Jump to content
Shipfriends

Φορτηγήσιες κρουαζιέρες


Recommended Posts

Πως θα σας φαινοταν μια κρουαζιερα περα απο τα συνηθισμενα?Δλδ μια κρουαζιερα με RoRο ή Φ/Γ ή γενικοτερα με φορτηγα πλοια.Ενδεικτικα δειτε εδω τι προσφερεται και ποσο κοστιζουν.Παντως οσο και να κανουν ειναι πιστευω εμπειριες ζωης αυτα τα ταξιδια,για αυτους που δεν ειναι ναυτικοι και μαλιστα ποντοποροι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Η πιο προσιτή ίσως λύση σε μάς τόσο σε κόστος όσο και σε απόσταση, ειναι οι:

Grimaldi

Θα ήθελα κάποια στιγμή να μπορέσω να "μπαρκάρω" έτσι, αυτο που δεν ξέρω είναι αν επιτρέπεται το ταξίδι με κανονικό φορτηγό πλοίο για καποιο τμημα της διαδρομης του σε καποιον που εχει ναυτικο φυλλαδιο. Έχει ακούσει κανεις κατι σχετικό, αν ανεβεις σε πλοιο με ναυτικο φυλλαδιο, μπορεις να συνεχισεις το ταξιδι σου με διαβατήριο;

Link to comment
Share on other sites

Ιαπετέ, αν ανεβεις σε πλοιο με ναυτικο φυλλαδιο σημαινει οτι ναυτολογηθηκες και εισαι πια στο crew list κι οχι στο passenger list. Οποτε αν ακολουθηθουν οι προβλεπομενες διαδικασιες πρεπει να αποναυτολογηθεις(σε λιμεναρχειο) και να βγεις απο το crew list και μαλιστα σε χωρα στην οποια να μην χρειαζεσαι ναυτικη VISA εισοδου/εξοδου διοτι τοτε θα πρεπει υποχρεωτικα να επαναπατριστεις. Αν δεν απαιτειται VISA, οπως για παραδειγμα σε λιμενα της ευρωπαικης ενωσης, τοτε νομιζω πως μπορεις μετα να επιβιβαστεις σαν επιβατης με το διαβατηριο σου. Γιατι ομως να κανεις αυτον το συνδυασμο?

Link to comment
Share on other sites

Απλά σκέφτομαι αν μπορω με κάποιο τρόπο να χρησιμοποιησω εμπορικό πλοίο σαν μεσο μεταφορας προκειμένου να ταξιδέψω (και όχι σαν εργασία αυτή καθ'αυτή). Δεν ξερω κατα ποσο ειναι ευκολο αυτο, δεδομενου ότι δε θέλω να καταλάβω οργανική θέση ναύτη στο πλήρωμα, αλλά να ναυτολογηθώ σαν υπεράριθμος ίσως, και μόνο για ένα κομμάτι διαδρομής...

Ο επαναπατρισμός στην Ελλάδα είναι υποχρεωτικός αν αποβιβαστεί μέλος πληρώματος σε ξένο λιμένα ή απλά μπορεί κανείς να φύγει απο τη χώρα του λιμένα κατάπλου/απόλυσης και να εισέλθει σε γειτονική με διαβατήριο;

Link to comment
Share on other sites

Να το χρησιμοποιησεις για να πας απο το λιμανι Α στο λιμανι Β σιγουρα γινεται, απο κει και περα ομως κι εφ' οσον θελεις να το κανεις αυτο για αναψυχη δε βλεπω γιατι θελεις ντε και καλα να μπεις στο crew list.

Οσο για την αποναυτολογηση, εξαρταται απο τη χωρα και το διαβατηριο σου. Για παραδειγμα αν εισαι Ουκρανος ή Τουρκος ναυτικος και ξεμπαρκαρεις απο Ελλαδα, εισερχεσαι και εξερχεσαι της χωρας με seaman's VISA που εχει διαρκεια τριων ημερων απ' οσο θυμαμαι. Για αυτες τις χωρες μαλιστα, η πτηση σου πρεπει να ειαι απ' ευθειας, το ελληνικο Κρατος δεν δεχεται να χορηγησει VISA σε αυτες τις εθνικοτητες παρα μονο εαν επαναπατριστουν με απ' ευθειας πτηση προς τις χωρες τους. Αντιθετα αν εισαι Κροατης ναυτικος για παραδειγμα, μπορεις να επαναπατρισθεις μεσω τριτης χωρας.

Θελω να πω πως υπαρχουν περιπτωσεις. Στη συγκεκριμενη περιπτωση ειμαι σχεδον σιγουρος πως ο οποιοσδηποτε πλοιοκτητης σε βαλει πανω στο πλοιο του, θα σε βαλει μονο σαν επιβατη και τιποτε αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Να το χρησιμοποιησεις για να πας απο το λιμανι Α στο λιμανι Β σιγουρα γινεται, απο κει και περα ομως κι εφ' οσον θελεις να το κανεις αυτο για αναψυχη δε βλεπω γιατι θελεις ντε και καλα να μπεις στο crew list.

Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση, αλλά αν μπω στην passenger list, μονο σε ποστάλι δεν μπορει να γινει αυτό; Μπορώ να επιβιβασθω σε φορτηγο σαν επιβατης αν εχω φυλλαδιο;

Απο ότι ξερω ειναι συγκεκριμενα τα ατομα που μπορουν να επιβιβαστουν σε φορτηγα σαν επιβατες (πλοιοκτητης, μελη οικογενειας πλοιαρχου, Α' μηχανικου)

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα φορτηγά του κόσμου έχουν το δικαίωμα να μεταφέρουν μέχρι και 12 επιβάτες, το αν θέλουν να πέρνουν επιβάτες ή το χρησιμοποιούν μόνο για οικογένειες πληρώματος ή συνεργεία ή στελέχη των εταιρειών είναι κάτι που το επιλέγει η κάθε εταιρεία.

Σίγουρα ξέρω οτι η grimaldi roro το κάνει και παλαιότερα που είχα ψάξει το είχε και σαν επιλογή στο site της.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Καλημέρα, παιδιά!

Να ρωτήσω κάτι σε σχέση με τις φορτηγήσιες κρουαζιέρες?? Επειδή θέλω πολύ να κάνω μια τέτοια, οι δικές μας ελληνικές εταιρίες δεν παίρνουν επιβάτες (πχ Κωνσταντακόπουλος, NAVIOS, TEN, NEPTUNE, NAFTOCEMENT...)?? Το πλεονέκτημα μ' αυτές είναι ότι θα υπάρχει κάποιο πλοίο που να χρησιμοποιεί ελληνικό λιμάνι (άρα η επιβίβαση γίνεται δίπλα μας), και δεύτερον θα υπάρχουν Έλληνες αξιωματικοί στο πλήρωμα ώστε να γνωριστούμε και να μιλάμε στο ταξίδι, σωστά?? Γιατί τώρα αν πας με τον Γκριμάλντι δε θα νιώθεις σαν την Ελλάδα. Παίζει κι αυτό ένα σοβαρό ρόλο στην όλη επιχείρηση, έτσι δεν είναι??

Ευχαριστώ πολύ, παίδες!!! Αν ξέρει κάποιος... :):)

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί πρέπει να νοιώθεις σαν την Ελλάδα? Αυτή είναι και η όλη υπόθεση, να γνωρίσεις κάτι διαφορετικό. Και πίστεψέ με υπάρχουν καλοί ναυτικοί και ενδιαφέροντες άνθρωποι ανα τον κόσμο. Επίσης το ότι μια ελληνική εταιρεία μπορεί να δέχεται επιβάτες -που δεν ξέρω να υπάρχει τέτοια- δεν σημαίνει ότι θα επιβιβαστείς από την Ελλάδα, καμία σχέση. Εγώ θα κοίταζα εκτός από τον Grimaldi και την Rickmers Linie.

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστώ πολύ, Nick, για την ανταπόκριση... Ναι, το να γνωρίσουμε κάτι διαφορετικό δεν αντιλέγω, αλλά αν δε μπορούμε να μιλήσουμε καν με το πλήρωμα και τους αξιωματικούς?? Δε θα είναι η γλώσσα μας, αυτό εννοώ... Δηλ. εμείς εδώ έχουμε μάθει μια ναυτική ορολογία (όσο έχουμε καταφέρει να μάθουμε τέλος πάντων από το μεγάλο ενδιαφέρον μας), αν οι άνθρωποι εκεί είναι άλλης χώρας και με το ζόρι μιλάμε αγγλικά ή η ναυτική ορολογία που χρησιμοποιούν είναι διαφορετική από ό,τι έχουμε συνηθίσει εμείς εδώ, πώς θα μάθουμε κάτι παραπάνω απ' αυτή την εμπειρία που θέλουμε να ζήσουμε?? Φοβάμαι δηλ. μήπως καταντήσουμε να είμαστε ξένοι και να μη γνωριστούμε όπως πρέπει ή να μη γίνουμε φίλοι - γνωστοί όπως πχ εσύ κι εγώ μεταξύ μας αν τύχει και γνωριστούμε... Δε θέλω να βρεθώ στη δυσάρεστη θέση να μπω στο πλοίο, να είμαι στη γέφυρα και να λέω μόνο good morning... Και μετά?? Αγγλικά ξέρω, αλλά σίγουρα όχι τα ειδικευμένα αγγλικά που θα χρησιμοποιούν οι άνθρωποι του πλοίου που θα περάσω μαζί τους το επόμενο χρονικό διάστημα... Να μην προκύψει δηλ. αποξένωση που δεν τη θέλω φυσικά με καμία δύναμη... Γι' αυτό σκέφτομαι ελληνική εταιρία με έλληνες αξιωματικούς, ώστε να αποφευχθούν αυτά τα προβλήματα... Τώρα αν βρούμε το ελληνικό πλοίο κι εκτός Ελλάδας, οκ, δεν πειράζει και τόσο...

Σ' ευχαριστώ πολύ πάντως για την ανταπόκριση... :):) Θα προσπαθήσω να έρθω σε επαφή με τον Grimaldi όπως μου προτείνεις, να δω τι παίζει προς τα εκεί... Αυτή την Rickmers Linie δεν την ξέρω... Θα την ψάξω πάντως στο internet. Σ' ευχαριστώ και πάλι, φίλε μου... ;)

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Η Rickmers είναι μια εταιρεία με τεράστια ιστορία 175 ετών την οποία αξίζει να γνωρίσεις, αυτή είναι η ιστοσελίδα τους με το κομμάτι που ασχολείται με τις φορτηγήσιες κρουαζιέρες. Ομολογώ πως το κομμάτι της γλώσσας το θεώρησα -λανθασμένα- δεδομένο, αν τα αγγλικά σου δεν είναι καλά τότε πάω πάσο σχετικά με την εθνικότητα του πληρώματος, το θέμα είναι πως δε νομίζω να βρείς ελληνική εταιρεία ή τέλος πάντων εταιρεία με ελληνικό πλήρωμα να κάνει κάτι τέτοιο, εγώ τουλάχιστον δεν γνωρίζω κάποιαν. Αν πάλι τα αγγλικά σου είναι καλά, και πάλι θα σου συνιστούσα να γνωρίσεις κι άλλες εθνικότητες. Βέβαια, επέτρεψέ μου να σου επισημάνω μια παρανόηση που έχω την αίσθηση ότι έχεις κάνει στο μυαλό σου. Η ορολογία δεν θα σου χρειαστεί ιδιαίτερα, δεν νομίζω πως θα κάτσουν να συζητήσουν μαζί σου για double bottoms, σαβούρωμα, GM και stowage factor. Μια τέτοιου είδους συζήτηση γίνεται με τον operator του πλοίου και άλλους σχετικούς με το θέμα. Γενικά έχω την εντύπωση από προσωπική εμπειρία πως οι περισσότεροι ναυτικοί της ποντοπόρου περισσότερο τείνουν να συζητήσουν για γενικότερα θέματα παρά για ναυτικά θέματα που είναι άλλωστε η καθημερινότητά τους.

Link to comment
Share on other sites

Nick, σ' ευχαριστώ και πάλι για τις πολύτιμες πληροφορίες σου. Γενικά τα αγγλικά μου μια χαρά είναι, τα μιλάω καθημερινά εξάλλου στη δουλειά μου, χωρίς πρόβλημα. Μόνο το κομμάτι της εξειδικευμένης ορολογίας με ανησυχούσε, αλλά απ' ότι μου έδωσες να καταλάβω, αν δε μιλάμε και τόσο με τους αξιωματικούς του πλοίου γι' αυτό καθαυτό, ουσιαστικά δε μας χρειάζεται...

Αυτή την τάση των ναυτικών να αποφεύγουν τις συζητήσεις για ναυτικά θέματα, το έχω παρατηρήσει κι εγώ και στην ακτοπλοΐα κιόλας! Πολλές φορές τους κάνω μια ερώτηση πχ για στοίβαξη οχημάτων στο γκαράζ, και πολύ συχνά μου λένε πολύ αόριστα πράγματα, ενώ στο τέλος η συζήτηση έχει φύγει τελείως από το γκαράζ ακόμη και από το ίδιο το πλοίο... Ίσως θέλουν κάποια ευκαιρία να αποδράσουν από την καθημερινότητά τους, γι' αυτό... Δεν ξέρω... Τέσπα, σ' ευχαριστώ και πάλι, φίλε μου! Αν κάνω κάποια πρόοδο στο θέμα, θα ενημερώσω, ώστε να δεις κι εσύ αλλά και όποιος άλλος ενδιαφέρεται να ξέρει κάτι παραπάνω για τις φορτηγήσιες κρουαζιέρες.

Φιλιά...................... ;);)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...