Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

τελικα αποφασισθηκε η εκδοση μετατρεψιμου (σε μετοχες) ομολογιακου δανειου, 22εκ.

ιδιωτικη τοποθετηση, παραιτηση παλαιων μετοχων και μενει να δουμε ποιος ειναι ο γαμπρος.

On 17/4/2017 at 10:20 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

θέμα ημερήσιας διάταξης: Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου σύμφωνα με το άρθρο 3α του κ.ν. 2190/20 και του ν. 3156/2003 μέχρι ποσού Ευρώ είκοσι δύο εκατομμυρίων (€22.000.000,00), με χορήγηση δικαιώματος μετατροπής των ομολογιών σε κοινές ονομαστικές μετά ψήφου μετοχές της Εταιρείας το οποίο προτείνεται να καλυφθεί με ιδιωτική τοποθέτηση και με κατάργηση, κατ’ άρθρον 13 παρ. 10 του κ.ν. 2190/20, του δικαιώματος προτίμησης των παλαιών μετόχων. 

 

On 17/4/2017 at 10:24 PM, proud_ionian said:

εχει βρεθει ο στρατηγικος επενδυτης; φωτογραφικη φαινεται η διαταξη ;)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δήλωσε συμμετοχή στον μεγάλο διαγωνισμό για τα 50 Χρόνια της ANEK LINES και μπορεί να κερδίσεις ένα από τα 50 εισιτήρια με επιστροφή στις γραμμές Κρήτης (ατομικά εισιτήρια σε 4κλινη καμπίνα στη γραμμή Χανίων ή Ηρακλείου).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ΑΝΕΚ LINES: Με πλώρη την Κρήτη ...από 20 €

Quote

Το καλοκαίρι μπήκε για τα καλά και η ΑΝΕΚ LINES φροντίζει να συνδυάσετε τις διακοπές σας στην Κρήτη, με την οικονομία, την άνεση και την πολυτέλεια! Η ΑΝΕΚ LINES ανταποδίδοντας την εμπιστοσύνη όσων επιλέγουν κάποιο από τα πλοία του στόλου της για τα ταξίδια τους, προσφέρει μοναδικές εκπτώσεις σε ημερήσια και βραδινά δρομολόγια, με εισιτήρια που ξεκινούν από 20€, ελκυστικά πακέτα προσφορών από 76€ το άτομο με ΙΧ και προνομιακές παροχές. Φέτος, το καλοκαίρι, ταξιδέψτε με την ΑΝΕΚ LINES, στους ειδυλλιακούς προορισμούς της Κρήτης. Kάντε τη βουτιά σας στην εξωτική Μονή Χρυσοσκαλίτισσας ή επιλέξτε στα νότια των Χανίων την παραλία Κρίταμα με τα ρηχά τυρκουάζ νερά και θέα το Φραγκοκάστελο και τα Λευκά Όρη. Περάστε και από τα δημοφιλή Φαλάσαρνα με το μεγαλύτερο beach party της Κρήτης. Ζήστε μοναδικές εμπειρίες συμμετέχοντας στα πολιτιστικά δρώμενα του Δήμου Ανωγείων στο όμορφο Ρέθυμνο. Ακολουθείστε ευχάριστες διαδρομές στο Ζαρό του Ηρακλείου και απολαύστε φρέσκο ψάρι στο γραφικό Παλαίκαστρο, έναν από τους πιο γαλήνιους Λασιθιώτικους προορισμούς. Για τους λίγο πιο «εναλλακτικούς»… μια βόλτα στο φαράγγι του Χα, στην Ιεράπετρα με τη χρήση του κατάλληλου εξοπλισμού, θα φέρει τους τολμηρούς πιο κοντά με τις άγριες ομορφιές του νησιού. H ANEK LINES σας προσφέρει καθημερινά ημερήσια και βραδινά δρομολόγια από και προς τα Χανιά και το Ηράκλειο, αλλά και εκπτώσεις και προσφορές όπως:  

30% έκπτωση στα ημερήσια δρομολόγια σε καμπίνες και ΙΧ

3+1 δωρεάν εισιτήριο σε τετράκλινη καμπίνα

20% έκπτωση στα βραδινά δρομολόγια στα εισιτήρια επιστροφής

50% έκπτωση για παιδιά από 5-10 ετών σε όλες τις θέσεις

Έως 50% έκπτωση σε πολύτεκνους

Έως 50% έκπτωση σε φοιτητές-σπουδαστές.

Γίνετε μέλος στο πρόγραμμα ΑΝΕΚ Smart Bonus και κερδίστε εκπτώσεις, δωρεάν εισιτήρια και αποκλειστικά προνόμια, κάνοντας την έξυπνη επιλογή για τα ταξίδια σας! Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προσφορές και τα οικονομικά πακέτα της ANEK LINES, επισκεφτείτε το www . anek .gr, καλέστε στα τηλ. 210 4197400, 28210 27500, 28210 308000 ή απευθυνθείτε στον ταξιδιωτικό σας πράκτορα. Η ΑΝΕΚ LINES σας κλείνει “ραντεβού στο πλοίο” και σας ταξιδεύει στην Κρήτη και αυτό το καλοκαίρι από 20 €.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Σάββατο 5 Αυγούστου στις 21:30 στο Θέατρο Aνατολικής Τάφρου στα Χανιά θα γινει μεγάλη γιορτή για τα 50 Χρόνια της ANEK LINES. 

Θα τραγουδήσουμε μαζί με τους : Περικλή Τζουγανάκη, Αδελφούς Βλαμάκη, Δημήτρη Βακάκη, Γιώργο Τριανταφύλλου - Μανώλη Χρυσοχεράκη, Λευτέρη Κουμή και τους συνεργάτες τους.

Θα χορέψουμε με τους : Λαογραφικός Όμιλος Χανίων, Πολιτιστικός Σύλλογος "Το Ρόδον",Λαογραφικός Σύλ. Ακρωτηρίου "Σ.Καγιαλές", "Δώσε Πάσο", Παραδοσιακός Σύλλογος "Τα Σφακιά", Χορ.Όμιλος Χανίων "Ο Ψηλορείτης"

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο της ΑΝΕΚ, χιλιόχρονη, πάντα τέτοια και πολλές ρακές. (Κάτι μισθοί στους υπαλλήλους/πληρώματα που επί χρόνια οι φήμες έφερναν να καθυστερούν, έχουν τακτοποιηθεί ή μόνο για τα πανηγύρια βρίσκονται λεφτά;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όλα έχουν τακτοποίηθει και φαίνεται έχει ξεπεράσει τη κρίση και με τις φετινές ναυλωσεις πλοίων στην Ιταλία και Καραϊβική, θα βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τα οικονομικά της αποτέλεσματα. 

Ελάτε να ταξιδέψουμε παρέα στο χθές και το σήμερα της ANEK LINES μέσα από το φακό του Θοδωρή Παπαδουλάκη! 50 Χρόνια ANEK LINES - με πλώρη το μέλλον! 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μάλλον σε δεινή θέση αφού ούτε συμμετοχή έχει πλεον στην HSW, τα πλοία της είναι παλιότερα  ή ίσης ηλικίας με των ανταγωνιστών , και η όλη κοινοπραξία συντηρείται απο λεπτές ισορροπίες.

Αν αύριο σπάσει ο συνδυασμός πλοίων και δρομολογίων η ΑΝΕΚ αποκτά τον πονοκέφαλο του να κρατήσει τις γραμμές Χανίων & Ηρακλείου αμιγώς με δικά της πλοία, που έστω οτι υποθετικά με την επιστροφή των ναυλωμένων το κάνει, άλλα και να κρατήσει την παρουσία της και στην γραμμή της Ανκόνας.

Το παράδειγμα της μάχης HSW & BS στην Χίο-Μυτιλήνη και οι πληρότητες ειδικά της 1ης μας δείχνουν ότι σε μια τέτοια περίπτωση, τώρα ειδικά που οι Κρητικοί έχουν συνηθίσει το brand Blue Star, μάλλον δεν θα έχει την ΑΝΕΚ σε θέση leader ακόμα και στην ίδια της την βάση

Link to comment
Share on other sites

Είναι γεγονός (έστω και να χρειασθεί να πάμε 20 χρόνια πίσω), ότι η ΑΝΕΚ στα Δωδεκάνησα (λόγω του case ΔΑΝΕ) και στην Μυτιλήνη (case ΝΕΛ), έχει μεγάλες συμπάθειες και την περιμένουν με ανοικτές αγκάλες :D.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Sf_X said:

Μάλλον σε δεινή θέση αφού ούτε συμμετοχή έχει πλεον στην HSW, τα πλοία της είναι παλιότερα  ή ίσης ηλικίας με των ανταγωνιστών , και η όλη κοινοπραξία συντηρείται απο λεπτές ισορροπίες.

Αν αύριο σπάσει ο συνδυασμός πλοίων και δρομολογίων η ΑΝΕΚ αποκτά τον πονοκέφαλο του να κρατήσει τις γραμμές Χανίων & Ηρακλείου αμιγώς με δικά της πλοία, που έστω οτι υποθετικά με την επιστροφή των ναυλωμένων το κάνει, άλλα και να κρατήσει την παρουσία της και στην γραμμή της Ανκόνας.

Το παράδειγμα της μάχης HSW & BS στην Χίο-Μυτιλήνη και οι πληρότητες ειδικά της 1ης μας δείχνουν ότι σε μια τέτοια περίπτωση, τώρα ειδικά που οι Κρητικοί έχουν συνηθίσει το brand Blue Star, μάλλον δεν θα έχει την ΑΝΕΚ σε θέση leader ακόμα και στην ίδια της την βάση

Σωστά αν διαλυθεί η κοινοπραξία την έχει πολύ άσχημα, διότι έχει κανονικά την Blue Star στα Χανιά και την έχουν αποδεχθεί επίσης οι Χανιώτες χάρις την ΑΝΕΚ. Η άποψη μου είναι ότι κατάφερε να αντέξει από το 2011 μέχρι σήμερα χάρις την κοινοπραξία και μιλάω για τις χειρότερες περιόδους της κρίσης. Η εταιρία πλέον δεν είναι καμία δύναμη δυστυχώς οι ημέρες που είχε τον πρώτο λόγο πέρασαν. Μην γελιόμαστε από τα 50 Χρόνια ΑΝΕΚ και από τα Olympic Champion / Hellenic Spirit / Ελυρος από τα σποτ σημαίνει ότι η εταιρία θα παραμένει ναυτική υπερδύναμη. Η εταιρία κάποια στιγμή θα τα έβρισκε σκούρα και θα πρέπει να λειτουργήσει ψύχραιμα και λογικά αν θέλει να επιβιώσει, αλλά εκείνη έβαλε την εταιρία που κατέστρεψε τις άλλες το 2005 την ΔΑΝΕ και το 2015 την ΝΕΛ

 

Edited by Bobking
Link to comment
Share on other sites

ή τους έδωσε φιλί ζωής (θα έκλειναν νωρίτερα αν δεν υπήρχε η ΑΝΕΚ).

Οι απόψεις ότι μια εταιρεία επενδύει κάποια χρήματα για να κλείσει μια άλλη εταιρεία (ειδικά όταν δεν έχει κανένα συμφέρον) δεν με βρίσκουν σύμφωνο. Αυτό το σενάριο θα είχε αληθοφάνεια αν μετά την διάλυση της ΔΑΝΕ ή της ΝΕΛ τις γραμμές τις έπαιρνε η ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, proud_ionian said:

τη ΔΑΝΕ και τη ΝΕΛ, οπως ειπε και ο @georgios express τις κατεστρεψε η ΑΝΕΚ, οταν επι διοικησεως Ζαμπετακη μπλεχτηκε και στις δυο εταιρειες.

Μα απολύτως συμφωνώ απλώς έκανα την αναφορά σε αυτές τις 2 εταιρίες ξεκάθαρα για έναν και μόνο λόγο. Αν διαλυθεί η κοινοπραξία τότε θα έχει σοβαρό πρόβλημα ανταγωνισμού όπως είχαν και οι άλλες 2 και κάποια στιγμή θα αντιμετωπίσει προβλήματα

23 minutes ago, christos11 said:

ή τους έδωσε φιλί ζωής (θα έκλειναν νωρίτερα αν δεν υπήρχε η ΑΝΕΚ).

Οι απόψεις ότι μια εταιρεία επενδύει κάποια χρήματα για να κλείσει μια άλλη εταιρεία (ειδικά όταν δεν έχει κανένα συμφέρον) δεν με βρίσκουν σύμφωνο. Αυτό το σενάριο θα είχε αληθοφάνεια αν μετά την διάλυση της ΔΑΝΕ ή της ΝΕΛ τις γραμμές τις έπαιρνε η ΑΝΕΚ.

Ναι τους δημιούργησε πρόβλημα η εξαγορά της ΔΑΝΕ και η μεγαλη συμμετοχή στην ΝΕΛ έγιναν για να πάρουν και μερίδιο στις γραμμές αυτές έγιναν το 1998-2001 άλλες εποχές που τότε είχε μεγαλόπνοα σχέδια, Αλλά αν κανείς κακή διαχείριση του στόλου-επενδύσεων-οικονομικών όπως έκανε αυτή τότε τις χάνεις τις γραμμές. Γι'αυτό ζητήθηκε εκκαθάριση στην ΔΑΝΕ το 2004 γιατί δεν θα είχε μέλλον στα Δωδεκάννησα και ακόμα περισσότερο με αυτήν την εταιρία. Όπως έγινε και με την ΝΕΛ το 2007 πουλησε την συμμετοχή της στην ΝΕΛ. Και μην ξεχνιόμαστε το Λισσος μπήκε στην Χίο-Μυτιλήνη προς ναύλωση από την ΝΕΛ 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

1 Δωρεάν GB για τους What's Up φοιτητές που ταξιδεύουν με τα πλοία της ANEK από/προς Κρήτη! 

Δείξε το πάσο σου ή το δελτίο εξεταζόμενου Πανελλαδικών εξετάσεων 2017 στη reception του πλοιου και ζήτησε μας το ειδικό voucher για 1 Δωρεάν GB από το What's Up και την ANEK LINES.

FB_IMG_1504773429760.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αν τελικά το Superfast XI πάει στο Αιγαίο, ποιος το περίμενε, μετά και τα όσα πέρασε η εταιρεία τα προηγούμενα χρόνια, ότι τα Fossen της θα κατέληγαν τα μακροβιότερα πρώην νεότευκτα των '00s στην Αδριατική;

Link to comment
Share on other sites

Με την ΑΝΕΚ να ειχε λαβει τοτε τα μικροτερα δανεια για ναυπηγησεις κ με τα ιδια τα πλοια αυτα να εχουν την καλυτερη σχεση ταχυτητας/καταναλωσης προς τα ανταγωνιστικα αυτο ηταν μαλλον αναμενομενο.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα. (οσον αφορα τα δανεια και την εταιρικη διακυβερνηση)

η ΑΝΕΚ ειχε παρει παρα πολλα δανεια για τις μετασκευες που ειχαν προηγηθει και για την εμπλοκη της σε αλλες εταιρειες. τα εχουμε αναφερει εκτενως παλιοτερα τα γεγονοτα εκεινης της περιοδου (λιγο πριν, λιγο μετα απο το 2000. οσα προηγηθηκαν της παραλαβης του spirit, ειναι ενδεικτικα.

και μονο το γεγονος οτι μεγαλομετοχος της εταιριας σημερα ειναι η τραπεζα πειραιως, ο μεγαλυτερος δανειστης της, δειχνει οτι ουτε και εκεινη απεφυγε τις περισσοτερες απο τις παθογενειες των υπολοιπων και πιθανοτατα θα εχει και την ιδια μοιρα (ειτε ουρα καποιου μεγαλου οπως η Minoan, ειτε θα απορροφηθει απο την Attica)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...