Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οπότε όταν δεις την υπερπαγαγωγή που θα έχει σε λίγο καιρό, θα αποκατασταθεί η εικόνα που έχεις για το ποιόν της; :lol:

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά τον Αργοσαρωνικό, μάλλον δεν βλέπουμε ενασχόληση της εταιρείας. Μέχρι να ξεκαθαρίσει το θέμα HSW - BSF τουλάχιστον. Το Betico που είχε δηλωθεί, πάει για αλλού, καμία κίνηση, καμία αναφορά

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, .voyager said:

Οπότε όταν δεις την υπερπαγαγωγή που θα έχει σε λίγο καιρό, θα αποκατασταθεί η εικόνα που έχεις για το ποιόν της; :lol:

 

10 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Κάποια στιγμή θα καταφέρουν να βάλουν το στόλο της σωστά και με τη σωστή κατηγορία στα πλοία της!!

 

Παντως οτι εχει βάλει το Τάλατον είναι ανέκδοτο. η τα αλλα που τα έχει ξεχαρβαλώσει. Θα ψάχνει ο ξένος Talaton και θα λεει ασε παω Ιταλια η Ισπανια καλυτερα, η ακομα καλύτερα Air Bahal :P

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Τα καραβια της SEAJETS

            TΑΧΥΠΛΟΑ

1) TERA JET

2)CHAMPION JET 1

3)CHAMPION JET 2

4)MEGA JET 

5)MASTER JET

6)ANDROS JET

7)BLUE POWER

8)HIGHSPEED JET 

9)PAROS JET

10)NAXOS JET

11)KALLI P

12) IFT

13)SIFNOS JET

14)SEASPEED JET 

15)VILLUM CLAUSEN

16)SUPER JET

17)SEAJETS 2

                    ΕΓ\ΟΓ

1)ΑQUA BLUE

2)AQUA JEWEL

3)AQUA SOLUTION 

4) TALATON

 

Link to comment
Share on other sites

Ο οργανισμός κοινωνικής Φροντίδας Θεόφιλος ευχαριστεί την Seajets

Quote

Αξίζει να πούμε σήμερα ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία Seajets που ευαισθητοποιήθηκε άμεσα και μας γέμισε τα ψυγεία και τα ράφια της αποθήκης μας με τρόφιμα για τις άπορες και άνεργες πολύτεκνες οικογένειες που βοηθάμε να ανταπεξέλθουν στην σκληρή πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν σήμερα.
Είχαμε πολύ καιρό να δούμε γεμάτη την αποθήκη μας. Χάρις αυτούς τους εξαιρετικούς ανθρώπους τα 1.200 παιδάκια που φροντίζουμε στην Αθήνα θα έχουν για τις επόμενες ημέρες όλα τα απαραίτητα.
Ο αγώνας του “Θεόφιλου” συνεχίζεται για να καλύψουμε το ΕΝ.Φ.Ι.Α. και να γλιτώσουμε την κατάσχεση του κτιρίου μας για να έχουμε την δυνατότητα να βοηθάμε περισσότερες οικογένειες που έχουν την ανάγκη μας.

Για όσους θέλουν περισσότερες πληροφορίες, το τηλέφωνο του οργανισμού είναι 210 88 19 397, το email μας είναι info@theophilos.gr, μπορούν ακόμη να στείλουν μια οικονομική ενίσχυση με ταχυδρομική επιταγή στην διεύθυνση:

ΘΕΟΦΙΛΟΣ Τ.Θ 28014 Τ.Κ 11402 Γκύζη Αθήνα

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από τα 21 πλοία που αναφέρει ο Aqua Blue στη λίστα της Seajets θα πρέπει να αναμένουμε να ταξιδέψουν τα μισά φέτος!!! 

Για να ταξιδέψουν φέτος είναι το Tera Jet από Ραφήνα για Κυκλάδες,  το Champion Jet 1 από Κρήτη για Κυκλάδες, το Champion Jet 2 από Πειραιά για Κυκλάδες, το Aqua Jewel και Mega Jet στις Αζόρες, το Sea Jet 2 και το Super Jet για Δυτικές Κυκλάδες πρωί και μεσημέρι αντίστοιχα, το Άνδρος Τζετ για την άγονη της Σύρου,  το Paros Jet από Ραφήνα για Κυκλάδες και το Master Jet αμοιβο και λογικά θα είναι το δεύτερο από τη Κρήτη για Κυκλάδες. 

Σίγουρα δεν ταξιδεύουν φέτος το Highspeed Jet, Sea Speed Jet, Ift που είναι κανίβαλισμενα, το Ταλατων που μας φεύγει για Scrap, το Aqua Solution, το Kalli P, το Blue Power, το Villum Clausen (αργεί η παράδοση του). 

Τα ερωτηματικά είναι για το Sifnos Jet παρόλο που έχουν ξεκινήσει οι εργασίες επισκευής του δεν νομίζω ότι θα τελειώσει εγκαίρως για να δρομολογηθει φέτος.

Το Aqua Blue εαν ξεκινήσει θα είναι στη γραμμή Κρήτη Κυκλάδες Θεσσαλονίκη για το καλοκαίρι μόνο. 

Το Νάξος Τζετ παρόλο που το πάλευουν δύο χρόνια τώρα και τα δοκιμαστικά που είχε κάνει, δεν έχει πάρει χαρτιά ακόμα! 

Link to comment
Share on other sites

Το Master Jet είναι περασμένο στο σύστημα στην γραμμή Πειραιά - Πάρο - Ίο - Σαντορίνη και σε αντίθεση με άλλες χρονιές που το είχαν περασμένο στο σύστημα αλλα δεν έκανε κράτησεις φέτος είναι ανοιχτό και κόβει εισιτήρια, οπότε μπορεί να δούμε φέτος να γίνετε αυτό το δρομολόγιο!!!!

Edited by speedrunner
Link to comment
Share on other sites

Το Blue Power πάντως είναι περασμένο από Ηράκλειο και αν ισχύει ότι το Master θα ξεκινήσει τα δρομολόγια από Κρήτη πιθανόν και να προλάβει!Αν δεν είναι έτοιμο το Champion 2(που θεωρητικά θα είναι από Ηράκλειο) με τι θα μείνει στην γραμμή;Επίσης η εταιρεία θα είναι και πάλι χορηγός του ράλλυ Ακρόπολης;

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Θα σχολιάσω εδώ την συνέντευξη "τύπου" του Μ. Ηλιόπουλου, στο τόπικ της εταιρείας που εκπροσωπεί σαν μία αποκωδικοποίηση των όσων λέει. Δεν νομιμοποιώ την GSF, δεν δηλώνω υποστηρικτής κανενός (να προλάβω τους κακοπροαίρετους) αλλά απλά κάνω μία ανάλυση της συνέντευξης του Μάριου Ηλιόπουλου με βάση τα όσα έχει κάνει έως τώρα. Το μόνο που του αναγνωρίζω προσωπικά, είναι ο όγκος των χρημάτων που έχει διαθέσει για να μαζέψει τα πλοία, η θέλησή του να χρηματοδοτήσει την επισκευή του Αθηνιού και το μεγάλο δίκτυο προορισμών που εξυπηρετεί.

Στα της συνέντευξης

1. Αναφέρεται στην συνέντευξή του στα πλοία που περνάνε από Σαντορίνη, προσπαθώντας να υποδηλώσει τον κορεσμό του λιμανιού και πως δεν υπάρχουν ανάγκες επί της ουσίας. Στα πλοία, που τα απαριθμεί ως 18, συμπεριλαμβάνει Πελαγίτη και Νέαρχο (!) που θα πιάσουν 1 φορά το μήνα και μόνο για φορτηγά, συμπεριλαμβάνει το Σπηντράνερ (προφανώς το 3, εκτός αν ξέρει κάτι άλλο) το οποίο δεν προσεγγίζει στην Σαντορίνη ή αναφέρεται στο Σουπερράνερ, ενώ αναφέρει εις διπλούν Hellenic Highspeed. Το Blue Power δε, δεν διαφαίνεται να δρομολογείται φέτος.

Αναλυτικά: Naxos Jet, Sifnos Jet, Champion Jet 1, Hellenic Highspeed, Highspeed 7, Blue Power, Master Jet, Seajet 2, Flyingcat 4, Hellenic Highspeed (ξανά), Champion Jet 2, Speedrunner (απορίας άξιο), Blue Star Delos, Blue Star 1/2, Nissos Chios, Prevelis, Nearchos, Pelagitis.

2. Στην ερώτηση δημοσιογράφου για τον κώδικα δεοντολογίας του Σ.Ε.Ε.Ν. περί διαχωρισμού ταχυπλόων και συμβατικών, αναφέρει το υπέροχο επιχείρημα πως όταν ζήτησε να καλύψει την γραμμή Ραφήνα-Μύκονος με το καμάρι το Champion Jet (whatever number) λόγω κλεισίματος του αεροδρομίου Μυκόνου, η golden του έβαλε....τρικλοποδιά λέγοντας πως είναι εκπρόθεσμος, και αυτός το δέχθηκε μιας και αφού το λέει ο νόμος, ίσχυε και δεν έπρεπε να πάρει έγκριση. (ο άγιος αυτός άνθρωπος). Μόνο που δεν μας είπε ο κ. Ηλιόπουλος, γιατί το πρότεινε αφού είναι σύννομος και γνωρίζει πως δεν συντρέχουν συγκοινωνιακές ανάγκες (για να εκμεταλλευθεί την εκπρόθεσμη δρομολόγηση) αφού η γραμμή καλύπτεται από συμβατικά πλοία, ότι κι αν του είπε ο δήμαρχος Μυκόνου (νέο φιλαράκι αυτός;)

3. Χρησιμοποιεί διαρκώς το επιχείρημα του μώλου της Σαντορίνης και της κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει αυτός, για να πει πως δείτε τους που έρχονται να γκρεμίσουν ότι οι άλλοι οι χτίζουν. Οτι δηλαδή τα 2 πλοία της golden star θα γκρεμίσουν τον μώλο, και τα υπόλοιπα 18 (κατά τα λεγόμενά του) θα φορτοεκφορτώνουν.....ανέπαφα!

4. Αναφέρει πως η απόφαση του Νομικού Συμβουλίου είναι γνωμοδοτική και πως ο Υπουργός θα αποφασίσει. Σαφώς και δέχομαι οτι ο Υπουργός θα αποφασίσει, αλλά το Νομικό Συμβούλιο βγάζει απόφαση με την οποία έχει εξετάσει κατά πόσο το εκάστοτε ζήτημα είναι νόμιμο. Αν είναι νόμιμο λοιπόν, με ποια δικαιολογία ο κουρουμπλής θα αρνηθεί να υπογράψει όταν η γκρίνια του ηλιόπουλου στηρίζεται πως το αίτημα του στεφάνου δεν εμπίπτει στο νόμο; Και φυσικά μιλάμε για το θέμα των ταχυπλόων, και όχι για τα συμβατικά, μιας και στην συγκεκριμένη συνέντευξη χρειάζονται γερά νεύρα για να κάνεις τις εναλλαγές της συζήτησης από το ένα θέμα στο άλλο.

5. Ο κ. Δεπάστας δηλώνει πως για το 19 οι δηλώσεις της GFS είναι δεκτές, δίκαιες και σύννομες και πως φυσικά και δεν μπορούν να αντιδράσουν αφού έγιναν νόμιμα και εμπρόθεσμα. Μιλησε επίσης και για τον θεμιτό ανταγωνισμό που δημιουργείται έτσι, ενώ με τον τρόπο φέτος που προσπαθεί η GSF δημιουργείται αθέμιτος ανταγωνισμός. Δηλαδή ο αθέμιτος ανταγωνισμός που έκανε το Tera Jet πέρυσι. Ασπάζοντας την ίδια άποψη ο κ. Ηλιόπουλος δηλώνει πως φυσικά για το προφανές δεν μπορούμε να αντιδράσουμε και δεν χρειάζεται. Διότι ο νόμος είναι ξεκάθαρος, κάθε εταιρεία παίρνει τα ρίσκα για να συμβάλει στον τουρισμό και δηλώνει πλοία. Λέει επίσης οτι δίνεται ενα διάστημα για τροποποιητικές προκειμένου αν θέλει κάποια εταιρεία να κάνει αλλαγές, αλλά από εκεί και πέρα, όλες οι εταιρείες οφείλουν να εκτελέσουν τα δρομολόγια με τα ρίσκα που πήρανε. Άρα κι εμείς να περιμένουμε το Ift το 2019 στη γραμμή Ρέθυμνο-Θήρα-Νάξος-Μύκονος (αυτό δεν θα ρίξει τον προβλήτα του χρόνου) διότι δεν το έβγαλε στις τροποποιητικές αλλά του προσέθεσε και την Μύκονο. Να δούμε και το Seaspeed Jet φέτος στις γραμμές Ραφήνα-Τήνος-Μύκονος-Πάρος-Νάξος-Θήρα (δεν θα ρίξει το ντόκο), Ραφήνα-Τήνος-Μύκονος-Πάρος & Ραφήνα-Νάξος και το 2019 στη γραμμή Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Κουφονήσι-Αμοργός.

6. Η τσίχλα του "πειρατική δρομολόγηση" είναι τουλάχιστον αστεία, στην Ελλάδα του 2018.

7. Ο ισχυρισμός του περί έκδοσης εισιτηρίων χωρίς να έχει λάβει η GSF την έγκριση να φανταστώ αφορά την γραμμή των συμβατικών. Δεν γνωρίζω αν είχε γίνει έκδοση εισιτηρίου, αλλά ποιός έμαθε κι από που οτι άνοιξαν τα πλάνα, και έσπευσε να κλείσει εισιτηρια, ενώ εμείς εδώ (τα λαγωνικά της ακτοπλοίας;)) δεν μάθαμε κάτι;

 

Νομίζω πως η Seajets αν κριθεί ότι έχει απόλυτο δίκιο και είναι τόσο σωστή (όσο περιγράφω παραπάνω), θα θέλαμε πιστεύω να δούμε την αντίδρασή της του χρόνου, που όλα είναι νόμιμα.

Link to comment
Share on other sites

Επίκληση στη νομιμότητα από τη μία και δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης όπως αυτές του Betico στο Σαρωνικό ή του Ift από την άλλη...

 

Link to comment
Share on other sites

Φωναζει ο κλέφτης να φοβηθεί ο νοικοκύρης..μιλαμε για ΤΟ  θράσος....Αλλα άμα είσαι κυβέρνηση,κάνεις οτι γουστάρεις  και λογαριασμό δεν δίνεις.....Καπτα Μάκης των 80es και βάλε....

Και πουλάς και τρέλα...

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το εξής: Η συνέντευξη τύπου φαντάζομαι ότι προσελκύει τους ναυτιλιακούς συντάκτες. Οι παρατηρήσεις του Nikos_Chania, λίγο να έχεις γνώση και άποψη περί των συγκεκριμένων θεμάτων, είναι προφανείς. Αν δεν επισημαίνονται από τους ναυτιλιακούς συντάκτες/ δεν ερωτάται ο πλοιοκτήτης, τότε μπορώ να υποθέσω πως είτε δεν έχουν τη γνώση του θέματος, είτε δεν έχουν τη διάθεση να κάνουν δύσκολες ερωτήσεις. Όποιο και από τα 2 να είναι, δε μου φαίνεται και πολύ καλό.

Link to comment
Share on other sites

<OffTopic>
Αγαπητέ Nick σε ποιον τομέα έχεις δει τους συντάκτες να κάνουν ερωτήσεις to the point;

Ακριβώς για τους ίδιους πιθανούς λόγους.
</OffTopic>

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...