Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

Η ΑΝΕΚ ανέλαβε από τη στιγμή που αγόρασε το πακέτο των μετοχών, το ότι αποχώρησε την άνοιξη ο Στρίντζης, ήταν απλά το αποτέλεσμα των αλλαγών και όχι η αρχή τους.

Το γεγονός πως υπήρχαν πληροφορίες πως το πλοίο μπορεί να έφευγε για δύο μήνες, δεν σημαίνει κάτι. Μπορεί απλά η HSW να έμενε εκτός από τα Χανιά για τους δύο χειμερινούς μήνες (όπως είχε τη δυνατότητα) ή να το αντικαθιστούσε κάποιο άλλο (πχ Νήσος Χίος που ήταν και το πρώτο συμβατικό πλοίο της εταιρείας που ξεκίνησε στα Χανιά).

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αναρρωτιεμαι αν τελικα θα καταφερει να γινει αποσβεση ποτε των χρηματων που δαπανηθηκαν.
ίσως να είναι καλυτέρα για το πλοίο εάν έχει κάποια ναύλωση με κάποια σίγουρα λεφτά για 4-5 μήνες το χρόνο και το υπόλοιπο χρόνο να είναι δεμένο έτσι ώστε να μην είναι ζημιογόνο το χειμώνα για την εταιρεία του!!!

η απορια ολων για το αριαδνη δεν ειναι πως θα γινει αποσβεση γιατι δενει το χειμωνα, αλλα πως θα φερει λεφτα στην εταιρεια ενα πλοιο που τα 4 και κατι χρονια που ειναι operational για την εταιρεια του εχει δουλεψει κατι μηνες και ολο το υπολοιπο διαστημα ηταν ναυλωμενο στην ΑΝΕΚ με απροσδιοριστο και κατα πασα πιθανοτητα χαμηλο τιμημα

η δικη μου απορια, ειδικα για το αριαδνη ειναι κατα ποσο ειχε γινει σωστος σχεδιασμος και μελετη (απο την προηγουμενη διοικηση) για το αν αυτο το πλοιο θα εβγαινε στα χανια ή απλα ηταν μια κινηση με βραχυπροθεσμο οριζοντα για να αυξηθει η αξια της εταιρειας και να πουληθει ακριβοτερα.

επιμενω σε αυτο που ειπα και παραπανω, οτι στην ελλαδα μονο ως night ferry σε βενετια ή χανια ειχε ελπιδα να ειναι αποδοτικο

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα παντως με τις συγκρισεις που καναμε για μετασκευη Ν.ΡΟΔΟΣ και ΑΡΙΑΔΝΗΣ θα ηθελα πω πως το σκεφτομαι εγω(με το φτωχο μου το μυαλο που λεει και ο Πανουτσος).

Αν θυμαμαι καλα η HSW ειχε δηλωσει ετησια δρομολογηση της ΑΡΙΑΔΝΗΣ στην γραμμη της Δωδεκανησου το 2010.Στη πορεια προεκυψε η μετασκευη του VOYAGER και η δρομολογηση του στο Πειραιας-Κως-Ροδος.

Αν αντι να μετασκευασουν το ΡΟΔΟΣ ειχαν διαλεξει να προσθεσουν οσες καμπινες ηθελαν στην ΑΡΙΑΔΝΗ και λιγοτερα χρηματα θα ειχαν ξοδεψει αλλα και θα τους ειχε μεινει ενα πλοιο(μεχρι και σημερα)που θα μπορουσε να δουλεψει ανετα σε βραδυνα δρομολογια σε Χανια,Ηρακλειο,Αδριατικη.

Εκεινο το καλοκαιρι θα μπορουσαν να ειχαν στειλει το VOYAGER οπως ηταν στην Algerie,εστω με μικροτερο ναυλο,να εκαναν το πειραμα στα Δωδεκανησα με την καμπινατη ΑΡΙΑΔΝΗ και αν δεν τους εβγαινε(οπως απο την αρχη ηξεραν ;) )να τους εμενε τελικα ενα πλοιο που θα μπορουσαν τελικα να δουλεψουν σε 4-5 γραμμες του ομιλου.

Με την 'πολιτικη' που ακολουθηθηκε,εχουν μεινει και τα 2 παροπλισμενα χωρις να υπαρχει φως στον οριζοντα καθως το καθενα ξεχωριστα εχει περιορισμους με βαση τις γραμμες που μπορει να αποδωσει και να φερει εσοδα στην εταιρια του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Αυτο εχει καλυτερη τυχη απο το αδερφο του B) και συνεχιζει τα ταξιδια στην γραμμη του(με ταχυτητες 22-23μιλια).

Το Αριάδνη γενικά δεν είχε πολύ τύχη!! Είτε στην Ιαπωνία είτε στην Ελλάδα δεν δούλεψε πουθενά συνεχώς

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
οταν εφαγε το Αριαδνη την προπελα και κοντεψε να καψει το πρυμνιο προπελακι στη Χιο στο πρωτο ταξιδι. Πολλοι λιγοι το εμαθαν τοτε αλλα ας μην βγουμε off topic.

Εχει το ΑΡΙΑΝΔΗ πρυμνιο προπελακι????

Link to comment
Share on other sites

Εχεις μια κιτρινη καρτα :D γιατι εισαι απο τους μεγαλυτερους θαυμαστες του βαποριου και δεν επιτρεπεται να μην τα ξερεις αυτα....

Link to comment
Share on other sites

Το πρυμνιό προπελακι είναι πάνω σε μια ηλεκτρομηχανή ενώ τα πλωρια εάν δεν κάνω λάθος είναι πάνω σε shaft στις κύριες μηχανές. Για αυτό οι μηχανικοί του πλοίου γκρινιάζουν όταν οι πλοίαρχοι του πλοίου το χρησιμοποιούν εκτεταμένος και σε μεγίστη ισχύ το πρυμνιό προπελακι, ενώ οι καιρικές συνθήκες αλλά και οι λιμενικές υποδομές δεν το απαιτούν!!!

Link to comment
Share on other sites

ενώ οι καιρικές συνθήκες αλλά και οι λιμενικές υποδομές δεν το απαιτούν!!!

Δεν παίζει ρόλο ο καιρός. Εάν το κρίνει απαραίτητο ο πλοίαρχος να το χρησιμοποιήσει ακόμα και λάδι να είναι η θάλασσα, θα το χρησιμοποιήσει, ας φωνάζει όποιος θέλει. Κατά την γνώμη μου κιόλας θα πρέπει να είναι πάντα standby.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

απο οτι κυκλοφορει στους συνδεσμους της Παναχαϊκης, παροτι εχουν υπαρξει επαφες, ακομη δεν εχει οριστικοποιηθει το deal.

η algerie βεβαια το εχει στο site της και στη list του on line booking αλλα μπορει απλα να εχει ξεμεινει απο περσυ.

Link to comment
Share on other sites

Οι δικες μου πληροφοριες μεχρι την προηγουμενη εβδομαδα λεγανε οτι ειμαστε σε πολυ καλο δρομο οσο αναφορα τη ναυλωση και οτι υπαρχουν πολλες πιθανοτητες το πλοιο να ναυλωθει και φετος..

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

λόγω αβαριών των πλοίων του στο Πέραμα, ματαιώθηκε για τις προσεχείς ημέρες η συναντηση των κυριων που είχα αναφέρει! (αλήθεια απο κανέναν φωτογραφίες απο Ελ. Βενιζέλο-Αριάδνη μετά το ''καυγαδάκι'' που είχαν, δεν έχουμε?)

post-2164-0-27252900-1335387967_thumb.jp

ψιλοπραγματα,εγω νομιζα πως θα της ειχε βαλει ολη την βαρδιολα μεσα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

τετοιες μερες περσυ ετοιμαζοτανε κ κατα της 15 Μαιου την εκανε...σημερα το πρωι παρεμενε σβηστη κ σιωπηλη χωρις να κινειται τιποτα!

λετε να ακυρωθηκε η ναυλωση???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...