάλληλος έλεγε ότι του κατέβαινε στη γκλάβα. Και φυσικά δεν ειναι και η πρώτη φορά. :angry:

 

 

 

τα υστερα του κοσμου.

 

σχολια κατακραυγης εναντιον της εταιρειας της (προηγουμενης) χρονιας; :rolleyes:

 

 

επικριτικα σχολια για την εταιρεια του smart ticket και του υψηλου επιπεδου customer service;

για την εταιρεια μοντελο, χωρις βλαβες και ζημιες;

 

ολοι οσοι κανουν επικριτικα σχολια ειτε εγκαθετοι ειναι, ειτε δυσαρεστημενα πρωην πληρωματα, ειτε γυρολογοι του διαδικτυου που επικρινουν περιμενοντας ανταλλαγματα για τη σιωπη τους. ^_^

 

δεν μπορω να φανταστω οτι υπαρχουν επιβατες/πελατες δυσαρεστημενοι απο το service και το γενικοτερο επιπεδο υπηρεσιων της εταιρειας ή οτι υπαρχει μη εμπλεκομενος παρατηρητης που εχει αρνητικη γνωμη για την εταιρεια

 

κανετε υπομονη. εχθρος του κακου ειναι το χειροτερο. θα δουμε πολλα ακομη

 

 

απο την αλλη ομως βλεπουμε μια εταιρεια που ο στολος της παει απο βλαβη σε βλαβη και απο αβαρια σε αβαρια. στο κομματι αυτο ειναι ακομη στον πατο και ειναι θεμα τυχης που δεν εχει συμβει κατι σοβαροτερο. (τα ειπα αναλυτικα λιγα ποστ πιο πισω.)

επισης στο θεμα του customer service εχει και εκει τα θεματακια της και υστερει σε σχεση με τους ανταγωνιστες. (τα εχουμε γραψει πολλες φορες και σε αυτο το θεμα και στα θεματα των επι μερους γραμμων).

 

 

ρε παιδια μην ανεβαινετε στα συννεφα, για να μην πεφτετε απο αυτα ^_^

τι νομισατε; οτι επειδη πηραν το queen, εγιναν Stena?

 

ΥΓ: να προσθεσω και την ξεφτιλα με το αρτεμις, τις βλαβες γατιων και δελφινιων κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τα έξοδά του το Ροδος, δεν τα βγάζει αν έχει αυτή την κίνηση από Πειραιά... 70 ταξιδιώτες προς Χίο, 58 προς Μυτιλήνη και 186 για το Βαθύ της Σάμου. Θα μου πείτε ότι για τους μετανάστες μπήκε, αλλά μήπως ήταν καλύτερη η γραμμή Πειραιάς-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ-Πειραιάς...? Πολλά λάθη από την εταιρία και σε θέματα δρομολογίων και για το γεγονός ότι παίρνει παλιά πλοία και τα κάνει από την αρχή, με μεγάλη πιθανότητα να μην βγάλουν καν το κόστος μετασκευής και ανυπαρξία στο τμήμα ενημέρωσης επιβατών και καλύτερης αντιμετώπισης... Λυπάμαι που το λέω, αλλά θυμίζει μία (πρώην πλέον) εταιρία...  


Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Όταν σχεδιασανε αυτό το δρομολόγιο υπήρχε το πλάνο ότι θα σταματούσε το Blue Star 1 από τη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης!! Από τη στιγμή που δεν σταμάτησε ήταν λογικό ότι δεν θα πάρει κόσμο από τη Χίο Μυτιλήνη, εφόσον φεύγει πιο αργά από το Πειραιά και κάνει μια βόλτα από τη Σάμο!! Οπότε ουσιαστικά εξυπηρετεί τους Σαμιώτες το εξπρες δρομολόγιο από/προς Σάμο και δίνει ανάσα στο Νήσος Μύκονος στο γκαράζ του που συνήθως φεύγει γεμάτο στο γκαράζ του απο το Πειραιά

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να μη βγάζει τα έξοδά του το πλοίο, αφου σε όλα τα δρομολόγια της επιστροφής πιάνει πρωτόκολο (αντε να εξαιρέσουμε 1-2 ταξίδια). Αλλωστε αυτό φάνηκε και χθες, που δεν άφησε να χάσει το δρομολόγιο απο τη Μυτιλήνη, το οποίο το κάνει σήμερα με 14 ωρες καθυστέρηση. Είμαι σίγουρος οτι αν δεν έπρεπε να γίνουν οι διάφορες δουλειές, που ηταν προγραμματισμένες απο τα μέσα Οκτωβρίου, θα συνέχιζε ακόμα δρομολόγια !

Link to comment
Share on other sites

Πρόσθεσαν στη λίστα των συμβατικών πλοίων τους το Νήσος Σάμος άλλα δεν το πρόσθεσαν σαν μονάδα!! Γράφουν ότι έχουν 8 ενώ πλέον είναι 9 πλοία!! Έχουν ένα θέμα με τη καταμέτρηση των πλοίων τους!! χαχα

Διορθώθηκε το λάθος τους!! Πλέον αναφέρει σωστά τον αριθμό των συμβατικών πλοίον!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kalispera Ikarus

 

The Lavrio - Kavala service has been assigned to Hellenic Seaways until 31/10/2016 which means it will run as normal even after the 1st of February. Express Santorini is expected to continue the sailings until that date as it replaces Express Pegasus temporarily due to its annual survey.

Link to comment
Share on other sites

Προστέθηκε φωτογραφία του Highpspeed 7 στη λίστα των Highspeed καθώς και του Νήσος Σάμος στη λίστα των συμβατικών πλοίων. Μόνο το Hellenic Highspeed ακόμα δεν έχουν βάλει φωτογραφία για να δούμε πως θα μοιάζει με τα σινιάλα της Cosmote

Link to comment
Share on other sites

Οι Γιατροί του Κόσμου εν πλω στα πλοία της Hellenic Seaways

Οι Γιατροί του Κόσμου και η Hellenic Seaways ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη δημιουργία προγράμματος περίθαλψης και ανακούφισης των προσφύγων / μεταναστών εν πλω.

Από τις 15 Ιανουαρίου, μία ομάδα της Οργάνωσης Γιατροί Του Κόσμου που αποτελείται από γιατρό, νοσηλευτή, ψυχολόγο, κοινωνικούς λειτουργούς και διερμηνείς επιβαίνει σε καθένα από τα πλοία Νήσος Μύκονος και Νήσος Ρόδος της Hellenic Seaways που καλύπτουν δρομολόγια στο Βορειοανατολικό Αιγαίο.

Οι ομάδες των Γιατρών του Κόσμου θα φιλοξενηθούν αρχικά για 3 μήνες στα πλοία, κατά τη διάρκεια των οποίων θα παρέχουν υπηρεσίες ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης στους δοκιμαζόμενους συνανθρώπους μας. Σημειώνεται ότι τα ιατρεία - νοσοκομεία των πλοίων έχουν οργανωθεί κατάλληλα, προκειμένου να εξυπηρετούν επαρκώς την υποστήριξη του προγράμματος.

Έτσι, αναμένεται να επιτευχθεί ουσιαστικό αποτέλεσμα ανακουφίζοντας τους συνανθρώπους μας που χρήζουν άμεσης βοήθειας ειδικά κατά τη διάρκεια των αντίξοων συνθηκών του χειμώνα.

Στόχος της συνεργασίας Hellenic Seaways και Γιατρών του Κόσμου, είναι όλοι οι συνάνθρωποι μας, να ταξιδεύουν με ασφάλεια, υπό τις καλύτερες συνθήκες, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά πως η προσφορά και ο εθελοντισμός μπορούν να αποτελέσουν καίρια και σημαντική παρέμβαση στην κάλυψη των βασικών αναγκών αυτών των ανθρώπων.

Άλλωστε οι κοινές αξίες της κοινωνικής προσφοράς και της αίσθησης του καθήκοντος τόσο για τους Γιατρούς του Κόσμου όσο και για τη Hellenic Seaways, αποτέλεσαν το σημείο εκκίνησης για αυτή την πρωτοβουλία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...