Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 8/5/2022 at 10:04 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Viking Line πούλησε το Amorella στη Corsica Ferries με τίμημα 19,1 εκατομμύρια ευρώ, με παράδοση τον Οκτώβριο του 2022

 

Εγώ αναρωτιέμαι αν αυτό σημαίνει επέκταση του στόλου ή αντικατάσταση κάποιου πλοίου. Το δικό μου ποντάρισμα πάει στο δεύτερο, ειδικά από την στιγμή που φέτος, σε μια χρονιά εξαιρετική, το Corsica Marina Seconda παραμένει φρεσκοβαμμένο και έτοιμο στην επισκευαστική βάση της Genova, χωρίς να χρησιμοποιείται. Με δεδομένο ότι το Sardinia Vera είναι ενεργό και το ότι το Sardinia Regina έχει ήδη πουληθεί εκτός στόλου, πιστεύω ότι πρώτο υποψήφιο πρός αποχώρηση είναι το Corsica Victoria

Link to comment
Share on other sites

On 8/7/2022 at 5:16 PM, Nick the Greek said:

 

πιστεύω ότι πρώτο υποψήφιο πρός αποχώρηση είναι το Corsica Victoria

Ηδη σήμερα παίζει απο πολλούς  μπρόκερζζζ της περιοχής . Μετα το Σεπτέμβρη δικό σας με το κλειδί στο χέρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
5 hours ago, Nick the Greek said:

Το πλοίο συνεχίζει να κάνει δρομολόγια και μέσα στο φθινόπωρο, μέσα στο δαιδαλώδες έτσι όπως έχει εξελιχθεί, δίκτυο της Corsica Ferries. Αρκεί να πω ότι το τελευταίο του δρομολόγιο ήταν Toulon - Ajaccio(Κορσική) - Porto Torres(Σαρδηνία).

Παίρνω πάσα από το συνασθενή @Nick the Greek για να αποτυπώσω όσα ξεδιάλυνα από το λαβύρινθο δρομολογίων της εταιρίας αυτή την περίοδο (για το καλοκαίρι θα επανέλθω):

1) 2 πλοία εκτελούν εναλλάξ το δρομολόγιο Livorno-Golfo Aranci με καθημερινά βραδινά δρομολόγια και ημερήσια μόνο το ΣΚ

2) 2 πλοία εκτελούν εναλλάξ το δρομολόγιο Toulon-Bastia με καθημερινά αποκλειστικά βραδινά δρομολόγια. Το πλοίο που φτάνει στη Bastia το πρωί εκτελεί και ένα δρομολόγιο στη γραμμή Bastia-Livorno και επιστροφή

3) 1 πλοίο εκτελεί το δρομολόγιο Savona(Vado Ligure)-Bastia τις καθημερινές με βραδινό δρομολόγιο από κάθε λιμάνι ενώ το ΣΚ έχουμε και ημερήσια. Συχνά μάλιστα το πλοίο κάνει τριγωνικό Nice-Savona-Bastia ή Bastia-Savona-Nice μόνο στα βραδινά όμως

4) 2 πλοία εξυπηρετούν εναλλάξ τη γραμμή Toulon-Ajaccio με καθημερινά αποκλειστικά βραδινά δρομολόγια. Αρκετά συχνά το πλοίο που φτάνει Ajaccio το πρωί, προεκτείνει το δρομολόγιο είτε προς το Porto Torres είτε προς το Porto Vecchio

5) 1 πλοίο παίζει μπάλα άλλοτε στη γραμμή Toulon-Porto Torres, άλλοτε στη γραμμή Toulon-Porto Torres-Porto Vecchio και άλλοτε στη γραμμή Toulon-Alcudia η οποία συνεχίζεται ακόμα και τέτοια εποχή.

Συνολικά δηλαδή είναι ενεργά 8 από τα 13 πλοία και ανακατεύονται σε όλες τις γραμμές. Τα 3 παλαιότερα πλοία του στόλου είναι παροπλισμένα (Corsica Victoria, Sardinia Vera & Corsica Marina Seconda), το Mega Express Three έχει δέσει στη Γένοβα από αρχές Οκτώβρη, λίγα μέτρα από το τελευταίο απόκτημα της εταιρίας, το Amorella.  

Στις παραπάνω γραμμές προσθέστε και τις γραμμές Toulon-Ile Rousse/Toulon-Ile Rousse-Ajaccio η οποία εκτελείται με πρωινό δρομολόγια τα ΣΚ, Nice-Bastia η οποία εκτελείται ΣΚ ενώ δεν λείπουν και κάποια τρελά δρομολόγια όπως το σημερινό του Mega Andrea, Bastia-Ile Rousse-Toulon. Φυσικά όλα τα παραπάνω δεν είναι απόλυτα. Άβυσσος ο προγραμματισμός τους...

 

Link to comment
Share on other sites

Έτσι ακριβώς. Μάλιστα το έχουν πάει κι ένα level παραπάνω. Αν προσπαθήσεις να κάνεις κράτηση για κάποιο μελλοντικό χρόνο, όχι απλά δεν σου δίνει όνομα πλοίου η μηχανή κρατήσεών τους αλλά δε σου δίνει καν ακριβές ωράριο. Δέστε την επισυναπτόμενη εικόνα. Αναχώρηση από τις 1900 και μετά, άφιξη όχι αργότερα από τις 1030 την επομένη. Και πως να σου δώσει όνομα πλοίου, όταν στην ουσία σποτάρουν:D τα πλοία τους σα να είναι ποντοπόρα. Κι ανάλογα με την κίνηση, προγραμματίζουν και τα δρομολόγια. Στην πράξη δεν είναι και πολύ διαφορετικό με αυτό που κάνει η Seajets ειδικά σε περιόδους εκτός Αυγούστου, απλά η Seajets δημοσιεύει "ακριβή" ωράρια.

Untitled-1 copy.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Corsica Ferries: Επενδύει στην κατασκευή «πράσινου» φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου

Quote

Μερίδιο στη start-up εταιρεία Neoline Armateur έχει αποκτήσει η γαλλική Corsica Ferries, για να βοηθήσει στη συγχρηματοδότηση για την έρευνα και κατασκευή του πρώτου RoRo φορτηγού πλοίου που θα τροφοδοτείται κυρίως με αιολική ενέργεια.

 

Edited by proud_ionian
Οικονομικός Ταχυδρόμος
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συνεργασία με την Ichnusa Lines για τη γραμμή Bonifaccio(Κορσική) - Santa Teresa di Gallura(Σαρδηνία), μπορεί κανείς να κλείσει εισιτήρια μέσω του σάιτ της Corsica Ferries. Επίσης δημοσιεύματα διαφόρων ιταλικών μέσων της περασμένης εβδομάδας, εμφανίζουν την εταιρεία διατεθειμμένη να κάνει come back στα φορτηγά(είχε δικά της roro μέχρι τις αρχές της περασμένης δεκαετίας) των γραμμών της Σαρδηνίας, με κάποιας μορφής συνεργασία με την Gruppo Grendi.

Link to comment
Share on other sites

Στη συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε χθες, η εταιρεία Grendi μίλησε για πολλά νέα που μπορεί να είναι στο μέλλον, στην πραγματικότητα "Grendi" αποφάσισε να μην ασκήσει την επιλογή αγοράς μετά από 5 χρόνια ενοικίασης πλοίων
"Rosa dei Venti", αυτή η επιλογή ήταν παρακινημένη από διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρήσεων, στην πραγματικότητα η Grendi θέλει να επικεντρωθεί στην επιχειρηματική επιχείρηση αντί της επιχείρησης του πλοίου και ως εκ τούτου το πλοίο πωλήθηκε στο CSF (στο τέλος των 5 ετών του ενοικίαση).
Αναφέρθηκε επίσης ότι η εταιρεία Grendi μαζί με
Το CSF μελετά διάφορες πτυχές και επίσης υπάρχουν αρκετές συνέργειες μεταξύ των δύο εταιρειών, καθώς το CSF έχει αναπτύξει πολλά στον κόσμο Pax και ελάχιστα στον κόσμο των αγαθών και η εταιρεία Grendi έχει αναπτύξει πολύ από τον κόσμο των εμπορευμάτων και το Little on the Pax World .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Κάποιες παρατηρήσεις σχετικά με τα δρομολόγια της εταιρείας το φετινό καλοκαίρι:

1) Έχουμε πλήρη ενεργοποίηση του Sardinia Vera το οποίο έχει αναλάβει τη γραμμή Livorno-Bastia και ενίοτε Piombino-Bastia.  

2) Έτσι, δεν υπάρχουν πλέον αλλαγές στα πλοία της γραμμής Livorno-Golfo Aranci καθώς οι αλλαγές γίνονταν στο Livorno. Σταθερά πλοία για φέτος το Mega Express Two και το Mega Express Three.

3) Τα πλοία αυτής της γραμμής κάποιες φορές προσεγγίζουν την Olbia και όχι το Golfo Aranci. Επίσης, φέτος αρκετά συχνότερες είναι οι προσεγγίσεις στο Piombino αντί του Livorno.

4) Το νεοαποκτηθέν Mega Victoria είναι μόνιμα δρομολογημένο μεταξύ Vado Ligure ή Nice και Ile Russe ή Bastia. Πιο δυτικά (πχ Toulon, Ajaccio) δεν έχει έρθει ποτέ.

5) Μια γενικότερη παρατήρηση αφορά τις ταχύτητες των πλοίων. Πλοία που άλλοτε ταξίδευαν με 26άρια στα ημερήσια, όπως το Pascal Lota και τα πρώτα τρία Mega Express, φέτος πάνε πολύ συντηρητικά με πολύ μικρές εξαιρέσεις. Ο λόγος εικάζω πως είναι τα πετρέλαια. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Συνεχίζει να πειραματίζεται με καινούριες γραμμές η εταιρεία. Εδώ βλέπουμε πως από τις 10 Απριλίου προτίθενται να ξεκινήσουν δρομολόγια και από το Sete της Γαλλίας. Αρχικά σε αυτήν την ημερομηνία θα πραγματοποιηθεί πρός τις Βαλεαρίδες και πιο συγκεκριμένα πρός την Alcudia, λιμάνι που ήδη εδώ και 3 χρόνια νομίζω εξυπηρετεί η εταιρεία από την Toulon. Ακολούθως, από την 1η Ιουλίου θα πειραματιστούν με ένα εβδομαδιαίο δρομολόγιο από το Sete για το Ile Rousse της Κορσικής, δρομολόγιο το οποίο θα είναι overnight. Μη με ρωτήσετε ποιό πλοίο θα είναι, δεν ανακοινώνουν ονόματα πλοίων στα δρομολόγια παρά μόνον λίγες ημέρες πρίν το ταξίδι. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...