Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...άποψη μου ότι θα  την ξαναδούμε με το 16  ;)

 

Σήμερα που φυσάει το European χορεύει μόνο του, και κανείς δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα...

 

 

Είναι πασιφανές ότι κάνει comeback. Το φανερώνει το ενδιαφέρον για τα βαπόρια της (το "European Express" στον ΝΜΔ, το "Μυτιλήνη" στο Καρλόβασι, κλπ). Εκτός αν προχωρήσει σε νέα ναυπήγηση (όπως κάποιοι άλλοι).

Link to comment
Share on other sites

οι προσκείμενες στην εταιρεία και στο εμπρός πηγές έδωσαν τα φώτα τους σήμερα, επίσης καλώ τους μυτιληνιούς shipfriends να αρχίσουν να ειδοποιούν συγγενής και φίλους να πουλήσουν τις μετοχές τους, και ελπίζω αυτοί που δεν είχαν μετοχές να μη στεναχωρηθούν πολύ :P  :P

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ενώ στη Ναυτεμπορική διαβάζεις και για "κινήσεις παρασκηνίου" B)  ... και πάνω που λες "ωπ τι γίνεται εδώ - λες να έχει βάση;" πέφτεις πάνω στο γράφημα* και σκας στα γέλια :P

 

*το γράφημα είναι της σχολής ΣΚΑΪ - ή πως το 39% είναι μεγαλύτερο του 60% :eek:

 

Που να διαβάσεις και για τη ΝΕΛ...

 

Αντιγράφοντας τη ΝΕΛ

 Το 2012 η ΝΕΛ ήταν η πρώτη ακτοπλοϊκή εταιρεία που ξεκίνησε τις διαδικασίες αναδιάρθρωσης των χρεών της όταν διαπίστωσε ότι οι οικονομικές εξελίξεις και τα οικονομικά της δεν επιδέχονται άλλης λύσης. Το σχέδιο της ΝΕΛ προέβλεπε διαγραφή του μεγαλύτερου μέρους των χρεών και είσοδο νέων κεφαλαίων στην εταιρεία, για να επιτευχθεί η ανάταξη.

Η διοίκηση της εταιρείας επιδίωξε με δικαστικό τρόπο να πετύχει συμφωνία εξυγίανσης.

Όμως οι ανακατατάξεις στο τραπεζικό σύστημα της χώρας, ανέτρεψαν το σχεδιασμό διότι η Τράπεζα Πειραιώς δεν ήθελε να εφαρμόσει μία συμφωνία που είχε γίνει μεταξύ της ΝΕΛ και της Millennium Bank. Τo αποτέλεσμα ήταν η συμφωνία να μην εφαρμοστεί ποτέ και η ΝΕΛ να καταρρεύσει.

Το σχεδιασμό της ΝΕΛ με μικρές αλλά ουσιαστικές διαφοροποιήσεις, ακολούθησε η «Hellenic Seaways». Πέτυχε αναδιάρθρωση των δανείων της σε συμφωνία με τους πιστωτές κι όχι σε δικαστική αντιπαράθεση μαζί τους.

Παράλληλα η εταιρεία βελτίωσε τη λειτουργική της κερδοφορία με τις άγονες γραμμές που πήρε από τη ΝΕΛ. Τώρα έχει γίνει ελκυστική και σίγουρα θα αναζητήσει τρόπους για να βάλει νέα κεφάλαια στα ταμεία της.

Με λίγα λόγια, το «αμάρτημα» της ΝΕΛ ήταν ότι πήγε κόντρα στο τραπεζικό κατεστημένο.

Κι αν η συμφωνία εξυγίανσης υλοποιούνταν, θα άνοιγε ένας δρόμος που θα μπορούσαν να ακολουθήσουν πολλές ελληνικές επιχειρήσεις που βρέθηκαν κάποια στιγμή υπερχρεωμένες. Αυτό το τελευταίο ήταν ο βασικός φόβος των τραπεζιτών.

Ν.Μ.

emprosnet.gr

 

Link to comment
Share on other sites

το εμπρος...νελ και ο γνωστος υμνωδος, B)  αναμεσα σε αλλα επικα για επαναδραστηριοποιηση της ΝΕΛ, αναφερει οτι η διοικηση  της εταιρειας μπλοκαρε την τελευταια στιγμη την προσπαθεια του Λιμενικου Ταμειου Σαμου, να απομακρυνει το Μυτιληνη ως ναυαγιο.
 


Πολλοί ωστόσο ρωτούν ποια θα είναι η τύχη της ΝΕΛ. Αν θα χρεοκοπήσει ή όχι. Στα ερωτήματα αυτά που διατυπώνονται, ασφαλώς και δεν μπορούμε να απαντήσουμε αν δεν δημοσιοποιηθούν οι επιλογές της διοίκησης της εταιρείας στις παρούσες συνθήκες. Όμως από την εξέλιξη των πραγμάτων φαίνεται πως απόφαση του κ. Αβραντίνη είναι να δώσει αυτή τη μάχη μέχρι τέλους. Γι’ αυτό συνεχίζει τη δικαστική διαμάχη με το ελληνικό δημόσιο, αλλά και με την Τράπεζα Πειραιώς.

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία της εταιρείας, πληροφορίες θέλουν να επιδιώκει το συντομότερο δυνατό να βάλει κάποιο ή κάποια από τα πλοία του στόλου σε ακτοπλοϊκές γραμμές ώστε να αποκτήσει έσοδα.

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω το τρολλάρισμα πάει σύννεφο. Εδώ η ΝΕΛ δεν είχε κέρδη με τις άγονες καπαρωμένες θα έχει τώρα ;;

Εντάξει δε λέω, ποτέ δεν είχε βαθιά επιχειρηματική προοπτική η ΝΕΛ αλλά ο Αβραντίνης έδωσε τη χαριστική βολή.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Η ΝΕΛ θα πραγματοποιήσει την Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση την 30η Ιουνίου 2016, ημέρα Πέμπτη και ώρα 11:00 στα γραφεία της έδρας της Εταιρείας (οδός Ελ. Βενιζέλου αρ. 5, Μυτιλήνη, Λέσβος). Σε περίπτωση μη επιτεύξεως απαρτίας, θα διενεργηθεί Α' Επαναληπτική Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση στον ίδιο τόπο την 11η Ιουλίου 2016 και ώρα 10:00 και σε περίπτωση μη επιτεύξεως απαρτίας Β’ Επαναληπτική Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση στον ίδιο τόπο την 22α Ιουλίου 2016 και ώρα 10:00.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Πρωτόδικη καταδίκη για Βάγγερ και Αβραντίνη, οπου κατηγορουνται για εγκατάλειψη πληρώματος της ΝΕΛ

Quote

Βαρύς ήταν ο πέλεκυς της δικαιοσύνης για τη ΝΕΛ, η διοίκηση της οποίας ήταν κατηγορούμενη για εγκατάλειψη πλοίου. Συγκεκριμένα, ο πρώην πρόεδρος της εταιρείας, Μιλτιάδης - Μιχαήλ Βάγγερ, και ο νυν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΛ, Ιωάννης Αβραντίνης, την Παρασκευή το απόγευμα, καταδικάστηκαν πρωτοδίκως, σε ποινές φυλάκισης 540 μηνών για εγκατάλειψη πληρώματος με τριετή αναστολή, από το Πρωτοδικείο Πειραιά. Η κατηγορία αφορούσε την εγκατάλειψη όλων των πληρωμάτων της ΝΕΛ (Συνολικά επρόκειτο για 186 ναυτικούς της ΝΕΛ.). Η ποινή των 540 μηνών αντιστοιχεί σε 4,5 μήνες φυλάκιση για κάθε ναυτικό που είχε προσφύγει στη δικαιοσύνη σε βάρος της ΝΕΛ συν έξι μήνες φυλάκιση η αρχική ποινή. Το Υπουργείο Ναυτιλίας μετά από κατάλληλες νομοθετικές ρυθμίσεις, αναγνώρισε το καθεστώς της εγκατάλειψης πληρώματος για τους ναυτικούς που υπηρετούσαν στο πλοίο. Μέχρι τότε το καθεστώς αυτό αναγνωριζόταν μόνο στις περιπτώσεις ποντοπόρων πλοίων που εγκαταλείπονταν από τους πλοιοκτήτες σε λιμάνια του εξωτερικού. Η ουσία της αντιπαράθεσης είναι η εργατική διαφορά μεταξύ της ΝΕΛ και των ναυτικών που υπηρετούσαν στα πλοία της. Συνολικά 120 πρώην ναυτικοί της εταιρείας, όπως προκύπτει από την απόφαση του δικαστηρίου, συνεχίζουν να έχουν διεκδικήσεις από τη ΝΕΛ. Διεκδικούν αμοιβές αλλά και αποζημιώσεις για ηθική βλάβη.

Ο αντίλογος της ΝΕΛ

Η πλευρά της εταιρείας υποστηρίζει πως οι ναυτικοί έχουν εξοφληθεί πλήρως και σε πολλές περιπτώσεις έχουν λάβει πολύ περισσότερα χρήματα από αυτά που δικαιούνταν. Σύμφωνα με τη ΝΕΛ, οι οφειλές της εταιρείας προς τους ναυτικούς, όταν κηρύχθηκε έκπτωτη από τις άγονες γραμμές, δεν ξεπερνούσαν τους 2,5 μήνες.

Ακόμη θεωρεί ότι τα κεφάλαια που αντιστοιχούν στις εγγυητικές επιστολές, θα έπρεπε να δοθούν στην ίδια για να καλύψει άλλες υποχρεώσεις της. Μεταξύ αυτών και τις οφειλές που έχει προς τους πρώην εργαζόμενους στις διοικητικές υπηρεσίες της. Αυτή η κατηγορία εργαζομένων δεν έχει πληρωθεί τα χρήματα που δικαιούται, δεδουλευμένα και αποζημιώσεις απόλυσης.

Επιπλέον η ΝΕΛ υποστηρίζει πως ενώ οι ναυτικοί της έχουν εξοφληθεί, με την παρακράτηση των κεφαλαίων που αντιστοιχούν στις εγγυητικές επιστολές, το δικαστήριο δεν αναγνώρισε το γεγονός αυτό, διότι δεν προσκομίσθηκαν οι εξοφλητικές αποδείξεις. Όμως εξοφλητικές αποδείξεις δεν υπάρχουν από την στιγμή που η πληρωμή των εργαζομένων έγινε από το δημόσιο.

Κατά την άποψη της εταιρείας, η απόφαση του δικαστηρίου είναι αβάσιμη και θεωρεί βέβαιο ότι θα ανατραπεί όταν θα εκδικασθεί σε δεύτερο βαθμό.

Σε κάθε περίπτωση, η υπόθεση αυτή είναι ενδεικτική του κυκεώνα των δικαστικών περιπετειών στις οποίες έχει εμπλακεί η ΝΕΛ. Κατά την εταιρεία, οι δικαστικές περιπέτειες της είναι μια από τις πρακτικές που εφαρμόζουν οι ανταγωνιστές της προκειμένου να την οδηγήσουν στην πλήρη κατάρρευση.

Τι θα γίνει με τα πλοία της ΝΕΛ? Στόχος τα σταθερά έσοδα από τις ναυλώσεις!!

Quote

Ορισμένοι ναυτιλιακοί παράγοντες εδώ και ένα μήνα τουλάχιστον, αναφέρουν ότι η ΝΕΛ πρόκειται να δραστηριοποιηθεί στις γραμμές του Αιγαίου με τα συμβατικά της πλοία. Συγκεκριμένα λένε για το «Μυτιλήνη» και το «Ταξιάρχης».

Η διοίκηση της ΝΕΛ όσες φορές έχει εκφραστεί δημοσίως, δηλώνει ότι δεν είναι στο σχεδιασμό της να δραστηροποιηθεί στις γραμμές του Αιγαίου αυτή την στιγμή. Επιδίωξη της είναι να στείλει τα πλοία της στο εξωτερικό, τόσο τα συμβατικά, όσο και τα ταχύπλοα.

Δεν πληρώνουν οι μεταφορείς την ΝΕΛ

Quote

Σε πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ ανέρχονται οι οφειλές μεταφορικών επιχειρήσεων προς τη ΝΕΛ. Κυρίως πρόκειται για μεταφορικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη Λέσβο, στη Χίο κι αλλού. Όσοι πάντως νομίζουν ότι θα καταφέρουν να αποφύγουν την πληρωμή των συγκεκριμένων οφειλών, μάλλον δεν ξέρουν με ποιόν έχουν μπλέξει.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Θα είναι το 2017, η τελευταία χρονιά της ΝΕΛ???

 

Quote

Έχει σηκώσει τα χέρια

Πιθανότατα το πλοίο δεν θα βγει σε πλειστηριασμό για ένα τόσο μικρό ποσό. Άλλωστε ακόμη κι αν υπάρχουν εφοπλιστές που θα ήθελαν να αποκτήσουν το πλοίο, δεν έχουν κανένα λόγο να δώσουν προσφορές από την πρώτη δημοπρασία. Είναι προτιμότερο γι’ αυτούς να κηρυχθεί άγονος ο πρώτος διαγωνισμός, ώστε σε επαναληπτικές δημοπρασίες να πέσει η τιμή της πρώτης προσφοράς. Ωστόσο η ροή των εξελίξεων δείχνει ότι η διοίκηση της ΝΕΛ έχει σηκώσει τα χέρια της και περιμένει να συμβεί το μοιραίο.

Δεν περιμένουμε η διοίκηση της εταιρείας να παραδεχθεί αυτή την εκτίμηση, αλλά δυστυχώς σε αυτό το συμπέρασμα οδηγούν όλες οι εξελίξεις από τον περασμένο Αύγουστο. Πριν από ένα μήνα, στέλεχος της ΝΕΛ υποστήριζε πως παρά τις αλλαγές που έχουν γίνει στη διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς, ο κ. Σάλλας και οι συνεργάτες του, συνεχίζουν να έχουν τον έλεγχο της Τράπεζας.

Κι αυτό σήμαινε πως δεν άλλαξε η αντιμετώπιση της ΝΕΛ από την Τράπεζα. Δηλαδή η ΝΕΛ συνεχίζει να πιστεύει πως δεν έχει καμία τύχη οποιαδήποτε προσπάθεια της να επιστρέψει σε λειτουργία. Κάτι που σημαίνει αύξηση κεφαλαίου για να αποδεσμευτούν πλοία από τις κατασχέσεις, που στην συνέχεια θα δρομολογηθούν σε ακτοπλοϊκές γραμμές. Όμως ούτε η τακτική της μεταφοράς των πλοίων σε γραμμές του εξωτερικού και δρομολόγησης τους εκεί, έχει αποδώσει ουσιαστικά αποτελέσματα.

Τι μένει λοιπόν; Εκείνο που μένει είναι η προσπάθεια της διοίκησης της ΝΕΛ να εισπράξει όσα διεκδικεί από τους πελάτες της, είτε είναι το δημόσιο, είτε μεταφορικές εταιρείες. Με τα χρήματα αυτά θέλει να καλύψει τις πιο πιεστικές υποχρεώσεις της. Όσοι θεωρούν υπεύθυνους τον κ. Αβραντίνη και τους συνεργάτες του, για την σημερινή κατάσταση, υποστηρίζουν πως στην πραγματικότητα οι διοικούντες προσπαθούν να βάλουν στην τσέπη τους όσα περισσότερα χρήματα μπορούν. Από την άλλη πλευρά, η ΝΕΛ διαμαρτύρεται ότι δεν τις δίνονται τα οφειλόμενα με αποτέλεσμα κι αυτή με την σειρά της, να μην μπορεί να πληρώσει τις υποχρεώσεις της.

Επίσης, όπως είχαμε αναφέρει σε παλαιότερο ρεπορτάζ, η πλευρά της εταιρείας υποστηρίζει πως τα χρήματα από τις εγγυητικές επιστολές για τις άγονες γραμμές, έπρεπε να δοθούν στη ΝΕΛ, αντί να δαπανηθούν για την πληρωμή των εργαζομένων

Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω

Η επιλογή της ΝΕΛ να μην πληρώνει τις στοιχειώδεις υποχρεώσεις της, δεν είναι μια απόφαση του τελευταίου διαστήματος. Είναι μια επιλογή που έγινε (αναγκαστικά ή μη) εδώ και πολύ καιρό. Είναι χαρακτηριστικό ότι το περασμένο καλοκαίρι, η εταιρεία δεν δημοσίευσε ισολογισμό επειδή δεν είχε πληρωθεί ο ορκωτός λογιστής που εξέτασε τις οικονομικές καταστάσεις της.

Είτε η εταιρεία έχει οδηγηθεί σε αυτή την κατάσταση χωρίς τη θέληση της, είτε με επιλογή της διοίκησης, το ουσιαστικό αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Οι πιστωτές θα καταφύγουν στη δικαιοσύνη και θα διεκδικήσουν τα οφειλόμενα λαμβάνοντας τα προβλεπόμενα αναγκαστικά μέτρα είσπραξης.

Στον αέρα η συμφωνία εξυγίανσης

Το περασμένο καλοκαίρι, γνωρίζοντας την οικονομική κατάσταση της εταιρείας, είχαμε ρωτήσει αν εξυπηρετείται η συμφωνία εξυγίανσης, δηλαδή οι καταβολές προς τους πιστωτές (τράπεζες, δημόσιο, εργαζόμενους κλπ.). Η απάντηση που λάβαμε ήταν: «Εξυπηρετούμε τη συμφωνία όσο μπορούμε». Αυτό σήμαινε πως από τότε η συμφωνία δεν εξυπηρετούνταν. Πολύ πιο πρόσφατες πληροφορίες αναφέρουν πως ο εκκαθαριστής της Συνεταιριστικής Τράπεζας Λέσβου - Λήμνου, είναι έτοιμος να προχωρήσει σε καταγγελία της συμφωνίας. Φυσικά στην ίδια ενέργεια θα μπορούσε να προβεί οποιοσδήποτε από τους πιστωτές της ΝΕΛ. Αιτία είναι η πολύμηνη καθυστέρηση στην καταβολή των οφειλομένων.

Αν εκπέσει η συμφωνία εξυγίανσης, τότε όλοι οι πιστωτές της εταιρείας θα στραφούν κατά της ΝΕΛ και θα ζητήσουν να κηρυχθεί σε πτώχευση, για να πάρουν ό,τι μπορούν να πάρουν, από τα οφειλόμενα. Φυσικά τα ποσά που θα λάβουν είναι μηδαμινά σε σχέση με τα οφειλόμενα. Αλλά αυτό είναι άλλης τάξεως ζήτημα.

Ίσως η Συνεταιριστική να είναι από τους καλύτερα εξασφαλισμένους, διότι τα δάνεια περιλάμβαναν εγγυήσεις επί των ακινήτων της εταιρείας. Κι ίσως να υπάρχουν και φυσικά πρόσωπα ως εγγυητές, οπότε στην περίπτωση αυτή η Τράπεζα έχει κι άλλες πηγές από τις οποίες μπορεί να εισπράξει τα οφειλόμενα.

Βέβαια τόσο για την Συνεταιριστική, όσο και για όλους τους πιστωτές που περιλαμβάνονται στην συμφωνία εξυγίανσης, το μείζον πρόβλημα είναι πως ο πρώτος που θα πληρωθεί, είναι το δημόσιο, σύμφωνα με νομικούς κύκλους.

Σε κάθε περίπτωση, η καταγγελία της συμφωνίας ισοδυναμεί με το οριστικό τέλος της ΝΕΛ. Το ερώτημα είναι ποιες θα είναι οι επιπτώσεις στους διοικούντες την εταιρεία. Αν δηλαδή τίθεται σε κίνδυνο η προσωπική τους ελευθερία και η προσωπική τους περιουσία.

Επιπρόσθετα θεωρούμε πάρα πολύ πιθανή εξέλιξη στο τέλος αυτής της μακράς δικαστικής διαμάχης για τη ΝΕΛ, ο κ. Αβραντίνης και οι συνεργάτες του, να βγουν κερδισμένοι, με πολλά εκατομμύρια ευρώ στην τσέπη και τη ΝΕΛ να έχει περάσει στην ιστορία. Διότι οι προσφυγές που έχουν κάνει κατά της Τράπεζας Πειραιώς και κατά του δημοσίου, δεν είναι καθόλου αστείες περιπτώσεις. Κι αν δικαιωθούν, θα μπορούν βάσιμα να υποστηρίξουν, πως η αντιμετώπιση που είχαν (από την Τράπεζα και το κράτος) ήταν η αιτία που η ΝΕΛ οδηγήθηκε στο κλείσιμο.

Πηγή: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση της ΝΕΛ στα δημοσιεύματα του EMPROSNET: Συνεχίζουμε την προσπάθεια ανάταξης

Quote

Στημένη υπόθεση είναι οι πλειστηριασμοί που γίνονται για τα πλοία της ΝΕΛ, για ευτελή ποσά. Αυτό ισχυρίζεται η πλευρά της εταιρείας. Ειδικότερα, η διοίκηση της ΝΕΛ υποστηρίζει πως τέτοιες προσπάθειες για να βγουν τα πλοία της εταιρείας σε πλειστηριασμό, έχουν γίνει πολλές φορές, ωστόσο καμία από αυτές δεν είχε τύχη. Τόσο γιατί πρόκειται για ευτελή ποσά, όσο και γιατί επί των πλοίων της εταιρείας υπάρχουν εγγεγραμμένες υποθήκες από τράπεζες και άλλους πιστωτές που προηγούνται όσων είναι επισπεύδοντες τους πλειστηριασμούς.

Η διοίκηση της εταιρείας πιστεύει πως πίσω από τέτοιες ενέργειες βρίσκονται κύκλοι που επιδιώκουν την παραπέρα απαξίωση της ΝΕΛ και την εντέλει οριστική κατάρρευση της.

Μια άλλη εκδοχή, πάντα κατά την άποψη της ΝΕΛ, είναι πως οι προσπάθειες να βγουν πλοία της σε πλειστηριασμό, είναι αποτέλεσμα νομικών ενεργειών που κάνουν δικηγόροι πρώην εργαζομένων της εταιρείας. Κατά την εταιρεία πρόκειται για εργαζόμενους που ενώ έχουν εξοφληθεί πλήρως, συνεχίζουν να εμφανίζουν απαιτήσεις, μετά από προτροπή των νομικών συμβούλων τους. Η ΝΕΛ εκτιμά πως οι προσπάθειες αυτές είναι άνευ ουσίας και το μόνο που κάνουν είναι να δίνουν έσοδα στους δικηγόρους που κινούν τις διαδικασίες.

Η παραπάνω θέση της ΝΕΛ έχει αναφερθεί κατ’ επανάληψη σε προηγούμενα ρεπορτάζ του «Ε» για το θέμα αυτό. Επιπλέον στα ρεπορτάζ που δημοσιεύσαμε για τον πλειστηριασμό του «Αίολος Κεντέρης 1», τονίσαμε ότι πιθανότατα δεν πρόκειται να γίνει πλειστηριασμός.

Επιπρόσθετα η διοίκηση της εταιρείας υποστηρίζει ότι δεν έχει σταματήσει, κι ούτε πρόκειται να σταματήσει τις προσπάθειες ανάταξης της ΝΕΛ.

Η διοίκηση πάντως, δεν τοποθετήθηκε για την αποκάλυψη μας, αναφορικά με τον κίνδυνο να καταγγελθεί η συμφωνία εξυγίανσης από την Συνεταιριστική Τράπεζα. Ζήτημα που, κατά την άποψη μας, είναι ο μεγαλύτερος άμεσος κίνδυνος για την εταιρεία.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Συνεχίζονται τα δικαστήρια, στο διαύγεια ανεβαίνουν αραιά και που αποφάσεις για μετακίνηση υπαλλήλων στη Μυτιλήνη, για οφειλές από τα ναυτολόγια του Θεόφιλος, Εuropean Εxpress και Αqua Jewel που ταξιδεύει.

Quote

 

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Εγκρίνουμε τη μετάβαση και παραμονή της υπαλλήλου ΝΑΤ..., της Κατηγορίας Π.Ε, του Κλάδου Π.Ε Διοικητικού-Οικονομικού, με βαθμό Α΄, στη ΜΥΤΙΛΗΝΗ, προκειμένου να εξεταστεί ως μάρτυρας, σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. Ε2016/152/24.11.2017 κλήση της Εισαγγελίας ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ, ενώπιον του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ, την 23η-01-2018 ημέρα Τρίτη και ώρα 9 π.μ, για να εξεταστεί ως μάρτυρας στην ποινική δίκη κατά του κατηγορούμενου ΒΑΓΓΕΡ ΜΙΛΤΙΑΔΗ-ΜΙΧΑΗΛ & ΑΒΡΑΝΤΙΝΗ ΙΩΑΝΝΗ, για οφειλές από ναυτολόγια των πλοίων «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» Ν. Μυτιλήνης 35, «ΓΙΟΥΡΟΠΗΑΝ ΕΞΠΡΕΣ» Ν. Λεμεσού 7355272 & «ΑΚΟΥΑ ΤΖΙΟΥΕΛ» Ν.Π 11045 . Η ανωτέρω υπάλληλος θα μετακινηθεί αεροπορικώς προς ΜΥΤΙΛΗΝΗ και αντιστρόφως. Ημερομηνία αναχώρησης θα είναι η 22η Ιανουαρίου 2018 και ημερομηνία επανόδου η 24η Ιανουαρίου 2018.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 1/4/2006 at 1:24 AM, Nick the Greek said:

Για μενα σε τελικη αναλυση μια θεμελιωδης διαφορα των δυο εταιρειων ειναι οτι η ΝΕΛ εστω και την τελευταια μερα της λειτουργιας της θα εξυπηρετει τα δυο αυτα νησια. Μα με τον Ταξιαρχη η τη Χοζοβιωτισσα, με 8 η 28 μιλια ταχυτητα, θα ειναι στη γραμμη. Αντιθετα η HSW αν ερθουν ετσι τα πραγματα που να μην ειναι συμφερον πλεον για αυτην να πηγαινει εκει η αν βρεθει πιο κερδοφορα απασχοληση για το Νησος Μυκονος, δεν θα εχει τον παραμικρο ενδοιασμο να παρατησει τα νησια αυτα εν μια νυκτι χωρις συνδεση, οπως εχει κανει, κανει και θα κανει με τις Δυτικες Κυκλαδες, την Παροναξια και τη Συρο-Τηνο-Μυκονια.

 

On 1/4/2006 at 2:17 AM, ΝΗΡΕΑΣ said:

Εδώ, φίλτατε Nick, θα διαφωνήσω! Αυτό που λές ίσχυε (εάν ίσχυε) επί παλαιάς ΝΕΛ.

Επί νέας ΝΕΛ, εάν υπήρχε η δυνατότητα να πάει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ή ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ στο Ηράκλειο, στα Δωδεκάνησα ή στην Αγκώνα και να βγάζει τα διπλάσια κέρδη, να είσαι σίγουρος ότι θα πήγαινε χωρίς δεύτερη σκέψη. Αλλά, δεν...

και τελικα ηρθαν ετσι τα πραγματα, που η ΝΕΛ αρκετα πριν κλεισει αφησε το ΠΕΙΧΙΜΥ για τις αγονες, ενω η HSW παραμενει στη γραμμη μεχρι απορροφησεως της απο την Attica

Link to comment
Share on other sites

Η υπόθεση της NEL LINES και της VENTOURIS SEA LINES στο δικαστήριο !!! Ποιοι θα καθίσουν στο εδώλιο !!

Quote

Στο Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων Πειραιά έχουν παραπεμφθεί να δικαστούν οι πρώην υπεύθυνοι της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, που επίσης έχει καταρρεύσει οικονομικά, Μιλτιάδης Βάγγερ και Ιωάννης Αβραντίνης, για φοροδιαφυγή που αφορά τη μη απόδοση του ΦΠΑ και την παρακράτηση φόρων κατά συρροή.\

Πηγή: http://www.refortso.gr/2017/11/13/στο-εδώλιο-του-δικαστηρίου-βάγγερ-αβρ/

Ξέρουμε τι έγινε με αυτή την περίπτωση;

Edited by tasos123
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχει φτάσει 2018 και η ΝΕΛ ακόμα προσπαθεί να ξεμπλέξει με τα δικαστικά της. Εγώ πάντως που παρακολουθώ τα τεκταινόμενα δεν βλέπω φως στο τούνελ. Τελευταία ελπίδα θα ήταν αν η απόπειρα πώλησης των Κεντέρηδων που γίνεται εδώ και αρκετά χρόνια είχε αποδώσει. Με τα πλοία σκόρπια και σε άθλια κατάσταση ίσως είναι καιρός να πέσει η αυλαία. Δύσκολα θα μπορέσει η ΝΕΛ να ανατρέψει αυτή την κατάσταση... δυστυχώς.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Δημοσίευμα του mononews για διάφορα πλοία της ΝΕΛ που βγαίνουν σε πληστηριασμο. 

Η τιμή εκκίνησης για το πλοίο European Express (15.100 gt, κατασκευής 1974) τέθηκε στα 1,26 εκατ. ευρώ συν ΦΠΑ 24%, τιμή αισθητά χαμηλότερη από τα 1,97 εκατ. ευρώ που ζητούσαν οι πιστωτές της εταιρείας τον περασμένο Μάρτιο, όταν δεν υπήρξε αγοραστικό ενδιαφέρον. Τώρα όμως, στην πέμπτη απόπειρα πώλησης του πλοίου, σύμφωνα με πηγή του ΟΛΠ, βρέθηκε αγοραστής, χωρίς να υπάρχουν πληροφορίες για το ποιος είναι ο αγοραστής, πόσες προσφορές υποβλήθηκαν και ποια είναι η τιμή πώλησης. Οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται σύντομα.

Αντίθετα, η δημοπρασία του πλοίου Ταξιάρχης (5.000gt, κατασκευής 1976), επίσης της NEL Lines, που ήταν προγραμματισμένη για τις 3 Αυγούστου, ακυρώθηκε από τον Οργανισμό Λιμένος Λαυρίου λιγότερες από 48 ώρες πριν την έναρξή της, χωρίς να υπάρξει κάποια εξήγηση. Η τιμή εκκίνησης για το πλοίο είχε τεθεί στα 850.000 ευρώ συν ΦΠΑ, για ένα πλοίο το οποίο χαρακτηρίζεται “επικίνδυνο και επιζήμιο” για το λιμάνι του Λαυρίου, καθώς παραμένει αγκυροβολημένο εκεί από τον Ιούνιο του 2015 και έχει υποστεί διάβρωση.

Ένα άλλο πλοίο της NEL Lines, το Kalli P (4.900 gt, κατασκευής 1996) επρόκειτο επίσης να βγει σε ηλεκτρονική δημοπρασία την 1η Αυγούστου, όμως η διαδικασία αναβλήθηκε, πιθανότατα για τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το TradeWinds. Η αρχική τιμή για το πλοίο είχε τεθεί στα 4 εκατ. δολάρια, ενώ επισπεύδοντες είναι η Τραπεζα Πειραιώς και άλλοι πιστωτές.

Επίσης, το πλοίο Αλκυόνη (3.330 gt, κατασκευής 1995) της NEL Lines πρόκειται να βγει σε πλειστηριασμό στις 29 Αυγούστου, με τιμή εκκίνησης στα 1,2 εκατομμύρια ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...