Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω πράγματα και καταστάσεις αφού η μοναδική μου επαφή με το χώρο είναι είτε ως επιβάτης είτε ως "καραβολάτρης" αν και προτιμώ να αποφεύγω τον όρο.

Βλέπω όμως ότι το τελευταίο διάστημα το brand name της Hellenic απαξιώνεται με γρήγορους ρυθμούς και με τον ίδιο τρόπο η ίδια η Hellenic καταστρέφει ένα ένα τα "κάστρα" της.

Γνωρίζουμε επίσης όλοι τους λόγους για τους οποίους η Hellenic πέρασε στη σημερινή ιδιοκτησία. Όχι για να αναπτυχθεί αλλά για να εκλείψει ως ανταγωνιστής.

Συνδυάζοντας λοιπόν τα παραπάνω με την "επιλεκτική" πληροφόρηση που διαβάζω εδώ από ανθρώπους που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο διατείνονται ότι έχουν πρόσβαση στις στρατηγικές επιλογές αυτών που αποφασίζουν, δε μπορώ παρά να οδηγηθώ στο συμπέρασμα ότι η helllenic είναι στα τελευταία της. Πρόσθεσε σε όλα αυτά και την οικονομική κρίση και ιδού.

Edited by gtogias
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ΌΣΟ υπάρχουν συμφέροντα του Ιταλού μές την εταιρεία, δεν πρόκειται να κλείσει! Να συρρικνωθεί μπορεί, αλλά να κλείσει όχι! Αν ήταν εξ'ολοκλήρου ΑΝΕΚ τώρα ίσως να ήταν μια γλυκόπικρη ανάμνηση τύπου ΔΑΝΕ....

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ τα ελληνικά επιβατηγά - οχηματαγωγά πλοία έχουν μπει στο μικροσκόπιο των ναυτιλιακών εταιρειών που ασκούν επιβατικό και μεταφορικό έργο στον Κόλπο του Μεξικού και την Αργεντινή..

Link to comment
Share on other sites

φανταζεστε αυτο που εγινε φετος με το ιθακη (τριμηνη καλοκαιρινη αρπαχτη) να γινοταν απο πλοιο του καπτα μακη, του μανουση ή της ΝΕΛ? να εβαζαν για τρεις μηνες πλοιο σε γραμμη που ειχαν αφησει ή ακομη καλυτερα να το εκαναν σε γραμμη που κυριαρχουσε πλεον η blue star? ποιος θα εβλεπε τον θεο και δεν θα φοβοταν :D

ο υπουργος θα εβγαινε να μιλησει για πειρατεια, οι δημαρχοι για υποβαθμιση των νησιων το χειμωνα, η attica για αθεμιτο ανταγωνισμο κατα των νεοτευκτων και ασφαλων πλοιων και για νοθευση των κανονων του ανταγωνισμου, ενω ολοι οι εμπλεκομενοι θα καλουσαν το κρατος να παρεμβει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νέa ράδιο aρbύλa on air: Η κοινοπρaξίa Aγούδημου-Πaνaγιωτάκη θa μελετήσει το κaτά πόσον μπορεί νa επιbιώσει μέχρι του χρόνου την άνοιξη. Aν όλa πάνε κaλά κaι δεν υπάρξουν προστριbές, το επόμενο bήμa της είνaι νa aγοράσει το Ιθάκη κaι νa επεκτaθεί σε πaρονaξίa (είτε με aυτό, είτε με τa υπάρχοντa). Το δρομολόγιο δε του Ιθάκη θa aφήσει εκτός την Άνδρο (όπου θa την δουλέψει/ουν το/a άλλο/a πλοίο/a της κοινοπρaξίaς). Εννοείτaι πως ο Θεολόγος δεν θa aνήκει στην κοινοπρaξίa.

aπορίa μου: γιaτί το Ιθάκη κaι όχι το Νήσος Μύκονος; (ή έστω το superfast XII bρε aδερφέ); file:///C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOCALS~1\Temp\msohtml1\01\clip_image002.gif

υγ: Το σίγουρο είνaι πως η πλειοψηφίa των φημών διaρρέουν μέσω του κύκλου των ετaιρειών, κaι όχι aπό τa φύλλa δάφνης που εισπνέουν διάφοροι fans της γρaμμής.

υγ2: Μήπως θa έπρεπε νa φτιάξουμε ένa νέο θέμa που θa aφορά τa πaρaνοϊκά κουτσομπολιά της Ρaφήνaς; Κaι aυτό διότι η όλη φιλολογίa που κυκλοφορεί είνaι aρκετά μaκρυά aπό την πρaγμaτικότητa, οπότε δεν τaιριάζει κaν στη "γωνιά του κουτσομπόλη" κaι προφaνώς ούτε στη γρaμμή. Όμως, είνaι χρήσιμο νa μετaφέρουμε το κλίμa που υπάρχει. Άλλωστε, έτσι στο τέλος του χρόνου μπορούμε νa ψηφίζουμε κaι μετaξύ μaς γιa τις κaλύτερες "φήμες".

Link to comment
Share on other sites

αν αρχισουμε να κανουμε χωριστο τοπικ για τα κουτσομπολια της καθε γραμμης, θα ερθει στο τελος η γωνια του ψυχιατρου :D

τα λεφτα για το ιθακη ποιος θα τα βαλει;

ΥΓ: μαλλον για το ας πουμε κανενα αστειο ειναι το thread :D

Link to comment
Share on other sites

τα λεφτα για το ιθακη ποιος θα τα βαλει;

Θα πιάσουν κανα λαχείο; Δεν ξέρω τέτοιες λεπτομέρειες (από τα συμφραζόμενα και τον τρόπο εκπομπής της αρβύλας, αντελήφθην το μισά-μισά, αλλά ας κρατήσουμε και λίγο επιφυλάξεις).

Link to comment
Share on other sites

το μονο, κατ΄εμε που μπορει να εχει βαση ειναι κοινοπραξια ποπης κατερινας, η μια παροναξια η αλλη στην κλασσικη γραμμη.

το μισα μισα ειναι λιγο φλου. απο ποια τιμη το υπολογιζουν, εκτος και αν πιστευουν οτι θα χαρισει το βαπορι η attica

Link to comment
Share on other sites

Πολλά ρωτάς τον αναμεταδότης της αρβύλας. Ακόμα και να έχει επαφή με την πραγματικότητα (λχ σαν σκέψη), η BS αποκλείεται να πουλήσει το πλοίο χωρίς να έχει αποκλείσει τη δρομολόγησή του στην Παροναξία (εκτός αν έρθει ο κόσμος τούμπα, πράγμα που δεν το βλέπω).

Από εκεί και πέρα, άσχετα αν το σενάριο έχει επαφή με την πραγματικότητα, ο/οι επίδοξος/οι αγοραστής/ές, ελπίζουν να ρίξουν τις απαιτήσεις της BS (να μειωθεί αισθητά το περσινό 25άρι). Τώρα για το φλου, εννοείται. Άλλωστε που ξανακούστηκε αγορά πλοίου μισό-μισό. Τι είναι, ταξί; :D

Τέλος, το σενάριο χωλαίνει πλην του προφανούς πρωινού* και το απόγευμα: Με την προφανή δέσμευση ώστε το πωληθέν να μην ανταγωνιστεί την BS σε γραμμή της, έχουμε ένα πρόβλημα. Αν κάνει απογευματινό δρομολόγιο, θα ανταγωνίζεται τον Θεολόγο (που ανήκει στον μισό ιδιοκτήτη της "νέας" εταιρείας και σχεδόν μονοπωλεί το απόγευμα); Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Άσε που επίσης το συγκεκριμένο πλοίο πλην παροναξίας (που επαναλαμβάνω δύσκολα θα το επιτρέψει η BS) δεν ενδείκνυται για άλλη προέκταση (πχ σάμο-ικαρία).

Η όλη ιστορία είναι εντελώς τζούφια (κατά την ταπεινή μου άποψη).

*3 πλοία της "ίδιας εταιρείας" το πρωί δεν παίζει. Προφανώς και ΑΝ γίνει αλήθεια τέτοια αγορά συνεπάγεται αποχώρηση του ενός και διαφορετική στόχευση του άλλου (πχ ομαδικό τουρισμό, φορτηγά κτλ).

Link to comment
Share on other sites

Έχω την αίσθηση πως η BS με βαριά καρδιά πήγε Ραφήνα που τρώνε τις σάρκες τους οι ανταγωνιστές. Προτιμά την ασφάλεια και το περίπου μονοπώλειο της Παροναξίας. Ας όψεται που δεν είχε πού να βάλει το ΙΘΑΚΗ, το οποίο είναι ό,τι πρέπει για Ραφήνα πάντως. Και αν πήγαινε στα χέρια κοινοπραξίας Παναγιωτάκη-Αγούδημου ίσως να έφευγε κάποιο εκ των ΠΟΠΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ. Το ΠΟΠΗ για τόπο χλοερό (μπηκε στα 41 !!) και το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ για ενδοκυκλαδικά, ξανά για Κέρκυρα, ή ακόμη και για Κεφαλλονιά θα μπορούσε να τολμήσει ( από Πάτρα η Κυλλήνη)..Υπάρχει και θέμα με το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ άλλωστε που και αυτό κάποια στιγμή θα αντικατασταθεί όσο κι αν αντέχει ακόμα.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απ οσο ξερω δεν αποχωρησε ο Βεντουρης αλλα κλεινει εισιτηρια για τα βαπορια του Γκριμαλντι σπρωχνωντας τους πελατες του στον Ιταλο :o

Αν αυτο δεν ειναι μπερδεμα ρε παιδια τοτε τι ειναι.

Μήπως όσοι μικροί φοβούνται ότι θα τους καταπιεί η ΑΤΤΙΚΑΝΕΚ συντάσσονται με την πλευρά του Γκριμάλντι ή μήπως ο Γκριμάλντι εκμεταλλεύτηκε αυτό τον φόβο για να προσεταιρισθεί τους αντιπάλους της ΑΤΤΙΚΑΝΕΚ?

Link to comment
Share on other sites

Οι μικρες ελληνικες εταιρειες(Βεντουρης/Νελ,Endeavor,Αγουδημος)''τραβουσαν μανικι''μηνες τωρα στις γραμμες τις Αδριατικης και ηταν πασιφανες οτι θα τις εγκατελειπαν.Θυμηθειτε μονο τι γινοταν με τις κατασχεσεις ελληνικων πλοιων στην Ιταλια η΄με επισχεσεις εργασιας απο τα πληρωματα την προηγουμενη ανοιξη.Υπηρξε εστω και ενα βαπορι των εταιρειων αυτων που να μην το σταματησουν?Οχι.Συσσωρευμενα χρεη,μειωμενη κινηση,ελειψη κεφαλαιων κ.α αυτα δημιουργουν.Το πως χειριστηκε ο καθενας το πελατολογιο του φαινεται και αυτο πλεον..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...