Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συνεπώς όλα εξαρτώνται από το πού  θα είναι ο Διαγόρας το καλοκαίρι.  Αν και στο topic του Διαγόρα έχει αναφερθεί πως το καλοκαίρι θα είναι Ισπανία. Φυσικά  δεν το δένουμε και κόμπο.  Συμφωνώ επίσης πως η Ραφήνα δύσκολο να παίξει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εχω την εντύπωση οτι ο Διαγόρας δεν πρόκειται να ξαναφύγει απο την Ελλάδα, αφου εκεί πρέπει να χάνουν πολλά λεφτά. Αλλωστε ανάλογα με το πως θα εξελιχθεί η πολυθρύλητη εξαγορά, θα πρέπει να έχουν και μπαλαντέρ για το ΣΦ12.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

το site efimeridakefalonia, στελνει το αικατερινη στην kefalonian, πιθανοτατα με ναυλωση.

λεει βεβαια οτι ανηκει στην οικογενεια αλιφραγκη:rolleyes:, οποτε καταλαβαινετε...

ωραια ξεκινα το 2018. περσυ το ειχαμε πουλησει πιο αργα το κατερινακι:P

Link to comment
Share on other sites

Εχει πουληθει κάμποσες φορές,ειναι αληθεια,και ουκ ολιγοι εδώ έχουμε εκτεθεί με το θέμα "πωλησης" του πλοιου:D...Υπαρχει όμως μια σταθερά. Το βαπόρι περισσεύει στην Ραφήνα αυτήν την στιγμή...Μπορει να έχει δηλωθεί και για φέτος ,(Τ Μ Ν) αλλά με βάση τις αλλες δρομολογήσεις (ταχύπλοα)  το έργο του είναι τρομερά δύσκολο...Ανασταλτικος παράγοντας είναι η εμμονή της Εταιρείας να πουληθεί σχετικά ακριβά,κάτι το οποίο παίζει τον καθοριστικοτερο λόγο στο ότι μέχρι στιγμής (?) κάτι τέτοιο δεν συνέβη....

Link to comment
Share on other sites

Πιο πιθανό είναι το δημοσίευμα να αναπαράγει σχόλια από FB ή και από εδώ παρά να βασίζεται σε πληροφορίες του συντάκτη.

Αν περισσεύει και δεν καίγεται να το πουλήσει, μπορεί να το ναυλώσει πάντως σε μια καλή τιμή win - win

Αν είχε βάση, θα το είχε γράψει άλλο κεφαλονίτικο site πάντως! :-P

Edited by kerkini
Τελευταία προσθήκη
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εγραψα αυτο εχθες

21 hours ago, Petros P said:

Πιστεύω στις επόμενες εβδομάδες θα έχουμε τις απαντήσεις μας... δε θα του ηταν κάτι δυσκολο να γράψει ενα Grimaldi στα πλαγια η να τα βαψει σε 5 μερες τα βαπορια

Και σήμερα ηρθε αυτο...

Quote

Του Λάμπρου Καραγεώργου
[email protected]

Φωτιά αναμένεται να πάρει στη νέα ακτοπλοϊκή σεζόν το Αιγαίο Πέλαγος μετά και την απόφαση των Μινωικών Γραμμών ΜΙΝΟΑ να «ανοιχτούν στα βαθιά» τόσο με συμβατικά πλοία όσο και με ταχύπλοα, δημιουργώντας συνθήκες έντονου ανταγωνισμού. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», η Minoan Lines έχει καταθέσει στο υπουργείο Ναυτιλίας τουλάχιστον έξι αιτήματα για γραμμές των Χανίων και των Κυκλάδων.

Οι Μινωικές Γραμμές επεξεργάστηκαν σχέδια περαιτέρω επέκτασης της παρουσίας τους στην ακτοπλοϊκή αγορά του Αιγαίου μετά τη συμφωνία πώλησης στον Όμιλο της Attica Group των μετοχών που κατείχαν στη Hellenic Seaways. Η απόφαση των Μινωικών να ανοίξουν πανιά και σε άλλες γραμμές στο Αιγαίο αναμένεται να συμβάλει στη βελτίωση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών, μία εξέλιξη που βλέπει θετικά και το υπουργείο Ναυτιλίας, ενώ σε συνδυασμό και με την «επιχειρηματική κόντρα» που επικρατεί στις γραμμές της Ραφήνας, αλλά και την είσοδο νέων πλοίων κυρίως ταχυπλόων στις γραμμές των Κυκλάδων από Πειραιά και Ραφήνα, από Golden Star Ferries και Sea Jets, αναμένεται να οξύνουν στο έπακρο τον ανταγωνισμό στο αρχιπέλαγος προς όφελος του επιβάτη, όπως εικάζεται.

Υπενθυμίζεται ότι το πλαίσιο της συμφωνίας μεταξύ Μινωικών και Attica Group για την Hellenic Seaways που επετεύχθη στις 26 Οκτωβρίου του προηγούμενου έτους και εκκρεμεί η ολοκλήρωσή της λόγω της έγκρισης που αναμένεται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, προβλέπει:

  • την πώληση από τις Μινωικές Γραµµές στην Attica Ανώνυµος Εταιρία Συµµετοχών των 37.667.504 µετοχών της εταιρείας Hellenic Seaways, οι οποίες αντιπροσωπεύουν σήµερα ποσοστό 48,53% του καταβεβληµένου µετοχικού της κεφαλαίου της, έναντι τιµήµατος 78.500.000 ευρώ,
  • την αγορά του πλοίου «Superfast XII» από εταιρεία του Οµίλου Grimaldi, κύριο µέτοχο των Μινωικών Γραµµών, το οποίο ανήκει στην Attica έναντι συνολικού τιµήµατος 74.500.000 ευρώ, 
  • την αγορά από τις Μινωικές Γραµµές του ταχύπλοου πλοίου «Highspeed 7» από την εταιρεία Hellenic Seaways έναντι συνολικού τιµήµατος 25.000.000 ευρώ.

Στην ανακοίνωσή τους οι Μινωικές είχαν προαναγγείλει τρόπο τινά τις εξελίξεις, καθώς ανέφεραν ότι η υλοποίηση της συναλλαγής θα είναι επωφελής για την εταιρεία, αλλά και θα συνδράμει µακροπρόθεσµα στον εξορθολογισµό της εσωτερικής ακτοπλοϊκής αγοράς και τη διατήρηση ορθού επιπέδου υγιούς ανταγωνισμού στον κλάδο.

Έτσι οι Μινωικές Γραμμές φέρονται να έχουν καταθέσει αιτήσεις δρομολόγησης του «Highspeed 7» από το Ηράκλειο στις Κυκλάδες στην ίδια γραμμή που εξυπηρετούσε το εν λόγω πλοίο όσο ήταν στην κατοχή της Hellenic Seaways. Επίσης εκτός αυτής της αίτησης η Minoan Lines φέρεται να έχει καταθέσει και άλλες αιτήσεις για δρομολόγηση συμβατικού πλοίου ή πλοίων, από Πειραιά για Κυκλάδες, όπως επίσης και για τη γραμμή των Χανίων. Να σημειωθεί επίσης ότι πρόσφατα, σύμφωνα με το marinetraffic και το Equasis, η εταιρεία μετονόμασε το πλοίο «Europa Palace», που είναι δρομολογημένο στην Ιταλία, σε «Mykonos Palace», εξέλιξη που πολλοί συνδέουν με την κάθοδό του στο Αιγαίο.

Ως «υπόλοιπο» από πέρυσι έχει μείνει ανοικτό το θέμα της ετήσιας δρομολόγησης από την ακτοπλοϊκή εταιρεία Golden Star Ferries (από 1/1/2018-31/10/2018) των δύο ταχυπλόων στη γραμμή από Πειραιά για Κυκλάδες. Το ΣΑΣ του Δεκεμβρίου αποφάσισε να ερωτηθεί το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους κατά πόσο είναι σύννομο να εγκριθούν εκπρόθεσμα δρομολόγια ταχυπλόων που έρχονται για πρώτη φορά στην ελληνική ακτοπλοΐα, λόγω είτε αγοράς είτε ναυπήγησης, όπως συμβαίνει με τα συμβατικά πλοία, τα οποία μόλις παραλαμβάνονται από την ακτοπλοϊκή εταιρεία έχουν δικαίωμα να κάνουν αμέσως δρομολόγια. Μέχρι και χθες δεν υπήρχε απόφαση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.  

Η Golden Star 

Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ενέκρινε το αίτημα της Golden Star Ferries για δρομολόγηση δύο συμβατικών πλοίων από το Ηράκλειο προς τη Ραφήνα και το αντίστροφο, με ενδιάμεσους σταθμούς νησιά των Κυκλάδων. Προϋπόθεση για τη δρομολόγηση, όπως ετέθη στη συνεδρίαση του ΣΑΣ στα τέλη του 2017, είναι η τήρηση των σχετικών κανόνων για τους χρόνους αφιξοαναχωρήσεων. Χθες, πάντως, εκπρόσωπος της Golden Star ferries βρέθηκε στο υπουργείο Ναυτιλίας διαμαρτυρόμενος, διερευνώντας τι θα πράξει το υπουργείο σε σχέση με τα αιτήματα αυτά.  

 
 

 

 
 

 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, .voyager said:

Μάλλον δεν είναι σίγουρο το που θα δρομολογηθεί τελικά και με ποια σινιάλα, δεν μπήκε τυχαία άλλωστε το όνομα Mykonos

 

Quote

Επίσης εκτός αυτής της αίτησης η Minoan Lines φέρεται να έχει καταθέσει και άλλες αιτήσεις για δρομολόγηση συμβατικού πλοίου ή πλοίων, από Πειραιά για Κυκλάδες,

Για το Mykonos Palace κάτι για Σύρο, Μύκονο και προεκτάσεις ακουγόταν. Kαι για το Bonaria είχε παίξει και η φήμη Chania Palace και Santorini Palace.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

On 27/10/2017 at 8:00 PM, svo said:

Eνδιαφέρον θα είναι να δούμε και άλλα συμβατικά  στη Minoan Lines. Και δεν εννοώ απαραίτητα  κάποιο πλοίο της Attica. Aν δούμε Highspeed 7 με χρώματα Minoan lines στις Κυκλάδες    γιατί όχι και κάποιο συμβατικό ? Κάτι μου λέει ότι ο Grimaldi  απλά ήταν να βρεί τη χαραμάδα. Τώρα θα ανοίξει την πόρτα.

 

Έρχεται ο Μανωλιός. Nα κρυφτούμε? :P

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το Highspeed 7 που ήταν αναμενόμενο να δηλωθεί από τη Minoan στη ίδια γραμμή που κάνει και τώρα, θα προβλέψω ότι θα δηλώσει δύο πλοία στη γραμμή των Χανίων (πολλές φορές το έχουμε ξαναδεί και δεν πραγματοποιήθηκε η δήλωση), ένα ή δύο πλοίο στα Δωδεκάνησα (Κω Ρόδο) και άλλο ένα στη Χίο Μυτιλήνη. Αλλά ας κάνουμε λίγο υπομονή να δούμε τις ετήσιες δηλώσεις για να δούμε ποια πλοία θα δηλώσει και θα καταλάβουμε εάν είναι δηλώσεις εντυπώσεων ή όχι!! 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, .voyager said:

 

Για το Mykonos Palace κάτι για Σύρο, Μύκονο και προεκτάσεις ακουγόταν. Kαι για το Bonaria είχε παίξει και η φήμη Chania Palace και Santorini Palace.

προσεχε τι ταζεις ταζεις, γιατι μπορει να το παθεις :D:) 

πριν πεντε χρονια, ειχαν ξαναβαφτιστει χανια palace και απτερα palace τα δυο παλατια της πατρας (olympia palace & europa palace) και μετα χαθηκαν οι αναρτησεις σε χρονο dt:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Αλλη ΑΝΕΚ ,αλλα Χανια,αλλη Πειραιώς ,αλλη Χελλενικ,αλλη Ελλαδα ,αλλη κυβερνηση...

Αλι αλι και τρισαλι :lol:

Χωρις να θέλω να γινω αλλος minoan :P  πρεπει καποια πασιφανη πραγματα να τα παραδεχομεθα

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Petros P said:

Αλλη ΑΝΕΚ ,αλλα Χανια,αλλη Πειραιώς ,αλλη Χελλενικ,αλλη Ελλαδα ,αλλη κυβερνηση...

Ίδιο υπουργείο, ίδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες, ίδια κουλτούρα. Και το βασικότερο, η αμφιβολία για τις προθέσεις ένθεν και ένθεν παραμένει. Να δούμε όταν οριστικοποιηθούν οι δηλώσεις τι από τις αποκλειστικές "διαρροές" θα επαληθευτεί.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο στην ίδια κουλτούρα (του δημοσίου ) μπορώ να συμφωνήσω,στα αλλα  οχι...  Η Πειραιώς θελει να ξεμπερδεύει ,ενω τοτε ηταν πιο μπλεγμενη παντου. Η ΑΝΕΚ πλεον ακομα και στα Χανιά είναι με την Attica,η Χελλενικ θα ειναι Αττικα αραγε. Και ας θυμηθουμε το 2011-12 ποια ηταν που επαιρνε γραμμες και ποια ειναι τωρα που καθοριζει τις γραμμες.

Δεν ειναι κακο να βλεπουμε τα πραγματα οπως ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Κυριακή κοντή γιορτή. Ο Μάρτιος είναι δυο ανάσες δρόμος. Όταν με το καλό δημοσιοποιηθεί η λίστα με τις δηλώσεις δρομολόγησης για την περίοδο 2018-2019 θα φανεί που πάει το πράγμα. Όπως και για τη φετινή δρομολογιακή περίοδο. Γιαυτήν θα δούμε τα χαμπέρια στα ΣΑΣ. 

Link to comment
Share on other sites

περα απο τις... εμπνευσμενες μετονομασιες των παλατιων και τις στοχευμενες διαρροες για δρομολογησεις, πρεπει να βλεπουμε τη μεγαλη εικονα.

τραπεζα πειραιως, attica-group και ομιλος grimaldi εχουν καταληξει σε μια συμφωνια για την εξαγορα της hsw απο την attica και τα ανταλλαγματα που θα παρει ο grimaldi. περα απο οσα εχουν ανακοινωθει, οπως συνηθιζεται σε τετοιες περιπτωσεις, πιθανοτατα υπαρχουν και μη ανακοινωθεισες πτυχες.

η συμφωνια μπορει να μην εχει εγκριθει ακομη απο την επιτροπη ανταγωνισμου, αλλα οι μονοι που θα ειχαν λογο και συμφερον να μην εγκριθει, ειναι η τωρινη διοικηση της HSW και το περιβαλλον της, για να συνεχισουν να κανουν τους ιδιοκτητες, σε μια εταιρια που δεν τους ανηκει.

δεν μπορω να φανταστω οτι ο grimaldi δεν εχει φυλαξει τα νωτα του, ωστε να διατηρησει οτι πηρε ή οτι η πειραιως και η attica δεν εχουν εξασφαλισει ενα συγκεκριμενο status quo για τα επομενα 3-4 χρονια, ωστε να μπορεσουν να απορροφησουν τους κραδασμους της συγχωνευσης, αλλα και να ξερει ενας πιθανος νεος ιδιοκτητης της attica.

δεν αποκλειεται λοιπον να δουμε, απο μεριας grimaldi,  δηλωσεις δρομολογησης για την επομενη περιοδο, ή αιτηματα για την τρεχουσα. μπορει και καποιο απο αυτα να το δουμε να υλοποιειται. πιστευω ομως οτι αυτο δεν θα ειναι σε κοντρα με την attica ή σε αντιθεση με τα συμφωνηθεντα (γνωστα και μη). ισως χρειαστει και για ξεκαρφωμα  οτι ο ανταγωνισμος λειτουργει

Edited by proud_ionian
στιξη
Link to comment
Share on other sites

Τον εμπιστεύομαι τον γράφοντα μιας και τον ξερω σαν ανθρωπο. Πιο πολυ για το πότε θελει να ερθει το Μυκονος Παλάς στα μερη μας... Περιεργο βεβαια δρομολογιο. Αλλα ποτε δε ξερεις.

Quote

Του Φώτιου –Ευάγγελου Καρλή Δεν πέρασε μία εβδομάδα από το τελευταίο άρθρο του THESEANATION σχετικά με τον σχεδιασμό των ακτοπλοϊκών εταιρειών για τη θερινή περίοδο του 2018 και οι εξελίξεις τρέχουν.

Ο ιταλικός όμιλος βάζει φωτιά στο Αιγαίο εντείνοντας τον ανταγωνισμό σε Κυκλάδες και Κρήτη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του THESEANATION η ΜΙΝΟΑΝ LINES, που ανήκει στον ιταλικό όμιλο GRIMALDI, έχει ζητήσει να δρομολογήσει το Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ (πρώην AMSICORA και ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ) από 23/3/2018 στη γραμμή Πειραιάς –Σούδα –Ηράκλειο, με 3 δρομολόγια /εβδομαδιαίως, και 1 δρομολόγιο /εβδομάδα στη γραμμή Πειραιάς –Σούδα. Από το καλοκαίρι ζητείται να γίνει καθημερινό δρομολόγιο από Πειραά προς Σούδα. Το αίτημα αυτό συζητηθεί σ’ ένα από τα επόμενα Σ.Α.Σ.

Επίσης, οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ έχουν ζητήσει να δρομολογήσουν από φέτος 2 ταχύπλοα, το υπό αγορά Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ HIGHSPEED 7, από Ηράκλειο προς Θήρα –Ίο –Πάρο –Μύκονο, καθώς επίσης και άλλο ένα Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ πλοίο από Πειραιά προς Σύρο –Μύκονο –Νάξο .

Εκτός των ανωτέρω αιτημάτων, έχουν ζητήσει για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο, 1/11/2018 -31/10/2019, να δρομολογήσουν συνολικά 3-4 ταχύπλοα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία, δύο από Ηράκλειο και άλλα δύο από Πειραιά προς Κυκλάδες.

Παράλληλα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας, τα Ε/Γ-Ο/Γ ΚΝΩΣΣΟΣ και ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ, στα πρωινά τους δρομολόγια από Πειραιά και Ηράκλειο θα προσεγγίζουν κάθε Πέμπτη και Κυριακή το λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο. Τα δύο πλοία θα ανταγωνίζονται ακόμα και τα ταχύπλοα της γραμμής, αφού θα συνδέουν τον Πειραιά με τη Μήλο σε μόλις 3 ώρες και 15 λεπτά, και τη Μήλο με το Ηράκλειο σε 4 ώρες.

Επιπρόσθετα, στις γραμμές της Αδριατικής, ο ιταλικός όμιλος θα διακόψει τη σύνδεση της Πάτρας με το Μπρίντεζι, αλλά ενισχύει με 3ο πλοίο και 2η καθημερινή αναχώρηση τη γραμμή Ηγουμενίτσα –Μπρίντεζι. Ο ιταλικός όμιλος θα συνδέει το λιμανι της Πάτρας με τον ιταλικό νότο μέσω του Μπάρι, όπου δραστηριοποιείται με 2 πλοία τύπου ΡΟ/ΡΟ, τα EUROCARGO PATRASSO και TRIESTE.

Από την άλλη πλευρά, η δρομολόγηση του Ε/Γ—Ο/Γ ΔΙΑΓΟΡΑΣ στην παλιά του γραμμή, στα Δωδεκάνησα, έχει ως αποτέλεσμα (σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα) να μετακινηθεί το Ε/Γ-Ο/Γ BLUE STAR PATMOS στη γραμμή Πειραιά –Σύρο –Πάρο –Νάξο –Ίο –Σαντορίνη με καθημερινή αναχώρηση από τον Πειραιά στις 17:30 και το Ε/Γ-Ο/Γ BLUE STAR NAXOS να εξυπηρετεί την άγονη γραμμή των Αν. Κυκλάδων με καθημερινή αναχώρηση από τον Πειραιά στις 06:45.

Τέλος, η SEA JETS, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της, ανακοίνωσε την αγορά του Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ KALLI P (το οποίο είχε περάσει και από τη ΝΕΛ ως ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ), χωρίς ωστόσο να έχει ανακοινώσει που θα δρομολογήσει το καράβι.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...