Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το να περάσει την πόρτα της HSW ένας καπετάνιος δεν είναι είδηση.

Το να περάσει όμως την πόρτα και να ανέβει στη Διοίκηση "Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ" είναι είδηση !!

ΥΓ. Π100 γύρω στις 17.15

Link to comment
Share on other sites

Καλά βρε παιδιά, με αυτά τα επίπεδα τιμών...δεν είναι απορίας άξιον που το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ δεν ταξιδεύει με πρωτόκολλο καθημερινά? :blink:

Εδω νομιζω εχει βαλει και το χερακι της η ιδια η εταιρια :rolleyes: Εχω την εντυπωση οτι απο τοτε που ανελαβε τα ηνια ο ομιλος της ΑΝΕΚ - περα απο τις γνωστες λαθος επιλογες:Συρος-Μυκονος-Β.Αιγαιο,Παρος-Ναξος-Ικαρια-Σαμος,Κως-Ροδος,μετασκευη ΡΟΔΟΣ,υπερναυλωση της ΑΡΙΑΔΝΗΣ κλπ- εχει χαθει και η επιθετικη εμπορικη πολιτικη που ειχε επι Στριντζη.

Θυμαμαι την πολυ ωραια διαφημιση με τις πτησεις στο Αιγαιο,τις συνεντευξεις που εδινε συχνα-πυκνα ο ιδιος ο Στριντζης στα τοπικα μεσα ωστε να αναδειξει τι πλοια προσφερει η εταιρια στους επιβατες αλλα και για να καυτηριασει τους 'αντιπαλους'.Νομιζω με την παλια διοικηση υπηρχε μεγαλυτερος 'ντορος',χτιζονταν σιγα σιγα ενα κλιμα οτι η HSW ηταν μια σοβαρη εταιρια που ξεπερνουσε και την Blue Star σε κυρος.

Τωρααα... :D ολα ειναι στον αυτοματο.Μια λωριδα διαφημιση στις εφημεριδες,ναυλωσεις πλοιων,αλλαγες δρομολογιων και κυριως κανεις μα κανεις δεν εχει την εντυπωση οτι υπαρχει αυτη εταιρια.Ολο ακουμε για τον μεγαλομετοχο της Sea Star η της ANEK...ειναι στην ουσια δηλαδη μια θυγατρικη εταιρια που βρισκεται συνεχως πισω απο την σκια ενος ομιλου/προσωπου B)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Δεν υπαρχει επομενη δοση για την HSW μιας και ο Grimaldi δηλωσε οτι δεν διαπραγματευεται την πωληση της HSW πλεον...

Ποτε εκανε αυτη την δηλωση,γιατι εγω πρωτη φορα το ακουω :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με το νόμο και το καταστατικό της εταιρείας, το Διοικητικό Συμβούλιο καλεί τους κ.κ. μετόχους της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «ΧΕΛΛΕΝΙΚ

ΣΗΓΟΥΕΪΣ ΑΝ/ΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», σε ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση, που θα γίνει την 30η Ιουνίου 2011, ημέρα Πέμπτη και ώρα 17:00 στα

γραφεία της έδρας της Εταιρείας στον Πειραιά επί της οδού Άστιγγος αρ. 6, Πλατεία Καραϊσκάκη, για συζήτηση και λήψη αποφάσεων επί των θεμάτων

ημερησίας διατάξεως

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Υπάρχει κανένα shortage στο προσωπικό που περνάει τα μίλια στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι του κάθε πελάτη; 5 εργάσιμες μετά το ταξίδι δεν έχουν εμφανιστεί ακόμη τα στοιχεία του δρομολογίου, και είναι η δεύτερη φορά στα 3 τελευταία μου ταξίδια που συμβαίνει κατι τέτοιο. Ανάλογο πρόβλημα δεν είχα συναντήσει σε όλα μου τα ταξίδια από καταβολής προγράμματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

3 Ιταλοι στο ΔΣ της HSW

"Μετά τη φουρτούνα η γαλήνη" στην Hellenic Seaways όπου όλα δείχνουν ότι ο Γιάννης Σ.Βαρδινογιάννης τα έχει βρει με τον Εμ.Γκριμάλντι μετά την επιχειρηματική διαφωνία που είχε προκύψει για το τελικό ύψος του τιμήματος που έπρεπε να καταβάλει η ΑΝΕΚ για να αποκτήσει το 33,4% της HSW που είχαν οι Μινωϊκές.

Στη ΓΣ της HSW που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο 11μελές ΔΣ εξελέγησαν τρεις Ιταλοί που εκπροσωπούν τον Γκριμάλντι δείχνοντας ότι οι δύο ισχυροί επιχειρηματίες θα τα βρουν οριστικά "στο τέλος της ημέρας".

http://www.marinews.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εδω βλεπουμε και τα ονοματα των Ιταλων που αποτελουν μερος πια του ΔΣ της εταιριας.Με λιγο ψαχουλεμα στo net φαινεται οτι ειναι στενοι συνεργατες του Grimaldi και εχουν υψηλοβαθμες θεσεις και στις αλλες εταιριες του(πχ Finnlines).O Morace μαλιστα λεγεται οτι θα μπει προεδρος στην νεα Tirrenia.

ΥΓ.Ελπιζω να μην προκειται για συνωνυμιες :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δρομολόγια «Νήσος Χίος», «Νήσος Μύκονος» αύριο Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Η Hellenic Seaways ανακοινώνει, ότι μετά την λήξη της απεργίας της Π.Ν.Ο. το Ε/Γ – Ο/Γ Νήσος Χίος και το Ε/Γ – Ο/Γ Νήσος Μύκονος, αύριο Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011 θα εκτελέσουν τα παρακάτω δρομολόγια:

Α. Το Ε/Γ – Ο/Γ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ

Από ΠΕΙΡΑΙΑ 12:30 - ΧΙΟ 18:30/19:00-ΜΥΤΙΛΗΝΗ 21:10

Από ΜΥΤΙΛΗΝΗ 22:00 - ΧΙΟ 00:10/00:30-ΠΕΙΡΑΙΑ 06:35

Β. Το Ε/Γ – Ο/Γ ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ

Από ΠΕΙΡΑΙΑ 12:00-ΣΥΡΟ 15:25/15:40-ΕΥΔΗΛΟ 18:15/18:35-ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟ 19:25/19:40-ΦΟΥΡΝΟΥΣ 20:10/20:20-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 21:20/21:45-ΒΑΘΥ 22:25

Από ΒΑΘΥ 23:30– ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 00:10/00:40-ΦΟΥΡΝΟΥΣ 01:40/01:50-ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟ 02:20/02:35-ΕΥΔΗΛΟ 03:25/03:45-ΣΥΡΟ 06:20/06:35-ΠΕΙΡΑΙΑ 10:00.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Hellenic Seaways έτρεξε για την Action Aid Hellas

Η Hellenic Seaways, η μεγαλύτερη ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρία έτρεξε για την Action Aid Hellas στον 29ο Κλασικό Μαραθώνιο Αθηνών 2011 που διοργανώθηκε την Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011 και ήταν αφιερωμένος στον Βαλκανιονίκη και Ειρηνιστή Γρηγόρη Λαμπράκη.

Με την ομάδα της Action Aid Hellas, συνεργαζόμενη ΜΚΟ του 29ου Κλασικού Μαραθωνίου Αθηνών, έτρεξαν 54 συμμετέχοντες, μεταξύ των οποίων ήταν και στελέχη της Hellenic Seaways, φορώντας τη φανέλα της Action Aid Hellas Hellas, έτρεξαν στις διαδρομές των 10χλμ και 42χλμ, διαδίδοντας το μήνυμα της ανθρωπιστικής οργάνωσης σε κάθε συμμετέχοντα.

H Hellenic Seaways με έντονα ανεπτυγμένο το αίσθημα της κοινωνικής ευθύνης αγκαλιάζει και στηρίζει κάθε πρωτοβουλία και προσπάθεια για το κοινό καλό, ενισχύοντας τους σκοπούς και τα οράματα όλων όσοι προσπαθούν να δημιουργήσουν προϋποθέσεις για ένα καλύτερο αύριο.

Link to comment
Share on other sites

Αμα η μεγαλυτερη ακτοπλοικη εταιρεια πληρωνει τους υπαλληλους της στην ωρα τους, μεχρι και να τους βαζει να τρεχουν ειναι δυνατον.

Αντε, και κωπηλατες σε regata.

Λεφτα .....υπαρχουν. Που πηγαν τα λεφτα?

Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρουμε ότι ύστερα απο ενστάσεις που έχουμε εκφράσει κατά καιρούς μέσω του shipfriends περί μή ενημέρωσης αλλαγής δρομολογίων πλοίων, λόγω ανωτέρα βίας, η κατάσταση έχει διορθωθεί κατά πολύ και υπάρχει πλέον καλύτερη διευκόλυνση κοινού! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Να σου θυμίζω ότι το Νήσος Μύκονος δεν εκτελεί δρομολόγια ούτε για την HSW αλλά ούτε για την ANEK!! Η εταιρεία που διαχειρίζεται το Νήσος Μύκονος είναι η Αιγαίον Πέλαγος, (θυγατρική της ΑΝΕΚ), όπως και το Πρεβελης όταν πέρυσι μπήκε στη γραμμή της Ικάριας Σάμου, λογω της επιδότησης της άγονης γραμμής.

Καλε μου φιλε Π100 :P κατι μας ειπες τωρα :D Στο θεμα της εταιριας εχει γινει μια πολυ ενδιαφερουσα συζητηση για το ποιος,που,ποτε,γιατι αποφασισε να ναυλωθει το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ στην Αιγαιον Πελαγος. Με αλλα λογια δηλαδη,μια γραμμη της HSW περασε στην ναυλωτρια μαμα ΑΝΕΚ και τωρα απ οτι φαινεται θα της μεινει κιολας.Τετοια αφαιμαξη σε εταιρια δεν εχω ξαναδει(μαζι με ολα τ αλλα που εχουν γινει την τελευταια 3ετια) :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Ανεξάρτητα εάν το πλοίο είναι ναυλωμένο στην ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ για τυπικούς λόγους, νομίζω ότι στην συνείδηση του κόσμου το πλοίο ανήκει στην HSW. Και μου κάνει εντύπωση η σιωπή της εταιρείας, όταν υπάρχουν δημοσιεύματα, που λένε ότι το πλοίο φεύγει οριστικά από την γραμμή. Και όταν άλλα δημοσιεύματα επαυξάνουν υποστηρίζοντας ότι όχι μόνο φεύγει το ΜΥΚΟΝΟΣ, αλλά μετά το Ιεράπετρα θα αντικατασταθεί μόνιμα από το...ΜΥΤΙΛΗΝΗ! Όχι ότι μου πέφτει λόγος το τι θα κάνει η εταιρεία, αλλά πιστεύω ότι θα έπρεπε να ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της όποιες και εάν είναι αυτές. Προσωπικά βρίσκω ακατανόητο να βγάζει ανακοίνωση ότι έτρεξε στον Μαραθώνιο και να σιωπά όταν υπάρχουν τέτοια δημοσιεύματα.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

οι "ακτοπλοοι" λενε, με επιφυλαξη, οτι πιθανον να πουληθηκε στην ισπανια.

αν τελικα ισχυει κατι τετοιο (να πωλειται δηλαδη ενα πλοιο που μπορει να βρει ρολο στην ελλαδα και να κρατανε τα παλτα να στολιζουν το περαμα), μιλαμε για την αρχη του τελους της εταιρειας.

Δε ξέρω αν πράγματι πουλήθηκε το Νήσος Μύκονος και μας αποχαιρετά αλλά δε θα μου κάνει και εντύπωση.

Η ταφόπλακα όμως της εταιρείας μπήκε πριν από μερικά χρόνια τότε που άλλαξε χέρια το πακέτο μετοχών του τότε μεγαλοϊδιοκτήτη και πέρασε η διοίκηση της στο σημερινό σχήμα.

Ήταν προφανές από τότε ότι η εταιρεία δεν άλλαξε χέρια γιατί ο νέος ιδιοκτήτης την ήθελε. Πιο πολύ έγινε αυτό για να την ξεφορτωθεί ως αντίπαλο.

Από τότε μέχρι σήμερα άλλαξαν πολλά:

Στο κομμάτι των ταχύπλοων με το ξεχαρβάλωμα τους, το διώξιμο των τριων HS εκτός Ελλάδος. Αν ανατρέξει κανείς σε δημοσιεύματα θα δει ότι ήταν δηλωμένη η αποστροφή των σημερινών διοικούντων στα ταχύπλοα.

Πλοία της ναυλώθηκαν σέ άλλες εταιρείες του ομίλου και στο εξωτερικό με επιεικώς άγνωστες συμφωνίες, αφήνωντας τις γραμμές που δούλευαν πριν, πχ Άρτεμις.

Πλοία χρήσιμα ξέμειναν από ρόλο, όπως ο Πήγασος, το νυν Νήσος Ρόδος που δούλευε στην Κόρινθο, κλπ.

Τα δημοσιεύματα και στον "ηλεκτρονικό τύπο" και στον έντυπο είναι γεμάτα από σχόλια και νύξεις για την παντελή έλλειψη ταυτότητας και φιλοσοφίας.

Ήρθε και η κρίση και έδεσε το πράμα. Κάποτε όλοι τα έχωναν στην τότε διοίκηση της Hellas Ferries και μετέπειτα HSW που έδιωξαν τα βασιλοβάπορα της δεκαετίας του 90. Σήμερα που ξεμένουμε συνολικά από καράβια, βασιλοβάπορα και μη, ταχύπλοα κλπ δεν ακούγεται τίποτε.

Η απορία είναι η στάση-βούληση των υπολοίπων μετόχων, μεγάλων και μη.

Γιατί?

Edited by gtogias
Link to comment
Share on other sites

δικιο εχεις σε ολα, ειδικα δεν στην αφωνια των υπολοιπων. τις αποριες αυτες, τις εχω απο περσυ.

ειλικρινα ποτε δεν μου λυθηκε η απορια τι απεφεραν στη hsw ολες αυτες οι επιχειρηματικες κινησεις των τελευταιων ετων (μετασκευες χωρις λογο και στοχο, ναυλωσεις μπιρ παρα κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Τα εχουμε πει εκατο φορες ολα αυτα.

Απο την ωρα που εφυγε ο ΓΜ και δυο τρια απο τα πιο ικανα στελεχη της εταιρειας ξεκινησε η αρχη του τελους για την παλαι ποτε αστερατη εταιρεια.

Το σχεδιο ειναι ολοφανερο. Διασκορπιζουνε τα ιματια της.

Κριμα...

Link to comment
Share on other sites

Το σχεδιο ειναι ολοφανερο. Διασκορπιζουνε τα ιματια της.Κριμα...

Καλα δεν υπαρχει κανεις μεσα στην εταιρια να βαλει φρενο σε αυτο τον διασκορπισμο? Οι ιταλοι και κατ επεκταση ο Grimaldi απλα παρακολουθουν? :blink:

ΥΓ.Δεν ξεχναω βεβαια οτι ΑΝΕΚ κ HSW εχουν τον ιδιο προεδρο απλα νομιζα οτι οι ιταλοι θα εκαναν περισσοτερο 'κουμαντο' στην εταιρια πια...αλλα μαλλον ειναι λαθος η σκεψη μου B)

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι ενδιαφερει τον Grimaldi η Ελληνικη ακτοπλοια. Προφανως τον ενδιαφερει να παρει πισω μερος των χρηματων του . Εχει παρει την προκαταβολη που του εμεινε και φαινεται πως αν παρει και αυτος κανενα ιματιο θα ρεφαρει.

Link to comment
Share on other sites

Όπως αποδείχθηκε λάθος η ναυπήγιση των ΑΙΟΛΩΝ για τη ΝΕΛ έτσι λάθος έγινε και με τα ΑΡΙΑΔΝΗ/ Ν.ΡΟΔΟΣ. Το θέμα είναι πως το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ λόγω μεγέθους και ελικτικών ικανοτήτων είναι ιδανικό για όλο το Αιγαίο όπως και τα μπλε. Αν φύγει θα είναι απώλεια για την Αιγαιπελαγίτικη ακτοπλοία..Από την άλλη, οι δεινόσαυροι τύπου ΑΡΙΑΔΝΗ, ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ, HORIZON, ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ και λοιπά ανενεργά, μπορούν θεωρητικά να αξιοποιηθούν μόνο στην Κρήτη και στην Αδριατική. Αλλά και εκεί υπάρχει ήδη κορεσμός και κυριαρχούν ανώτερα βαπόρια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

η καλή μέρα απο το πρωί φαίνεται , απλήρωτοι για δεύτερο μήνα και χωρίς δώρο η hellenic seaways για να δούμε πόσο θα το τεντώσει το σχοινί ο γ.Β.

καλα πως εφτασε η εταιρια σε αυτο το σημειο? το 2008 που μπηκε στον ομιλο της ανεκ ηταν σε τετοια κατασταση? :rolleyes: κριμα για ακομα μια φορα B)

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...