Jump to content
Shipfriends

A Nepita (IMO 9211511)


Recommended Posts

  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ειναι στο 5-6. η τσιμινιερα ειναι κιτρινη. το ΑΝΕΚ εχει γραφτει (τουλαχιστον δεξια) και το περιγραμμα της λεβεντογεννας ειναι χαραγμενο. sncm & hdw δεν υπαρχουν πια κατω απο τις βαρδιολες.

Link to comment
Share on other sites

αργοτερα γυρισε στο 4 και φτιαχτηκε και η αριστερη μερια της τσιμινιερας και σβηστηκε και το hdwncm.

επισης αριστερα πισω απο το ΑΝΕΚ LINES γραφτηκε με μεγαλα λευκα γραμματα το site της εταιρειας.

γενικα το βαπορι σχηματικα ειναι superfast, αλλα χρωματικα (θαλασσι με σινιαλα ΑΝΕΚ) ειναι σα να πασσαρε ο κυρ μανωλης ο γκριμαλντης κανενα περισσευαμενο στην ΑΝΕΚ:D.

ΥΓ τα φτερα εχουν μεινει λευκα και ειναι παρατερα. καλυτερα να βαφονταν και αυτα μπλε.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το σημείο στο οποίο είναι τα φτερά είναι κίκτρινο, θα έπρεπε να τα βάψουν κι αυτά κίτρινα. Καλύτερα να εγραφαν μόνο "anek.gr", όπως το "SUPERFAST.com" εδώ και καιρό. Το έκαναν αρκετά μεγάλο :D

post-1257-128326968511_thumb.jpg

post-1257-128326968514_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

τις θεσεις τις πατρας μπορεις να τις δεις εδω;) θελει λιγο προσοχη στην αρχη, γιατι ειναι λιγο περιεργη η αριθμηση αλλου μια θεση εχει 2 νουμερα και αλλου 1 νουμερο ειναι 2 θεσεις. (απο νουμερα παμε καλα στην πατρα:P).

η μεθορμιση που εχεις παραπανω ειναι απο το 5-6 (η νοτια μερια της αγ νικολαου) στο 4. απο το 4 ειναι και η προσφατη νυχτερινη φωτο.

post-13-12832696896_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μερικές φώτος εν πλω. Αν και από την ΑΤΤΙΚΑ εχει περάσει στην SNCM και -έστω και προσωρινά- στην ΑΝΕΚ, ακόμη το logo της SUPERFAST υπάρχει στους χάρτες μέσα στο πλοίο!

post-1257-128326968997_thumb.jpg

post-1257-128326968999_thumb.jpg

post-1257-128326969001_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

..δεν τους αρέσουν οι συνθήκες και τα λιμάνια μας (στον πρώτο κατάπλου στην Ηγουμενίτσα προκλήθηκαν ζημιές στα "μπαλόνια" της προβλήτας).

απο αυριο θα χαρουν και τις συνθηκες στην ancona , μιας ξεκινησε σημερα ο jean στη θεση του champion.

Link to comment
Share on other sites

τα δρομολογια του jean nicoli στη γραμμη της ancona [...]απο πατρα φευγει [...]τα σαββατα στις 19.00. λιγο τα δρομολογια του μοιαζουν παρα πολυ με αυτα των ικαρος/πασιφαη οσες φορες κανουν ancona. ειναι υπολογισμενα προφανως με μικροτερη μεση ταχυτητα απο οτι ολα τα υπολοιπα πλοια της γραμμης.
το καμαρι της κορσικης εφτασε πατρα γυρω στις 5 απο 15.30 που ειναι το επισημο.

η απαντηση εχει δωθει απο χτες my dear (στα τοπικ της αγκωνας και στις καθυστερησεις), διαβασα τη σκεψη σου;). οντως αγιου νικολαου εδεσε οταν ηρθε.

Link to comment
Share on other sites

αποψε με αναχωρηση στις 17.00, ηταν ακομη στο λιμανι (14) στις 20.30. το μεσημερι μεχρι τις 16.00 τουλαστιχον δεν ειχε φανει.

τι τρεχει;

εχει βλαβη (λιγο απιθανο), υπαρχει ορος στο ναυλοσυμφωνο για την ταχυτητα (παιζει) ή εχει αρκετη διαφορα η καταναλωση του απο απο το champion και η ανεκ "το παει" τοσο ωστε η καταναλωση του (nicoli) να μην ξεπερνα αυτη του champion.

κρινοντας απο τις ωρες που εμφανιζεται κανει κοντα 23 ωρες με ταχυτητα το πολυ 24kn.

Link to comment
Share on other sites

Στα κυλιόμενα ωράρια που ήδη μας έχει πει ο proud_ionian στο Thread της Ancona, να προσθέσω ότι από το ίδιο το σύστημα το πλοίο κάνει και μία ώρα παραπάνω για Αγκώνα από ότι το SPIRIT.

Πχ όταν φεύγει το ΠΝΕΥΜΑ στις 17:00, έχει άφιξη στην Αγκώνα 12:30 τοπική, ενώ το NICOLI έχει 13:30. Οπότε η μέση ταχύτητά του είναι περίπου 25 κόμβοι αν λάβουμε υπόψην μας ότι καλύπτει (σύμφωνα πάντα με τα ωράρια της ΑΝΕΚ) το Ηγουμενίτσα Αncona σε 16 ώρες και σε κάποια σημεία κόβει.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο αντιμετωπιζει προβληματα στα λιμανια και κυριως στην Ανκονα οπου δυσκολευεται ιδιαιτερα. Προχθες μαλιστα προσπαθουσε να δεσει επι μια ωρα και 10 λεπτα. Για το θεμα της καταναλωσης ισχυει το οτι καιει λιγο παραπανω απο το Τσαμπιον αλλα δεν γνωριζω αν ισχυει το οτι η ΑΝΕΚ το παει κομμενο γι αυτο το λογο

Link to comment
Share on other sites

Σωστα γι αυτο και η μεγαλυτερη καταναλωση σε σχεση με τα υπολοιπα.

Αλλα δε μιλησε κανεις για ανικανοτητα πλοιαρχου. Τα χουμε πει τοσες φορες για τα λιμανια και τις δυσκολιες τους. Αλλο που οι Ελληνες πλοιαρχοι εχουνε καταντησει Ταρζαν και μας εχουνε καλομαθει

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μας πει ΠΟΣΑ φορτηγά θα πάρει και ΠΩΣ θα τα πάρει από τη στιγμή που το πλοίο έχει από κατασκευής του μόνιμο πατάρι στην πλώρη στο πάνω γκαράζ ???

Μπορεί επίσης να μας πει κάποιος τι δουλειά έχει ένα πλοίο ice class στην Πάτρα ???

Έχω την αίσθηση ότι δικαιώνομαι στα όσα έχουν γραφτεί...

Link to comment
Share on other sites

Δεν παρακολουθώ ιδιαιτερα το θέμα αλλα δεν καταλαβαίνω το argument του ice class? Δηλαδή τι και αν είναι ice class? Πιο το πρόβλημα? Αν ένα πλοίο είναι φτιαγμένο για υψηλότερα στάνταρ ασφαλειας, άλλο από το κόστος της αλλαγής της λαμαρίνας όταν αυτή "αδυνατίσει", γιατί δεν μπορεί να πλεύσει στην Πάτρα?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω έχει δίκιο ο Άγγελος, το Ice Class δεν είναι εμπόδιο. Είναι πιο ισχυρή κατασκευή για να μην παθαίνει ζημιές στους πάγους... Ας λάβουμε υπόψη ότι το πλοίο μερικούς μήνες ήταν στους πάγους της Φινλανδίας. Το υπόλοιπο διάστημα ήταν σε λιμάνια όπως της Πάτρας. Γιατί λοιπόν δεν μπορεί να μπεί στην Πάτρα και την Ανκόνα? Μήπως αλλού είναι το πρόβλημα :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Να ξεκαθαρίσω κάτι...η αναφορά στο ότι το πλοίο είναι ice-class δεν έχει να κάνει τόσο με την ασφάλειά του αλλά με τη στιβαρότητα και το επιπλέον βάρος της κατασκευής του...άρα τίθεται αυτόματα θέμα βυθίσματος.

Αν παρατηρήσει κάποιος προσεκτικά τα ''σκαψίματα'' των αδελφών κόκκινων πλοίων όταν μανουβράρουν στα λιμάνια της Πάτρας και της Ancona,θα καταλάβει γιατί γίνεται όλη αυτή η αναφαρά...

Να ληφθεί υπ'όψη ότι ένα πλοίο χρειάζεται μιάμιση φορά το βύθισμά του σε απόσταση κάτω από την τρόπιδα για να έχει μια ικανοποιητική συμπεριφορά στις κινήσεις...που σημαίνει γύρω στα 9 μέτρα (συν τα σχεδόν 6 μέτρα τα δικά του) άρα 15 σύνολο τουλάχιστον!

Ας μας πει κάποιος πόσα μέτρα βάθος έχουν τα ''λιμάνια'' στο σημείο που μανουβράρουν τα πλοία τέτοιου μεγέθους...

Link to comment
Share on other sites

σωστό το περί κατασκευής αλλα αυτή κατά κύριο λόγο είναι επιβαρυμένη στην πλώρη και γενικά "χαμηλά". Οποτε η ευστάθεια σε ένα ice-class πλοίο τέτοιου είδους δεν επιβαρύνεται τόσο ώστε να μην μπορεί να βγάλει έρμα για να βοηθηθεί η κίνηση του.

Δεν διαφωνώ ότι παίζει ένα μικρό ρολο αλλα δεν είναι αυτός ο λόγος που κάνει τόση ώρα για να δέσει όπως αναφέρεται στο παρόν θέμα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...