Jump to content
Shipfriends

Daphne (IMO 5282627)


Recommended Posts

Κατασχεμενα ειναι ολα και προσπαθουν οι Ποταμιανοι (Classic International Cruises) να βρουν λεφτα εναγωνιωδως..Ηδη χρωστανε πολλα...Αν δεν απατωμαι χρωστανε παρα πολλα στα πληρωματα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν φαινεται κανενα φως στο τουνελ για το ομορφο σκαρι.Απο τα 170 μελη του πληρωματος πολλοι το εγκατελειψαν και επεστρεψαν στις πατριδες τους ενω και οι εναπομειναντες περιμενουν την εκδοση της καρτας βιζα για να φυγουν και αυτοι καθως τα χρηματα για νερο-φαγητο τελειωνουν.Ετσι,μαλλον η Δαφνουλα θα κοιμαται για πολυ πολυ καιρο ακομα στη Σουδα οπως γραφουν σημερα και τα Χανιωτικα Νεα.

Χθες, τα 'Χανιώτικα νέα' έλαβαν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τα εναπομείναντα μέλη του πληρώματος του πλοίου, τα οποία ζητούν να λάβουν άμεσα τις εγκρίσεις με τις οποίες θα μπορούν τα ταξιδέψουν, αφού τους τελειώνουν και τα χρήματα. Οπως σημειώνουν:

«Στις 2 Οκτωβρίου φτάσαμε στο λιμάνι της Σούδας με 170 επιβάτες, όπου επιδόθηκαν στο πλοίο πολλά εντάλματα σύλληψης, εξαιτίας απλήρωτων τιμολογίων από προμηθευτές, εδώ και πολλούς μήνες, ίσως και χρόνια. Αυτό σήμαινε ότι το πλοίο δεν μπορούσε να συνεχίσει την κρουαζιέρα.

Στο σημείο εκείνο, το πλοίο ήταν ναυλωμένο από γερμανική εταιρεία, που αποφάσισε μετά από 2 μέρες να επαναπατρίσει τους επιβάτες και να τερματίσει τη ναύλωση. Ολοι οι επιβάτες και το προσωπικό της γερμανικής εταιρείας αποχώρησαν. Οταν φτάσαμε είχαμε 170 μέλη πληρώματος και αυτή τη στιγμή 114 άτομα περιμένουν να επαναπατριστούν, μετά από σχεδόν δύο μήνες αναμονής.

Το πλήρωμα αποτελείται από πολλές εθνικότητες, οι περισσότεροι χρειάζονται βίζα Σένγκεν για να επαναπατριστούν. Το πλήρωμα πληρώθηκε τον μισθό του μόνο μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου και είναι ακόμη στο καράβι, πολλοί από αυτούς χωρίς χρήματα και χωρίς καμία εγγύηση ότι θα λάβουν τους μισθούς Οκτωβρίου και Νοεμβρίου. Κάποια από τα μέλη του πληρώματος αποφάσισαν να αποβιβαστούν με δικά τους μέσα και πλήρωσαν οι ίδιοι για τα εισιτήρια και τη βίζα τους. Κάποια μέλη από την Ευρώπη αποβιβάστηκαν πριν από λίγες μέρες.

Εχουμε μόνο λίγα χρήματα στο καράβι, από τα οποία πληρώνουμε για το φρέσκο νερό, το φαγητό και την αποκομιδή των σκουπιδιών. Εχουμε επίσης ένα ιατρικό περιστατικό ενός μέλους που δεν προέρχεται από την Ευρώπη και τα έξοδα νοσηλείας του καλύφθηκαν από τα χρήματα του καραβιού. Οπως καταλαβαίνετε, με τον αριθμό των ατόμων που παραμένουν στο καράβι, τα χρήματα αυτά δεν θα κρατήσουν για πολύ. Η εταιρεία αδυνατεί να πληρώσει τους μισθούς και τώρα μια πορτογαλέζικη τράπεζα αρχίζει να καλύπτει τα έξοδα επαναπατρισμού του πληρώματος. Από το Τμήμα Αλλοδαπών στα Χανιά δήλωσαν ότι εκδίδουν μόνο εφτά βίζες την ημέρα. Εχουμε περίπου 80 μέλη πληρώματος που χρειάζονται βίζα και με αυτόν τον ρυθμό θα είμαστε εδώ για περισσότερο από δύο εβδομάδες καθώς δεν δουλεύουν Σαββατοκύριακα».Καταλήγοντας, σημειώνουν μεταξύ άλλων: «Εχουμε επικοινωνήσει με τις Πρεσβείες, τις Λιμενικές Αρχές, την Ενωση των Ναυτικών που καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες για να μας βοηθήσουν, όμως κανείς δεν φαίνεται να μπορεί -ή να θέλει- να αλλάξει την κατάσταση στην Ελλάδα. Σήμερα, τα 114 μέλη πληρώματος που περιμένουμε τον επαναπατρισμό αισθανόμαστε εγκαταλελειμμένοι όχι μόνο από την εταιρεία μας, αλλά και από τις αρμόδιες ελληνικές Αρχές. Η κατάσταση στο καράβι γίνεται κάθε μέρα και χειρότερη καθώς τα χρήματα λιγοστεύουν και το πλήρωμα -απελπισμένο- δουλεύει όλο και λιγότερο. Το θέμα σύντομα θα εξελιχθεί σε ανθρωπιστική κρίση, την οποία παραγνώριζαν πολλοί άνθρωποι. Η μοναδική διέξοδος που μας έχει απομείνει είναι να εμπλέξουμε τον Τύπο για να δούμε μήπως μπορεί να μας βοηθήσει».

Link to comment
Share on other sites

Εν τω μεταξυ η κατασχεση εγινε μια μερα πριν πιασει Πειραια....καλυτερα να γινοταν η κατασχεση Πειραια να πηγαινε και το πλοιο στο ΝΜΔ η οπου αλλου...και να γλιτωσουν και ολα τα εξοδα μεταφορων εγγραφων και πληρωματος φυσικα ... καμια φορα ειναι ο,τι να ναι οι κατασχοντες τα πλοια...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...

Τους επομενους μηνες αναμενεται το πλοιο να βγει σε πλειστηριασμο απο το λιμενικο ταμειο Χανιων προκειμενου να απομακρυνθει απο τη Σουδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Απο το vesseltracker η επιβεβαιωση.Εδω και μερικες μερες υπαρχει κοσμος πανω στο πλοιο.

 

Sold to Alang breakers

The "Princess Daphne" was reported to have been sold to Indian interests for scrap in Alang. She is currently still in Souda but was due to depart for the final time on May 12, 2014, for Alang to be cut up for scrap. Her name has been shortened to "Daphne" for the last voyage with her port of registration being listed as St. Kitts & Nevis.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Δαφνούλα μετακινήθηκε και τώρα βρίσκεται λίγο βορειότερα του Alang συμφωνα με το ais πάντως παραμένει στην ιδια περιοχή.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 years later...

Πανέμορφο πλοίο το οποίο δυστυχώς η κατάρρευση της classic σήμανε και το τέλος του. Προσωπικά νιώθω τυχερός που το 2007 έκανα μια κρουαζιέρα την τελευταία χρονιά πριν παραδοθεί στην classic international.

Link to comment
Share on other sites

Εκείνο που δεν μου καθόταν καλά στο μάτι κ αυτό ισχύει γιά τα ΜΕD SEA κ SKY του Καραγεώργη,ήταν η  πολύ προχωρημένη μετασκευή γιά τα 70ς (ξένης σχεδίασης αλλά στην Ελλάδα) πάνω σε σκαριά κλασικά των 50ς Σε κάθε περίπτωση πολύ ομορφότερα από τα hi tech κουτιά του σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...