Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

Τείνει να καταντήσει καταραμένο ή στοιχειωμένο αυτό το πλοίο. Κοσμογυρισμένο, καινούργιο, καλοφτιαγμένο, πολυδιαφημισμένο, αγαπητό σε πολλούς, αλλά δεν μπόρεσε να στεριώσει πουθενά. Αναμφίβολα πιστεύω προσωπικά ότι θα μπορούσε να δώσει άλλο αέρα σε πολλές γραμμές της χώρας μας. Πραγματικά κρίμα. Δεν ξέρω αν ήρθε σε άσχημες εποχές ή αν φταίνε άλλες συγκυρίες....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πολυ καλα τα λεει ο φιλος stradivarius ! Ειναι βαποραρος και εχει αγαπηθει πολυ... Για Αδριατικη ειναι το βαπορι μιας και δεν μπορει να στεριωσει στην Κρητη !

Link to comment
Share on other sites

To θεμα ειναι για ποια γραμμη ειναι καταλληλο το πλοιο...Εχει κανει τα παντα.. Πειραιας Χανια...βορειο Αιγαιο ...Αδριατικη.. αν δεν κανω λαθος μονο το πρωτο ηταν για αυτο για το οποιο το εφεραν...

Link to comment
Share on other sites

Πιθανόν να το ξαναβάλουν (υπόθεση, χωρίς να ξέρω κάτι συγκεκριμένο). Αν είναι κατάλληλο μόνο για Χανιά, πιθανόν να το βάλουν στην θέση του "ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ" που κατά την άποψή μου δεν θα μείνει και πολύ στα Χανιά, λόγω -όπως αναφέρεται και σε αυτό το site- μεγάλου κόστους λειτουργίας.

Άλλο πλοίο η ΑΝΕΚ σ' αυτή την φάση δεν έχει για να διπλώσει το "ΕΛΥΡΟΣ" και το "ΛΑΤΩ" δεν νομίζω να ξαναμπεί στην γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Πάνε χρόνια από τότε... Ήταν χειμώνας του 2000, στη γραμμή Ηρακελίου ήταν το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ. Ο τότε πλοίαρχός του "την πήγαινε" πολύ τη γραμμή και ακόμα περισσότερο το πλοίο του. Μου έλεγε όμως ότι το όνειρό του ήταν να πάει να φέρει για λογαριασμό της ΑΝΕΚ από την Ιαπωνία το Rainbow Bell. Η ιστορία γνωστή, έδωσε προκαταβολή η ΑΝΕΚ, την έχασε, χάθηκε και το πλοίο επειδή λόγω της ανόδου του γιεν περισσότερο συμφέρουσα ήταν μια νέα ναυπήγηση.

Τώρα που ήρθαν έτσι τα πράγματα, πώς και δεν ασχολείται πλέον η ΑΝΕΚ με το τέλειο αυτό πλοίο?

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

To πλοίο το θυμάμαι από την εποχή που ναυλώθηκε από την ΑΝΕΚ και αποσύρθηκε από τα Χανια για να μπει Ηράκλειο, κάπου αρχές Μαΐου του 2007 αν θυμάμαι σωστά. Μάλιστα είχα την τύχη να ταξιδέψω μαζί του στο πρώτο ταξίδι επιστροφής του στον Πειραιά (το δεύτερο σαν πλοίο της ΑΝΕΚ στη γραμμή του Ηρακλείου) την ίδια χρονική περίοδο. Πραγματικά εντυπωσιακό πλοίο με άνετους χώρους, είχε προσελκύσει πάρα πολύ κόσμο σε αυτό το ταξίδι (όπως άλλωστε κάθε τι καινούργιο) σε σχέση με την τότε επιβατική κίνηση της ΑΝΕΚ των "Κρήτη". Μάλιστα, από την πολύ κίνηση είχε μαζέψει κάμποση καθυστέρηση και φύγαμε κατά τις 22:30 περίπου (κανονική αναχώρηση αν δεν κάνω λάθος 21:00) αλλά έφτασε στην ώρα του μόλις σε 7 - 7/5 ώρες, ταχύτητα πρωτόγνωρη για την εποχή :P (ίσως και για λόγους διαφήμισης των πρώτων δρομολογίων :ph34r: ). Μελανό σημείο που έπεσε στην αντίληψή μου ήταν ο ένας και στενός καταπέλτης (οι κατασκευές της προβλήτας δεν διευκόλυναν το άνοιγμα του πλαινού) που δυσκόλευε το φόρτωμα και μαλλον ήταν από τους παράγοντες που καθυστερούσαν τον απόπλου και εμπόδισαν την καθιέρωση στη γραμμή. Από κατανάλωση δεν ξέρω πως πάει αλλά από τη διαμόρφωση των χώρων του και το μέγεθός του πιστεύω ότι μόνο για τις γραμμές Κρήτης και 12νήσων κάνει (εννοείται σαν επιβατηγό) και όχι για την Αδριατική. Τώρα γιατί δεν καθιερώθηκε τη στιγμή που μέχρι πριν λίγους μήνες ο επίτιμος βασιλοβάπωρ είχε βαλθεί να μας τρελάνει.... άγνωστο...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Δυστυχώς φαίνεται να αποχαιρετάμε ένα ακόμη πλοίο απο την ακτοπλοία μας. :(

Ένα πλοίο-βάπορα, με πολλές δυνατότητες στα λάθος χέρια.....

Κρίμα! Στο τέλος της επόμενης εβδομάδας, φαίνεται να κατηφορίζει για Σύρο, με τους υποψήφιους αγοραστές του (Ιταλικά μιλούσαν :ph34r: ), για να πέσουν και οι τελευταίες υπογραφές της αγοράς του πλοίου!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αμα δεν έχουν έρθει οι αγοραστές proud , λογικό είναι ;)

 

.........φαίνεται να κατηφορίζει για Σύρο, με τους υποψήφιους αγοραστές του (Ιταλικά μιλούσαν :ph34r: ), για να πέσουν και οι τελευταίες υπογραφές της αγοράς του πλοίου!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

εμενα παλι μου μυριζει... Περαμα.

σα να μου φαινεται οτι δεν περπατησε η πωληση

Kαιόντως στο παραπέντε κάτι φαίνεται ότι στράβωσε......

 

Εάν δεν περπατήσει η πώληση του πλοίου στην Ιταλια που ακουγοταν, μαλλον δεν θα μείνει δεμένο στο Πέραμα, γιατί μιλάνε ότι θα ναυλωθεί εκ νέου στους Αλγερινούς

Κι έτσι θα φύγει για Αλγερία και πάλι ;)

Link to comment
Share on other sites

Στα οικονομικα αποτελεσματα της εταιρειας παντως αναφερονται ναυλωσεις για φετος μονο για τα Εξπρες Σαντορινη και Hellenic Wind.Για το Αριαδνη δεν υπαρχει πουθενα κουβεντα.

Link to comment
Share on other sites

Mπορεί να μην αναφέρεται ναύλωση για το πλοίο φίλε Μιλτιάδη, αλλά-απο θέμα πιστοποιητικών τουλάχιστον-το πλοίο ετοιμάζεται ;)  Μένει να δούμε αν θα φύγει όντως ή όχι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aναφέραμε για το τί θα γίνει με το Αριάδνη ;)

 

Πάντως η ζημιά στο Μύκονος-μετά τις πρώτες εκτιμήσεις-φαίνεται να είναι μεγάλη και ο αντικαταστάτης του πλοίου που είναι τουλάχιστον απο χαρτιά έτοιμο είναι το Αριάδνη!! Μες την βδομάδα λογικά θα ξεκινήσει για Χίο-Μυτιλήνη

 

Την ερχόμενη Παρασκευή (στην καλύτερη περίπτωση) ή Δευτέρα ξεκινάει το πλοίο για Χίο-Μυτιλήνη

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...