Jump to content
Shipfriends

Λιμάνι Ραφήνας


Recommended Posts

Σήμερα στο πρωινό της ΝΕΤ (Λυριτζής - Οικονόμου) σε ζωντανή σύνδεση έξω από το SF II φιλοξενήθηκαν ο Πρόεδρος του ΟΛΡ καθώς και ο Δήμαρχος Ραφήνας.

Η συζήτηση ήταν απολαυστική σχετικά με τα προβλήματα υποδομών του λιμανιού με τον Δήμαρχο να είναι αρνητικός σε οποιαδήποτε αναγκελία για την επεκταση/ επισκευή του λιμανιού και αναφέροντας συνέχεια " ... να πάνε στο Λαυριο".

Αυτή είναι η θέση του Δημάρχου Ραφήνας ο οποίος νοικίαζει τον χώρο του μεγάλου Παρκινγκ από τον ΟΛΡ έναντι € 4.000 και με έσοδα μέσα στην χρονιά άνω των € 300.000 .....

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Ο δήμαρχος ξέρουμε αν θα ξαναβγει?

Πάντως νομίζω ότι οι της Ραφήνας λίγο θα ήθελαν να πέσει η κίνηση του λιμανίου τους, αφού συνεχώς τα καλοκαίρια διαμαρτύρονται για την κίνηση και τα αυτοκίνητα.

Βέβαια μία μείωση της κίνησης θα έχει και τον ανάλογο αντίκτυπο στην εμπορική κίνηση (ιδιαίτερα στις καφετέριες και στις ταβέρνες που βρίσκονται στο λιμάνι) αλλά και στα έσοδα του parking...

Όσο για τα έργα που πρέπει να γίνουν στο λιμάνι, δε ξέρω αν είναι αρμόδιος ο δήμαρχος....

Link to comment
Share on other sites

ο συγκεκριμενος δημαρχος αδω και χρονια εχει κανει σημαια την εκδιωξη του λιμανιου, κανει διαρκως προσφυγες σε καθε σκεψη νεου εργου στο λιμανι και επανεκλεγεται λογω του οτι η πλειοοψηφια των κατοικων ειναι μετοικοι και οχι ραφηνιωτες και θελεουν τη ραφηνα κηπουπουλη στυλ Ανω Χουντας (συγνωμη Παπαγου).

Link to comment
Share on other sites

Είναι κρίμα γιατί και σωστές λιμενικές εγκαταστάσεις μπορούν να φτιαχτούν και η πόλη να κρατήσει έναν δικό της χαρακτήρα που από όσο θυμάμαι από τις αρχές του '80 είναι συνδεδεμένος με την θάλασσα και τα καράβια που ξεκινούν από κει. Αρκεί να πάει κανένας να πιει καφέ σε ώρα που δεν έχει καράβι και να δει πως το κάθε τι που γίνεται εκείνες τις ώρες είναι μια μεγάλη προετοιμασία για τον κόσμο που θα φύγει ή θα έρθει.....

Εξάλου ο Δήμαρχος αν δεν ήθελε κόσμο και φασαρίες δεν γέμιζε την βόρεια και πιο όμορφη περιοχή του δήμου (προ κόκκινο λιμανάκι...) με τεράστιες πολυκατοικίες..... ε?

Link to comment
Share on other sites

Στη χθεσινή Ελευθεροτυπία υπήρχε μεγάλο δημοσίευμα για το λιμάνι της Ραφήνας και τα προβλήματά του.

Εκεί, λοιπόν, τα είπε και χοντρά ο κυρ Δήμαρχος:

[...]Από τη άλλη, «πυρ και μανία» με τα προβλήματα λόγω του λιμανιού, αλλά και με την κυβέρνηση είναι ο δήμαρχος Ραφήνας, Ανδρέας Κεχαγιόγλου, αφού τα προβλήματα τρέχουν, αλλά κανένας δεν πράττει τα δέοντα.

«Το λιμάνι της Ραφήνας δίνει μια αρνητική εικόνα στην πόλη μας, αφού τα προβλήματα που δημιουργεί είναι τεράστια. Το κυκλοφοριακό είναι ένα από αυτά, καθώς χιλιάδες ταξιδιώτες καταφθάνουν, τα πάρκινγκ γεμίζουν και το μόνο που αφήνουν είναι σκουπίδια. Ωστόσο, κάθε φορά που κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου, οι υπεύθυνοι κοιτάνε μόνο πώς θα μπουν και θα βγουν καράβια στο λιμάνι, και πώς θα εισπράττουν, χωρίς να ενδιαφέρονται για τα όσα λέμε. Μέσα σε όλα αυτά, ο δήμος καταβάλλει προσπάθειες για να βελτιωθεί η κατάσταση, ενώ η Πολιτεία κωφεύει.

Ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Μ. Κεφαλογιάννης, είναι ένας ορεσίβιος. Κάνει παλικαροσύνες για να δείξει πόσο καλή είναι η διοίκηση, αλλά δεν κάνει τίποτα για τις σχέσεις των οργανισμών λιμένων και των τοπικών αυτοδιοικήσεων. Συνεχώς υποπίπτει σε ολισθήματα δημοκρατίας, όπως πρόσφατα, όταν, αντί να θεσμοθετήσει ανάλογα για το θέμα των εκπροσώπων στους λιμένες, το άφησε κατά το δοκούν, ώστε μπορεί ο καθένας να βάζει όποιον θέλει στη θέση».

Τέλος, όπως τονίζει ο δήμαρχος, το λιμάνι, τουλάχιστον με τη σημερινή του μορφή και τον τρόπο λειτουργίας του, δεν έχει να προσφέρει κανένα όφελος στην πόλη της Ραφήνας.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 04/09/2006

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=04.09.2006,id=53077540

Εάν κρίνω από την οξύτητα της επίθεσης στον Κεφαλογιάννη, α πρέπει ο Δήμος να εχει έξω από την διαχείριση του λιμανιού.

Αλλά κυρ Δήμαρχε το ότι το λιμάνι "δεν έχει να προσφέρει κανένα όφελος στην πόλη της Ραφήνας." σημαίνει ότι όσα ήταν να προσφέρει τα έδωσε και τώρα...ούστ από δω?

ΥΓ Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένω τις αντιδράσεις της τότε Δημοτικής Αρχής όταν θα αποχωρεί και το τελευταίο πλοίο για Λαύριο!

Ε ρε πανώ και αποκλεισμούς δρόμων που έχουμε να δούμε!!!

Link to comment
Share on other sites

λιγο εκτος θεματος αλλα σχετικο με το παραπανω: με τροπολογια after hours που ψηφιστηκε τους πρωτους μηνες τις νεας διακυβερνησης αλλα τεθηκε σε ισχυ τις αρχες του καλοκαιριου ολοι οι εκπροσωποι των οικειων δημων τεθηκαν εκτος των Δ.Σ των Ο.Λ.καπου Α.Ε.

αναλογη μουρμουρα ειχαμε και στην πατρα αλλα εδω μας πνιγει ο... πολιτισμος:P και δεν δωσαμε συνεχεια

η Ραφηνα παντως με την αρνητικη σταση που κρατα δεν βοηθα την κατασταση. η κινηση αυξανεται η πολη ασφυκτια και κανενα εργο που θα εκτωνωνε την κατασταση δε γινεται. αυτο επιβεβαιωνει οτι σκοπος του Δημαρχου και τσι τοπικης κοινωνιας ειναι να γινουν κατι μεταξυ παπαγου και παλαιου ψυχικου

Link to comment
Share on other sites

Καλά οι πολυκατοικίες είναι άλλο θέμα.

Όσο για τα μαγαζιά κοντά στο λιμάνι, όντως η λειτουργία τους τις εκείνες τις ώρες είναι προετοιμασία για τον κόσμο των πλοίων. Σίγουρα ένα μέρος της πόλης ζει αποκλειστικά από τους επιβάτες των πλοίων.

Τώρα νομίζω πως όλοι οι εμπλεκόμενοι αναγνωρίζουν την ανάγκη για τη βελτίωση των λιμενικών εγκαταστάσεων, αλλά όπως έιπε και ο proud, αν κάνει προσφυγές ο δήμαρχος δε βλέπω τίποτα στο μέλλον.

Νηρέα αυτό που λες είναι σωστό. Μία ενδεχώμενη μείωση της κίνησης ή και απομάκρυνση των πλοίων από τη Ραφήνα θα έχει πολλαπλές επιπτώσεις στην πόλη.

Το Λαύριο έχοντας πικρή εμπειρία με την ανεργία προσπαθεί να ανακάμψει και δε νομίζω στη Ραφήνα να επιθυμούν αύξηση της ανεργίας...(Μπορεί να ακούγεται λίγο υπερβολικό αυτό, αλλά σίγουρα η ανεργία θα αυξηθεί!)

Link to comment
Share on other sites

σκοπος του Δημαρχου και τσι τοπικης κοινωνιας ειναι να γινουν κατι μεταξυ παπαγου και παλαιου ψυχικου

Ας μην λέμε και ότι θέλουμε! Όπως έχουν κάνει την Ραφήνα το πολύ-πολύ να την κάνουν κάτι μεταξύ Λούτσας, Πόρτο Ράφτη και Νέας Μάκρης. Απέχει πάρα πολύ η Ραφήνα από το Παλαιό Ψυχικό.

ΥΓ Ίσως, τα προβλήματα του Δήμαρχου με την Κυβέρνηση σχετικά με το λιμάνι να οφείλονται στο γεγονός ότι η ονομασία του παραλιακού δρόμου είναι: ΑΚΤΗ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ:P

Link to comment
Share on other sites

Από την άλλη όμως ο κ. Δήμαρχος κουβέντα για προαστιακό και Αττική Οδό. Γιατί αν ο προαστιακός φτάσει Ραφήνα (κάτι που είναι άρκετά ευκολο από ότι που έλεγε φίλος με μεγάλη θέση στον προαστιακό) δεν θα πληρώνουμε κάθε ΠΣΚ 30άρια ευρώ για πάρκινγκ.... ούτε θα τρέχουμε να παρκαρουμε στα βουνά με κάρτες στάθμευσης....

Άρα αυτή η κατάσταση βολεύει πρώτα από όλα τον Δήμο. Όχι έργα στο λιμάνι μην τυχόν και έρθουν και άλλα βαπόρια και χάσουν την ησυχία του οι κάτοικοι όχι και έργα έξω από λιμάνι για να έρχονται όλοι με τα αυτοκίνητά τους και να μαζεύουμε κάθε Κυριακή βραδυ τα ευρώ τους....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ο συγκεκριμενος δημαρχος [...], κανει διαρκως προσφυγες σε καθε σκεψη νεου εργου στο λιμανι και επανεκλεγεται...

επαναξελεγη απο τον πρωτο γυρο, οποτε δεν πρεπει να αναμενουμε αλλαγη στασης

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Μετά από πολύ καιρό απραξίας, σαν κάτι να κινείται στο λιμάνι...προς την θετική κατεύθυνση. Έφυγε το περίπτερο που ήταν κοντά στην πύλη και στις οδούς πρόσβασης γύρω από την πύλη απαγορεύθηκε το παρκάρισμα και έτσι γίνεται πολύ πιό άνετα η κίνηση. Επίσης μπήκε μιά τάξη στην πιάτσα των ταξί, ενώ έπεσε και καινούρια άσφαλτος σε αρκετά σημεία.

Το πιό καλό και ενδιαφέρον είναι ότι το μεγάλο parking, έγινε μεγαλύτερο και έκλεισε η πύλη που ήταν απέναντι από το Lidl και η νέα πύλη είναι από την πλευρά του ρέματος. Το κυριώτερο είναι ότι το πρώτο 3ωρο στάθμευσης είναι δωρεάν και μετά αρχίζει η χρέωση...οπότε και διευκολύνονται αυτοί που πάνε για μιά δουλειά, για ένα περίπατο, ένα καφέ ή για φαγητό, αλλά και δεν το αφήνει ο καθένας για κανένα μήνα...εάν θυμάμαι καλά μέχρι τώρα (όταν λειτουργούσε) είχε χρέωση από την αρχή. Επίσης, τώρα είδα ότι το parking το λειτουργεί ο ΟΛΡ και όχι (όπως μέχρι τώρα) ο Δήμος...εάν θυμάμαι καλά.

Επιτέλους, κάποιοι αρχίζουν να καταλαβαίνουν ότι με κάποιες μικροκινήσεις γίνονται καλύτερα τα πράγματα...γιατί από "οράματα και θάματα" έχουμε μπουχτίσει.

Link to comment
Share on other sites

Μετά Το κυριώτερο είναι ότι το πρώτο 3ωρο στάθμευσης είναι δωρεάν και μετά αρχίζει η χρέωση...οπότε και διευκολύνονται αυτοί που πάνε για μιά δουλειά, για ένα περίπατο, ένα καφέ ή για φαγητό, αλλά και δεν το αφήνει ο καθένας για κανένα μήνα..μπουχτίσει.

Και επισης συμαντικο ειναι οτι η χρεωση , περαν του 3ωρου , ειναι σχετικα χαμηλη ( 0,40 λεπτα / ωρα)

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς με την αυξανόμενη κίνηση του λιμανιού κάθε χρόνο τα έργα/ διευθετήσεις που γίνονται χρόνο είναι ελάχιστα. Στον χώρο που λειτουργεί το LIDL παλαιότερα υπήρχε parking ενώ και ο χώρος στο parking του νέου λιμανιού (κάτω από το σπίτι του Κωστάκη) φέτος είναι εμφανέστατα μικρότερος. Προσωρινές λύσεις με το parking στην είσοδο της πόλης ή στο γήπεδο δεν λύνουν το πρόβλημα και ειδικά τα Σαββατοκύριακα που οι ελληνάρες προτιμούν να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους στην προέκταση της νησίδας έξω από τις καμάρες παρά να περπατήσουν λίγα μέτρα παραπάνω. Τροχονόμοι τα ΣΚ δεν υπάρχουν για δείγμα για να διευκολύνουν ειδικά την έξοδο στα φανάρια (ειδικά της Μαραθώνος) και τελικά όλοι είναι δυσαρεστημένοι, ταξιδιώτες και μόνιμοι κάτοικοι.

Προαστιακός, επέκταση της Αττικής Οδού και επέκταση του λιμανιού θέλουν λεφτά ενώ οι ταμπέλες για απαγόρευση στάθμευσης, και κιόσκια στα parking είναι πολύ φθηνότερα και αποτελεσματικά για μερικούς.

Link to comment
Share on other sites

Προαστιακός, επέκταση της Αττικής Οδού και επέκταση του λιμανιού θέλουν λεφτά ενώ οι ταμπέλες για απαγόρευση στάθμευσης, και κιόσκια στα parking είναι πολύ φθηνότερα και αποτελεσματικά για μερικούς.
Επιτέλους, κάποιοι αρχίζουν να καταλαβαίνουν ότι με κάποιες μικροκινήσεις γίνονται καλύτερα τα πράγματα...γιατί από "οράματα και θάματα" έχουμε μπουχτίσει.

Δεν λέμε και πολύ διαφορετικά πράγματα. Απλώς εγώ λέω ότι εάν είναι να περιμένουμε τα "οράματα" (δηλ. Προαστιακό, επέκταση της Αττικής Οδού και επέκταση του λιμανιού) και δεν κάνουμε τίποτε μέχρι τότε...τα πράγματα θα γίνουν τραγικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δεν ξέρω αν σας ενδιαφέρει, απλά σας ενημερώνω, ότι σήμερα (17 Ιουνίου 2007) έγινε στη Ραφήνα μία επιστημονική ημερίδα για το λιμάνι της Ραφήνας. Διοργανώθηκε από την Επιτροπή Υγείας και Οικολογίας του Δήμου Ραφήνας (αποτελείται, κυρίως, από γιατρούς). Ήταν εκεί ο Δήμαρχος της πόλης, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας, τεχνοκράτες ειδικοί και πολύς κόσμος. Αν υπάρχει ενδιαφέρον, μπορώ να σας ενημερώσω σχετικά. Πέρα από τα γνωστά προβλήματα και τη περιπαιτειώδη σχέση Δήμου-Οργανισμού ακούστηκαν πιθανές λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα, το οποίο θεωρείται από τους περισσότερους εδώ ως το νούμερο ένα πρόβλημα της πόλης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Όσοι χρησιμοποιούν το λιμάνι της Ραφήνας συχνά και φτάνουν σε αυτό με το αυτοκινητό τους, παρκάροντας το στο μεγάλο παρκινγκ θα έχουν παρατηρήσει το τελευταίο διάστημα ότι η πύλη εισόδου έχει αλλάξει πάλι (είναι πλέον εκεί που ήταν και τα προηγούμενα καλοκαίρια) και ότι η τιμή για την παραμονή εκεί έχει μεγαλώσει αρκετά. Ο λόγος είναι ότι η εκμετάλλευση του παρκινγκ έχει περάσει από τον Οργανισμό Λιμένος Ραφήνας στον Δήμο Ραφήνας ο οποίος δεν έχασε την ευκαιρία να τσιμπίσει αρκετά το τιμολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

...στον Δήμο Ραφήνας ο οποίος δεν έχασε την ευκαιρία να τσιμπίσει αρκετά το τιμολόγιο...

Και κατά την ταπεινή μου άποψη, πολύ καλά έκανε, αρκεί βέβαια τα έσοδα από αυτό το τιμολόγιο να πηγαίνουν σε έργα βελτίωσης

της ζωής των κατοίκων της πόλης, και όχι υπέρ νοσούντων ...τσεπών, ως είθισται στην γλύκια μας πατρίδα.

Δεν θα ήθελα με τίποτα να είμαι μόνιμος κάτοικος του κέντρου της Ραφήνας, ειδικά μάλιστα κατά τη θερινή περίοδο.

Καλά τα ταξιδάκια μας, καλά τα καφεδάκια μας, αλλά να σκεφτόμαστε και αυτούς τους ανθρώπους που ζουν μέσα σε μία διαρκή οχλαγωγία.

Link to comment
Share on other sites

Ως κάτοικος της Ραφήνας, απλά να επισημάνω ότι το ζήτημα του λιμανιού είναι αρκετά περίπλοκο και ο καθένας παίζει το παιχνίδι του.

Παρακολούθησα την ημερίδα (αναφέρεται παραπάνω) και έχουμε μιλήσει (μέσω της περιβαλλοντικής ομάδας) και με τον Δήμαρχο Ραφήνας και με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας, τον κύριο Κονταξή.

Ο Δήμαρχος δεν θέλει να ακούσει καθόλου για το λιμάνι, το οποίο το έχει δαιμονοποιήσει. Από την άλλη παραχώρησε το οικόπεδο που χτίστηκε το LIDL, ενώ θα μπορούσε να γίνει κάτι κοινοφελές, ακόμα και parking.

Θέλει να καλύψει το Μεγάλο Ρέμα Ραφήνας (μετά τον Μαρινόπουλο) και να το κάνει δρόμο. Στο ζήτημα αυτό συμφωνεί απόλυτα με τον διευθύνοντα σύμβουλο, ενώ είναι χαρακτηρισμένο τοπίο εξαιρετικού φυσικού κάλους και φιλοξενεί μεγάλο αριθμό πουλιών (έχουμε πάει και τους μαθητές).

Από την άλλη, ο Δήμαρχος δεν θέλει με τίποτα να φτάσει το τραίνο στη Ραφήνα και τονίζει συνεχώς να φτάσει μόνο μέχρι τη διασταύρωση. Ισχυρίζεται ότι αν το τραίνο φτάσει στη Ραφήνα θα έρχονται πολλοί (από τις άλλες περιοχές) και θα παρκάρουν εδώ τα αυτοκίνητά τους.

Τα πράγματα είναι περίπλοκα. Αυτό, όμως, που είναι υποκριτικό είναι να δαιμονοποιεί η Δημοτική Αρχή το λιμάνι, ενώ από την άλλη ανέχεται τις αυθαιρεσίες που καθημερινά γίνονται στην πόλη μας (αυτό τονίστηκε ιδιαίτερα στην ημερίδα).

Όσο για το Μεγάλο Ρέμα Ραφήνας, το θέμα είναι σπουδαίο και δεν αφορά μόνο ορισμένα πουλιά (όπως αναφέρουν κάποιοι εδώ στη Ραφήνα).

Τέλος, η λύση που πρότειναν οι τεχνοκράτες είναι η υπογειοποίηση της Φλέμιγκ (από το Μαρινόπυλο και μετά) και φυσκά το τραίνο να φτάσει Ραφήνα.

Από όλους τονίστηκε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση χρηματοδοτεί την κατασκευή τραίνου, αλλά αυτό να φτάνει σε λιμάνι και όχι στη διασταύρωση.

Αυτά, γιατί καλό είναι να βλέπουμε όχι μόνο τα προβλήματα που δημιουργεί το λιμάνι, αλλά και τρόπους επίλυσής τους.

Λύσεις πάντα υπάρχουν, όσο και να κοστίζουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σήμερα το πρωί σύμφωνα με επιβάτη του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ ο οποίος και είχε επικοινωνία με την εκπομπή του ΑΝΤ1 "Καλημέρα Ελλάδα" το πλοίο περίμενε τουλάχιστον 1 ώρα αρόδου στο λιμάνι της Ραφήνας γιατί πολύ απλά όλες οι θέσεις πρόσδεσης ήταν καταλειμένες από άλλα πλοία. Δεν ξέρω τι έγινε τελικά απλά κι αυτό το περιστατικό επιβεβαιώνει την άποψη πολλών σχετικά με την ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών του λιμανιού.

Link to comment
Share on other sites

Σχεδόν τα ίδια έγιναν και χθες το απόγευμα. Πράγματι δεν υπάρχουν θέσεις για όλα τα πλοία όταν βρίσκονται όλα στο λιμάνι. Γεγονός σπάνιο και το οποίο, μάλλον, συμβαίνει μόνον όταν έχει απαγορευτικό.

Χθες, λοιπόν, κατά τις 17.00 ήταν δεμένα ο Θεολόγος και το Άκουα, καθώς ματαιώθηκαν τα δρομολόγιά τους. Γύρω στις 17.25 ήρθε το HS2 και έδεσε μετά από 7-8 λεπτά και με μεγάλη προσοχή. Κατά τις 17.45 απέπλευσε ο Θεολόγος και πήγε στον Όρμο του Μαραθώνα, για να μπορέσουν να δέσουν πρώτα η Αρτεμισία (ήρθε γύρω στις 18.00 και έφυγε π. 18.30) και μετά το SFII…και θα επέστρεφε αφού έδενε και ο Βάπορας. Κατά τις 18.15 ήρθε και η Πηνελόπη, ενώ το SFIΙ πρέπει να ήρθε γύρω στις 18.40-18.45.

Οπότε σήμερα το πρωί ήταν όλες οι θέσεις κατειλημμένες και δεν έκανε κανένα πλοίο την "αγγαρεία" να βγεί στα ανοιχτά για την Αρτεμισία. Σίγουρα όμως θα έπρεπε να υπάρχει καλύτερη συνεννόηση με το Λιμεναρχείο πριν φύγει από το Μαρμάρι, ώστε να μην αναγκασθεί να μείνει 1 ώρα αρόδου.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Επίσης τα έργα συνεχίζονται στο λιμάνι και ήδη τα σκάφη που βρίσκονταν στην μικρή μαρινα η οποία βρίσκεται εντός του λιμανιού και μπροστά από το rafina traffic έχουν όλα απομακρυνθεί και η μικρή μαρίνα θα μπαζωθεί και θα γίνει ένας ενιαίος χώρος ο οποίος θα ααυξήσει την χερσαία έκταση του λιμανιού.

Όπως έχω πει στο δελτίο της Ραφήνας επ'ευκαιρίας ενός update ,θα μπαζωθεί και θα γίνει μια μεγάλη πλατεία κι έτσι τα μποτιλιαρίσματα των ημερών αιχμής θα ελαχιστοποιηθούν διευκολύνοντας τα πλοία που δένουν στο έξω λιμάνι να φορτωεκφορτώνουν πιο εύκολα

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως βλέπουμε τα πράγματα να εξελίσσονται σήμερα στο λιμάνι, παρατηρούμε ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μια μεγάλη εξέλιξη έργων, τα οποία είναι άκρως απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του λιμανιού. Και πρώτο και κύριο το έργο της επίχωσης του ενδιάμεσου λιμενίσκου. Σίγουρα με την ολοκλήρωσή του το λιμάνι θα αλλάξει κυριολεκτικά όψη. Ήδη έχει μπαζωθεί ένα τμήμα του πίσω από εκείνο το στέγαστρο των επιβατών στην προβλήτα #8. Ελπίζω ως το τέλος του summer να έχει τελειώσει. Ο γερανός που έφτιαξε τον ανατολικό λιμενοβραχίονα του αλιευτικού (ωραίος, έτσι; Πρώτη φορά έχει η Ραφήνα τόσο πολυτελή λιμενοβραχίονα. Συγχαρητήρια στην εταιρία που έχει αναλάβει τη δουλειά!) δουλεύει τώρα στη (σπασμένη) προβλήτα #5 και στη μπούκα του πρώην λιμενίσκου. Σιγά σιγά θα βάλει τα μπλόκια που επί τόσα χρόνια ήταν αποθηκευμένα καταμεσής του αλιευτικού κι έτσι θα φράξει την είσοδο. Αλλά προβλέπονται κι άλλα μεγάλα έργα στο λιμάνι. Ολόκληρη η μελέτη βρίσκεται στη σελίδα http://www.yen.gr/media/27902/mp_raf.pdf (σε pdf μορφή). Το μόνο που ελπίζουμε είναι να μην κάνει τίποτα ο δήμαρχος και να πάνε επιτέλους μια φορά τα πράγματα κατ' ευχήν για το λιμάνι μας. ;-) ;-)

Link to comment
Share on other sites

Εκεί στην είσοδο δεν θα μπορούσε να τοποθετηθεί ένας ηλεκτρονικός πίνακας που να λέει προς τα που πρέπει να κινηθούν τα οχήματα για να φτάσουν σε συγκεκριμένο πλοίο; Πχ. Αριστερά HS 2, Δεξιά SF II ή EVIA STAR κτλ.

Αφού τα πλοία δεν έχουν σταθερά σημεία αναχώρησης, γιατί να έχουμε πάντα έναν λιμενικό απασχολημένο στην είσοδο να δίνει οδηγίες, ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να κάνει κάτι άλλο...:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...