Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εφόσον το SF XII περνάει στα χέρια του Grimaldi έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα κατανεμηθεί ο στόλος ΑΤΤΙΚΑ-HSW στις γραμμές του Αιγαίου. Και αν θα μείνει το ΧΙ Ανκόνα ή θα έρθει Δωδεκάνησα να καλύψει το κενό. Το δρομολόγιο που σίγουρα δεν θα ξαναδούμε είναι το νυχτερινό του ΣΑΜΟΣ για Παροναξια.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αφού "έμειναν" τα μεγάλη της Hellenic εδώ, μπορεί να δούμε το BS1 να πηγαίνει στα Δωδεκάνησα παρέα με το αδερφάκι του και δυο από τα μεγάλα της Hellenic στο βόρειο Αιγαίο. Εξακολουθώ να βλέπω να ταχύπλοα να αλλάζουν χέρια, όπως και τον Πήγασο.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Champion Jet_2 said:

Με Αριαδνη όταν γυρίσει ή Σαμος

Εννοείς ΠΧΜ? Αν ναι, χρειάζονται δυο πλοία. Εκτός αν κοπεί το καθημερινό, το βλέπω όμως δύσκολο. Αλλιώς δυο μεγάλα. Είτε το BS1 και ένα της Hellenic, ή και τα δυο της Hellenic.

Link to comment
Share on other sites

Το SFXII αν μπει Αδριατικη τοτε η κοινοπραξια θα εχει μεγαλο προβλημα. Η Μινοαν πηρε το 7 το καλυτερο ταχυπλοο του Αιγαιου πηρε κσι τη γραμμη Ηρακλειο Κυκλαδες;Ηταν καλυτερο για την Ατικα να δωσει τις παλιατζουρες Νησος Σαμος-Ροδος κ σια παρα να δωσει 2 νεοτευκτα στολιδια.Και θα κραταγε τα  4 140μετρα νεοτευκτα (Νησος κ BS) που ειναι ιδανικα για ολες τις γραμμες του Αιγαιου.Το Χιος οπως και ο Διαγορας θα χαραμιζεται στο Μαροκο με τις καμπινες που εχει.Ο Πηγασος πιστευω θα παιξει ρολο μπαλαντερ σε Κυκλαδες σε τυχον ακινησιες.Κανει και για Μαροκο.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Μαροκο θα εστελνα τα μικρα blue star κ θα κραταγα το χιος κ το μυκονος που πανε στις γραμμες τις δικες του λογω βυθισματων αλλα ειναικ πιο μεγαλα σε χωριτηκοτητα!παντως κριμα για το ολο σκηνικο που δημιουργειται ξανα στο αιγαιο αλλα κ για την στροφη της αττικα σε αλλο μοντελο διαχειρισης κ αναπτυξης..

Ξεχασα κ το joint servise με την ανεκ θα συνεχιστει;;;

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Καπου ειχα διαβασει (ειλικρινα δε θυμαμαι που) οτι η αττικα για καθε κοκκινο που πουλαει κανει συμφωνια ως ρητρα οτι δε μπορει να δουλεψει ανταγωνιστικά στα ελληνικά εναπομείνανατα κόκκινα ( και οτι γι αυτο η ΑΝΕΚ/SNCM πληρωσε πολλα λεφτα οταν εφερε το Jean Nicoli στην Αδριατικη σαν αποζημιωσεις ).......

Αν ισχυει αυτο, τοτε δεν προκειται να ξαναδουμε το 12 στα Ελληνικά νερά......

Link to comment
Share on other sites

καλα και τωρα μπορει να εχει μπει ορος για το που θα δρομολογηθει. εχει γραμμες στη δυτικη μεσογειο.

τα φτερα ηταν ορος οσο υπηρχε η πατεντα. και τα 3 της βαλτικης που τα πουλησε ο περικλης, με τα φτερα τους πουληθηκαν.

Link to comment
Share on other sites

Για το Ν. Χίος είναι σίγουρο οτι οριστικά και αμετάκλητα τέλειωσε η ναύλωση στην Balearia ; Αν τελικά παραμείνει εδω, θα χαρακτήριζα κίνηση αυτοκτονίας να στείλουν ε΄να τέτοιο πλοίο στο Μαρόκο.

Link to comment
Share on other sites

Το Χίος κατά 99,9% μένει Ελλάδα και ίσως ντύνεται με τα χρώματα της blue .Ένα μικρό blue star πολύ πιθανόν να πάει Μαροκο.Ακουγεται -αυτη την στιγμή- για το Νάξος. Έχουμε καιρό βέβαια,τα πάντα παιζονται

Link to comment
Share on other sites

Περα από τα πλοια καθιστε να δειτε γελιο και τις Bonus Miles που οσοι εχουν περασει τα 3000 μιλια στην HSW ,και δεν είναι λιγοι μετα από τοσα χρονια,δικαιουνται δωρεαν αναβαθμιση θεσης επ'απειρο ,περα από την επιστροφή χρηματων.

Εκει να δειτε γκρινια που το seasmiles της Blue Star δεν λειτουργει ετσι.

Link to comment
Share on other sites

Είναι στενάχωρο να βλέπεις κάνεις πλοία σαν το Superfast XII που για πολλούς είναι το ομορφότερο και ίσως το καλύτερο πλοίο με μεγάλες δυνατότητες, να πηγαίνει σε χέρια ιταλών. Μου κάνει εντύπωση πως η Attica δίνει το πιο δυνατό της χαρτί, ασχέτως τι κινήσεις μπορεί να κρύβονται από πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ πραγματικά το ίδιο πιστεύω (όπως έγινε με Aegean/Olympic Air). Ίσως μερικά πλοία που βρίσκονται στο ίδιο περίπου επίπεδο με αυτά της BSF, βλέπε Ν. Χίος/Μύκονος και Αριάδνη, να βαφτούν στα μπλε αλλά το βλέπω δύσκολο για τα υπόλοιπα, ακόμη και για τα ταχύπλοα.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω ότι υπερβαλεις λιγο.

ΟΚ και γω θεωρω τo Blue Star πιο ισχυρο brand name αλλα η HSW εχει παρουσια παντου εκτος από τα δωδεκανησα αντε και την Κρητη που πηγαινε με Highspeed.Σε ολο το υπολοιπο Αιγαιο παει και μαλιστα με καλα βαπόρια,όχι με χρεπια στυλ καπτα Μακη,ΝΕΛ κλπ

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Κι εγω θα πονταρα στο οτι θα γινει κατι σε στυλ ολυμπιακης-aegean δηλαδη να κρατησει η hsw 2-3 γραμμες (ΒΑ Αιγαιο πχ)και στα υπολοιπα μπλου σταρ.

Τραγικη ειρωνια παντως πριν μερικα χρονια πολλοι ειχαν..σιγουρο οτι ο Γκριμαλντι θα πουλαγε τα παλατια του Ηρακλειου στην Αττικα και βρεθηκε να εχει αγορασει 2 σουπερφαστ σε 2 χρονια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...