Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το προβλημα δεν ηταν τα πλοια αν ηταν εξι ή δεκαεξι,ουτε αν ηταν Φοσεν ή Μπροσεν.

Η εταιρεια διαλυθηκε επειδη αρκετα ατομα εντος αυτης ειχαν μακρυτερα του ενδεδειγμενου τα ανω ακρα τους σωματος τους.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απο μισθοδοσιες υψηλοβαθμων και μη(ρωτα ακομα και στα πρακτορεια τι μισθους παιρνανε παλια),υπερκοστολογησεις μετασκευων και πολλα αλλα που κανονικα οι πρωην μετοχοι θα επρεπε να ειχαν ζητησει εισαγγελικη ερευνα καθως αφορουν την τσεπη τους και οχι εμας εδω μεσα.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε αναφερθεί επανειλημμένως, αρκετοί από εμάς, αναλυτικά σε κινήσεις και αποφάσεις που δεν ευνόησαν την εταιρία, αλλά αυτούς που πήραν τις αποφάσεις. Διαβάστε ξανά αυτό το τοπικ;).

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
On 2/4/2024 at 10:12 PM, olympic champion anek said:

Αν είναι δυνατόν πώς κατάντησε η ΑΝΕΚ... 

Ταξίδεψα δυο φορές Πάτρα - Αγκώνα τα τελευταία δυο χρόνια με ΑΝΕΚ, μια με το Τσαμπιον, μια με το Σπιριτ.

Δεν μπορώ να πιστεύω ότι με Αττικά μπορεί να γίνει χειρότερα από αυτό που είδα σε αυτά τα ταξίδια….

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Έκλεισε το εκδοτήριο στο ισόγειο που επί χρονιά λειτουργούσε επί της ακτής Κονδύλη. Όπως γράφει η ανακοίνωση που έβαλαν από 1/3 οι πελάτες πρέπει να απευθύνονται στο πρακτορείο Γελασάκη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...