Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

 θα γινει εκκαθαριση και κλεισιμο του ναυτολογιου των πλοιων και εξοφληση δεδουλευμενων των 3 τελευταιων μηνων εντος 30ημερου(απο το ΝΑΤ).

Συμφωνα με πληροφοριες του πειρατικου τα 3 μηνιατικα απο τα χρωστουμενα δοθηκαν στους ναυτικους μεσω του νατ πριν λιγες μερες.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έχουμε κάποια εξέλιξη σχετικά με τον στόλο της εταιρίας; Και γενικά με την εταιρία. Στην ιστοσελίδα πάντως έσβησαν όλα τα Δελτία τύπου, που μαθαίναμε για όλα τα ανεκτέλεστα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Αρθρο απο το εμπρός για τα μαύρα χάλια μας

 

Συσκέψεις επί συσκέψεων χωρίς αποτέλεσμα. Όπως για παράδειγμα μια χθεσινή στον Πειραιά, όπου συζητήθηκε ακόμα και το «ξαναζωντάνεμα» της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, παροπλισμένα πλοία της οποίας και θα πηγαινοέρχονται κουβαλώντας μετανάστες και πρόσφυγες. Μέχρι αργά το απόγευμα όμως δεν είχε προγραμματισθεί το παραμικρό, αφού οι προταθείσες λύσεις προσέκρουαν σε γραφειοκρατικά, ουσιαστικά και πάντα οικονομικά προβλήματα.

 

Επειδή κάποτε ήταν πραγματική ναυτιλιακή λέσβου ας δώσει μια λύση για το νησί πρίν μοιράσουμε τα κόλυβα..... :P

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω οτι θα είχαν πρόβλημα απο τη Ν.Ε.Λ. να διατεθεί τουλάχιστον 1 πλοίο οπως π.χ. ο Θεόφιλος για να γίνει η μεταφορά μεταναστών. Ομως το ζήτημα έχει να κάνει κατ'αρχήν με το ΝΑΤ στην κυριότητα του οποίου έχουν κατα τα φαινόμενα περιέλθει όλα τα πλοία, αρα το φλέγον θέμα και εδω έχει να κάνει με το τέρας της γραφειοκρατίας.

Link to comment
Share on other sites

Ποιο τέρας της γραφειοκρατίας βρε αδέρφια? Ποια ΝΕΛ θα στείλει βαπόρι? Ποιο πλοίο της είναι αξιόπλοο ή θέλει λίγα χρήματα για να ετοιμαστεί? Ποιο πλήρωμα θα το δουλέψει? Πράγματι χαοτική και πάντα αναποτελεσματική η γραφειοκρατία, αλλά ΝΕΛ δεν υφίσταται, ούτε υπάρχουν πλοία της σε κατάσταση για να ταξιδέψουν.

Έχει ακριβώς την ίδια αξία η πρόταση-κουβέντα με την ανάλογη προ μηνός να φορτώσουν τους παράτυπους μετανάστες στο Πελαγίτης. Τουλάχιστον τους έκοψε να χρησιμοποιήσουν το Ελ Βενιζέλος για μεταφορά και όχι ως "αποθήκη". και στις δυο περιπτώσεις βέβαια το πλοίο θα βγεί άχρηστο.

Link to comment
Share on other sites

Η Ν.Ε.Λ. μπορεί να μην υφίσταται πλεον σαν εταιρεία, αλλά κάποιος σίγουρα θα υπάρχει πισω, ειτε αυτός λέγεται ΝΑΤ, ειτε δεν ξέρω με ποιο όνομα. Φυσικά και το πρόβλημα των μεταναστών δεν προκειται να λυθεί σε 1 η' 2 μέρες, ίσα-ίσα όσο περνάει ο καιρός και δεν παίρνει κανείς μέτρα θα διογκώνεται. Το ζήτημα ομως μπορεί να λυθεί, αρκεί να υπάρχει συντονισμός. 

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ φίλε ΕΥΔΟΞΕ αλλά δεκτή η άποψη σου. Προφανώς και χρειάζεται συντονισμός των εμπλεκομένων φορέων, αλλά και επίγνωση της πραγματικότητας, που οι προτάσεις που πέφτουν στο τραπέζι, δείχνουν ότι δεν υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

τα πλοια δεν ειναι ομως σαν τα αυτοκινητα τους βαζουμε καυσιμα και φυγαμε.τα περισσοτερα ειναι παροπλισμενα ενα χρονο και βαλε και θελουν πολλα πραγματα για να ξεκινησουν εκτος της γραφειοκρατιας.

Link to comment
Share on other sites

 

...αρα το φλέγον θέμα και εδω έχει να κάνει με το τέρας της γραφειοκρατίας.

 

Φίλε μας ΕΥΔΟΞΕ, εδώ-για να πούμε του στραβού το δίκιο δεν φταίει η γραφειοκρατία. 

Μάλλον η μεταφυσική πρέπει να εμπλακεί, καθότι για να ταξιδέψουν "Μυτιλήνη", "Θεόφιλος" και "Ταξιάρχης" θα πρέπει να αναστηθεί εκ νεκρών η ίδια η ΝΕΛ. Ταυτοχρόνως-υπενθυμίζεται ότι το "Μυτιλήνη" κοντεύει να γίνει αναπόσπαστο μέρος του landscape του λιμένος Καρλοβάσου-πρέπει να παρακαμφθεί η μηχανολογία και να αγνοηθούν όλοι οι κανόνες της ναυπηγικής και της ναυτιλίας. Είναι καλά τα λεφτά, αλλά μάλλον δεν γίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Συν οτι πλέον δεν εμπιστεύονται τη ΝΕΛ που στη δική τους διακυβέρνηση έκλεισε η μηχανική υποστήριξη...οπότε δε θέλουν και αλλη ήττα..έχουν ξεφτιλιστεί ως κυβέρνηση στο εξωτερικο,δε θέλουν να υπερξεφτιλιστούν και στο εσωτερικό... ο Μπένι ήταν μια χαρά λύση...ούτε καν το Λατώ των 6 μιλίων max

Link to comment
Share on other sites

Για το 'Μυτιλήνη' ουτε καν το αναφέρω, αφου είναι γνωστό οτι δεν μπορεί να κινηθεί, παρα μόνο με ρυμουλκό. Αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο στον 'Θεόφιλο' που και μεγάλη μεταφορική ικανότητα έχει και με χρονικά ορίζοντα 1 βδομάδας προετοιμασίας προκειμένου να κάνει μηχανική συντήρηση, θα μπορούσε ισως να δώσει μια κάποια λύση στη μεταφορά των μεταναστών. Δεν είπα και για δρομολόγια :mellow: Τώρα αν και τα 2 πλοία μαζι με τον 'Ταξιάρχη' τα έχουν ξεχαρβαλώσει, τότε σημειώστε λάθος ! Τι άλλο να πώ ;

Link to comment
Share on other sites

Και ποιος θα τα επισκευασει και ποιος θα τα ταξιδευψει στη συνεχεια αφου το ναυτολογιο ολων των πλοιων της ΝΕΛ εχει κλεισει και πρακτικα δεν εχει πληρωματα?

Καλα ολα αυτα αλλα ανεφαρμοστα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Αναρτήθηκαν οι λίστες με τα ποσά που δικαιούνται οι ναυτικοί από την κατάπτωση των εγγυητικών.Τα τελικά ποσά που θα καταβληθούν τα έδωσε η εταιρεία .Σε καθένα ναυτικό έχουν αφαιρεθεί χρήματα από αυτά που έβγαλε η ΠΝΟ ότι τους οφείλονται,εκτός από εξαιρέσεις ( τους κολλητούς ).

Λογικό!!!Πως θα μαζευτούν τα λεφτά  των διευθυντών και υποδιευθυντών του γραφείου που γράφονται ναύτες  και πλοίαρχοι .Μιλάμε ότι χρειάζεται πολύ φτύσιμο στη γωνία ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΚΑΙ ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Την απόδοση συνολικού ποσού των 5.856.500,00€ από τη κατάπτωση των εγγυητικών επιστολών σε ναυτικούς της εταιρείας ΝΕΛ και των εταιρειών που ανήκουν στον όμιλο της ΝΕΛ υπέγραψε ο κ. Δριτσας

Link to comment
Share on other sites

Από τα δηκτικά του emprosnet.

 

Τι γίνεται με τη ΝΕΛ 

Πολλοί ρωτούν αν χρεοκόπησε ή όχι η ΝΕΛ. Πηγές της εταιρείας αναφέρουν ότι δεν έχει χρεοκοπήσει η εταιρεία. Η κατάσταση παραμένει δύσκολη, ωστόσο γίνεται προσπάθεια να διευθετηθούν ορισμένες υποχρεώσεις ώστε η ΝΕΛ να μπορέσει να μπει ξανά στην ακτοπλοϊκή αγορά είτε με δικά της πλοία είτε με ναυλωμένα πλοία.

Φαίνεται, όμως, πως κανείς δε θέλει να εμφανιστεί εκ νέου ένας ανταγωνιστής στην ακτοπλοϊκή αγορά, έστω κι αν είναι πολύ μικρός. Σε κάθε περίπτωση, εμείς παρακολουθούμε το θέμα και θα επανέλθουμε, διότι έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η τύχη της εταιρείας αλλά και των εργαζομένων της.

Ν.Μ.

emprosnet.gr

 

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να μπουν τα λεφτά και να πληρωθούν οι ναυτικοί αλλά κάτι δεν μου αρέσει στην όλη υπόθεση με τις εγγυητικές. Εύχομαι να βγω λάθος...

 

Μετά από πολύμηνες, συστηματικές, σχεδιασμένες και εξαιρετικά δύσκολες προσπάθειες του Υπουργείου Ναυτιλίας, των συναρμόδιων Υπουργείων και του ίδιου του Πρωθυπουργού, ολοκληρώνεται τις επόμενες δύο μέρες η καταβολή των δεδουλευμένων για τους πάνω από 300 απλήρωτους ναυτικούς της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου.

 

Πηγή: ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...