Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

Τώρα που  ήμουν  εξωτερικό για δουλειές,  άκουσα  σε γνωστό  ναυλομεσιτικο γραφείο ότι  ο κος Αγγελόπουλος  Α. (ACA Shipping) κοιτάει  για κρουαζιεροπλοιο και μου φάνηκε  "κάπως "!!

Έχει  κανείς  ακούσει  κάτι  σχετικό??

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Orestis said:

Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή το δρομολόγιο της Blue Star θα είναι μέσω Σύρου όπως και τα προηγούμενα χρόνια. Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή όμως η εταιρεία δεν έχει αποφασίσει ακόμα εάν το δρομολόγιο θα γίνεται μέσω Σαντορίνης όπως τα προηγούμενα χρόνια ή μέσω Σάμου όπως έχει αιτηθεί στις φετινές δρομολογήσεις.

 

Οσο θα δουλεψει το SAMOS  παροναξια αλλο τοσο θα δουλεψει κ το Blue star στην σαμο!!! βεβαια η hellenic μπορει να φοβαται,λογικο..

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως οι συσχετισμοί των δύο νέων δρομολογίων δημιουργούν πολλές περισσότερες ανησυχίες στη Blue Star, η οποία (εάν τελικά το αποφασίσει), θα προσθέσει μεν 3 προσεγγίσεις την εβδομάδα στη Σάμο, αλλά θα αφαιρέσει ισόποσες βραδινές προσεγγίσεις προς Σαντορίνη, προορισμό που επίσης ανταγωνίζεται με την HSW.

Από την άλλη η HSW προσθέτει 7 προσεγγίσεις την εβδομάδα σε Πάρο, Νάξο & Σαντορίνη, διατηρώντας στο ακέραιο όλα τα υπόλοιπα, ανταγωνιστικά προς τη Blue Star, δρομολόγια της.

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω ότι και στα καλοκαιρινά δρομολόγια της Χίου Μυτιλήνης θα υπάρχει ανταγωνισμό κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο με παρεμφερές αναχωρήσεις!! Σαν να βλέπουμε ένα απευθείας ανταγωνισμό πλέον στις γραμμές μεταξύ Blue Star και HSW!!

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα η blue star καθε τριτη πεμπτη θα κατεβαινει το blue star 2 παρο ναξο πρωινο κ θα περνει τα φορτηγα κ το delos θα πηγαινει της σαντορινης οποτε ολοι θα εξυπηρεντουνται..

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Orestis said:

Πιστεύω πως οι συσχετισμοί των δύο νέων δρομολογίων δημιουργούν πολλές περισσότερες ανησυχίες στη Blue Star, η οποία (εάν τελικά το αποφασίσει), θα προσθέσει μεν 3 προσεγγίσεις την εβδομάδα στη Σάμο, αλλά θα αφαιρέσει ισόποσες βραδινές προσεγγίσεις προς Σαντορίνη, προορισμό που επίσης ανταγωνίζεται με την HSW.

Από την άλλη η HSW προσθέτει 7 προσεγγίσεις την εβδομάδα σε Πάρο, Νάξο & Σαντορίνη, διατηρώντας στο ακέραιο όλα τα υπόλοιπα, ανταγωνιστικά προς τη Blue Star, δρομολόγια της.

καλα δεν θα κλεισει κιολας η attica:D:wub:

για παροναξια και σαντορινη, απαντησα στο θεμα της γραμμης και πιστευω οτι η attica δεν θα χασει απο την κινηση. ελαχιστες θα ειναι οι απωλειες προς τη HSW .

οι προσεγγισεις ομως της attica στη σαμο, σημαινουν αιμορραγια για τη HSW, οπως απεδειξε και η εβδομαδιαια προσεγγιση του bs1 το 2015.

Link to comment
Share on other sites

Tελικα με την υποθεση του Vastervik εχουμε καποια εξελιξη? Η εχουν παγωσει oλα (αν οντως υπηρξε προθεση αγορας απο την Hellenic) ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 Όποτε λογικά θα δούμε να κόβονται «περιττά» καλοκαιρινά δρομολόγια.

και αν περισσεψει και κανενα καραβι, υπαρχουν γραμμες αν το θελησουν.

απο τις αζορες, ως τα δεξά^_^;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

στον κανονικο κοσμο:P, αλλα και σε καποια sites συγκεκριμενου νησιου, κυκλοφορει μια φημη, ελεγχομενης για την ωρα ακριβειας, οτι θα αλλαξουν καποιοι συνδυασμοι χρωματων

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
5 hours ago, Nick the Greek said:

μου μυρίζει όμως επιδότηση από το ιταλικό κράτος. 

κατι τετοιο μου μυριζει και για την εξαρση μετασκευων της τελευταιας διετιας, εις την ημετεραν πατριδαν.B)

εχει ξανανοιξει το ΕΣΠΑ απο περσυ (free money), ενω παιζουν και αρκετα συγχρηματοδοτουμενα (απο διαφορα ευρωπαϊκα κονδυλια) προγραμματα, με χαμηλοτοκα δανεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
1 hour ago, valencay said:

Εγω τωρα γιατι μυριζομαι μπασιμο για την επιδοτουμενη  απο γραμμη που καποιο ( η καποια) περισσευει απο Οκτωβρη μερια....Οταν την κανει ο Διονυσιος ??Εικασια ,οχι πληροφορια...Αλλα νομιζω στεκει απο πολλες πλευρες....

αυτο ειναι κατι που το αναρωτιομαστε πολλοι τα τελευταια χρονια. πως και δεν εχουν κοιταξει να βαλουν superferry II & αικατερινη σε καμια αγονη (δυτικες κυκλαδες, πειραιας κυθηρα) ή ακομη και σε αλλες υποεξυπηρετουμενες γραμμες (σποραδες, ΠΣΙ:P κλπ).

η ΑΝΜΕΖ δεν ειναι ευκολος αντιπαλος παντως. και τις ακρες της τις εχει, αλλα και ολο το project του σολωμου, εγινε για να αποτρεψει καποιο τετοιο ενδεχομενο;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτα τα δυο (Σφ2 και Αικατερινη) θα μπορουσαν να πανε εκει και με καθεστως κοινοπραξιας...Το Σολωμος ειναι ενα αξιολογο φυσικα πλοιο,αλλα too much για την γραμμη αυτη,με τοσα γραμμικα μετρα ,που νομιζω ουτε κατα το ημισι δεν θα καλυφθουν....Ειναι airbus a340 για Θεσσαλονικη...Και αυτο με κανει να αμφιβαλω στο αν θα μεινει,εστω και κατα περιοδους στην γραμμη αυτη,η θα παει καπου αλλου,ωστε να αξιοποιηθει πληρως....

Edited by proud_ionian
quote άντι reply
Link to comment
Share on other sites

η αναλογια γραμμικων μετρων/πρωτοκολλου του σολωμου, ειναι ιδανικη για τις γραμμες που εξυπηρετουσε και γεμιζε παρα πολλες φορες το καλοκαιρι και αυτο και το κονταδελφο ionian star/mare di levante.

στο υπολοιπο αιγαιο υπαρχουν καλυτερες μοναδες.

οι δυτικες (με σαντορινη μεσα) ειναι μια γραμμη, που θα μπορεσει να σταθει, με την επιδοτηση και τσιμπωντας ισως και φορτηγα μηλου και σαντορινης

ειτε στο ιονιο, ειτε στο αιγαιο, τετοια πλοια θελουν και ορθολογικη διαχειριση δρομολογιων.

στο ιονιο (κυλληνη) γινεται και εκει της ραφηνας. παρα πολλα δρομολογια, με τιμες κοστους. λογικο ειναι να αναζητησουν την  τυχη τους αλλου καποια πλοια.

Link to comment
Share on other sites

Επιθετική τιμολογιακή πολιτική ειδικά στα φορτηγά, διαφήμιση παντού μέχρι το τελευταίο χωριό και συνέπεια το χειμώνα.

Με αυτά θα μπορούσε η ΑΝΜΕΖ με το Σολωμό να ξαναζωντανέψει τη γραμμή της Πάτρας και να κάνει τους υπόλοιπους στην Κυλλήνη να τραβάνε τα μαλλιά τους. Αλλά ......

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
1 hour ago, Petros P said:

. Ο τρόπος με τον οποίο έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια ειναι εντυπωσιακός και προκαλεί το θαύμασμο όλων. Φήμες υπάρχουν και ακούγονται  πολλές ,άλλες αποδεικνύονται,άλλες όχι. Σίγουρα ο superMario σαν στύλ ανθρώπου είναι αβρός και original και απο οτι φαίνεται δε το νοιάζει να χάσει κάποια εκ. ευρώ για να πετύχει τον σκοπό του. Απο την άλλη οι Αφοι Στεφάνου ναι μεν έχουν επενδύσει λεφτά στην ακτοπλοία .Οσο δενακούγονται στην ποντοπόρο που έχουν μια άρτια κατάσταση τόσο μίρλες ειναι στην ακτοπλοία .

Βέβαια αν ειχαν ερθει πχ η Blue Star η οι Μινωικές να κάνουν το ίδιο εγχείρημα απο Ραφηνα δε πιστεύω οτι θα είχε γίνει τέτοιος χαμος.

Η κατάσταση στη Ραφήνα θυμίζει λίγο το 2004 στο Αγγλικο πρωτάθλημα που πηρε το πρωτάθλημα η Άρσεναλ για τελευταια φορά και ξαφνικά σκάει η Τσέλσι του Αμπράμοβιτ$$$ και τους "γλεντάει" απο τότε.

Προσωπικά εγω προτιμώ Στεφάνου απο Ηλιό για πολλούς λόγους ,αλλα θα ταξιδέψω με το Tera :P Σαν κάποιους που λένε Μπαρτσελόνα στην μπαλα , Ρεαλ στο Μπασκετ

Μωρέ σωστά τα λες κι εσύ Πέτρο, ο χαμός γίνεται ακριβώς έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα να κλαιγόμαστε με όποια αλλαγή και να γίνει, και με οτιδήποτε ταράξει τα νερά αυτών που έχουμε συνηθίσει. Καλά, και η BLUE STAR πέρασε από τη Ραφήνα και μην την είδατε τώρα... Πιστεύεις εσύ πως αν το ΙΘΑΚΗ που είχε μπει στην ΑΤΜνία το 2012 είχε τις τιμές του Ηλιόπουλου δε θα ήταν ακόμη εδώ?? Δεν τις έβαλε όμως. Νομίζω μάλιστα είχε και κατιτίς ακριβότερα από τους άλλους, δεν είμαι σίγουρος... Όσον αφορά τις ρυθμιστικές αρχές, καλές είναι, δε λέω, αλλά με τον όρο ότι θα είναι πράγματι αντικειμενικές στις υπηρεσίες τους. Γιατί συνήθως (όχι μόνο στην Ελλάδα, παντού έτσι είναι νομίζω) αυτές έχουν την τάση να τα κάνουν πλακάκια με συγκεκριμένους επιχειρηματίες ώστε να εξυπηρετούν τα συμφέροντά τους με το αζημίωτο φυσικά. Οπότε αν είναι έτσι, καλύτερα να μας λείπουν... :)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...