Jump to content
Shipfriends

Jean Nicoli (IMO 9161948)


Recommended Posts

2_7141.jpg
Jean Nicoli Main Particulars / Jean Nicoli Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Jean Nicoli
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Pasiphae, Pasiphae Palace
IMO Number: 9161948
LOA / Μέγιστο Μήκος: 200,60 m
Breadth / Πλάτος: 25,80 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 29968 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1998
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Fosen,NORWAY
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x MAN 44480 KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 27 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:
Operator/Διαχειριστής: SNCM
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Minoan Lines
Current route / Παρούσα Δρομολόγηση: Porto Vecchio - Marseilles
Other information / Άλλες πληροφορίες:


 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
...

ΠΑΣΙΦΑΗ ΠΑΛΑΣ (29/10): 22,4 - 22,9...

σχετικα χαμηλη ταχυτητα για τις δυνατοτητες του βαποριου. ηταν στην ανοιχτη θαλασσα η σε καποια "ζωνη περιορισμου ταχυτητας"?

Link to comment
Share on other sites

Στην ανοιχτή θάλασσα ήταν. Όταν μπήκε στο στενό της Κέρκυρας ελάττωσε ελάχιστα στους 22 κόμβους όπως κάνουν και τα υπόλοιπα jumbo ferries.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Πρόσφατα ταξίδεψα με το ΠΑΣΙΦΑΗ και εσωτερικά ψιλοαπογοητεύτικα.Ενώ προσωπικά πιστεύω ότι είναι το πιο όμορφο εξωτερικά πλοίο των μινωικών μαζί με το αδελφό του ,ενώ αποδείχτηκε πολύ αξιόπιστο μιας και μέσα σε μια δεκαετία που συμπληρώνει δεν έχει παρουσιασεί το παραμικρό εντούτοις η εταιρία του δεν του έχει δώσει την απαιτούμενη προσοχή και συντήρηση στο ξενοδοχειακό.Οι μοκέτες που βρίσκονται ανάμεσα στις καμπίνες έχουν φθαρεί πάρα πολύ και το χειρότερο σε πολλά σημεία έχουν μπαλώματα ιδιώς σε ακριανά σημεία και γωνίες.Επίσης η μοκέτα που περιβάλει τον χώρο της υποδοχής είναι κι αυτή αρκετά φθαρμένη και ξεπερασμένη και σαφώς κι αυτή θέλει αλλαγή.

Εξώ από τον χώρο του καζίνο στον διάδρομο όπου υπήρχαν έξτρα κουλοχέρηδες έχουν ξηλωθεί με αποτέλεσμα να έχει μείνει ένας κενός ψευδότοιχος αλλού ξεθωριασμένος και αλλού κανονικός(όπου τον κάλυπταν τα μηχανάκια) με τρύπες από τις βίδες που στέριωναν οι κουλοχέρηδες και από τα καλώδια που τροφοδοτούνταν με ρεύμα.

Εδώ θέλω να τονίσω την διαφορά με την ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ.Στην ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ δεν υπάρχει περίπτωση να δεις μπάλωμα σε μοκέτα ούτε καν στο ΜΑΡΙΝ.

Πιστεύω ότι το ΠΑΣΙΦΑΗ με λίγη περιποίηση μέσα θα είναι και πάλι πανέμορφο αλλά φαίνεται η εταιρία έχει στραμένη την προσοχή της κυρίως στα ιταλικά παλάτια τα οποία αν και κυμαίνονται από 7ετία έως 4ετια λάμπουν εσωτερικά.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω απολυτως με τον earl.Σαφως -ο Ικαρος τουλαχιστον- ελαμπε απο πλευρας καθαριοτητας ,αλλα πλεον φαινονται τα χρονακια τους σιγα σιγα.Ειναι σαφης η διαφορα της προσοχης της εταιρειας σε θεματα συντηρησης σε σχεση με τα ιταλικα,τα οποια ειναι σαν να βγηκαν μωλις απο τα ναυπηγεια.

Αν και ξεφευγω απο το θεμα,ισως αυτο να ενισχυει την φημη της πωλησης ενος ή και των δυο Fossen.:)

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε μεινει με 4 Superfast,4 της Minoan και 2 της ΑΝΕΚ (μιλαω για τα μεγαλα highspeed).Αν πουληθουν και αυτα τα δυο (συμφωνω οτι ειναι τα πιο ομορφα,μαζι με τα σχεδον αδερφα Olympic Champion και Hellenic Spirit),τι θα γινει;Ολο χανουμε βαπορια και δυστυχως ενα και μονο Αριαδνη δεν μας σωζει.:)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 month later...

Εντυπώσεις από το ταξίδι με το Πασιφαη Παλλάς

Ας ξεκινήσω από το γκαράζ το δάπεδο του οποίου ήταν σε αρίστη κατάσταση. Αλλά παρόλο που το γκαράζ ήταν κατά 50-60% γεμάτο είχαν βάλει όλα τα ΙΧ με τη μούρη στο πάνω γκαράζ οπότε για να βγουν έπρεπε να κάνουν ανάποδα σε όλο το μήκος του γκαράζ, χωρίς τη παρουσία κάποιου ναύτη για να κάνει κουμάντο. Ενώ στο κάτω είχαν στριμώξει κάποια φορτηγά στο ύψους του casing, με αποτέλεσμα όσοι επιβάτες είχαν κατεβεί στο γκαράζ θα πρέπει να ήταν «χαραμάδες» για να περάσουν ανάμεσα στο φορτηγά (αυτό το λέω γιατί υπήρχε αρκετός χώρος στο υπόλοιπο γκαράζ και σε περίπτωση κάποιας έκτακτης ανάγκης πως θα κέρναγε άραγε το πλήρωμα??). Επιπλέον παρόλο που το πλοίο είναι καινούργιο με τελεία συστήματα, άνετα μπορούσες να φτάσεις στο χώρο του γκαράζ, παρόλο που απαγορεύεται στη διάρκεια του ταξιδιού. Χωρίς τη παραμικρή παρενόχληση από το πλήρωμα.

Στην είσοδο του πλοίου είναι πολύ αισθητό το vibration (γενικά το πλοίο είχε έντονο vibration καθολιν τη διάρκεια του ταξιδιού & τη παραμονή στο λιμάνι) σε αντίθεση με τα Ιταλικά παλάτια. Αφού ανεβείτε από τις κυλιόμενες σκάλες ή τις σταθερές (λίγο γυμναστική δε βλάπτει:eek:), θα φτάσετε σε ένα πλατύσκαλο, που θα σας περιμένει κάποιος θαλαμηπόλος που θα σας στείλει στο σκεπαστό κατάστρωμα Νο 6 κάτω από τη πισίνα (αυτό συνέβη με τους επιβάτες της Κερκυρας), οπού υπάρχουν λίγα πλαστικά τραπέζια και καρέκλες, διασκορπισμένα εδώ και εκεί. Αλλιώς διασχίσετε το διάδρομο μπροστά σας θα φτάσετε στη Reception (για σας πάνε στη καμπίνα σας). Στην αρχή του διαδρόμου αριστερά υπάρχει μια πόρτα που σάς οδηγεί στις τέσσερις αίθουσες με αεροπορικά καθίσματα (πολύ λιτές σε σύγκριση με τα Ιταλικά παλάτια) και μια άλλη που σας οδηγεί σε κάποιες καμπίνες (όλες πρέπει να ήταν εσωτερικές). Λίγο πιο κάτω αλλά στα δεξιά σας υπήρχε ο παιδότοπος, αρκετά μεγάλος αλλά με πολύ λίγα παιχνίδια για τους μικρούς καραβολατρες:eek:. Και εδώ έχει μια πόρτα που σας οδηγεί στο κατάστρωμα επιβίβασης των σωσιβίων λέμβων (αχρείαστες να είναι).

Πριν τη Reception έχει ένα κλιμακοστάσιο που σας οδηγεί στα καταστρώματα Νο: 7 & 8. Εκεί υπάρχει ένα μηχάνημα ΑΤΜ και ένας ανελκυστήρας. Επιτελούς φτάνουμε στη Reception και τη τράπεζα του πλοίου (Λογιστήριο), σε ένα χώρο πολύ άνετο αλλά με την έλλειψη του παραμικρού καθίσματος για αναμονή επιβατών μέχρι να τακτοποιηθούν στις καμπίνες τους ή σαν χώρος συνάντησης (meeting point) μεταξύ επιβατών. Αριστερά έχει κυλιόμενες σκάλες αλλά και σταθερές σκάλες που σε οδηγούν στο πλωριό μέρος του γκαράζ. Πιο μπροστά από τη Reception υπάρχουν αρκετές καμπίνες που φτάνουν μέχρι το καθρέπτη του πλοίου. Στη μέση αυτών των καμπινών υπάρχει ακόμα ένα κλιμακοστάσιο, που εκτός των καταστρωμάτων Νο: 7 & 8, μπορείς να πας στο κατάστρωμα Νο: 5 (καμπίνες επιβατών) & κατάστρωμα Νο: 4 (καμπίνες πληρώματος) και το άνω γκαράζ. Ένα αρνητικό ότι στοίβαζαν τα τσουβαλιά για το laundry κάτω από το κλιμακοστάσιο στο κατάστρωμα Νο: 4, αντί να τα έχουν στις αποθήκες ιματισμού.

Ανεβαίνοντας από το πλωριό κλιμακοστάσιο στο κατάστρωμα Νο : 7, θα συναρτήσουμε στα αριστερά το εστιατόριο A’ la Carte, που δυστυχώς δεν άνοιξε την ώρα του μεσημεριανό γεύματος αλλά ούτε την ώρα του δείπνου (άσχετα που σύμφωνα με το ωράριο που είχαν απέξω έλεγε ότι θα άνοιγε την ώρα του δείπνου). Ενώ δεξιά υπάρχει το Self Service, ένα πολύ ωραίο σημείο του πλοίου που κακώς δεν το εκμεταλλεύονται περισσότερο (είναι ανοικτό μονό τις ώρες λειτουργίας του εστιατορίου), γιατί έχεις θέα από τα τζαμιά του καθρέπτη του πλοίου.

Υπήρχε μεγάλη ποικιλία από φαγητά, σαλάτες, γλυκά στο Service (ίσως και παραπάνω από ότι στο ομοσταυλο του, της γραμμής του Ηρακλείου), αλλά και πάλι οι τιμές ήταν αρκετά τσιμπημένες και κατώτερη σε θέμα γεύσεως σε σύγκριση με την ΑΝΕΚ. Δυο φορές που έχω τύχει να ταξιδέψω με ΑΝΕΚ και ΜΙΝΟΑΝ, έχω διαπιστώσει ότι είναι φθηνότερη στις τιμές αλλά έχει και πιο νόστιμο φαγητό στα εστιατόρια η ΑΝΕΚ. Ένα αρνητικό είναι ο κλιματισμός στο χώρο αυτό, είχε αρκετή ζεστή (χαρακτηριστικά δεν πρόσεξα στην οροφή κάποια φυσούνα από κλιματισμό), αλλά και κάποια καθίσματα είχαν αρκετές φθορές.

Αφού ικανοποιήσαμε το στομάχι μας, πάμε λίγο πιο πίσω στο κατάστρωμα που συναντάμε στα δεξιά τα καταστήματα του πλοίου (ρούχα, αναμνηστικά κλπ) και λίγες πολυθρόνες με τραπεζάκια στο μήκους του διαδρόμου μπροστά από τα μαγαζιά. Στην αριστερή πλευρά συναντάμε το μεγαλύτερο σαλόνι του πλοίου που φέρει το όνομα Pashiphae Lounge, που αποτελείται από πολλά μικρά κυκλικά σαλονάκια με διαφορετικά θέματα αλλά και διαφορετικούς χρωματισμούς, όπως το Bar lounge, Library, Sun Room, View Room & Card Room.

Πιο πίσω συναντάμε το εντυπωσιακό αίθριο του πλοίου και το πρυμνιό κλιμακοστάσιο. Λίγο πιο πίσω είναι ένα χώρος με ηλεκτρονικά παιχνίδια (νόμιζα ότι οι χώροι αυτοί είχαν καταργηθεί από όλα τα πλοία??). Ακριβώς διπλά είναι το καζίνο με τους κουλοχέρηδες για οποίο θέλει να δοκιμάσει τη τύχη του.

Μετά συναντάμε ένα ακόμα σαλόνι που κυριαρχεί το γκρι πράσινο και γκρι κόκκινο χρώμα. Σε μια γωνία έχει δημιουργηθεί το Internet Corner του πλοίου με 4 υπολογιστές, (για να διαβάσετε το Shipfriends:D). Οπού φτάνουμε στα ανοικτό κατάστρωμα Νο: 7, οπού είναι η παιδική πισινά, η πισίνα για τους ενήλικες και το Jacuzzi. Υπάρχουν ξαπλώστρες από τη πισίνα, για να βάλετε τις τελευταίες πινελιές στο ηλιοκαμένο κορμί σας. Επίσης υπάρχουν αρκετές πλαστικές καρέκλες και τραπέζια για να απολαύσετε το καφέ σας, το ποτό σας από το μπαρ του καταστρώματος στα προστατευμένο χώρο από τους ανεμοθωρακες.

Από εκεί θα ανεβείτε τη σκάλα για να βρεθείτε στο πλατύσκαλο του καταστρώματος Νο: 8, που έχει θέα τη πισίνα και τις ξαπλώστρες για να απολαύσετε, (τυχόν ωραίες παρουσίες:P). Στο κατάστρωμα συνεχίζει μέσω ενός διαδρόμου από δεξιά μέχρι το ύψους του πρυμνιού κλιμακοστασίου και ένα από αριστερά μέχρι το ύψους του πλωριού κλιμακοστασίου. Στο κατάστρωμα Νο: 8, στο ύψους μπροστά από τη τσιμινιέρα υπάρχει η Disco του πλοίου, που δυστυχώς ήταν κλειστή στο ταξίδι και μπροστά από αυτήν υπάρχουν καμπίνες επιβατών. Στο πλωριό τμήμα του καταστρώματος υπάρχουν οι καμπίνες των αξιωματικών αλλά και η τραπεζαρία και το καθιστικό του πληρώματος που φτάνει μέχρι το καθρέπτη του πλοίου (τυχερό το πλήρωμα που θα έχει καταπληκτική θέα).

Στο κατάστρωμα Νο: 9 είναι η γέφυρα του πλοίου, το ανοικτό κατάστρωμα που υπάρχει το ελικοδρόμιο, χωρίς καθόλου καθίσματα εκτός εάν κουβαλήσεις από άλλο κατάστρωμα και η τσιμινιέρα του πλοίου.

Γενικά έμεινα λίγο απογοητευμένος από τη συμπεριφορά του πληρώματος. Για παράδειγμα μόλις φάγαμε ήρθε ο καμαρωτός να μας πάρει τους δίσκους και μας είπε να φύγουμε, για θα κλείσει το εστιατόριο, ενώ άλλοι συνεπιβάτες ακόμα τρώγανε. Όπως στο πλήρωμα δεν έβλεπες ένα χαμόγελο ή τη ζεστασιά προς τον επιβάτη, αλλά μονό μουτρωμένα πρόσωπα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 8 months later...

Μεταφορά ασθενούς κατά παρέκκλιση δρομολογίου του Ε/Γ – Ο/Γ «ΠΑΣΙΦΑΗ ΠΑΛΑΣ»

Πηγη: ΥΕΝ

Τον λιμένα Termoli Ιταλίας, προσέγγισε, πρωινές ώρες σήμερα, το Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΑΣΙΦΑΗ ΠΑΛΑΣ» N.Η. 28, κατά παρέκκλιση του δρομολογίου του από την Βενετία προς την Ηγουμενίτσα, προκειμένου να αποβιβάσει 41χρονο ασθενή, ο οποίος έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.

Ο ανωτέρω μεταφέρθηκε με μέριμνα των Ιταλικών Αρχών σε νοσοκομείο της Ιταλίας.

Ενημερώθηκαν οι εμπλεκόμενες Διπλωματικές και Προξενικές Αρχές.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Πασιφάη Παλλάς προχθές ήταν δεμένο στο προλιμένα με τη πρύμη. Χθες έκανε μια περιστροφή 180 μοιρών γύρω από τον άξονα του. Κατά τις 17:30 βγήκε από το λιμάνι και αφού περίμενε να βγει το Blue Star Paros ξανά μπήκε για να δέσει στη παγόδα κατά τις 18:00.

Link to comment
Share on other sites

Και για την αναστροφη βγηκε εξω απο το λιμανι και ξαναμπηκε με την πλωρη ;)Στις 6 ή 7 Δεκεμβριου την κανει για την Πατρα προκειμενου να ξεκινησει τα δρομολογια του και παλι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Χωρίς να ξέρω τίποτα, υποθέτω πως το πλοίο θα παραδωθεί όταν τελειώσουν οι ετήσιες των Μινωικών και λογικά το EUROSTAR BARCELONA θα μας μείνει εδώ πολύ περισσότερο από όσο αρχικά είχαμε φανταστεί.

Link to comment
Share on other sites

Αν ισχύει η είδηση της πώλησης στην SNCM είναι κρίμα κατά τη γνώμη μου, γιατί φεύγει ένα ιδιαίτερα αξιόλογο βαπόρι, που δεν προβλημάτισε ποτέ, που μπορεί να προσφέρει στα ελληνικά νερά πάρα πολλά και που έχει κι ένα καταπληκτικό όνομα στο κάτω κάτω! Μα κι αυτοί της SNCM, τόσο τους αρέσει η GIROLATA που θέλουν και πάλι FOSENάκι? Γιατί δεν ψωνίζουν από HDW ή Van der Gissen, ώστε να συνεχίσουμε να χαιρόμαστε την ΠΑΣΙΦΑΗ μας??

Link to comment
Share on other sites

Γιατί μάλλον έχεις κάνει ένα μικρό λαθάκι φίλε poseidon_express και έχεις μπλέξει την SNCM με την CMN (La meridionale). Η πρώτη δοκίμασε HDW και μάλιστα βαρβάτο αλλά όσες γαλλικές σαμπάνιες άνοιξε όταν το πήρε άλλες τόσες άνοιξε όταν κατάφερε και το πούλησε. Και φυσικά μιλάμε για το SUPERFAST X που μας το έφερε και λίγο απο δω σαν JEAN NICOLI ναυλωμένο στην ΑΝΕΚ. Η CMN έχει την ΑΡΕΤΟΥΣΑ μας και τη χαίρεται, με οικονομική μεν ταχύτητα αλλά κανένα πρόβλημα.

Για να επανέλθω όμως στο thread κι εγώ με τη σειρά μου λυπάμαι που ένα από τα δύο Fossen των Μινωικών μας αποχαιρετά έτσι άδοξα μιας και τόσο εσωτερικά αλλά κυρίως εξωτερικά ήταν το ομορφότερο σκαρί που μας ήρθε από όσα βαπόρια ναυπηγήθηκαν από το 95 και μετά. Jumbo ferry που θυμίζει βαπόρι και όχι απλά ένα πλωτό ξενοδοχείο. Το θεωρώ μαζί με το αδερφό του τα καλύτερα σε ταξίδεμα με φοβερούς και τεράστιους εσωτερικούς χώρους για όλα τα γούστα, πολλά καταστρώματα για να χαρείς τη θάλασσα, απόλυτα φιλικά και ευχάριστα στους επιβάτες τους ακόμα και 11 χρόνια μετά τη ναυπήγησή τους. Είχα την τύχη να βρίσκομαι στην πρώτη του άφιξη στο λιμάνι του Πειραιά και να παρεβρεθώ και στην mini κρουαζιέρα που έκανε τότε στον Σαρωνικό για τους προσκεκλημένους του. Κρίμα πραγματικά που 11 σχεδόν χρόνια μετά μιλάμε για την πώλησή του :(

Μακάρι να είναι καλοτάξιδο και να το προσέχουν όπως το πρόσεξαν και οι Έλληνες ναυτικοί που το ταξίδεψαν όλα αυτά τα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...