Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Βλάβη στο τούρμπο της δεξιάς κύριας μηχανής παρουσιάστηκε τη Παρασκευη 25/03/05 στο Flying Cat 6 :eek: :eek: , ενώ έπλεε 3 ν.μ. από το λιμάνι της Σκοπέλου, με 45 επιβάτες, εκτελώντας το δρομολόγιο από Αλόννησο για Σκόπελο-Γλώσσα-Σκιάθο-Άγ.Κωνσταντίνο. Καλορίζικο στη κατηγόρια των βλαβών και στην ακτοπλοΐα μας. :D :D

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Κάποτε ίσχυε αυτό, ειδικά για το HS1. Πέρυσι έπαθε μόνον μία βλάβη και είχε μία πρόσκρουση σε κάποια προβλήτα του Πειραιά. Κατά τα λοιπά δεν παρουσιάζουν πλέον κανένα πρόβλημα, αφού τα προσέχουν ιδιαίτερα, τόσο κατά τη λειτουργία τους, όσο και κατά τη συντήρησή τους. Για τους Αϊολους τα έχουμε ξαναπεί. Πρωταθλητές ταχυπλόων είναι το SeaJet και τα δελφίνια... ειδικά τα παλαιά.

Link to comment
Share on other sites

Τα δελφίνια είναι σκληραγωγημένα (βλέπε κατασκευή στη Ρωσία), αλλά και λιγότερες καταπονήσεις!! Τα ταχύπλοα που παίρνουν αυτοκίνητα, δέχονται μεγάλες καταπονήσεις λόγω το βάρους από τα οχήματα!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Κάποια μικροβλάβη υπέστη σήμερα το πρωί το FLYING CAT 6 έξω από το λιμάνι της Σκιάθου με προορισμό τον Βόλο. Το πλοίο ταξίδευε χωρίς κλιματισμό και έφτασε στον Βόλο με κανα τέταρτο με εικοσάλεπττο καθυστέρηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Βλάβη το FC6...στην αριστερή κύρια μηχανή. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας που την δημοσιεύει το marinews.(http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=2601)

Φαίνετε να είναι σοβαρή η ζημιά γιατι θα παραμείνουν ανεκτέλεστα τα δρομολόγια μέχρι και την Κυριακή..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Το πλοίο φαίνετε και πάλι στα δρομολόγια από 1Ιουλίου. Τελικά θα μάθουμε ποτέ αν είχε πραγματική βλάβη ή εικονική??B)

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν πρόκειται για εικονική βλάβη… θα ήταν λίγο παράδοξο η εταιρία να κάνει οικονομία κρατώντας δεμένο το FC 6, στα τέλη Ιουνίου, όταν πολύ περισσότερο κοστοβόρα πλοία κάνουν διπλά δρομολόγια από το Μάρτιο.

Το πλοίο παραμένει σε ακινησία μέχρι να φορέσει την καινούρια του μηχανή που αναμένεται να έρθει από τα ξένα.

Link to comment
Share on other sites

Με τόσες μηχανές MTU που έχει αλλάξει η HSW, φαίνεται ότι έχει τελειώσει το stock:D :D

Μου αρέσει που όλοι λένε για τις Pielstick των Αιολων (ακούει ο Neptune;) ), ότι είναι προβληματικές. Αλλά πόσες MTU έχουν σπάσει και έχουν αλλάξει στα ταχύπλοα της HSW τo τελευταίο 1,5 χρόνο?? Μήπως δεν είναι προβληματικές η Pielstick των Αιολών, αλλά όλες οι μηχανές των ταχύπλοων??:D

Ξέρετε τι είχαν πει οι υπεύθυνοι μια κατασκευάστριας μηχανής προς την εταιρεία, όταν είχαν ζητήσει να τους δώσουν εξηγήσεις γιατί έσπασε μια μηχανή?? Είναι φυσιολογικό να σπάσει η μηχανή.:D

Link to comment
Share on other sites

ποιος δουλευει ποιον ρε παιδια/?? μια με την βλαβη μια με τα δελφινια... σε τι μπανανια ζουμε?

τελικα ηταν βλαβη η οχι? πως ειναι δυνατο διχως να γινει καμμια ενεργεια να διορθωθει η βλαβη??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...