Jump to content
Shipfriends

Η Ναύλωση/Πώληση/Ακινησία (?) των ταχυπλόων της ΝΕΛ στην Ερυθρά


Recommended Posts

Απαντηση στις αποριες του Ορεστη απο το marinews σημερα

Σε συνέχεια της από 28/02/2007 ανακοίνωσης, η Διοίκηση της NEL LINES γνωστοποιεί ότι στις 05/04/2007 πραγματοποιήθηκε η πώληση και παράδοση στο εξωτερικό των πλοίων ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ν.Μ. 39 και ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ, Ν.Π. 11405 (πλοιοκτησίας θυγατρικής της) τα οποία δραστηριοποιούνταν στην Ερυθρά Θάλασσα, έναντι συνολικού τιμήματος € 85.000.000,00 στις αγοράστριες εταιρείες PICTOR SHIPPING S.A. και WAVES SHIPPING S.A. αντίστοιχα.

Οι ανωτέρω πωλήσεις θα ενισχύσουν σημαντικά την χρηματοοικονομική θέση του ομίλου. Το εκτιμώμενο λογιστικό κέρδος από την πώληση αυτή σε επίπεδο ομίλου θα ανέλθει σε 3,9 εκατ. ευρώ περίπου.

Η NEL LINES σταθμίζοντας τα δεδομένα του κλάδου, είναι έτοιμη να χρησιμοποιήσει την αναμενόμενη ρευστότητα για την αξιοποίηση επενδυτικών ευκαιριών στο χώρο της επιβατηγού ναυτιλίας είτε μέσω αγορών πλοίων είτε μέσω συμμετοχών στρατηγικού χαρακτήρα.

Link to comment
Share on other sites

η πατρινη εφημεριδα "Πελοποννησος", που αφιερωνει σε μη πατρινιες ειδησεις ελαχιστο χωρο, αναφερθηκε στην πωληση των θρυλων της ερυθρας θαλασσης (copy paste το δελτιο τυπου).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ο Αντρεας Μπομπος στο Παναγια Θαλασσινη και ο Αποστολης Κουντουρης στο Red Sea II. Στο Red Sea I παντα ο Χαρης Τσουκαλας ο μοναδικος που δεν εχει εγκαταλειψει ουτε μερα το βαπορι απο τοτε που εφυγε.

Με αφορμη το παραπανω post του Neptune αναριωτιεμαι σε ποιος τελικα πουληθηκαν τα βαπορια.Δεν θα επρεπε λογικα με την παραδοση τους στους αγοραστες να γυρισουν και τα Ελληνικα πληρωματα πισω.:confused: :confused:

Ποσο καιρο θα κανουν πια να τους μαθουν το βαπορι εκτος και αν μαζι με τα βαπορια αγορασανε και τα πληρωματα;):D

Link to comment
Share on other sites

Το σίγουρο είναι το οτι δεν πουλήθηκαν σε κάποιον από τους μεγάλους παίχτες της Ερυθράς. Ούτε η Arab Bridge ούτε η El Salam τα αναφέρουν στις ιστοσελίδες τους.

Το οτι η ΝΕΛ εδωσε τα ονοματα των μονοβάπορων (και πρωτοεμφανιζόμενων) εταιρειων που τα χρεώθηκαν, σιγουρα δεν βοηθάει.

Και οτι παραμένουν τα πληρώματα μόνο υποψίες δημιουργεί.

Ισως τελικά το πρωταπριλιάτικο ανεκδοτο του φορουμ να αποδειχτεί πολύ κοντά στην αλήθεια...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τελικά με την κάθοδο του Ταξιάρχη στην Σαφάγκα...αρχίζει να ξεκαθαρίζει το τοπίο.

Εδώ και μιά βδομάδα, άρχισε δρομολόγια (Safaga-Dhiba) το RED SEA 2 (η Παναγία Πάρου για όσους έχουν χάσει επεισόδια).

Και σήμερα μας έρχεται από την Τζέντα και η εξήγηση όλων αυτών (των ανεξήγητων με τις λειψές μας γνώσεις) κινήσεων.

Kingdom, Egypt Suspend Red Sea Ferry Services

Galal Fakkar, Arab News

JEDDAH, 23 May 2007 — As part of an official clampdown on vessels that fail to comply with international safety standards, marine transportation authorities in Egypt and Saudi Arabia have stopped a number of ferries from carrying passengers between the two countries across the Red Sea,

Reliable sources from the Saudi Seaports Authority said currently five ferries are operating between the two countries. “A lack of adherence to safety regulations was the main reason behind ferry disasters such as the sinking of Al-Salaam Boccaccio 98 last year,” said the source.

The vessel, carrying 1,318 passengers, sank in the Red Sea between the Saudi port of Duba and the Egyptian port of Safaga. Only a few of the passengers survived.

Emad Abdul Aziz, an employee at a pilgrims’ transportation company, said, “The stoppage of the Red Sea ferries coincides with the Umrah season. This will affect the movement of Haj and Umrah pilgrims from Egypt to the Kingdom, something that has already seen a 40 percent decrease since the Al-Salam 98 sinking.”

He added, “Stopping ferries has increased problems relating to transportation between the two countries. A lot of pilgrims are traveling by air rather than by water. And some people have even changed their travel plans because of the price difference.”

Ferries will continue to be stopped from operating over the next few months, which coincide with the peak Umrah season due to summer vacations in both countries.

Ahmad Al-Aufi, owner of the Al-Zarka Travel Agency that operates as a proxy for ferries between Egypt and the Kingdom, said, “There are procedures that have to be applied to avoid disasters. This includes keeping luggage in special containers that have been specially made for the purpose. Stopping ferries will negatively affect the travel operators in Egypt and the Kingdom and will affect travel between the two countries.”

He added that new vessels that have been set aside to ferry pilgrims across the Red Sea, such as the Jamea 2, would not be enough to meet demand. He said at least 20 vessels are needed between Jeddah and Safaga alone.

A plan, which was approved by Egyptian officials a year ago, has been set to develop marine transportation between Egypt and the Kingdom.

Many pilgrims choose this economical form of transportation when traveling from the African continent in spite of the occasional tragic incidents and the sorry conditions of under-regulated vessels.

Top-heavy ferries are notoriously ill-designed to handle choppy waters or minor collisions with other ships or reefs. Most of these ferries are decommissioned in the developing countries and then become hand-me-downs for use in poorer countries, where regulations are virtually non-existent. To maximize capacity, owners modify the ships by adding extra floors, exacerbating their already poor top-heavy design, increasing the chances of fatal overturns.

Πηγή: Arab News

...όσα ξέρει ο νοικοκύρης...:D
Link to comment
Share on other sites

Για δείτε εδώ http://www.ameinfo.com/120433.html

τι σχεδιάζουν να κάνουν στα παράλια της ερυθράς θάλασσας οι Σαουδάραβες... Μιλάμε για επενδύσεις 40 δις $ και την δημιουργία 557.000:eek: δωματίων στα επόμενα πέντε χρόνια.

Μάλλον σκέφτονται πιο μακροπρόθεσμα από μερικούς άλλους...

Έτσι εξηγείται και η αγορά τόσων βαποριών μας αν και είναι ακόμα στη μελέτη για την τουριστική ανάπτηξη της περιοχής.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχει ξεκινήσει η μελέτη και όχι η "Μελέτη" τότε θα γίνει. Οι άνθρωποι έχουν χρήμα και δεν ξέρουν τι να το κάνουν.Το άσχημο είναι που εξακολουθεί να αιμοραγεί η ελληνική ακτοπλο'ί'α.Το μόνο που μένει είναι να δούμε επιτέλους και κάποιες κινήσεις μονιμότητας επιτέλους.Επίσεις θα συμφωνήσω και με όσους λένε πως αυτά που έγιναν τα τελευταία χρόνια ήταν "ατμός" και πάει όπως και ότι οι εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα και σκοπό έχουν το κέρδος ό,τι κι αν συνεπάγεται αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Αναμένω με μεγάλο ενδιαφέρον το πώς θα αποδώσουν οι Σαφαγκιανοί το όνομα του πλοίου…πάντως, το κορυφαίο και αξεπέραστο (μέχρι στιγμής) είναι το eleos kontreos του Κεντέρη. Για να δούμε τώρα…θα ξεπεράσουν τον εαυτόν τους σε ευρηματικότητα?

Καλή η προσπάθεια του Λιμενικού που είχε βάρδια στην πρώτη άφιξη του Ταξιάρχη στη Σαφάγκα…αλλά το ρεκόρ (eleos kontreos :D ) παραμένει ακατάρριπτο.:mad:

Προσπαθείστε τώρα να συλλαβίσετε (προσοχή να μη σας γυρίσει η γλώσσα :D ) το νέο όνομα αυτού… Tcxiarchese . :P

Εναποθέτουμε πλέον τις ελπίδες μας στην επόμενη βάρδια.:mad:

ΥΓ. Πάντως, σύμφωνα με τας Αρχάς (και με όλες τις παραπάνω επιφυλάξεις) ο Ταξιάρχης κάνει την γραμμή Safaga-Aqaba.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, σύμφωνα με τας Αρχάς (και με όλες τις παραπάνω επιφυλάξεις) ο Ταξιάρχης κάνει την γραμμή Safaga-Aqaba.
...άλλα αντ' άλλων. ;)

Ο Ταξιάρχης βρίσκεται στην Τζέντα...και μάλιστα ως RoRo TAXIARCHIS/Greece/L.R.NO 7431090 σύμφωνα με τους σοβαρούς Σαουδάραβες!

.

Link to comment
Share on other sites

Και η γραμμη που εμαθα εγω και μπορω να επιβεβαιωσω ειναι Τζεντα-Σαφαγκα. Αρα ακουτε τους Σαουδαραβες και γραφτε τους Αιγυπτιους εκει που δεν πιανει μελανι ;):D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Βρε, τι γίνεται εκεί κάτω? Το δώσε μου κι εμένα μπάρμπα γίνεται :rolleyes: Άκου Donation 600 εκ. ρεάλια...κάπου 160 εκ δολάρια;)

Μπάρμπα...στείλε και κανένα κατά δω...κι ας είναι και της Austal... :D

ΥΓ Εκτός κι αν είναι σαν τα δελφίνια που έταξε ο Νομάρχης του Ντουμπάϊ...:P

Link to comment
Share on other sites

Σα να μου φάνηκε ότι άρχισε να κινείται και ο ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ, ο original :P, (RED SEA 1) μετά από τόοοοσο καιρό καθησιό.

Και με την ευκαιρία: το αδελφό του Speedrunner II, της ΑΒΜ, μετονομάσθηκε σε NEFERTITI QUEEN και θα κάνει δρομολόγια Nuwaiba-Aqaba .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ένα πουλάκι μου είπε ότι ο original κεντερς είναι ακόμα στα νηολόγια Μυτιλήνης... Που αυτό σημαίνει ότι δεν εχει πουληθεί ακομά.

Για τους πονηρούς πάντω πρόσθεσε ότι διαδικαστικό το θέμα όμως B)

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και δε γινεται. Το πλοιο τωρα λεγεται RED SEA I και ειναι νηολογημενο στη Valletta. Καμια σχεση πλεον με ΝΕΛ και Μυτιληνη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γεια σας παιδιά,

Χαιρετώ για πρώτη φορά όλη την ωραία παρέα του forum την οποια διαβάζω αρκετά συχνά..

Επειδή γίνεται πολύς λόγος για ναυλώσεις πλοίων, θέλω να σταθώ στη δυσκολία της διαδικασίας.

Καταρχήν η Ελληνική σημαία δεν επιτρέπει το bareboat και επομένως δεν μπορεί πλοίο που φέρει την Ελληνική σημαία να ναυλωθεί σε bareboat. Και γενικά δεν μπορεί ελληνική εταιρεία να κάνει bareboat, εκτός κι αν το πλοίο ανήκει σε off shore εταιρεία, χώρας που επιτρέπει το bareboat και στη σημαία της συγκεκριμένης χώρας. Δηλαδή πλοίο Λιβεριανής εταιρείας (ελληνικών συμφερόντων) σε Liberian flag ή Μάλτας ή Κύπρου ή τέλος πάντων 1 από τις 20-25 σημαίες που το επιτρέπουν.

Γίνεται να ναυλωθεί/ μισθωθεί σε απλό Time Charter, αλλά η ιστορία νομίζω γίνεται πολύ mperdeway, και δεν ξέρω κατα πόσο ωφελεί κάποιον από τους συμμετέχοντες σε μια τέτοια συμφωνία. Καθώς ουσιαστικά υπάρχει ως γνωστόν συνδιαχείριση εκναυλωτή ναυλωτή, το πλήρωμα είναι του εκναυλωτή, ο ναυλωτής όποτε θέλει στέλνει πίσω το πλοίο κλπ...

Σε κάθε περίπτωση φαντάζομαι πως οι ναυλώσεις για τις οποίες γίνεται λόγος στην παρούσα θεματική ενότητα, όπως και σε άλλες αφορούν απλές χρονοναυλώσεις..(;; ) Γιατί για να μιλάμε για bareboat στα ελληνικά πλοία της ακτοπλοϊας μας είναι λιγουλάκι δύσκολο με τις σημερινές θεσμικές συνθήκες..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Όπως για παράδειγμα ότι τα 85 εκ ευρώ αναλύωνται ως εξής:67 εκ για τον Κεντέρη και 18 εκ για την Παναγία.

Το τίμημα είναι σε μετρητά. Τα δάνεια των πλοίων 51,1 εκ (39 και 12.1 αντίστοιχα) εξοφλούνται άμεσα και μένουν 33,9 εκ ρευστό στα ταμεία της.

Στη σελίδα 7 αναφέρονται τα υπόλοιπα των δανείων των πωληθέντων πλοίων (51,1 εκ) σαν Βραχυπρόθεσμες Υποχρεώσεις για την εξόφλησή τους.Άρα είτε με μετρητά θα γίνει είτε με επιταγές εισπρακτέες άμεσα.Επίσης πολλές εταιρίες δημοσιεύουν τις ανακοινώσεις τους προς το ΧΑΑ με λακωνικό τρόπο.

Αγαπητέ Foxman,

Με τα παραπάνω μηνύματα σου είχες προσπαθήσει με κάθε καλή διάθεση να μου λύσεις τις απορίες μου. Δεν ξέρω όμως αν πρόσεξες πως 5 μήνες πέρασαν από τότε και τα χρήματα δεν έχουν ακόμα εισπραχθεί από την εταιρία. Όπως μπορεί να διαβάσει ο καθένας στη σελ. 22 των οικονομικών αποτελεσμάτων του α’ εξαμήνου:

“Στις λοιπές απαιτήσεις περιλαμβάνεται απαίτηση 25.000.000 ευρώ από την πώληση του πλοίου Αίολος Κεντέρης”

Σε ανάλογη περίπτωση, η Blue Star ενημέρωνε λεπτομερώς για τον τρόπο αποπληρωμής των 2,5 μόλις εκ. ευρώ που έλαβε σε δόσεις από την πώληση του Sea Jet ΙΙ.

Όχι πως συμβαίνει κάτι πονηρό. Απλά όταν κάποιοι είναι λακωνικοί όπως γράφεις, συνήθως έχουν τους λόγους τους.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Ορέστη, όπως διάβασες και εσύ στην κατάσταση αποτελεσμάτων εξαμήνου της ΝΕΛ,το ποσό των 60 εκ. από τα 85 έχει εισπραχθεί και χρησιμοποιήθηκε για εξόφληση δανείων.Για τα υπόλοιπα 25 εκ, προφανώς και δεν έγινε η είσπραξή τους, αφού τα έχει σαν απαίτηση.

Τώρα όσον αναφορά τις απορίες σου,στο πρώτο σκέλος νομίζω σε κάλυψε η ανακοίνωση της ΝΕΛ λίγες μέρες αργότερα και στο δεύτερο οι οικονομικές της καταστάσεις εξαμήνου.

Οι δικές μου απαντήσεις ήταν κατά 30% άστοχες για να μπούμε και στο κλίμα της εποχής.:D

Και δύο ερωτήματα δικά μου:(Όποιος γνωρίζει απαντάει)

α.Το υπόλοιπο ποσό (σχεδόν 5 εκ) από την αποζημείωση από την PIELSTICK που φαίνεται?

β.Τα έσοδα από το Υπουργείο για τις άγονες που φαίνονται?

Link to comment
Share on other sites

β.Τα έσοδα από το Υπουργείο για τις άγονες που φαίνονται?

Το πιο πιθανό είναι πως περιλαμβάνονται στα «έσοδα από θαλάσσιες και ακτοπλοϊκές μεταφορές» σελ. 27 ή στα λοιπά έσοδα εκμετάλλευσης σελ. 30.

Αναλυτικά τα έσοδα αυτά όπως έχει ανακοινώσει η εταιρία είναι 4 εκ. για το 2007 και 5 εκ. για το 2008.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Έχουμε μία ανακοινωθείσα πώληση του πλοίου από την ΝΕΛ πριν από περίπου ένα χρόνο σε εταιρία ξένων συμφερόντων μαζί με το red sea ii αλλά το operation παραμένει στην ΝΕΛ ,σινιάλα ποτέ δεν άλλαξαν τα πλοία, πλήρωματα ήταν ελληνικά,ενδέχεται να ανέβει για επισκευή Ελλάδα ,και ενδέχεται να δρομολογηθεί εδώ.

Δεν ξέρω αλλά όλα αυτά μου φαίνονται ασυνήθιστα:confused:

Χώρια που θα διαψευστεί το γνωμικό ενός φίλου μου πλοιάρχου ο οποίος λέει ότι βαπόρι που περνάει το Σουέζ για κάτω μην περιμένεις να γυρίσει.;)

Link to comment
Share on other sites

ΤΕΛΙΚΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΣΗ ΣΤΗ ΧΙΟΚΑΙ ΜΥΤ

Συγνώμη βρε παιδιά, αλλά συνειδητοποιείτε τι λέτε?

Από που κι ως που θα έρθει...το Μαλτέζικο RED SEA I της PICTOR SHIPPING S.A...στην Χίο-Μυτιλήνη?

Εκτός και εάν "μας δουλεύετε"...ή κάποιοι άλλοι "σας δουλεύουν"...ή κάποιοι "μας δουλεύουν" όλους μαζί....

Link to comment
Share on other sites

Εδώ μαρτύρησαν να το ξεφορτοθούν και τώρα θα ξαναέρθει μυτιλήνη να καίει μίσο VLCC ανα ταξίδι ;)

Ερωτηματικά υπάρχουν πολλά για το πλοίο και τη΄πώληση' του ένας επαναπατρισμός του θα προκαλέσει αρνητικά σχόλια εκτός και αν καταφέρουν να αποδείξουν ότι είναι αβάσιμα αυτά τα σχόλια κι ότι δεν είναι ελέφαντας

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...