Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν εννοω κατι διαφορετικο απ αυτο που λεει η προταση... Αν δεν το πουλουσαν δεν υπηρχαν λεφτα για να πληρωθει το προσωπικο φετος το καλοκαιρι...

 

Δηλαδη εαν προσμενουν στην πωληση ενος παλιου πλοιου μεσα στο καλοκαιρι για να πληρωθει το προσωπικο, τοτε πως θα τα βγαλει περα η εταιρεια το χειμωνα??? Τωρα υπαρχουν εσοδα απο τα πλοια που ταξιδευουν, το χειμωνα που θα ταξιδευουν 2-3 πλοια τι θα κανουν?? Θα πουλησουν ολο τον υπολοιπο στολο για να πληρωνεται το προσωπικο!! Οι τραπεζες δεν θα θελουν να παρουν τα λεφτα πισω απο τα δανεια που εχουν δωσει?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτη την συνεντευξη να την δουν οι θιασωτες του ενχειρηματος <Σουπερ μαρκετ Σφηνια & co> που εφεραν την ακτοπλοια σε αυτο το χαλι το οποιο δεν ειναι απο το 2009 κτλ αλλα απο το 2000

Μολονότι δὲν ὑπῆρξα ποτὲ φιλικῶς προσκείμενως στὸ ὅραμα (ἢ «ὅραμα») τοῦ συγχωρεμένου τοῦ Παντελῆ Σφηνιᾶ θὰ ἤθελα νὰ καταθέσῳ τὴν ἄποψίν μου μὲ ἀφορμὴν τὸ παραπάνω σχόλιο. Ἡ ἀκτοπλοΐα εἶχε σοβαρὰ προβλήματα πολὺ πρὶν τὸ ναυάγιο τοῦ Ἐξπρὲς Σαμίνα, τὸν Σεπτέμβριο τοῦ 2000. Ἔτυχε νὰ εἶναι τὸ πλοῖο τῆς ἑταιρείας τοῦ Σφηνιᾶ αὐτὸ ποὺ ναυάγησε καὶ αὐτὸ ποὺ πῆρε καὶ τὸ ἀνάθεμα τῶν πάντων καὶ τὶς ἁμαρτίες δύο τουλάχιστον δεκαετιῶν. Δυστυχῶς στοὺς 81 ἀδικοχαμένους ἐκείνου τοῦ ναυαγίου προσετέθη ἄλλος ἕνας μὲ αὐτοχειρία. Καὶ ὅμως, ἡ ἑλληνικὴ ἀκτοπλοΐα εἶχε σοβαρότατα προβλήματα ἀπὸ πολὺ παλαιότερα. Νὰ μὴν ἀναφέρῳ τὰ δεκάδες ἀτυχήματα ἐν πλῷ, τὶς ἐλλιπεῖς ὑποδομὲς καὶ τὰ πολλὰ δείγματα ἀντιεπαγγελματικῆς συμπεριφορᾶς τῶν ἐμπλεκομένων σὲ αὐτὸ ποὺ λἐμε ἀκτοπλοΐα. Νὰ μὴν ἀναφέρῳ τὸ ναυάγιο τοῦ Ποσειδὼν Ἐξπρὲς τὸ 1996, τὸ ναυάγιο τοῦ Ζἀκυνθος τὸ 1989, τὸ ναυάγιο τοῦ Χρυσὴ Αὐγὴ τὸ 1983. Τὸ ὅραμα τοῦ Σφηνιᾶ θὰ ἔπαιρνε σάρκα καὶ ὁστὰ κάποια στιγμὴ ἀκόμη κι ἂν ὁ τελευταῖος δὲν εἶχε γεννηθεῖ. Βεντούρηδες, Στριντζαῖοι, Ἀγούδημοι, Ἀγαπητοί, Νομικός, Μηλόπουλος, Καρρᾶς-Ποντικός, Μανοῦσος-Σταθάκης καὶ ἄλλοι πολλοὶ πρόλαβαν ἀρχικῶς μία χρυσὴ ἐποχὴ (δεκαετίες '80 καὶ '90) καὶ ἀπεφάσισαν στὴν πλειοψηφία των νὰ ἀποσυρθοῦν καὶ νὰ συμμετάσχουν στὴν Minoan Flying Dolphins, Hellas Ferries καὶ ἀργότερα στὴν Hellenic Seaways, διότι ἔκριναν ὅτι τοὺς συνέφερε. Δὲν τοὺς πῆρε μὲ τὴν βία ὁ Σφηνιᾶς. Ἐξάλλου δὲν ἔχει λογικὴ αὐτὸ τὸ πρᾶγμα. Ὁ Σφηνιᾶς ἦταν ἕνας καὶ οἱ μεγάλοι ἀκτοπλόοι πλοιοκτῆτες ἴσαμε μιὰ ντουζίνα. Γιὰ μένα, ἡ ἀρχὴ τοῦ τέλους τῆς ἑλληνικῆς ἀκτοπλοΐας ὡς πρὸς τὴν ἔντασι τοῦ ἀνταγωνισμοῦ σηματοδοτεῖται τὸ 1991, ἔτος ποὺ κλείνει ἡ Ἑλληνικὴ Ἀκτοπλοΐα ΑΕ. Μολονότι ὅτι ἡ συγκεκριμένη ΑΕ δὲν ἦταν ἡ μεγάλη τοῦ χώρου καὶ λειτουργοῦσε ἄκρως προβληματικῶς, δὲν ἔπαυε νὰ διαθέτῃ 8 πλοῖα καὶ νὰ ἔχῃ αἰσθητὴ παρουσία σὲ πολλὲς γραμμὲς τοῦ Ἰονίου καὶ τοῦ Αἰγαίου. Ἀκολουθεῖ ἡ χρεωκοπία τοῦ Βεντούρηδων καὶ ἡ σταδιακὴ ἀπόσυρσις τῆς Ἀρκάντια (πωλήσεις πλοίων) ἕως τὴν ὁριστικὴ τὸ 1996, ἐν συνεχείᾳ ὁ μαρασμὸς τῆς ΔΑΝΕ. Στὸ τέλος, οἱ πλοιοκτῆτες ποὺ μένουν στὸ παιχνίδι ἀποφασίζουν νὰ μὴν κονταροχτυπιοῦνται ὅπως παλαιότερα καὶ συμμετέχουν ψυχὴ τε καὶ σώματι στὴν ἑταιρεία ποὺ δημιουργεῖ ὁ Σφηνιᾶς. Οἱ λίγοι ποὺ δὲν συμμετέχουν σὲ αὐτὴν εἴτε χρεωκοποῦν προϊόντος τοῦ χρόνου (Ἀγούδημος) εἴτε «παραδίδουν» τὰ πλοῖα των σὲ ἑταιρεῖες μονοπωλιακοῦ χαρακτῆρος ὅπως ἡ BS καὶ ἡ ΑΝΕΚ. Ἐκεῖ ποὺ θέλω νὰ καταλήξῳ εἶναι ὅτι δὲν ἦταν ὁ συγχωρεμένος ὁ Σφηνιᾶς ποὺ δημιούργησε αὐτὴν τὴν ἐξέλιξι, ἀλλὰ μᾶλλον τὸ πνεῦμα τῆς ἐποχῆς τὸ ὁποῖο βρῆκε ἐκφραστὴ τὸν Σφηνιᾶ. Edited by proud_ionian
quote/move
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στην πολυσυζητημενη πλεον διημεριδα μιλησε και ο..Lovely Tony :D ο οποιος ψιλοεξοργισε οπως θα δειτε τον κ.Αβραντινη με τα λεγομενα του. ^_^Εκανε επισης αναφορα στη γραμμη Σαμου-Ικαριας για την οποια μαλλον δειχνει ενδιαφερον..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δελτιο τυπου απο την HSW που εφτασε τα 100000 μελη στο προγραμμα της Bonus & Miles

Γίναμε 100.000 και... "κερνάμε" μίλια όλο τον Σεπτέμβριο!

 

To Bonus & Miles, το πρόγραμμα πιστότητας της Hellenic Seaways ξεπέρασε τα 100.000 εγγεγραμμένα μέλη και το γιορτάζουμε! Για όλο τον Σεπτέμβριο, κάνουμε δώρο 200 μίλια σε κάθε νέα αίτηση για εγγραφή στο Hellenic Seaways Loyalty Club!

Η Hellenic Seaways επιβραβεύει τους επιβάτες που την προτιμούν για τις μετακινήσεις της, προσφέροντας στους κατόχους της κάρτας Bonus & Miles την ευκαιρία να κερδίζουν δωρεάν ταξίδια σε όλα τα δρομολόγια των πλοίων της, όσο συχνότερα ταξιδεύουν.

Στους επιβάτες που είναι μέλη του Hellenic Seaways Loyalty Club, επιστρέφεται το 10% της αξίας του ναύλου των εισιτηρίων τους με ΔΩΡΕΑΝ εισιτήρια αναλόγου αξίας σε όλα τα δρομολόγια που εκτελούν τα πλοία της εταιρείας, με τη συμπλήρωση ταξιδιών που αντιστοιχούν σε 1.000 μίλια.

Με τη συμπλήρωση 3.000 μιλίων, οι επιβάτες-μέλη εντάσσονται αυτομάτως στην κατηγορία των "Gold Members" και απολαμβάνουν μια σειρά από πρόσθετες υπηρεσίες εν πλω, όπως:

  • Αναβάθμιση Κατηγορίας Θέσης από Οικονομική Θέση σε Business, στα ταχύπλοα πλοία, ή σε Σαλόνι Διακεκριμένης Θέσης, στα συμβατικά πλοία
  • Αναβάθμιση Κατηγορίας Θέσης από Business σε VIP

Τα μέλη του προγράμματος πιστότητας Bonus & Miles μπορούν να ενημερωθούν για τα μίλια που έχουν κερδίσει τηλεφωνικά στο 210-4199100, από το site της εταιρείας, www.hellenicseaways.gr αλλά και μέσα από το νέο Mobile App της Hellenic Seaways, διαθέσιμο για iOS και android συσκευές.

Η Hellenic Seaways ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την εμπιστοσύνη που της δείχνει όλα αυτά τα χρόνια προτιμώντας την για τις μετακινήσεις του και την ανταποδίδει παραμένοντας αφοσιωμένη στη διαρκή προσπάθεια για βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών της.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια της Χίου έχει είδηση ότι η hellenic παρέστη στο ΣΑΣ και εκδήλωσε ενδιαφέρον για τις άγονες.

 

παλιοτερα η hsw ειχε κατι θεματακια με το μετοχολογιο (νομιζω γιατι δεν ειναι ονομαστικες μεχρι φυσικου προσωπου οι μετοχες) και δεν επαιρνε αγονες απ'ευθειας.

 

πχ τις αγονες των φουρνων και της ικαροσαμιας το μυκονος τις εκανε ναυλωμενο απο την αιγαιον πελαγος.

 

λυθηκαν αυτα τα ζητηματα;

Link to comment
Share on other sites

Επειδή κι εγώ είχα αυτή την απορία, ψάχνοντας έπεσα σ'αυτό το post του Ορέστη. Νομίζω ότι μας καλύπτει, αν και δεν είναι δύσκολο να πουλήσουμε σε μια νύχτα το Μύκονος αν είναι να του βρούμε δουλειά το καταχείμωνο.

 

Η επικύρωση μέσω ενός διαγωνισμού είναι συνήθως για μεγαλύτερη διάρκεια κάτι που συνεπάγεται και μεγαλύτερο ποσό επιδότησης. Συνεπώς πρέπει να πληρούνται όλα εκείνα τα τυπικά χαρακτηριστικά/πιστοποιητικά/προϋποθέσεις που απαιτούνται. Δεν νομίζω πως απορρίφθηκε κάποιο πλοίο επειδή για παράδειγμα δεν ήταν αξιόπλοο και την επόμενη μέρα πήρε απευθείας ανάθεση. Αλλά αν λείπουν χαρτιά όπως είναι για παράδειγμα το μετοχολόγιο ή στοιχεία που να αποδεικνύουν την ταχύτητα κλπ, τότε μπορεί να δοθεί απευθείας ανάθεση, μέχρι να ολοκληρωθούν οι φάκελοι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

την απολυτη ευνοια του ΠΑΣΟΚ και του υπουργου ναυτιλιας και ταμια του κινηματος Σουμακη

συγνωμη να επανορθωσω. ηταν αρμοδιοτητα της επιτροπης ανταγωνισμου να ελεγξει τη γιγαντωση της εταιρειας. :wacko:

 

Σε ό,τι αφορά τη γιγάντωση της Minoan Flying Dolphins, ο κ. Σουμάκης υποστήριξε ότι αρμόδια να ελέγξει την εταιρεία ήταν η Επιτροπή Ανταγωνισμού και όχι ο ίδιος

Link to comment
Share on other sites

-Για τη Hellenic.Εβαλε για πρωτη φορα θεμα αγορας ολοκληρης της εταιρειας απο τον ιδιο(τωρα που ολα δινονται τζαμπα σ αυτη τη χωρα B) )καθως οπως ειπε ειναι απογοητευμενος απο το γεγονος οτι η τραπεζα Πειραιως τον εχει αποκλεισει απο καθε αποφαση της.

'' We are not used and do not want to make the minority shareholder (let alone a bank): Εither buy or sell. "

αυτο θα ηταν μια καλη εξελιξη, οχι μονο για την εταιρεια, η οποια αυτη τη στιγμη ειναι αποπαιδι ολονων, αλλα και για την εσωτερικη ακτοπλοΐα γενικοτερα, γιατι θα υπαρχει ενα αντιπαλο σχημα στην κυριαρχια της Attica.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ήρθε στο φως μέσα από το limnosreport.gr επιστολή της hellenic προς το Υπουργείο. Eπειδή δεν εγκρίθηκαν τα δρομολόγια στη γραμμή της Σάμου τις ημέρες που ζητούσαν στο ΣΑΣ, ζητούν από το υπουργείο είτε αυτά να εγκριθούν όπως τα έχουν καταθέσει, αλλιώς το πλοίο να επιστρέψει στην αρχική δήλωση δρομολόγησης, δηλαδή Ραφήνα - Άνδρο - Τήνο - Μύκονο. 

 

10421614_653577718095453_887722905100430

 

Πηγή: limnosreport.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σημερινο "ταχύπλοο" δελτίου τύπου που λύνει πολλές καραβολατρικές αποριες

 

 

Ανακοινώνουμε στο επιβατικό κοινό ότι το πλοίο “HIGH SPEED JET”, δεν ανήκει στην Εταιρεία μας HELLENIC SEAWAYS S.A. , ούτε είναι μέρος του στόλου των HIGHSPEED Ταχυπλόων Καταμαράν πλοίων της, που έχουν καταξιωθεί στην συνείδηση εκατομμυρίων επιβατών της ακτοπλοΐας που μεταφέρουμε, παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες με τα πλοία μας.

Η Εταιρεία μας έχει διαμαρτυρηθεί στις αρμόδιες κρατικές Αρχές για την πρόσφατη μετονομασία του πλοίου «ΚΟΣΜΟΣ ΤΖΕΤ» σε “HIGH SPEED JET”, μετονομασία που αποσκοπεί στην αθέμιτη απόσπαση πελατείας μας, μέσω της παραπλάνησης του επιβατικού κοινού, το οποίο έχει συνδέσει την λέξη “HIGHSPEED”, με την αδιάλειπτη παροχή των διακεκριμένων υπηρεσιών μας, ήδη από το έτος 1997.  hsw.gr

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που έχει μπερδευτεί η Hellenic και δεν πρόκειται για το cosmos jet, αλλά για το αδελφό του δικού της πλοίου.

Πάντως είναι γεγονός ότι έχουν έντονες αντιδράσεις προς τις αρχές, χωρίς όμως να υπάρχει κάποια εναλλακτική πρόταση από τους αρμοδιους.

Link to comment
Share on other sites

Λογικό να αντιδρούν όμως, τα έχουμε πει κι εδώ... Δεν είναι σοβαρό εκ μέρους της SeaJets να δίνει τέτοιο όνομα. Αν θέλει να επιδείξει ανωτερότητα, θα πρέπει να υιοθετήσει ένα άλλο. Μια χαρά είναι το GigaJet και κολλάει με το μέγεθος του πλοίου.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Σωστά! Θα μπορούσε να δωθει άλλο όνομα και να μην υπήρχαν συγχύσεις και παρεξηγήσεις, αλλά θα μπορούσε και η Hellenic τόσα χρόνια να είχε καταχωρίσει το brand name των ταχυπλόων της και να ήταν ξεγνοιαστη.

Link to comment
Share on other sites

Η τραγική και ανεύθυνη πολιτική της εταιρείας με τις ανοχές του κράτους σε νέες περιπέτειες:

Σήμερα 13/12 μετά από τρομερές παλινωδίες για το αν θα ξεκινήσει το FD XVIII το δρομολόγιο των 14.15 από Πειραιά (σημειωτέον δε ότι έφθασε στον Πειραιά περί τις 15:10), είχαμε αναχώρηση, ένα μίνι ταξίδι μέχρι λίγο μετά τη μπούκα και επιστροφή. Ο κακός χαμός στον Πειραιά και βέβαια μέχρι τις 17.30 δεν είχε παρθεί οριστική απόφαση για το τι θα γίνει.

Το δρομολόγιο των 17:00 έφυγε και αυτό με μισή ώρα τουλάχιστον καθυστέρηση.

Με αυτά, για μια ακόμα μέρα το τελευταίο δρομολόγιο από Ύδρα για Πειραιά ήταν στις 12.15....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Κοινή επιστολή των Δημάρχων Σπετσών, Ύδρας και Πόρου προς την HSW για το θέμα των δρομολογίων και των βλαβών των δελφινιών:

"Αξιότιμε κ. Αγαπητέ,

 

Με την παρούσα επιστολή μας θέλουμε να εκφράσουμε τον έντονο προβληματισμό και ανησυχία μας για τις διαδοχικές μηχανικές βλάβες και καθυστερήσεις των σκαφών της εταιρείας σας που λειτουργούν στην γραμμή Πειραιάς, Πόρος, Ύδρα και Σπέτσες. Οι δημότες μας μεταφέρουν σχεδόν σε καθημερινή βάση την ανησυχία τους τόσο για την ασφάλειά τους αλλά και για την ποιότητα των υπηρεσιών της εταιρείας σας.

Την Παρασκευή μάλιστα 09/01/2015 το ιπτάμενο δελφίνι που πραγματοποίησε το απογευματινό  δρομολόγιο προς Πειραιά παρουσίασε μηχανική βλάβη με συνέπεια να κινδυνέψει η ζωή ασθενούς που επιβιβάστηκε από την Ύδρα και έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης. Τελικά η ασθενής μεταφέρθηκε στην Αθήνα με ασθενοφόρο από τον Γαλατά.

Ταυτόχρονα με δεδομένη την δραστική μείωση των τιμών των καυσίμων θα περίμενε κάποιος την αντίστοιχη μείωση των τιμών των ναύλων. Αντιθέτως, όχι μόνο οι τιμές των εισιτηρίων δεν μειώθηκαν όπως ήταν αναμενόμενο αλλά περιορίστηκαν και τα δρομολόγια.

Ευελπιστούμε στην άμεση ανταπόκρισή σας στις επισημάνσεις μας και σε μια καλύτερη συνεργασία στο πλαίσιο της έναρξης της νέας τουριστικής περιόδου σε μερικούς μήνες."

και η απάντηση της εταιρείας:

 

"Αξιότιμοι κύριοι Δήμαρχοι,

 

Κατ' αρχάς δεχθείτε τις ευχές μας για μια καλή και δημιουργική νέα χρονιά.

 

Αναφορικά με την κοινή σας επιστολή της 12ης Ιανουαρίου 2015, αντιλαμβάνομαι πλήρως τον έντονο προβληματισμό σας σχετικά με τις βλάβες των υδροπτέρυγων τις τελευταίες ημέρες, οι οποίες προκάλεσαν καθυστερήσεις στα προγραμματισμένα δρομολόγια και αναστάτωση στην καθημερινότητα των δημοτών σας και επιβατών μας.

 

Θέλω με αυτή μου την επιστολή να σας διαβεβαιώσω πως τα τελευταία οφείλονται σε αστάθμητους παράγοντες και καθόλου δεν έχουν να κάνουν με την προγραμματισμένη και συνεχή συντήρηση των πλοίων μας η οποία πραγματοποιείται αδιαλείπτως πληρώνοντας στο έπακρο όλους τους νόμους και κανονισμούς που αφορούν την ασφάλεια και την ναυσιπλοΐα

 

Κύρια Δήμαρχοι, η Εταιρεία μας δραστηριοποιείται με τα ταχύπλοα πλοία της στα νησιά του Αργοσαρωνικού επί σειρά ετών, καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, εξυπηρετώντας τις ανάγκες μεταφοράς των κατοίκων των νησιών, των επισκεπτών και των εμπορευμάτων. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και στο μέλλον με μεγάλη ευαισθησία, αναγνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες της συγκοινωνίας των νησιών σας και την ανάγκη αδιάλειπτης σύνδεσής τους με την πρωτεύουσα

 

Σ' αυτό το πλαίσιο σας ανακοινώνω σήμερα την ενίσχυση των δρομολογίων μας με το επιβατηγό catamaran Flying Cat 1 από την προσεχή Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015.

 

Κύριοι Δήμαρχοι, θέλω να είστε βέβαιοι άτι αντιλαμβανόμαστε πλήρως τη σπουδαιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε, θα κάνουμε οτιδήποτε χρειαστεί ώστε οι δημότες σας να απολαμβάνουν μια ασφαλή, ποιοτική και απρόσκοπτη συγκοινωνία, είμαστε δε στο πλευρό σας και προσβλέπουμε σε μια αρίστη συνεργασία μαζί σας.

 

Με εκτίμηση,

Για την ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε

Αντώνιος Αγαπητός"

 

(edit: προσθήκη links)

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Για το βασικό που ο δήμαρχος "έκρυψε" μέσα στα κοινωνικοπολιτικά... (Ταυτόχρονα με δεδομένη την δραστική μείωση των τιμών των καυσίμων θα περίμενε κάποιος την αντίστοιχη μείωση των τιμών των ναύλων. Αντιθέτως, όχι μόνο οι τιμές των εισιτηρίων δεν μειώθηκαν όπως ήταν αναμενόμενο αλλά περιορίστηκαν και τα δρομολόγια.)

 

Αβαβά ο κος Αγαπητός....

 

'Η όταν στέλνεις επιστολή με αιτήματα μάθε να χρησιμοποιείς αριθμημένη λίστα.

Link to comment
Share on other sites

Tα εισιτήρια στον Αργοσαρωνικό δεν ανέβηκαν με την αύξηση του πετρελαίου, είναι ίδια 6-7 χρόνια τώρα.


Από την άλλη όμως με το δώρο που έκανε το ΥΕΝ προς την HSW να παρατείνει 1 χρόνο την ζωή των 2 υδροπτερύγων και παράλληλα να μην δώσει δρομολόγια σε άλλο καταμαράν που είχε ζητήσει, θυμίσουν βρωμερές εποχές.

Αναρωτιέται κανείς, τι έγινε στο παρασκήνιο ? Ήταν εντολή υπουργού ?

Τσάμπα έγινε το δώρο στην HSW ?


Ξεφτύλα, μεγάλη ξεφτύλα

Edited by proud_ionian
πιπέρι
Link to comment
Share on other sites

σαμπως πέρασαν ποτέ οι "βρωμερές" εποχές? (έστω και αν τα τελευταία χρόνια "φορούσαν γάντι"). Αλλά περιμένετε! θα μας σώσει ο Αλέξης ο οποίος ως "άλλος Ανδρέας" θα φτιάξει την ΝΕΑ (οχι ΝΕΛ - Νεα Ελληνική Ακτοπλοϊα). Είναι η ελπίδα μας.... (και αυτός)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...