Jump to content
Shipfriends

Παναγία Σκιαδενή (IMO 8520288)


Recommended Posts

Δεν βρήκα thread για το συγκεκριμένο βαπόρι ούτε για το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ όσο κι αν έψαξα γι'αυτό και άνοιξα καινούριο.

Ταξίδεψα λοιπόν χθες με το καράβι από τη Ραφήνα για το Μαρμάρι και θα κάνω μια μικρή περιγραφή.
Σε γενικές γραμμές το βαπόρι είναι αρκετά συμπαθητικό και θα μπορούσα να πω αυτό ακριβώς που χρειάζεται η γραμμή. Χωρίς ιδιαίτερες πολυτέλειες και τρομερά πράγματα.
Από τον καταπέλτη των επιβατών ανεβαίνεις (σ.σ. δεν υπάρχουν κυλιόμενες) σε έναν μικρό χώρο που θεωρείται reception. Ακριβώς αριστερά μπαίνεις σε ένα αρκετά μεγάλο σαλόνι με καναπέδες όπου πρύμα υπάρχουν video games και πλώρα ένα bar. Το συγκεκριμένο σαλόνι είναι αρκετά σκοτεινό λόγω της έλλειψης παραθύρων. Πρύμα υπάρχει και πόρτα που σε οδηγεί στο χώρο του ρεμέτζου. Προχωρώντας πλώρα, βρίσκεις πόρτες που σε οδηγούν στο πάνω ανοιχτό ντεκ και πιο μπροστά ένα ακόμα μικρότερο σαλόνι μπεζ απόχρωσης και πολύ φωτεινό και τέλος λίγο πιο πλώρα ένα Playroom.
Το ανοιχτό κατάστρωμα εκτείνεται από πρύμα έως την γέφυρα του πλοίου. Από τις τσιμινιέρες και πίσω υπάρχουν καθίσματα και πάγκοι σκεπασμένοι.
Όλοι οι χώροι του πλοίου, εσωτερικοί και εξωτερικοί είναι πεντακάθαροι.
Στο ταξίδεμα τώρα, το πλοίο πήγε από 14,9 έως 15,2 κόμβους χωρίς κανένα ιδιαίτερο vibration ή οτιδήποτε άλλο. Την απόσταση Ραφήνα - Μαρμάρι την καλύπτει σε 1 ώρα ακριβώς. Και αν θέλουμε να κάνουμε και μια σύγκριση με το άλλο πλοίο της γραμμής, είναι μακράν καλύτερο.
Τέλος και τα δύο βαπόρια βγάζουν τη νύχτα δεμένα στο Μαρμάρι.

 

ΥΓ: (1986, ex-Ferry Tachibana, Orient Star, Star A, Aρτεμησία)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • Replies 334
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

Φ'ιλε Γιάννη δεν είναι και άσχημο καράβι, (εννοείται όμως πως συμφωνώ για τις χάρες του Κάρυστος, αυτό δα έλειπε:o ).

Βάζω και εγώ μία φώτο του στην Ραφήνα, μιας και το καραβάκι αυτό δεν έχει πολλές, και μιας και πιστεύω ότι οι φώτο του φίλου jason1234, λόγω της γωνίας που έχουν τραβηχτεί, το αδικούν.

post-929-128326965957_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Σείρειε.Την φωτογραφία την τράβηξα πριν δύο χρόνια.Τότε δεν ήξερα καν το shipfriendsforum και δεν είχα ούτε καν ίντερνετ.Την φωτογραφία την τράβηξα τελείως ερασιτεχνικά.Άμα ήξερα ότι κάποτε θα έμπαινε στο ίντερνετ θα την είχα τραβήξει με μεγαλύτερη προσοχή

Link to comment
Share on other sites

:confused: Jason προς θεού, δεν το είπα για να σε προσβάλω. Στον καθένα μπορεί να τύχει να μην έχει καλή γωνία λήψης σε κάποια φώτο, και σε μένα πολλές φορές. Απλά το είπα σχολιάζοντας ότι αδικείται το πλοίο από τις συγκεκριμένες φώτο. Πάντως σου ζητάω συγγνώμη, αν και....:confused:
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 10 months later...

Σήμερα ανεκτέλεστα τα δύο τελευταία δρομολόγια του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ. Είχαμε αντικατάσταση από το EUBOEA STAR, και μάλιστα με καθυστέρηση. Λογικά το πλοίο πρέπει να παραμένει Μαρμάρι. Ξέρει κανείς τίποτα??

Link to comment
Share on other sites

Δεν ανέβαζε στροφές η μια μηχανή γιατί υπήρχε ένα πρόβλημα με κάποιο φωτοκύτταρο.

Τετάρτη βράδυ θα έβγαινε για δοκιμαστικό έξω απο το Μαρμάρι. Δεν γνωριζω τα χθεσινα αποτελέσματα...

Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστώ πολύ, KARYSTOS. Ήταν πολύτιμες οι πληροφορίες σου! Να σε πληροφορήσω κι εγώ πως το πλοίο έκανε σήμερα όλα του τα δρομολόγια κανονικά. Οπότε μάλλον το δοκιμαστικό χτες πέτυχε.

(δεν έχει και AIS βλέπεις, να ξέρουμε τι κάνει...).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Tο Αρτεμισία έχει την καλύτερη γέφυρα που είχε ποτέ πλοίο δρομολογημένο για Μαρμάρι & Κάρυστο.Θα μπορούσαν να την ζηλέψουν ακόμα και πλοία που εκτελούν δρομολόγια στον σαρωνικό.

Edited by karystos11
Link to comment
Share on other sites

To ΑΡΤΕΜΗΣΙΑ εκτος απο την καλυτερη γεφυρα κατα την αποψη μου ενα απο τα καλυτερα πλοια στο μεγεθος του αυτη τη στιγμη

Οι εσωτερικοι του χωροι ειναι αρκετα καλαισθητοι χωρις πολλα πολλα.Παντα περιποιημενο και καθαρο μεσα και εξω.Σιγουρα δεν θα δει κανεις κανα παλατι μεσα αλλα για δρομολογιο μιας ωρας ειναι μια χαρα.

Το γκαραζ του μου ειχε φανει καλο για τη γραμμη που κανει.

Link to comment
Share on other sites

Η γέφυρα του έχει πολλά εργαλεία όπως joy stick για το bow thruster,τα τιμόνια και τις προπέλες.Σπαστά τιμόνια τύπου becker γυρίζουν 90 μοίρες.Επιπλέον δύο πυξίδες (gyro),δύο αυτόματους πιλότους και ηλεκτρονικό χάρτη.Αξίζει να αναφερθεί τις κονσόλες που έχει με τα χειριστήρια και στις δύο βαρδιόλες όπου περιέχουν δύο ανεξάρτητα τιμόνια και επιπλέον το bow thruster.Ωστόσο για τον chief engineer του Αρτεμισία έχει engine control room ακριβώς πίσω από την γέφυρα εκτός από αυτό που έχει μέσα στο μηχανοστάσιο.Έχει άπαιχτη γέφυρα!!!

Link to comment
Share on other sites

Σιγα αυτο γινεται και στο Κεφαλονια :P:p

Προφανως ο λογος για ολα αυτα τα συστηματα ειναι οτι η μανουβρα εκει που δουλευε ηταν one man show λογω της ελαχιστης συνθεσης πληρωματος ;)

Link to comment
Share on other sites

Επίσης έχει δύο κύριες μηχανές daihatsu 8 dml-32l,ισχύος 2.206 kw εκάστη και δύο ηλεκτρομηχανές daihatsu x 370 kw και μία emergency 150 kw.Tο γκαράζ είναι χωρητικότητας 125 Ι.Χ. και έχει πρωτόκολλο 630 επιβάτες χειμώνα & καλοκαίρι.Ωστόσο είναι 1498.35 κόρων.Αξίξει επιπλέον να αναφερθούν ο πλοίαρχος cpt. Τάσος Βλάμης και ο Α' μηχανικός Μιχάλης Παπαχατζής.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από σήμερα, και το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ στο AIS. Το καλύτερο δώρο από τον Άγιο Βασίλη για το 2010. Καλορίζικο, καλώς μας ήρθε και πάλι, καλά ταξίδια να έχει, χρόνια πολλά, και καλή χρονιά στο πλήρωμά του! Με το καλό να βγάλει κι αυτή τη χρονιά στο δύσκολο έργο του! ;-)

Link to comment
Share on other sites

Μικρό πρόβλημα με την αγκυρα του είχε σήμερα το Αρτεμισία

Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ

Πρωινές ώρες σήμερα, στο λιμένα Ραφήνας, κατά τη διάρκεια χειρισμών απόπλου του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ» Ν.Π. 11295, παρουσιάστηκε αδυναμία άπαρσης των αγκυρών.

Με συνδρομή γερανού επετεύχθη η απεμπλοκή τους και το πλοίο απέπλευσε περί ώρα 16.30 αντί της προγραμματισμένης 12.15, για λιμένα Μαρμαρίου, σύμφωνα με το εγκεκριμένο του δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Προβλήματα με τη πρόσδεση του Αρτεμισια στο Μαρμαρι σε ένα δρομολόγιο

Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ

Η Λιμενική Αρχή Μαρμαρίου, ενημερώθηκε, χθες στις 15.00, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ» Ν.Π. 11295, ότι, λόγω των εργασιών επισκευής της ράμπας στο λιμάνι του Μαρμαρίου, καθίσταται επισφαλής η προσέγγιση του πλοίου στον προβλήτα φορτοεκφόρτωσης πλοίων.

Στις 15.30, το πλοίο κατέπλευσε στο λιμάνι του Μαρμαρίου και αποβίβασε με ασφάλεια 90 επιβάτες, ενώ το προγραμματισμένο δρομολόγιο του για Ραφήνα στις 16.15, παρέμεινε ανεκτέλεστο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Λοιπόν που λέτε, απόψε το έχω ρίξει στην μελέτη παλαιών αποτελεσμάτων συνεδριάσεων του ΣΑΣ. Και βρίσκω αρκετά είναι η αλήθεια, άξια ενδιαφέροντος ;). Όπως για παράδειγμα την αίτηση που είχε υποβάλλει η εταιρεία του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ στο ΣΑΣ που συνεδρίασε την 1/Μαρ/2005 (τις ημέρες δηλαδή που πυρετωδώς προετοίμαζε την έναρξη των εργασιών του και το shipfriends :D), για δρομολόγηση του πλοίου στην γραμμή Πειραιά - Αίγινας ;).

Ακόμα πιό ενδιαφέρουσα όμως από την αίτηση, βρήκα την γνωμοδότηση του συμβουλίου....

Κατά πλειοψηφία θετική:

α) υπό τον όρο της εκτέλεσης του δρομολογίου των 19:30 από Πειραιά τις ημέρες που αυτό δεν γίνεται από άλλα πλοία και

β) σε συνδυασμό με τη δυνατότητα δρομολόγησης του Ε/Γ-Ο/Γ ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ στη γραμμή ΡΑΦΗΝΑΣ-ΜΑΡΜΑΡΙΟΥ υπό τον όρο της εξεύρεσης από την εταιρεία HFD κατάλληλου χώρου ελλιμενισμού του πλοίου ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ ώστε να μην διαταράσσεται το πρόγραμμα των πλοίων που ήδη δραστηριοποιούνται στους ανωτέρω λιμένες.

Με απλά λόγια, το αίτημα σας εγκρινόμενο ...απορρίπτεται !!! :P

Link to comment
Share on other sites

Οντως το ΑΡΤΕΜΗΣΙΑ ηταν να δρομολογηθει στο Σαρωνικο και μαλιστα οπως μας ειχε ενημερωσει ο φιλος valencay θα επιανε μονο Αιγινα.Λιγες μερες αργοτερα ηρθε και η ειδηση οτι τελικα δεν θα παει Σαρωνικο

Δεν πιστευω παντως οτι η αποφαση της εταιρειας του να το κρατησει στο Μαρμαρι ειχε να κανει με το ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ.Μαλλον κατι αλλο πρεπει να επαιξε

Link to comment
Share on other sites

...Δεν πιστευω παντως οτι η αποφαση της εταιρειας του να το κρατησει στο Μαρμαρι ειχε να κανει με το ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ.Μαλλον κατι αλλο πρεπει να επαιξε

Σίγουρα και μπορεί κάτι άλλο να έπαιξε. Εμείς μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε και απλή παράθεση των στοιχείων.

Μία μικρή νοικοκυρεμένη εταιρεία, έχοντας δύο πλοία διαθέσιμα (ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ - ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ) για μία γραμμή που ήδη υπάρχει και τρίτο (ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ), πολύ λογικά σκεπτόμενη κάνει αίτηση για δρομολόγηση του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ στην γραμμή Πειραιάς - Αίγινα, ώστε να παραμείνει στην γραμμή Μαρμαρίου - Ραφήνας (που δεν "σηκώνει" πάνω από δύο πλοία) με το ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ.

Η απάντηση σε αυτήν την αίτηση ήταν βέβαια όπως είδαμε, το ότι σε αντικατάσταση του στην γραμμή του Μαρμαρίου, όχι μόνο θα έπρεπε να μπει άλλο πλοίο (άρα ξανά τρία στην γραμμή), αλλά θα ήταν και ένα πλοίο κατά 30-40 μέτρα μεγαλύτερο από τα ήδη υπάρχοντα, και θα έπρεπε βέβαια να τηρηθούν και οι ανάλογες ...προυποθέσεις :

β) σε συνδυασμό με τη δυνατότητα δρομολόγησης του Ε/Γ-Ο/Γ ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ στη γραμμή ΡΑΦΗΝΑΣ-ΜΑΡΜΑΡΙΟΥ υπό τον όρο της εξεύρεσης από την εταιρεία HFD κατάλληλου χώρου ελλιμενισμού του πλοίου ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ ώστε να μην διαταράσσεται το πρόγραμμα των πλοίων που ήδη δραστηριοποιούνται στους ανωτέρω λιμένες.

Πολύ ορθά σκεπτόμενη λοιπόν η εταιρεία του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ, προτίμησε την παραμονή του πλοίου στο Μαρμάρι, και τον ...ξενιτεμό του ΕΞΠΡΕΣ ΜΑΡΜΑΡΙ στο Λαύριο.

Λοιπον ,και μια ειδηση τηs τελευταιαs στιγμηs.Το Αρτεμισια ΔΕΝ παει Αργοσαρωνικο.Παραμενει Ραφηνα. Αντ αυτου το Μαρμαρι Εξ. παει για μετασκευη απο Δευτερα.Το που θα παει αγνωστον....

Υ.Γ. 1 : Να έβλεπα το κατά 30 μέτρα μεγαλύτερο (από το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ) ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ να ρεμετζάρει δίπλα στις ψαρόβαρκες, και τι στον κόσμο !!!

Υ.Γ. 2 : Να έβλεπα και τρία πλοία :eek: δεμένα στην σειρά στο λιμάνι του Μαρμαρίου, να έκανα χαρά μεγάλη !!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...