Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Λεει ότι τις ανήκουν 4 πλοία (Giorgis, Aegean Glory, Anna Maru & Platytera)

Δεν ξέρω αν της ανήκουν, αλλά σαφώς τα διαχειρίζεται. Είναι μαγευτική εμπειρία να πάς καλοκαιρινό απόγευμα στο Μικρό ή το Μεγάλο (Αρχαίο) Θέατρο της Επιδαύρου με το Aegean Glory, το θρυλικό "Μυκήναι" του Αργοσαρωνικού των δεκαετιών 70 & 80, που χτίστηκε στο Ναυπηγείο των Αναστασιάδη-Τσορτανίδη. Ταξίδι με τη θάλασσα να φθάνει στο κατάστρωμα αν έχει βγάλει λίγο αέρα, περνάς (σαν μύγα :confused:), μέσα και έξω από το λιμάνι-μέχρι να αφήσεις το separation-ανάμεσα σε HighSpeeds, Minoan Palaces και Λατώ/Λισσός (που έρχονται από ημερήσια), Blue Star (και Διαγόρα), λοιπά ποστάλια και γιγανταία κρουαζιερόπλοια τύπου Costa κλπ. Πρυμνοδέτηση στο (υποτιθέμενο) λιμάνι της Παλαιάς Επιδαύρου, χωρίς βέβαια bow thruster που δεν υπάρχουν-ρεμέτζο (της υπομονής) μόνο με προσανάποδα, πηδάλια και κάβους. Πλήρωμα εξαιρετικό, γνώρισα το καλοκαίρι τον πλοίαρχο και τον προϊστάμενο αρχιθαλαμηπόλο, σχεδόν όλοι έχουν κάνει παλιά σε κρουαζερόπλοια και αυτό δείχνει στο service τόσο κατά την μετάβαση (welcome drink) όσο και κατά την επιστροφή (candle-light dinner)-και τα δύο περιλαμβάνονται στο εισιτήριο. Βεβαίως δεν λείπουν και τα αναπόφευκτα φολκλορικά καραγκιοζιλίκια (μπουζούκι & συρτάκι dance), αλλά η κατάσταση είναι ελεγχόμενη. Το εισιτήριο για την "κρουαζιέρα" εκδίδεται στα γραφείο του ΕΟΤ απ΄ όπου βγάζεις τα εισιτήρια της θεατρικής παράστασης, αλλά από άτομο της Υδραϊκής. H Υδραϊκή είναι παρούσα και στα θέατρα για να καθοδηγήσουν και να προσέξουν τους επιβάτες να φθάσουν έγκαιρα πίσω για την αναχώρηση για Πειραιά. Συνήθως, βάζουν και δωρεάν λεωφορεία από το Σύνταγμα για το λιμάνι. Το Aegean Glory πλαγιοδετεί στη μπούκα της μεγάλης πέτρινης δεξαμενής Βασιλειάδη.

Αγαπητοί συνασθενείς, κάντε το. Θα με θυμηθείτε :confused:.

post-186-128326961295_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στις ημερησιες τους κρουαζιερες(οχι αυτες που πανε στην Επιδαυρο) δουλευουν σχεδον αποκλειστικα με Γιαπωνεζους τουριστες(εξ' ου και Αννα Μαρου) οι οποιοι καταφθανουν σωρηδον με πουλμαντα(πληθυντικος της αρχαιοελληνικης λεξης πουλμαν). Χαρακτηριστικο στιγμιοτυπο απο την επιβιβαση των Ιαπωνων, ο τσολιας που τους περιμενει στην εισοδο, τουλαχιστον μεχρι προτινος στον Ερμη αυτο γινοταν.:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Η ιδέα της Υδραικης για να λειτουργεί κάποιο πλοίο της ως νυχτερινό club, όπως έχουμε πει ήδη, έχει εγκαταλειφθεί.:(

Είχε ξεκινήσει να κάνει κάποιες νυχτερινές πλόες το Anna Maru, μέχρι να ετοιμαστεί το Πλατυτέρα των Ουρανών (που αυτό προοριζόταν να τις κάνει). Αλλά η εταιρεία είχε να αντιμετωπίσει πολλά σημαντικά προβλήματα.

Όπως το ωράριο εργασίας των ναυτικών της;), να πάρει ειδική άδεια για αυτή τη λειτουργία του πλοίου:rolleyes: και να είναι μακριά από τις ακτές για λόγους ηχορύπανσης:eek: (οπότε εάν είχε λίγο καιρό θα έπρεπε να ακύρωναν τη νυχτερινή βόλτα τούς).

Και τέλος δεν είχε τόσο μεγάλη απήχηση που θα επιθυμούσαν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ψάχνοντας λίγο στο Internet βρήκα το site της Υδραϊκής Ναυτικής Εταιρείας

Λεει ότι τις ανήκουν 4 πλοία (Giorgis, Aegean Glory, Anna Maru & Platytera)

Δεν ξέρω αν της ανήκουν, αλλά σαφώς τα διαχειρίζεται.

Στην Υδραΐκη ανήκουν το Anna Maru, ο Γιωργής, και το Πλατυτέρα των Ουρανών. Τα αλλά δυο πλοία (Ερμής & Aegean Glory) τα διαχειριζόταν πληρώνοντας κάποιο ενοίκιο στους πλοιοκτήτες τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Στην Υδραΐκη ανήκουν το Anna Maru, ο Γιωργής, και το Πλατυτέρα των Ουρανών. Τα αλλά δυο πλοία (Ερμής & Aegean Glory) τα διαχειριζόταν πληρώνοντας κάποιο ενοίκιο στους πλοιοκτήτες τους.

Στο επίσημο site αναφέρει ότι όλα είναι πλοιοκτησία της

Link to comment
Share on other sites

Για ξαναδέστε το λίγο Kerkini. Γράφει:

Μα το έχω δει!!

Ο Στόλος μας: M/V Giorgis (Πλοιοκτησία της Υδραίικης)

M/V Anna Marou (Πλοιοκτησία της Υδραίικης)

M/V Platytera Ton Ouranon (Πλοιοκτησία της Υδραίικης)

M/V Aegean Glory (Πλοιοκτησία της Υδραίικης)

M/V Hermes (Πλοιοκτησία της Υδραίικης)

Από εδώ

Link to comment
Share on other sites

Μα ειναι προφανες οτι εχετε δικιο και οι δυο

Στα Ελληνικα ειναι ετσι οπως τα λεει ο kerkini και στα Αγγλικα οπως τα λεει ο Panagia Ekatontapiliani;)

Link to comment
Share on other sites

Μα ειναι προφανες οτι εχετε δικιο και οι δυο

Στα Ελληνικα ειναι ετσι οπως τα λεει ο kerkini και στα Αγγλικα οπως τα λεει ο Panagia Ekatontapiliani;)

Ή και οι δύο άδικο! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Γνωρίζει κανείς αν εφέτος η Υδραϊκή θα επαναλάβει αυτό που έκανε παλαιότερα για τις παραστάσεις στα Θέατρα της Επιδαύρου, δηλαδή θα διοργανώνει κρουαζιέρες από Πειραιά για Νέα Επίδαυρο με επιστροφή μετά την παράσταση;

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Για να λύσουμε την μικρή διαφωνία με το φίλο kerkiki (η εταιρεία έφταιγε για αυτό), πλέον στο site της Υδραΐκης στην Ελληνική αλλά και στην Αγγλική έκδοση εμφανίζει μονό τα τρία πλοία που της ανήκουν.

Στην Υδραΐκη ανήκουν το Anna Maru, ο Γιωργής, και το Πλατυτέρα των Ουρανών.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ανοιγμα στη βορειοελλαδική αγορά κρουαζιέρας ενεργοποιεί η Υδραϊκή Ναυτική Εταιρεία

Πηγη: ΗΜΕΡΗΣΙΑ

Ανοιγμα στη βορειοελλαδική αγορά κρουαζιέρας ενεργοποιεί η Υδραϊκή Ναυτική Εταιρεία, με τη δρομολόγηση μονοήμερων κρουαζιερών από τη Χαλκιδική προς δύο νησιά των Βορείων Σποράδων με το "Anna Maru". Υπό προϋποθέσεις βιωσιμότητας, επόμενο βήμα για την εταιρεία θα είναι η διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες, μέσω ιδιόκτητων ταχυπλόων.

«Ξεκινάμε από αύριο (σ. σ. σήμερα) από το λιμάνι των Νέων Μουδανιών στη Χαλκιδική με ημερήσια κρουαζιέρα που θα κάνει στάσεις σε Σκιάθο και Σκόπελο», επισήμανε ο πρόεδρος της «Υδραϊκή», προσθέτοντας ότι γίνεται προσπάθεια να εξασφαλιστεί άδεια stop over δεδομένου ότι δεν υφίσταται άλλη γραμμή στην περιοχή.

Παρουσιάζοντας, χθες στη Θεσσαλονίκη, τη σχετική κρουαζιέρα ο κ. Δ. Δρακόπουλος εμφανίστηκε ιδιαίτερα καυστικός ως προς το ζήτημα του καμποτάζ. «Είναι ό,τι χειρότερο θα μπορούσε να συμβεί. Βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας» σχολίασε σχετικά...

Δυσκολίες

Αναφορικά με την προσπάθεια που ξεκινά η «Υδραϊκή» τόνισε πως «ήρθαμε γνωρίζοντας ότι ίσως χάσουμε κάποια χρήματα φέτος, αλλά θα θέσουμε τις προϋποθέσεις ώστε την επόμενη χρονιά να πάμε καλά». Η δυσκολία της απόπειρας είναι εμφανής αν αναλογιστεί κανείς ότι το ημερήσιο κόστος λειτουργίας του "Anna Maru" είναι περίπου 11.000 ευρώ και ως εκ τούτου πρέπει να προσελκύει περί τους 350-400 επιβάτες με εισιτήριο 70 ευρώ. Με δεδομένο ότι πρόθεση της εταιρείας είναι να κρατήσει το δρομολόγιο έως την 10η Οκτωβρίου, πρέπει να «φιλοξενήσει» τουλάχιστον 30.000 επιβάτες.

Ο «σκόπελος» αυτός αναμένεται να ξεπεραστεί μέσω των συμφωνιών που έχει επιτύχει η εταιρεία με μεγάλα τουριστικά γραφεία στη Χαλκιδική. «Σε ένα ποσοστό 60%-70% ο όγκος των επιβατών που απαιτείται έχει διασφαλιστεί με τουρίστες, όμως πρέπει να μας αγκαλιάσει και ο ντόπιος πληθυσμός», επισήμανε ο κ. Δρακόπουλος και συσχέτισε άμεσα την ανταπόκριση αυτή, με το εάν θα επιχειρηθεί ή όχι η τακτική θαλάσσια σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 years later...
  • 3 years later...

Σαχλαμάρες λεει...εχουν μαθει στο τεραστιο κερδος ολοι αυτοι και τωρα ψευτοκλαινε.επειδη πιθανον να χασουν λιγα χιλιαρικακια απο τα κερδη τους. Δεν μας θυμιζει που σε απεργιες εστελνε τα βαπορια της να φορτωσουν εκτος λιμανιου Πειραια για να μην σταματησουν εστω μια μερα???? Τους ναυτικους τους ρωτησε αν το ηθελαν αυτο???

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές της “Τravelling Νews” σε κοινοπραξία προχώρησαν η Υδραϊκή Ναυτική εταιρεία, ιδιοκτησίας Δημητρίου Δρακόπουλου και η Evermore Cruises, ιδιοκτησίας οικογενείας Δάβαρη. Συγκεκριμένα, κατά την τελευταία εβδομάδα του 2016, οι δύο ναυτιλιακές εταιρείες που ασχολούνται με τη μονοήμερη κρουαζιέρα με καθημερινές αναχωρήσεις από τον Φλοίσβο, προχώρησαν στην υπογραφή συμφωνίας που προβλέπει την από κοινού εκμετάλλευση της συγκεκριμένης γραμμής .Η Υδραϊκή Ναυτική εταιρεία, έχει στην κατοχή της, τα πλοία m/v Αννα Μαρου και m/v Πλατυτέρα των Ουρανών και η Evermore Cruises, έχει τα πλοία m/v Cosmos και m/v Kassandra Delphinous.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...