Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί την αποχώρηση της πλευράς Βαρδινογιάννη, γι αυτό άλλωστε ξεκίνησε ήδη η απομάκρυνση στελεχών που ανήκαν στην προηγούμενη  διοίκηση.

 

Μέχρι στιγμής γνωριζω οτι έχουν αποχωρήσει από την εταιρεία η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων (κα. Ρήγα) και ο Διευθυντής προμηθειών (κ. Σταυρόπουλος Παν.)

Link to comment
Share on other sites

Μια εβδομαδα πριν τη γενικη συνελευση της εταιρειας και ο Γερασιμος Στριντζης εξακολουθει να ειναι ο μονος υποψηφιος για την αναληψη καθηκοντων  Προεδρου στο Δ.Σ της Hellenic στη θεση του παραιτηθεντος Γιαννη Βαρδινογιαννη.Η πλευρα Γκριμαλντι εχει εξασφαλισει την στηριξη και της Πειραιως για την τοποθετηση Στριντζη στη συγκεκριμενη θεση και ετσι ανευ συγκλονιστικου απροοπτου την ερχομενη Τεταρτη 27/6 θα εχουμε την επισημη ανακοινωση.

Link to comment
Share on other sites

ο αντωνης αγαπητος νεος διευθυνων συμβουλος με στηριξη τραπεζας πειραιως και ιταλων

 

νομιζω οτι η θεση ηταν κενη απο τοτε που αποχωρησε ο Γ.Στριντζης.

 

 

Χαμαιλέων από www.euro2day.gr

Hellenic Seaways: Το ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου στη Hellenic Seaways ανέλαβε επισήμως ο κ. Αντώνης Αγαπητός, πολύ γνωστό πρόσωπο στους κύκλους της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Παραμένει στο Δ.Σ. ως μη εκτελεστικός πρόεδρος ο Γιάννης Σ. Βαρδινογιάννης, παρά την επιμονή της πλευράς Γκριμάλντι που, κατά πληροφορίες, ζητούσε την αποχώρησή του και την είσοδο του Γεράσιμου Στρίντζη.

 

Ο Στρίντζης θα επανέλθει ως εκτελεστικός πρόεδρος ή απλώς θα προεδρεύει με Διευθύνοντα Σύμβουλο τον  Αγαπητό?

 

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Το νεο Δ.Σ της Hellenic Seaways θα ειναι το ακολουθο συμφωνα με τη ζουγκλα και την εντυπη εκδοση της Ναυτεμπορικης.

 
Στρίντζης Γεράσιμος Πρόεδρος
Αγαπητός Αντώνιος Α΄  Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
Κληρονόμος Κωνσταντίνος Β΄ Αντιπρόεδρος
Francesco Saverio Lauro Μέλος
Morace Ettore Μέλος
Pacella Diego Μέλος
Αγγελιδάκης Σταύρος Μέλος
Βασιλοκωνσταντάκης Γεώργιος Μέλος
Κυριακόπουλος Ιωάννης Μέλος
Μπαϊρακτάρης Ευάγγελος Μέλος
Παπαϊωάννου Γεώργιος Μέλος

 

Και θα επικυρωθει την ερχομενη εβδομαδα κατα τη γενικη συνελευση της εταιρειας.

Link to comment
Share on other sites

Nα επισημάνω ότι τώρα το Δ.Σ. της εταιρείας είναι 11μελές, ενώ  μες την βδομάδα, θα παραιτηθεί και ένας από τους τρεις Ιταλούς, ώστε το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας να είναι 10μελές, όπως είχε ανακοινωθεί. Όλες οι εξελίξεις φυσικά, θα επικυρωθούν κατά την προγραμματισμένη για την Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013, ετήσια γενική συνέλευση, όπου θα δούμε και εκπροσώπους της Grimaldi group που αναμένοντε αρχές εβδομάδος.

Πληρώματα κι εργαζόμενοι πάντως της εταιρείας, δέχτηκαν με ενθουσιασμό την είδηση της επανεμφάνισης του Στρίντζη και αναμένουν τα καλύτερα και πάλι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τα μαυρα τα χαλια εχει το fleet της εταιριας. Ξεκαθαρα η Blue Star δεν εχει σοβαρο ανταγωνιστη στο Αιγαιο και αν συνεχισει ετσι η HSW θα συναγωνιζεται επαξια σε αξιοπιστια τη ΝΕΛ.

 

Ο μισος στολος απο τα 'βαρια χαρτια' εχει τα μαυρα χαλια και συνεχη προβληματα:

 

Nησος Μυκονος (η κακια στιγμη ή ο κατι αλλο)

Αριαδνη (αναμενουμε)

Highspeed 6 (ακομα να λυθει το προβλημα και ταξιδευει σταθερα με ταχυτητες 26-28 max)

Flyingcat 3 (πεταμενο 1 χρονο τωρα)

 

Τα μονα εως τωρα αξιοπιστα Νησος Χιος, Highspeed 4 & 5 και Flyingcat 4. Μη τα ματιασουμε και αυτα μονο.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα έχει όνομα και τα πρώτα σημάδια ξεκίνησαν εδώ και χρόνια με τα προβλήματα-βλάβες των ταχύπλοων. Η εντύπωση που κυριαρχεί είναι ότι η εταιρεία, για τους δικούς της λόγους, δεν έδωσε και μεγάλη έμφαση στις συντηρήσεις. Μηχανήματα είναι, μόνο με τα τυπικά κάποια στιγμή θα αρχίσουν να βγαίνουν θεματάκια. Μακάρι η νέα διοίκηση να συνεφέρει την κατάσταση, το brand name της εταιρείας αντέχει ακόμη.

Link to comment
Share on other sites

Και παλαιότερα πάντως πολλά από τα ταχύπλοα της HSW βγάζανε ζημιές. Μη ξεχνάμε τα ΗS2-3 πόσες φορές ήταν με μειον 1 μηχανή(στο τέλος τα πηγαίνανε με 30-31μίλια),το HS1 πόσες φορές ήταν με βλάβη και  όλα τα FC-FD. Τα ταχύπλοα, νομίζω έχει αναλυθεί και σε άλλα τοπικ, είναι πολύ πιο εύκολο να βγάλουν ζημιά. Σίγουρα πάντως εσωτερικά σχεδόν  όλα φαίνονται σα να είναι παρατημένα στο έλεος του Θεού. 

Link to comment
Share on other sites

Νέα συνεργασία της HELLENIC SEAWAYS με την INTERAMERICAN

 

Την επιτυχημένη συνεργασία που είχαν το 2010 προσδοκούν να επαναλάβουν η HELLENIC SEAWAYS και η INTERAMERICAN με το πρωτοποριακό για τους ταξιδιώτες πρόγραμμα παροχών Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας «Ασφαλώς Πάμε Μαζί».

Οι καλύψεις του προγράμματος ισχύουν από τη στιγμή της επιβίβασης στο πλοίο μέχρι και επτά ημέρες μετά το ταξίδι. Κάθε ταξιδιώτης μέσα από μια σειρά δωρεάν παροχών εξασφαλίζει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει άμεσα τις συνέπειες ενός ενδεχόμενου ατυχήματος ή περιστατικού ασθένειας, εν πλω και μετά την αποβίβασή του για το χρονικό διάστημα που προαναφέρθηκε.

Οι καλύψεις που παρέχονται αναλυτικά σε περίπτωση ασθένειας ή ατυχήματος του ταξιδιώτη είναι:
• Υγειονομική μεταφορά παθόντος
• Επιστροφή των μελών της οικογένειας που συνταξιδεύουν με τον παθόντα
• Νοσοκομειακή περίθαλψη στο εξωτερικό
• Φροντίδα των ανηλίκων παιδιών του παθόντος επιβάτη
• Εισιτήριο σε στενό συγγενή για να βρεθεί άμεσα κοντά στον παθόντα επιβάτη, αν αυτός νοσηλεύεται
• Κάλυψη εξόδων διαμονής σε ξενοδοχείο για στενό συγγενή.

Επιπλέον, για κάθε απρόβλεπτο περιστατικό υγείας εν πλω έως και 7 ημέρες μετά το ταξίδι, έμπειροι ιατροί διαφόρων ειδικοτήτων απαντούν στη γραμμή υγείας 1010 σε κλήσεις από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο και βρίσκονται στη διάθεση του επιβάτη οποιαδήποτε ημέρα και ώρα, για να του δώσουν υπεύθυνες ιατρικές συμβουλές και οδηγίες.

Εξειδικευμένο προσωπικό αναλαμβάνει, εφόσον κριθεί αναγκαίο, την οργάνωση και τον συντονισμό της υγειονομικής μεταφοράς ή αερομεταφοράς του επιβάτη με το κατάλληλο μέσο (ασθενοφόρο, ελικόπτερο ή αεροπλάνο) σε νοσοκομείο, ώστε να εξασφαλιστεί γρήγορα η απαραίτητη ιατρική φροντίδα.

Αναφερόμενος στη συνεργασία ο κ. Αντώνης Αγαπητός, διευθύνων σύμβουλος της HELLENIC SEAWAYS, δήλωσε: «Σε μια ιδιαίτερα ευαίσθητη περίοδο και για το τουριστικό προϊόν, η HELLENIC SEAWAYS εστιάζει στην υψηλή ποιότητα πρόσθετων παρεχόμενων υπηρεσιών και στο βέλτιστο επίπεδο ασφαλείας των επιβατών που επιλέγουν την εταιρεία για την μετακίνηση τους. Η πολυετής εμπειρία και οργάνωση της INTERAMERICAN στον τομέα της προσωπικής βοήθειας αποτελούν εγγύηση για την αξία των παρεχομένων καλύψεων και ένα σοβαρό λόγο προτίμησης της HSW από τους ταξιδιώτες στις γραμμές που εξυπηρετεί».

Ο κ. Γιώργος Μαυρέλης, γενικός διευθυντής ασφαλιστικών εργασιών της INTERAMERICAN, επισήμανε: «Κατά την προηγούμενη συνεργασία των δύο εταιρειών το πρόγραμμα αποδείχθηκε εξαιρετικά ουσιαστικό και αποτελεσματικό, όπως κατέδειξαν και τα στοιχεία της χρήσης του. Η ανανέωση της εμπιστοσύνης της HELLENIC SEAWAYS προς την Εταιρεία μας επιβεβαιώνει τα οφέλη για τους ταξιδιώτες, αλλά και τη διακριτή θέση της INTERAMERICAN στην Άμεση Ιατρική Βοήθεια».

 

Πηγη: HSW

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι εξελίξεις φυσικά, θα επικυρωθούν κατά την προγραμματισμένη για την Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013, ετήσια γενική συνέλευση,

 

η οποια τελικα πηγε ενα μηνα πισω

Link to comment
Share on other sites

Μια χαζή ερώτηση. Τα πλοία του Αργοσαρωνικου πουλήθηκαν? ΘΑ πουληθούν? τα εδωσε αλλα τα διαχειρίζεται? τα έδωσε αλλά τα ναύλωσε?

Link to comment
Share on other sites

http://www.ellinikiaktoploia.net/nono/4260--hellenic-seaways-.html

 

ΜΕ ΝΕΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ Η HELLENIC SEAWAYS ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ

 
 

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη 9 Ιουλίου 2013 στις εγκαταστάσεις της εταιρείας συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση των δραστηριοτήτων, των υπηρεσιών και των στόχων της Hellenic Seaways. Ξεκινώντας την παρουσίαση ο κύριος Αντώνης Αγαπητός, Α’ Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, αναφέρθηκε στην τρέχουσα κατάσταση της ελληνικής ακτοπλοΐας. Συγκεκριμένα σημείωσε ότι η ύφεση της ελληνικής οικονομίας τα τελευταία χρόνια, έχει συρρικνώσει σημαντικά το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών γεγονός το οποίο έχει οδηγήσει σε μείωση κατά περίπου 30% την επιβατική και εμπορευματική κίνηση και συνεπώς τα έσοδα όλων των εταιρειών του κλάδου. Τα ανωτέρω σε συνδυασμό με το υψηλό σταθερό λειτουργικό κόστος, τη σημαντικότατη αύξηση του κόστους καυσίμων η οποία ανέρχεται σε σχεδόν 100% σε σχέση με το 2009 και την καθυστέρηση στον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες έχουν οδηγήσει σε σημαντικές ζημιές για το σύνολο των εταιρειών του κλάδου. Στον αντίποδα βέβαια σημείωσε ότι την τελευταία δεκαετία έχουν γίνει σημαντικές επενδύσεις και ανανέωση του στόλου με νέα και ταχύτερα πλοία, με την Hellenic Seaways να πρωτοπορεί στον τομέα αυτό, ενώ το τελευταίο διάστημα έχουν πραγματοποιηθεί συμπράξεις και κοινοπραξίες εταιρειών σε διάφορες γραμμές.

 

Συνεχίζοντας την παρουσίαση ο κύριος Αγαπητός αναφέρθηκε στη θέση της εταιρείας μεταξύ  των 5 μεγαλύτερων ελληνικών ακτοπλοϊκών εταιρειών σημειώνοντας ότι η Hellenic Seaways κατέγραψε τη 2η καλύτερη επίδοση στο 2012 αναφορικά με το δείκτη δάνεια/αξία στόλου και το δείκτη δάνεια/Ίδια Κεφάλαια. Παράλληλα τόνισε ότι η Hellenic Seaways στην 5ετία 2008-2012 έχει καταγράψει τις μικρότερες ζημιές ύψους € 70 εκατ. όταν το σύνολο των 5 μεγαλύτερων εταιρειών έχουν σημειώσει στην 5ετία ζημιές που φτάνουν τα €757 εκατ. Επίσης η Hellenic Seaways στην 5ετία 2008-2012 έχει σημειώσει το υψηλότερο περιθώριο λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA margin) ύψους 7% επί των πωλήσεών της.

 

Στη συνέχεια, ο κύριος Αγαπητός αναφέρθηκε στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρείας η οποία, διαθέτοντας πολλούς διαφορετικούς τύπους πλοίων, έχει την ευελιξία να προσαρμόζεται και να ξεπερνά τα προβλήματα που επικρατούν. Παράλληλα δημιουργεί συνέργειες με στόχο να παρέχει πάντα υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Επίσης παρουσιάστηκαν τα δρομολόγια της εταιρείας το 2013 με τα οποία η Hellenic Seaways με καθημερινά δρομολόγια καλύπτει τις Κυκλάδες, το Βορειανατολικό Αιγαίο, τον Αργοσαρωνικό και τις Σποράδες. Σημειώνεται ότι η Hellenic Seaways με το Νήσος Μύκονος, που σύντομα θα επιστρέψει στη γραμμή, φτάνει γρήγορα και οικονομικά στη Σάμο με ενδιάμεσους προορισμούς Σύρο, Μύκονο και Ικαρία, ενώ δρομολογώντας πλοίο διπλάσιας χωρητικότητας σε σχέση με πέρυσι συνδέει τα νησιά των Κυκλάδων με την Κρήτη. Επιπλέον, με το ταχύπλοο Flyingcat 4 έχει μειώσει σημαντικά το χρόνο για Κουφονήσια και Αμοργό κάνοντας τα συγκεκριμένα νησιά προορισμούς ακόμα και για Σαββατοκύριακο.

 

Αναφορά έγινε και στη συνεργασία της Hellenic Seaways με την Interamerican στο πλαίσιο της οποίας με το πρόγραμμα «Ασφαλώς πάμε μαζί!» παρέχεται ιατρική βοήθεια στους ταξιδιώτες της HSW από τη στιγμή της μετάβασης στο πλοίο μέχρι και για 7 ημέρες μετά το ταξίδι. Επιπλέον έγινε αναφορά στο πρόγραμμα Cosmote Deals for You, όπου προσφέρεται στους πελάτες της Cosmote δωρεάν το εισιτήριο της επιστροφής με την αποστολή ενός απλού SMS.

 

Κλείνοντας την παρουσίαση ο κύριος Αγαπητός αναφέρθηκε στους βασικούς άξονες της στρατηγικής της εταιρείας οι οποίοι περιλαμβάνουν την ανακατάταξη των δρομολογίων του στόλου, την αξιοποίηση των ευκαιριών που παρουσιάζονται, την ανάπτυξη συνεργειών, τον περεταίρω περιορισμό διοικητικών και λειτουργικών εξόδων, την ενδυνάμωση της επικοινωνιακής παρουσίας μέσα από την αξιοποίηση και των νέων μέσων και τις πωλήσεις πλοίων που δεν εντάσσονται πλέον στον επιχειρησιακό σχεδιασμό της εταιρείας. Στόχος της Hellenic Seaways για το 2013 είναι η επιστροφή στη λειτουργική κερδοφορία και η διεύρυνση των μεριδίων αγοράς που κατέχει η εταιρεία.

Να συμπληρώσουμε οτι στην συνεντευξη τύπου, ο κος  Αγαπητός ρωτήθηκε εάν η αποχώρηση του κυρίου Βαρδινογιάννη από την εταιρία, σημαίνει αλλαγή της στρατηγικής της HSW. Η απάντηση ήταν καταφατική, συμπληρώνοντας πως αφού αλλάζει το management, επακόλουθο είναι να αλλάξει και η στρατηγική.Να προσθέσουμε επίσης, οτι ο κος Αγαπητός σε ερώτηση του www.ellinikiaktoploia.net, εάν το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ θα συνεχίσει τα δρομολόγια του για Σάμο και Ικαρία κα μετά τον Σεπτέμβρη, ο Δ/νων Σύμβουλος της HSW απάντησε, πως είναι μέσα στα σχέδια της εταιρίας να παραμείνει στην γραμμή χωρίς να θεωρηθεί κάτι βέβαιο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

γιατι δεν την εκανε ο στριντζης την συνεντευξη για να κ το γινει come back του...ολα αυτα που ειπε κ ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ τα πιστευει!γιατι ναι, που ηταν τοσο καιρο κ δεν μας τα  ελεγε που η εταιρεια πηγαινε ολοταχως προς τον γκρεμο..

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω οτι ο Στριντζης επιδιωκει να κανει δυναμικο come back στην ακτοπλοια στα 70 του για να βγαινει να κανει συνεντευξεις και να παριστανει τον Μεσσια μπροστα στα αλλοφρονα καραβολατρικα πληθη. ;) Τεχνογνωσια με βαση την πλουσια εμπειρια του θα προσφερει ο ανθρωπος απο τη θεση του μη εκτελεστικου προεδρου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...