Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Μα ο Γκριμάλντι δεν τάριξε τις προάλλες προσωπικά στη ΝΕΛ για τις επιδοτήσεις που παίρνει?

 

ΥΓ Μιά τέτοια προοπτική συνεργασίας με τον Γκριμάλντι, επηρεάζει καθόλου το σχέδιο εξυγίανσης της ΝΕΛ που εκκρεμεί στα δικαστήρια?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν αναφερεται κατι τετοιο proud.Οσο για το ρολο των Μινωικων απο τα συμφραζομενα φαινεται οτι ο Χατζακης θα εχει την πρακτορευση των Αιολων στην Ιταλια.Η ιδεα προηλθε μετα τα προσφατα γεγονοτα απαγορευσης της εισοδου μεγαλων πλοιων στη Βενετια.Στο συνολο τους τα κρουαζιεροπλοια απ οτι διαβαζω θα πηγαινουν τωρα Τεργεστη και απο εκει με τοπικες συνδεσεις με μικροτερα πλοια(καλη ωρα)οι τουριστες θα μεταφερονται Βενετια.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Noμίζω ότι το όλο εγχείρημα αν κι εφόσον υλοποιηθεί, θα βρεί εμπόδια απο την ACTV, την τοπική εταιρεία της Βενετίας και δεν θα πραγματοποιηθεί!

Κάτι ανάλογο λέγανε να κάνουνε με την Ravenna πιο παλιά άλλη ναυτιλιακή εταιρεία και πάλι, βρήκαν εμπόδια απο την ACTV lines και δεν υλοποιήθηκε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν θα βγει καμία απόφαση για χρεωκοπία της ΝΕΛ στο δικαστήριο αλλά απόφαση για την υπαγωγή της στο άρθρο 99!! Η απόφαση της έφεσης αναμένεται στα τέλη του μήνα αλλά δεν αποκλείεται να πάρει παράταση η απόφαση

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Κοιταχτε τα χάλια που η Νελ να έχει μέσο όρο 13,5 ταχύτητα στα πλοία της(μακράς η πιο αργή εταιρία δεν θυμάμαι άλλη πιο αργή, ακόμα και τα Μιλένα-Νταλιανα που κοροιδευαμε πήγαιναν 14 βρέξει χιονίσει), Κοιταχτε την καθαριότητα των πλοίων,Κοιταχτε τις καθυστερήσεις σε κάθε δρομολόγιο,Κοιταχτε τι ντουμάνι γεμίζετε όλα τα λιμάνια,και αφήστε τους θιγμους.Αυτο το πράγμα δεν ειναι εταιρία

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Θα 'θελες να κάνεις το λιγότερο 6 ώρες καθυστέρηση (όπως οι προχτεσινοί επιβάτες) ή καλύτερα να σου πουν "αυτή την εβδομάδα δεν θα γίνει το Καβάλα-Καρλόβασι (που έτσι κι αλλιώς κάνει 20 ώρες), γιατί δεν έχουμε λεφτά για καύσιμα  Μπορείτε είτε να περιμένετε μέχρι την άλλη βδομάδα είτε να περιμινέτε 2 μέρες και θα πάτε Βαθύ (21 ώρες) και από κει με Κτελ για Καρλόβασι...". Επίσης μην ξεχνάμε το Ιόνιαν Σκάι που καθόταν επί 20 ώρες αραγμένο στην Μυτιλήνη για επισκευή...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

τωρα οτι οικονομικά προβλήματα έχουν και αλες εταιρείες και καθυστερήσεις και ζημιές και ανεκτέλεστα αλλά εκει δε μήλαμε να θυμίσω. Άγιος Γεώργιος, Κορνάρος που έχει μηνή η γραμμη χωρις πλοιο πανω απο 1 μήνα οι βλου σταρ που κόβει δρομολογιο απο κάθε χειμώνα εκει δε μήλαμε ώμος κανενας

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

σημερα παει με 15.8....μην τρελαίνεστε...ησυχαστε.....εχω την εντυπωση ότι μαλλον..λεω μαλλον αυτοι που θελουν να την κλεισουν..μαλλον θα απογοητευτουν...μαλλον....

Link to comment
Share on other sites

Αν και παρακολουθώ καθημερινά τι λέγεται, αποφεύγω να συνειδητά να σχολιάζω αλλά με αυτά που διαβάζω, αδυνατώ να μην σχολιάσω.

Πότε ήταν η τελευταία φορά που η Νελ λειτούργησε ακόμη και ένα μήνα χωρίς να καθυστερήσει? Όταν βγάζεις κάποια ωράρια, οφείλεις να τηρείς κατά γράμμα. Αν δεν μπορείς να τα τηρείς τότε μην τα ανακοινώνεις. Το να υπάρχουν καθυστερήσεις 5-6 ωρών και να θεωρούνται φυσιολογικές από μερικούς το βρίσκω τραγικό όπως και το να υπάρχουν καθυστερήσεις ή και ακυρώσεις δρομολογίων λόγω προβλημάτων με τον ανεφοδιασμό των πλοίων της. Συγνώμη αλλα δεν οφείλω να αλλάξω όλο το πρόγραμμα μου επειδή η Νελ αποφάσισε να βάλει πετρέλαιο την τελευταία στιγμή στο πλοίο της, ή δεν βρήκε τα λεφτά να το κάνει. Όταν πληρώνω για κάτι, οφείλει η εταιρία να μου παρέχει τις υπηρεσίες που αντιστοιχούν στο αντίτιμο που πλήρωσα. Ας μην σχολιάσουμε για τα δρομολόγια που γίνονται με μειωμένες ταχύτητες ενω η ενημέρωση για τις καθυστερήσεις ενπλω είναι ανύπαρκτη  προς του επιβαίνοντες. Δηλαδή η Νελ τι περιμένει, ότι θα καθυστερεί όσο θέλει και ότι ο κόσμος δεν έχει κάποιο λόγο να αντιδράσει? Και όλα αυτά άμα γίνει το δρομολόγιο και δεν ακυρωθεί. 

 

Τέλος πάντων τι προσφέρει η Νελ αυτή τη στιγμή? Και εκτός ωραρίων είναι τα δρομολόγια, και η καθαριότητα των πλοίων της δεν είναι αυτή που θα έπρεπε, και ακυρώσεις δρομολογίων γίνονται συχνά πυκνά, ενώ παραμένει στην ζωή με την βοήθεια του κρατικού χρήματος. 

 

Όσο και να λυπάμαι τους ναυτικούς της , αδυνατώ να υποστηρίξω οποιαδήποτε άποψη υπερ της συνέχειας λειτουργίας της συγκεκριμένης εταιρείας. Πόσο μάλλον όταν βλέπω ανθρώπους φανατισμένους μαζί της που απλά την υποστηρίζουν άκριτα και την θεοποιούν λες και ο υπόλοιπος κόσμος δεν μπορεί να κρίνει αντικειμενικά τις πράξεις τις εταιρίας αυτής.
Link to comment
Share on other sites

μήπως μπορεις να μας πεις σε πιο πλοιο μπηκες και ήταν βρωμικο φιλε. ευχαριστω

 
 Ταξίδεψα το καλοκαίρι με το aqua maria, και γνωστός μου είχε την τύχη να βρίσκεται στο πρώτο ταξίδι του Θεόφιλου, μόλις επέστρεψε στα καθήκοντα του. Εντάξει μπορεί να aqua maria να ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση, αλλά η κατάσταση που επικρατούσε στο Θεόφιλο μόλις ανέλαβε και λόγω της βλάβης ήταν τραγική. Το μόνο που έχω να σχολιάσω για το δικό μου ταξίδι είναι ότι το πλήρωμα δεν ήταν και πολύ ευγενικό, αλλα απο όσο θυμάμαι είχαμε φύγει και με καθυστέρηση και επικρατούσε ένας πανικός εκείνη τη στιγμή. 
 
Τέλος πάντων επειδή είδα ότι ενόχλησε μερικούς το τι σχολίασα (όχι εσένα taxman), Ο λόγος που σχολίασα είναι για να καταλάβουν μερικοί ότι καμία εταιρεία δεν είναι τέλεια. Η Νελ, όπως και άλλες εταιρείες έχουν τα προβλήματα τους. Συγκεκριμένα η Νελ αντιμετωπίζει το πρόβλημα των καθυστερήσεων/ ακυρώσεων ( στο σίτε της Νελ υπάρχουν 5 σελίδες με δελτία τύπου για τροποποιήσεις δρομολογίων) και εν μέρει η καθαριότητα. Είναι στο χέρι της να τα αλλάξει. Απο εκεί και πέρα το να έχει απλήρωτους ναυτικούς και να ακυρώνει δρομολόγια, το μόνο που καταφέρνει είναι να χειροτερεύει την εικόνα της στον κόσμο. 
Link to comment
Share on other sites

Απο εκεί και πέρα το να έχει απλήρωτους ναυτικούς και να ακυρώνει δρομολόγια, το μόνο που καταφέρνει είναι να χειροτερεύει την εικόνα της στον κόσμο. 

 

Μια μικρή μόνο σημείωση: Το να έχει απλήρωτους ναυτικούς (και υπαλλήλους γενικότερα) είναι απάνθρωπο, ας μην το εξισώνουμε με την εικόνα και το μάρκετινγκ καμιάς εταιρείας. Μιλάμε για ανθρώπους, με ανάγκες και ζωή, σε μια διαολεμένη χρονική στιγμή. Το ίματζ μπροστά σε τέτοια φαινόμενα θα πρεπε να είναι αδιάφορο, σε καραβολάτες και μη.

 

Συνεχίστε...  :ph34r:

Edited by ToSofoPaidi
Link to comment
Share on other sites

Κατά την γνώμη το πλήρωμα είναι το Α και το Ω για ένα πλοίο! Και ειδικά όταν είναι απλήρωτο, είναι λογικό να μην προσφέρει όσα θα προσέφερε αν είχε μια υγιή οικονομική σχέση με την εταιρεία στην οποία δουλεύει! Το πλήρωμα είναι θύμα της κατάστασης στην περίπτωση αυτή.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

 

Σύμφωνα με το peiratiko, η ΠΕΝΕΝ επισκέφθηκε το πλοίο και τους έψησε για επίσχεση από Δευτέρα αν δεν πληρωθούν τα δεδουλευμένα. Προφανώς άλλαξε ο μήνας και πιέζουν προς το υπουργείο για να έρθει η επιδότηση ASAP.

 

 

Ευχάριστα νέα για τα πληρώματα. Από το πρωί έχουν αναρτηθεί στο διαύγεια οι επιδοτήσεις του european, του spirit και του jewel μηνός Νοεμβρίου, συνολικά 1.577.000. Από αυτά κάπου 473 χιλ. πηγαίνουν σε πιστωτές (ΔΟΥ, τράπεζες), και το 70% (περίπου 1.104 χιλ.) πιστώνονται στην εταιρεία. Ας ελπίσουμε τα χρήματα να φτάσουν σε αυτούς που τα έχουν ανάγκη, γιατί έρχονται και Χριστούγεννα.

Link to comment
Share on other sites

Νεα καρφια του υπουργου προς τη Νελ,συμφωνα με το Emprosnet,με παραλληλες..τεμεναδες προς την Αττικα. B)

 

«Καμμία εταιρεία, εκτός της ΝΕΛ, δεν κατέφυγε στην προστασία της Δικαιοσύνης έναντι των πιστωτών της. Αντιθέτως, σύμφωνα και με τα αποτελέσματα του εννιαμήνου, μειώθηκαν οι ζημίες και ορισμένες από αυτές, όπως η Attica Group, σημείωσαν λειτουργικά κέρδη. Μπαίνουμε από ό,τι φαίνεται σε μια περίοδο που έχει αποδώσει ο εσωτερικός έλεγχος για την εξυγίανση των οικονομικών των εταιρειών. Η ΝΕΛ είναι η μόνη που ζήτησε δικαστική προστασία από τους πιστωτές της. Μας προβληματίζει το γεγονός, δε μας αφήνει αδιάφορους και περιμένουμε τις οριστικές αποφάσεις των δικαστηρίων για να ξέρουμε και εμείς πώς θα κινηθούμε.»

 
Πίσω από την πολύ προσεκτική διατύπωση της απάντησης του υπουργού, αχνοφαίνεται πως το Υπουργείο δεν αντιμετωπίζει με θετικό βλέμμα την προσπάθεια εξυγίανσης του Ομίλου τής ΝΕΛ. Επίσης δεν είναι τυχαίο το θετικό σχόλιο για τον Όμιλο Attica.
Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια του χθεσινού και με βάση περισσότερες πληροφορίες πρέπει να μπήκε στο άρθρο ;)  :ph34r:.....Τώρα με την εξυγίανση(??? :ph34r: ) της εταιρείας μετά τα πιστόλια που θα ρίξει....ΤΡΕΜΕ GRIMALDI!!!! :P

Edited by mytilene
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...