Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σαν να λεμε ότι το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ θα παει στη θεση του ΔΙΑΓΟΡΑ;

Αυτό μου φαινεται το πιο ανταγωνιστικο πλοιο,που μαλιστα τοσα χρονια δεν ηταν στον ελληνικο προγραμματισμο, εκτος και αν μιλαμε για καποιο απο τα BLUE STAR ΔΗΛΟΣ ή ΠΑΤΜΟΣ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

39 minutes ago, polmyt said:

Σαν να λεμε ότι το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ θα παει στη θεση του ΔΙΑΓΟΡΑ;

Αυτό μου φαινεται το πιο ανταγωνιστικο πλοιο,που μαλιστα τοσα χρονια δεν ηταν στον ελληνικο προγραμματισμο, εκτος και αν μιλαμε για καποιο απο τα BLUE STAR ΔΗΛΟΣ ή ΠΑΤΜΟΣ

Ισως να ειναι  ετσι...εκτος αν επιλεγει καποιο μικρο μπλε..βεβαια αυτα ακομα ειναι σεναρια ,για αυτο και γραφονται εδω...Γεγονος παντως ειναι οτι η επανεμφανιση του Διαγορα θεωρειται αναγκαια στην γραμμη ....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

πολλα σεναρια εχουν γραφτει για το line up της attica, ενα απο αυτα ειναι οτι θα παει το χιος στην AML και θα γυρισει ο διαγορας.

προσωπικα πιστευω, το εχω ξαναπει, οτι ειναι πολυ προωρο οποιοδηποτε τοσο συγκεκριμενο σεναριο, ειδικα απο τη στιγμη που εκκρεμουν τα διαδικαστικα της συγχωνευσης.

On 24/9/2017 at 9:46 PM, proud_ionian said:

στους κεφαλονιτες καραβολατρες, κανουν αναφορα σε διεργασιες, για σχηματισμο νεας εταιριας στα ακτοπλοϊκα της κεφαλονιας με παλιους και καινουργιους παικτες (οχι υφισταμενους).

δεν διευκρινιζουν ουτε ποιοι ειναι, ουτε που φιλοδοξουν να πανε

εχουν γινει λιγο πιο συγκεκριμενοι οι ΚΚ. μιλουν για ενδεχομενη επανεμφανιση καποιων απο τους στριντζαιους.

τωρα πως θα κανουν προκοπη σε ενα τοσο ανταγωνιστικο περιβαλλον, οταν δεν εκαναν μεχρι το 2012, που ειχαν να κανουν με πιο προβλεψιμους ανταγωνιστες, ειναι αλλο ερωτημα

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, valencay said:

Ισως να ειναι  ετσι...εκτος αν επιλεγει καποιο μικρο μπλε..βεβαια αυτα ακομα ειναι σεναρια ,για αυτο και γραφονται εδω...Γεγονος παντως ειναι οτι η επανεμφανιση του Διαγορα θεωρειται αναγκαια στην γραμμη ....

Ο διαγορας σε συγκριση με το χιος τι παραπανω εχει δλδ για να γυρισει πισω αντι να παει το χιος 12νησα;;;

Link to comment
Share on other sites

 Δυστυχώς θεωρώ μεγάλο πλήγμα να φυγει το Χίος ξανα απο την Ελλάδα. Η ακτοπλοΐα μας το εχει μεγάλη ανάγκη καθώς ειναι ενα πλοιο με τρομερές δυνατότητες που παει παντου. Κατα τη γνώμη μου αν κάποιο πρεπει να φυγει για Μαροκο αυτο θα πρεπει να ειναι ένα απο τα μικρά μπλε. 

Edited by George...f
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

εχουν γινει λιγο πιο συγκεκριμενοι οι ΚΚ. μιλουν για ενδεχομενη επανεμφανιση καποιων απο τους στριντζαιους.

τωρα πως θα κανουν προκοπη σε ενα τοσο ανταγωνιστικο περιβαλλον, οταν δεν εκαναν μεχρι το 2012, που ειχαν να κανουν με πιο προβλεψιμους ανταγωνιστες, ειναι αλλο ερωτημα

Αν όντως το σενάριο του ή των ΚΚ έχει βάση, μόνο εάν αντιπροτείνουν σταθερή σε βάθος χρόνου λύση, με νεότερο πλοίο (ή πλοία) και ανταγωνιστικά τιμολόγια. Με λίγα λόγια, να αντέξουν κάποια χρόνια χασούρας ώστε να πείσουν ότι είναι ακτοπλόοι και όχι.,....

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, George...f said:

 Δυστυχώς θεωρώ μεγάλο πλήγμα να φυγει το Χίος ξανα απο την Ελλάδα. Η ακτοπλοΐα μας το εχει μεγάλη ανάγκη καθώς ειναι ενα πλοιο με τρομερές δυνατότητες που παει παντου. Κατα τη γνώμη μου αν κάποιο πρεπει να φυγει για Μαροκο αυτο θα πρεπει να ειναι ένα απο τα μικρά μπλε. 

Οπως και να εχει αυτά θα τα αποφασίσουν αυτοί που είναι αρμόδιοι. Εμείς γνώμες εκφράζουμε και ο,τι ακούγεται λέμε. Από εκεί και πέρα ,είπαμε ,αυτά είναι ακόμα σεναρια τα οποία μπορεί να επαληθευτουν,Μπορεί και οχι

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, proud_ionian said:

πολλα σεναρια εχουν γραφτει για το line up της attica, ενα απο αυτα ειναι οτι θα παει το χιος στην AML και θα γυρισει ο διαγορας.

 

Αν το δούμε είναι λίγο οξύμωρο. Και αναλύω. Το Διαγόρας κάνει μια γραμμή  (Νador -Almeria) 7 ωρών  που είναι μια ευθεία. Από την άλλη το Νήσος Χίος είναι ένα πλοίο με πολύ δυνατές ελικτικές ικανότητες ιδανικό για δύσκολα λιμάνια και καιρούς, είτε είναι στα Δωδεκάνησα είτε στις Κυκλάδες. Έχω δει το Διαγόρας να κάνει να δέσει στη Νάξο  με ήρεμο καιρό 10  λεπτά  αφού είχε γυρίσει  (Μπορεί και να έτυχε). Συνεπώς ο μόνος λόγος να γίνει κάτι τέτοιο Θεωρώ  είναι οι παραπάνω καμπίνες που έχει ο Διαγόρας. Και  από ότι  φαίνεται  είναι ένα πρόβλημα οι καμπίνες των πλοίων στην Γραμμή της Άγονης της Δωδεκανήσου. Συγκριτικά αν το δούμε το Χίος έχει 72 καμπίνες το Διαγόρας 131.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την υποψία πως παίζει ρόλο και ο ανταγωνισμός. Στην Ελλάδα πια αυτός δεν υπάρχει. Και το Θεόφιλο να αναστήσουν με αυτόν θα πάς, θέλεις- δεν θέλεις. Στην Ισπανία όμως, στη γραμμή που είναι αλλά κι αντίστοιχα στην γραμμή του Motril που είναι άμεσα ανταγωνιστική, υπάρχουν αξιόλογες και πιο καινούριες μονάδες όπως το Volcan de Timanfaya(εδώ το αδελφό Volcan de Tamasite), το Juan J Sister και το Volcan de Tinamar. Όπως και να το κάνεις, ο Διαγόρας υστερεί σε σχέση με αυτά. Θυμίζω επίσης πως πέρυσι το καλοκαίρι το Νήσος Χίος είχε δοκιμαστεί σε διπλά δρομολόγια εκεί, και ίσως αυτό να είναι κάτι που να θέλει η AML να επαναλάβει.

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ συμβει κατι τετειο, θα ειναι μεγαλο κριμα..!

Θα μας παει τοτε το πιθανο μονοπωλειο πολυ πισω σαν ακτοπλοια..!!!

Κι εδω μπορει να βγαλει διπλα δρομολογια..

 

Link to comment
Share on other sites

Θα μας παει τοτε το πιθανο μονοπωλειο πολυ πισω σαν ακτοπλοια....Γιατί εσύ περίμενες/περιμένεις να μας πάει μπροστά??

Edited by mytilene
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, proud_ionian said:

στη γωνια του κουτσομπολη, υπαρχουν αρκετα σεναρια για το line up της attica, με πρωταγωνιστη στα περισσοτερα το νησος χιος. (απο ισπανια, μεχρι... κασοκαρπαθια :D )

 

 

On 22/11/2017 at 8:38 PM, proud_ionian said:

νομιζω οτι ειναι πολυ προωρες τετοιες εκτιμησεις ;)

 

54 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Προς το παρόν το Νήσος Χίος θα πάει στο Λαύριο στην άγονη του Β.Α. Αιγαίου αντι για τη γραμμή Πειραιά Χίο Μυτιλήνη που είχε ακουστεί πρόσφατα!!!

αλλη μια αποδειξη οτι η σεναριολογια ειναι προωρη, απο τη στιγμη μαλιστα που ακομη δεν εχει ολοκληρωθει η εξαγορα της HSW απο την Attica.;)

ειδικα δε για την attica, πρεπει να ειμαστε πολυ επιφυλακτικοι. ειναι μια εταιρια που δυσκολα διαρρεει κατι απο μεσα, ενω απο την αλλη εχουν παιξει πολλες φορες εξυπνα το παιχνιδι της φημολογιας για αποπροσανατολισμο.

ειναι αρκετοι οι "ειδικοι" στην attica που την εχουν πατησει κατα καιρους.

μπορω να αναφερω πολλα παραδειγματα, αλλα θα σταθω σε ενα χαρακτηριστικο. τον περσυνο δεξαμενισμο του superfast I.  οι ειδικοι της... ΕΛΑΪΣ,:P (εντος και εκτος shipfriends) το εστελναν στη μαλτα, ακομη και αφου ειχε φυγει απο πατρα. τελικα πηγε κροατια και δεν ηταν αποφαση της τελευταιας στιγμη,w αλλα μια ειλημμενη αποφαση που δεν ηξερε κανεις εκτος των αμεσα εμπλεκομενων.

On 20/1/2017 at 2:11 AM, proud_ionian said:

και απο ancona rijeka. ολοι σιγουροι οτι θα παει μαλτα, επειδη πηγαν τα υπολοιπα.

μας την εσκασε:P

 

Link to comment
Share on other sites

καλως ή κακως, οι μοναδες ειναι πολλες και αναγκαστικα καποια πλοια περισσευουν.  οποιο και αν φυγει απο τα νεωτερα, θα ειναι απωλεια για εμας (που ειμαστε θεατες), αλλα τι να κανουμε. θα το αποδεχτουμε. ;) 

το ουσιαστικο ειναι, να ταξιδευει το κεφαλονια στη γραμμη του. τα υπολοιπα επονται:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ψάχνει η Hellenic για ταχύπλοο....Πολυ πιο πιθανόν είναι να δούμε κάτι νέο από μια  από τις άλλες "υποπτες" εταιρείες.....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

On 12/20/2017 at 12:09 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Διαγόρας από τον Απρίλιο μάλλον τον Απρίλιο θα επιστρέψει στα δρομολόγια της Δωδεκάνησου. 

Και μέχρι τον Απρίλιο τι θα κάνει αφού σταμάτησε ήδη τα δρομολόγια του για την Africa Morocco Link και αναμένεται να επιστρέψει στην Ελλάδα; Κι αν επιστρέψει στα δρομλόγια της Δωδεκανήσου, το Blue Star Patmos πού θα πάει;

Link to comment
Share on other sites

4 ταχύπλοα φέρεται να πουλά η Conferry, ανάμεσά τους το Tallink Autoexpress II (αδελφό του Blue Power της Seajets) και του San Francisco Deasis (κονταδελφό του Mykonos Jet που έφερνε η Seajets).

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Τα αλλα 2;Ποσο καιρο ειναι παροπλισμενα;Υπαρχει και η φημη του Villum Clausen αλλα και το Jonathan Swift το οποιο θα αντικατασταθει απο οτι φαινεται απο το Westpac Express

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, svo said:

Που αν παραμείνει αυτό, σημαίνει πως το Blue Star Naxos επιστρέφει στις μικρές Κυκλάδες τους καλοκαιρινούς μήνες έπειτα από 3 χρόνια που ήταν το Patmos. 

 

3 hours ago, George...f said:

Εχουμε αποκλείσει τελείως την Ραφήνα που η εταιρία τα τελευταια χρονια έκανε μια καλη αρπαχτή είτε με το Ithaki, είτε με κάποιο απ τα Paros/Naxos. Οποτε με την έλευση του Διαγορα και την επιστροφή του Patmos στην ενεργό δράση δεν το θεωρώ διόλου απίθανο κάποιο πλοιο του στόλου να κανει θερινή σεζόν στην Ραφήνα. 

Εγώ πιστεύω ότι δεν έχουν αποφασίσει ακόμα αν το ΔΙΑΓΟΡΑΣ θα ξαναφύγει η όχι. Νομίζω ότι τη Ραφήνα πρέπει να την αποκλείουμε με τον πανικό που γίνεται.

Αν μείνει το ΔΙΑΓΟΡΑΣ τότε πιστεύω ότι θα το δούμε στην άγονη Δωδεκανήσου με το BLUE STAR PATMOS να κάνει απογευματινά Παροναξίας όπως τα προηγούμενα καλοκαίρια. Αν φύγει το ΔΙΑΓΟΡΑΣ όπως φαίνεται θα δούμε το BLUE STAR PATMOS στη θέση του. Αυτό που αλλάζει είναι ότι δε θα υπάρχουν πρωινά για μικρές κύκλαδες αλλά το θετικό είναι ότι η Τήνος θα έχει κάθε μερα πλοίο για Σύρο και Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...