Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γεμάτα ήταν όλο το καλοκαίρι τα ταχύπλοα..Ρώτα να μάθεις τα στατιστικά της επιβατικής κίνησης!

Γιαυτο σταματανε(τουλαχιστον της HSW) 3/9? Επειδη και να ρωτησουμε τα στατιστικα δεν προκειται να μας τα πει κανεις,αν τα γνωριζεις,μπορεις να μας πεις για τι πληρωτητες μιλαμε(στους 2μηνες που δουλεψαν)και το αν εμπαιναν μεσα η οχι με το ακριβο πετρελαιο?

αλλου ομως, επεσε πολυ κλαμα....

Πιστευω και εγω οτι γενικα επεσε πολυ κλαμα το φετινο καλοκαιρι,σε ολες τις εταιριες και στις περισσοτερες γραμμες.Δεν ειναι δυνατον ολα τα στοιχεια που βγαινουν στην δημοσιοτητα να μιλανε για μειωση της επιβατικης κινησης στο 99% των γραμμων και τα ταχυπλοα να εβγαζαν φραγκα με το τσουβαλι για τις εταιριες τους :rolleyes:

Για να μην αναλυσουμε γιατι πρεπει να πουληθουν,αυριο κιολας,αυτα και οχι τα συμβατικα που μπορουν να δουλεψουν 12μηνες τον χρονο.Τι λεφτα βγαζουν τα μεν(με δρομολογια 2μηνων)και τι τα δε που εχουν τουλαχιστον 11μηνες μπροστα τους.

Ωραιες οι ταχυτητες και τα συντομα ταξιδια αλλα στην σημερινη εποχη αν φτανουν να κοστιζουν οσο το αεροπλανο τοτε δεν εχει νοημα για κανενα.

Link to comment
Share on other sites

Καλά σίγουρο δεν είναι κανένα πλοίο της ακτοπλοϊας αυτή τη στιγμή(ίσως τα μόνα σίγουρα είναι τα BS Delos-Patmos από τις μεγάλες εταιρείες). Οπότε το ότι δεν υπάρχει περίπτωση να φύγουν τα HighSpeed δεν νομίζω να στέκει και πολύ. Το Hs4 αυτή τη στιγμή μπορεί να είναι η ναυαρχίδα της HSW και το ιδανικότερο των υπολοιπων(ταχύτητα,άνεση,γκαράζ,χωρητικότητα) άρα εύκολα μπορεί να πει κάποιος ότι δύσκολα θα φύγει, αλλά ταυτόχρονα και ένας πιθανός αγοραστής(σχιστομάτης πχ :P ) θα είναι το πρώτο που θα θέλει αλλά και η εταιρεία του θα πιάσει καλύτερη τιμή.

Για ΣΤΜ σίγουρα τα νούμερα ήταν ΤΡΑΓΙΚΑ σε σχέση ακόμα και με πέρυσι(καλά για πρόπερσι κλπ δε το συζητάμε). Όταν η Τήνος-Μύκονος πλέον ΥΠΕΡκαλύπτονται από τη Ραφήνα(το Ιθάκη έχει κλέψει πολλούς HighSpeedάτους) και όταν η Σύρος έχει τόσα πλοία φτηνότερα είναι λογικό να έχει βυθιστεί η κίνηση των κόκκινων. Χαρακτηριστικό είναι ότι τα δρομολόγια που χτύπησαν πρωτόκολλο ήταν μετρημένα στα δάκτυλα. Βλέπεις επίσης ότι με τα παλαιά συμβατικά ενώ πριν 2-3 χρόνια για Μύκονο στο γκαράζ ζήτημα να έβλεπες 15 αμάξια να κατεβαίνουν από το καθένα, πλέον στη χειρότερη μέρα έχει τουλάχιστον τα διπλάσια και βάλε.

Πάντως σίγουρα η εταιρεία κάνει λάθη μεγάλα, αλλά δε νομίζω να είναι και τρελοί να τα μαζεύουν πιο νωρίς από ποτέ ενώ "βγαίνουν". Προσωπικά όπως το έχω ξαναπεί παραπάνω εντύπωση μου προκαλεί που δεν κρατήσαν το 4 ή το 6 για το κλασικό Πάρο-Νάξο-Ιο-Σαντορίνη έστω και για 3 φορές την εβδομάδα.

Κάτι εντελώς άσχετο με αυτά που συζητάμε, ξέρουμε το FC3 τι έπαθε και ποτέ δεν επιδιορθώθηκε η βλάβη του?

Link to comment
Share on other sites

Παιζει να δουμε ενα εκ του Βενιζελου - Λατο στην γραμμη της Βενετιας σε αντικατασταση καποιου Κρητη λογω δεξαμενισμου τον χειμωνα...? Για να θυμηουμε τα παλια....!

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς αν το ΠΑΤΜΟΣ χωρά σε Λειψους και Σύμη? Το ρωτώ γιατί θα έβλεπα ως λογική κίνηση το χειμώνα να σκάτζαρε η εταιρ'ια το ΠΑΤΜΟΣ με το ΔΙΑΓΟΡΑ. Ο ΔΙΑΓΟ είναι χαμηλού κόστους και δεν θα αγχώνονται για την (πεσμένη) κίνηση της Χιου Μυτιλήνης το δε ΠΑΤΜΟΣ θα έκανε επιδοτούμενο δρομολόγιο με σίγουρα έσοδα (συν μονοπώλιο την Κάλυμνο, συν την κίνηση Κω Ρόδου αφού ένα από τα 2 μεγάλα θα δέσει).

Link to comment
Share on other sites

ERXETAIIIIIIIIIIIIIII O B.........

Το θεμα ειναι πως θα επιστρεψει... Γιατι εκτος απο το να πρακτορευει τους ανταγωνιστες της ΝΕΛ ακουσα οτι ετοιμαζεται να στησει εταιρια διαχειρισης πλοιων (πως ειναι η V-Ships ενα πραμα) Μονο που αυτη θα ειναι Β-Ships :D

Link to comment
Share on other sites

ε δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές ένας Β απουσιάζε απο την εταιρεία τους τελευταίους 6 μήνες ο Απόστολος Β πως να ξαναγυρίσει αφού πλέον πρακτορεύει τους ανταγωνιστές εκτος και αν blue star-hellenic-nel εχουν γίνει μια μεγάλη παρέα,και προσωπικά δεν θα εντυπωσιαστώ καθόλου αν το ακούσω

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

τι εννοεις; παιζει να δουμε το ενα πλοιο απο πειραια;

Καθαρά δική μου εκτίμηση, αποτελεί το εξής υποθετικότατο σενάριο: Αν η Blue Star αποφασίσει να μειώσει τα δρομολόγιά της στη ΣυροΤηνοΜυκονία το χειμώνα (πχ να μην είναι καθημερινά, τότε γιατί μια εταιρεία να έχει δύο πλοία να δίνουν μάχη στην ΑνδροΤηνοΜυκονία με όλους τους άλλους και να μην στείλει το ένα να χτυπήσει τη Σύρο, είτε από Ραφήνα είτε από Πειραιά. Από Ραφήνα σε συνδυασμό με κάτι άλλο (ο βάπωρ έδειξε το δρόμο ^_^), από Πειραιά στο Σύρο-Τήνο-Μύκονο (που είναι μοναχοβάπορο εδώ και χρόνια);

Ήδη ακούω πολλά παράπονα από Συριανούς για τα ακριβά εισιτήρια και τη χειμερινή μείωση ταχύτητας, ο Παναγιωτάκης έχει εμπειρία και κατάλληλα πλοία για την προσέλκυση μεταφορικών αλλά και πολέμου στις τιμές απέναντι στα ακριβά Blue Star, οπότε why not?

Link to comment
Share on other sites

Μεταφέρω καθαρη ΦΗΜΟΛΟΓΙΑ και τιποτα παραπανω.....συμφωνα λοιπον με φημες η FAST FERRIES ψαχνει πλοιο 22 κομβων (και ακουγεται οτι το βρηκε ηδη) για τα απογευματινα δρομολογια του θεολογου, και σκοπευει να μεταφερει το θεολογο στα πρωινα δρομολογια στη θεση του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ το οποιο και περισσευει - και ειναι οτι πρεπει για αλλες γραμμες των Κυκλάδων από Πειραιά.....Ισχύει κάτι τέτοιο; Έχει ακούσει κανείς κάτι σχετικό;

Link to comment
Share on other sites

Ψαχνει πλοιο 22 κομβων να το βαλει στη θεση ενος πλοιου που παει 21 αλλα το ταξιδευει κομμενο λογω οικονομιας στα 19 και να κανει ανοιγμα στο αγνωστο τετοιες υποπτες εποχες? Αψυχολογητο μου φαινεται

Link to comment
Share on other sites

απο οτι φαινεται φετος λογω κρισης, το ραδιο αρβυλα της ραφηνας θα περιοριστει στο εγχωριο υλικο B) . πανε τα hrosey, hjiatland και stena navigator ^_^ . το μενου εχει: "τι θα κανει ο θεολογος" :rolleyes:

να βαλουμε δημοσκοπηση:

θα πουληθει; θα γινει μεγαλη μετασκευη; θα προστεθει απλα δευτερος καταπελτης οχηματων; δε θα γινει τπτ και απλα θα δεσει 2-3 μηνες; θα διατιθεται για γαμους και δεξιωσεις; (εκτος του τελευταιου περι γαμων, ολα τα αλλα ειναι "σιγουρες" ειδησεις που κυκλοφορουν) :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

δε θα γινει τπτ και απλα θα δεσει 2-3 μηνες; :ph34r:

εγώ αυτό ψηφίζω...το μοντελάκι 'ακινησια μεχρι νεοτέρας' προβλέπεται να φοριέται πολύ αυτο το χειμωνα γενικότερα..

Link to comment
Share on other sites

Το ειχα ακουσει σαν φημη..και ηρθε και μου επιβεβαιωσε τη φημη και ενα παιδι στο fb..Λεγεται πως ενδιαφερεται η οικογενεια Στεφανου για το Ν.Μυκονος.Μαλιστα το παιδι αυτο αναφερει σαν πηγη ενα γνωστο του εργαζομενο στο ΣΦ2

Link to comment
Share on other sites

΄Όπως δείχνουν τα πράγματα και οι "διαρροές" μελών προσκείμενων στον Όμιλο Γκριμάλντι, η HSW πάει για διάλυση? "Φεύγουν τα Highspeed, φεύγει το ένα Νήσος, λογικά ακολουθεί και το άλλο, φεύγει το Αριάδνη κλπ. Τι, κλείνει το μαγαζί?

Τελικά πέντε χρόνια μετά την αγορά του πακέτου από Sea Star και ΑΝΕΚ επιτυγχάνεται ο στόχος της εξαφάνισης της? Ή τελικά κουβέντα να γίνεται να γεμίζουν και τα thread?

Link to comment
Share on other sites

Ούτε το ''μαγαζί'' κλείνει, ούτε γράφουμε για να γεμίζουμε τα thread (τουλάχιστον απο μεριάς μου)! Το να ναυλώνονται τα πλοία είναι καλύτερο απο το να κάθονται ανενεργά. Η ναύλωση δεν σημαίνει ότι επειδή δεν βλέπουμε τα πλοία που ταξιδεύαμε στα νερά μας, διαλύθηκε και η εταιρεία! Όσο για τα ταχύπλοα είναι πλέον ασύμφορα για τα σημερινά δεδομένα γι αυτό κι έχουν βγεί προς πώληση! Μην βλέπεις μόνο την HSW. Δές τα ταχύπλοα της ASL και της ΝΕΛ που ήταν φέτος! Σήμερα, κυριαρχεί το χρήμα και στην ακτοπλοία μας-πλέον-έχουμε επιχειρηματίες που κοιτάνε το κέρδος τους κι όχι πλοιοκτήτες, της παλιάς καλής σχολής που νοιάζονταν για πλοία και πληρώματα!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...