Jump to content
Shipfriends

Hellenic Sailor (IMO 7718515)


Neptune

Recommended Posts

Ρε παιδια ακουσα πως η HSW αγορασε το Carmen B
Ξερει κανεις τιποτα. Γιατι δεν ειχε κυκλοφορησει καμια φημη και εσκασε αποτομα.
160 μετρα μηκος και 1800 γραμμικα μετρα περιπου με 16 κομβους και ολα αυτα για 11μυρια ντολαρς.

__________________________________________________________

(1978, ex-Timmerland, Hektos, Cortia, Finnrose, Carmen B, Mediterranean Trailer, Celtic Sun)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμενο παντως ειναι χτισμενο στην Ιαπωνια, Mitsui Ichihara Shipyard(1183)το 1978. Για να δουμε περισσοτερες λεπτομερειες:

ΙΜΟ: 7718515

GT: 20169

LOA: 165m

Max draft: 8m

Extreme breadth: 25.94m

Κλαση Lloyd's Register

Λεπτομερειες απο το τελευταιο Post State Control στη Nantes στις 19 Ιουνιου:

Deficiencies:

* Crew certificates - Certificates for master and officers: Expired

* ISM related deficiencies - Documentation: Expired

* MARPOL annex I - 15 PPM Alarm arrangmts.: Inoperative

* Propulsion & aux. - Cleanliness of engine room: Insufficient

* Ship's certificates and documents - Cargo ship safety (including exemption): Not properly filled

Ακολουθησε και δευτερο inspection μερικες μερες μετα, οποτε και ολες οι παραπανω παρατηρησεις αποκατασταθηκαν.

Και τα δυο ατυχη περιστατικα που ειχε μεχρι τωρα στον βιο του:

1) In collision with mv Einstein in Kiel fjord 09 Dec 1995 in fog. Forepart damaged but inspection confirmed seaworthiness and continued voyage. Arrived Helsinki 11 Dec and sailed same day for Turku.

2) Contacted Buoy 58A, River Elbe, 21 Feb 1997. Wire from buoy entangled in propeller. Anchoring in Brunsbuttel Roads to await divers. Arrived Hamburg 22 Feb. Sailed 25 Feb.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

H Celtic Link Ferries εχει επίσης τα Diplomat και Celtic Mist στη γραμμή Portsmouth - Cherbourg και το Celtic Star στη γραμμή Liverpool - Dublin. Αυτό το καράβι ανήκει στην Eptanisos Maritime που σύμφωνα με τον Σουηδό ανήκει στον Στρίντζη.

http://www.faktaomfartyg.se/kosei_maru_1991.htm

Γνωρίζει κανείς αν αυτό ισχύει;

Τα Celtic Mist και Star διαχειρίζεται η Ελληνική Jay Management που έχει και το Regent Sky.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εν τω μεταξυ σε εντατικοτατους ρυθμους συνεχιζονται στο Περαμα οι διαδικασιες αφαιρεσης του πλαινου καταπελτη, τετραγωνοποιησης της πρυμνης και προσθηκης καινουριου(ων) καταπελτη(ων)-ραμπας για το πανω γκαραζ. Στο πανω γκαραζ φαινεται εξωτερικα στα παραπετα που εχει, να προστιθενται μεταλλικα ελασματα ενισχυσης ωστε το πανω γκαραζ να μπορει πια εκτος απο κοντεινερ(μεχρι προτινος) να μεταφερει πια και νταλικες. Γενικα πανω στο πλοιο επικρατει οργασμος δουλειας ενω ειναι πασιφανες οτι ολες αυτες οι εργασιες κοστιζουν αρκετα, κατι το οποιο φαινεται να επιβεβαιωνει τις πληροφοριες για 3ετη ναυλωση.

Link to comment
Share on other sites

Χθές που επισκεύθηκα το πλοίο μπορώ να πω πως έμεινα εντυπωσιασμένος! Αν και είδα μόνο το κυρίως γκαράζ και το μηχ/σιο, αυτά είναι άξια θαυμασμού! Αν και παλαιό σχετικα Ιαπωνικό η κατασκευή του, τα μηχανίματα και οι αυτοματισμοί θυμίζουν πλοίο σύγχρονο Ευρωπαϊκό! Το πλοίο τελος του μήνα παει Ελευσίνα δ/ξ και θα αναχωρίσει μετά για ταξίδια αν καταλαβα καλα Δουβλίνο Σαουθάμπτον

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για να δουμε αν θα προλαβει τις 18 του μηνα, σημερα ακομα γινονταν εργασιες συγκολλησης του νεου πρυμνιου καταπελτη στο πλοιο ο οποιος ειναι ο μισος επανω στο πλοιο και ο υπολοιπος σε φορτηγιδα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...