Jump to content
Shipfriends

Seajets


Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μίλησε για αλλά δύο πλοία,εκ  των οποίων το πρώτο φτάνει σε λίγες ημέρες με χωρητικότητα 1000 ατομα και 200 ιχ.  ,και αλλο ενα που θα ερθει σε καποιους μηνες.....Δεν έδωσε άλλες διευκρινίσεις

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

On 27/6/2017 at 1:06 AM, valencay said:

Δεξιωση αποψε για τους πρακτορες της Ραφηνας....Ανακοινωθηκε η ολοκληρωση της αγορας του Aqua jewel ,καθως και συν δυο εγ/ογ τυπου καταμαραν....Το πρωτο μαλιστα ερχται σε λιγες ημερες...

Να ξεκαθαρίσουμε ότι οι δηλώσει του κ. Μάριου Ηλιοπουλου στην εκδήλωση για τους πράκτορες πάνω στο Tera Jet για τα δυο ταχύπλοα αναφερόταν για το Almottahedah 1 και το Swift 1!!

17 hours ago, valencay said:

Επίσης είπε ότι διαπραγματεύεται την αγορά ακόμα ενός συμβατικού πλοίου...

Όσο για το άλλο συμβατικό πλοίο που κοιτάζει είναι πλοίο που θα έχει 21 κόμβους ταχύτητα από όσο άφησε να διαρρεύσει.

Τέλος να προσθέσω ότι ο εμπορικός διευθυντής της Alpha Ferries κ. Βασίλης Αδαμης ανήκει στο δυναμικό της Seajets.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Εχω αρχισει να χανω το μετρημα με τα πλοια της Seajets. Και απο οτι φαινεται ακολουθει και μεγαλος επεκτατισμος και στα συμβατικα εκτος των ταχυπλοων πλοιων.

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλόπνοα projects σε μια αγορά που πεθαίνει, δημιουργώντας σκληρό ανταγωνισμό με τις τιμές ταξι, και γιγάντωση τύπου Hellas ferries θυμίζει η επέκταση αλλά εστιασμένη στον Κυκλαδικό χώρο. Το μεγάλο κρίμα είναι που τόσα ταχύπλοα ακούμε και τα μισα φεύγουν απο τις ντάνες που σάπιζαν για να κάθονται στην Χαλκίδα ενω τα συμβατικά πέραν του Ακουα Σπιριτ ειναι ανέκδοτο...

Edited by Sf_X
Link to comment
Share on other sites

Βρε Sf_X, που τα είδες τα μεγαλόπνοα σχέδια; Οκ, γ@μ@ το πολεμικό. H Seajets έχει χρόνια που μεγαλώνει, δεν άνοιξε χθες, ενώ η φύση και το background της είναι τελείως διαφορετικά από εκείνα της Hellas Ferries, με την οποία -θεωρώ ατυχώς- τη συγκρίνεις. Δεν ανακοίνωσε ότι θα φέρει τριμαράν του κουτιού από InCat, στην αγορά που "αργοπεθαίνει". Αργοπεθαίνει από ποια άποψη; Του πετρελαίου που ακριβαίνει; Γιατί όσον αφορά την πελατεία από τον εξωτερικό τουρισμό στον οποίο κυρίως η εταιρεία βασίστηκε μέχρι τώρα, δεν προβλέπεται κάποια τραγική διαφοροποίηση τα επόμενα έτη προς τα κάτω.

2 hours ago, Sf_X said:

Το μεγάλο κρίμα είναι που τόσα ταχύπλοα ακούμε και τα μισα φεύγουν απο τις ντάνες που σάπιζαν για να κάθονται στην Χαλκίδα

Θες να αναφέρεις ονόματα και νούμερα;

Όσα ταχύπλοα ακούσαμε τα έφερε και κάποια ακόμη, καρά-second hand, όντως έρχονται. Πέρα από το Naxos, ποιό άλλο πήρε από ντάνα εδώ σε εμάς; Ίσως μου διαφύγει κάποιο, αλλά σίγουρα το έχεις χάσει με τα νούμερα ή με την παρακολούθηση των εξελίξεων (και λογικό γιατί τρέχουν). Αναφορικά με τα "μισά που κάθονται" στην Αυλίδα, λογικά στον χειμώνα αναφέρεσαι που τα ταχύπλοα δεν ταξιδεύουν. Γιατί τη θερινή σεζόν, πέρα από 2 ταχύπλοα που χρησιμοποιούνται για ανταλλακτικά, όλα τα άλλα -και είναι αρκετά- απασχολούνται κάπου. Τα 2 μάλιστα στο εξωτερικό, σε κάτι παραπάνω από απλή ναύλωση, το Naxos ετοιμάζεται για μπαλαντέρ και αυτά που αποπλέουν από Πειραιά, αλλά και τα Seajet2 και Paros από Ραφήνα, να ταξιδεύουν με μεγάλες πληρότητες (στα Πειραιώτικα δεν πέφτει καρφίτσα). Το Jewel δεν ξέρω κατά πόσο είναι υποδεέστερο του Spirit. Τα Lato και Ιεράπετρα, ok, αναμφίβολα είναι σαπάκια πια.

Το παραπάνω μήνυμά σου δεν βασίζεται σε γεγονότα-νούμερα, αλλά απλώς σε αρνητισμό :D 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Να ξεκαθαρίσουμε ότι οι δηλώσει του κ. Μάριου Ηλιοπουλου στην εκδήλωση για τους πράκτορες πάνω στο Tera Jet για τα δυο ταχύπλοα αναφερόταν για το Almottahedah 1 και το Swift 1!!

Όσο για το άλλο συμβατικό πλοίο που κοιτάζει είναι πλοίο που θα έχει 21 κόμβους ταχύτητα από όσο άφησε να διαρρεύσει.

Τέλος να προσθέσω ότι ο εμπορικός διευθυντής της Alpha Ferries κ. Βασίλης Αδαμης ανήκει στο δυναμικό της Seajets.

Δεν διευκρίνισε κάτι τέτοιο...τωρα,Αν λέγοντας συν δυο εννοούσε και αυτό για κανιβαλισμό....Παντως το Αιγυπτιακό-αν τελικά έλεγε για αυτο- το προοριζει για την Ραφήνα από ο,τι τόνισε....Του χρόνου πιστευω ότι θα έχει παρουσία στην Ραφήνα και με συμβατικό...

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Λογικό να βάλει του χρόνου λίγο πιο μικρότερο και οικονομικότερο ταχύπλοο αν θα έχει και συμβατικό.Tο Tera όμως που θα πάει,θα ανοίξει την γραμμή που θέλουν εδώ και δυο χρόνια από Πειραιά για Πάρο Ίο Σαντορίνη ή να κατέβει Ηράκλειο και να είναι τα δύο Champion από Πειραιά;

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον τελικά το swift θα παραμείνει για κανιβαλισμό,και το δεύτερο σκάφος θα είναι κάποιο άλλο...Αρα το Egyptian και κάτι άλλο....Περιμενουμε..

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

On 31/5/2017 at 2:29 PM, Petros P said:

Το πλοίο αυτο είναι το μπιμπελό του Ηλιόπουλου,μπαίνει μέσα η βγάζει λεφτά,δε τον πολυνοιάζει κιόλας ;)

Να με ακούτε οταν μιλάω... B)

Link to comment
Share on other sites

Μα καλα δε το περιμεναμε;Η κατασταση αυτη δεν οφελει τους νησιωτες μακροπροθεσμα.Θα τους διαλυσει ολους.Και απο Σεπτεμβρη θα φυγει.Οταν το Χειμωνα ολοι οι αλλοι ματωνουν περιμενοντας να δουλεψουν το καλοκαιρι και ερχεται το Τερας για 3 μηνες τοτε τι;Υπαρχει κρατος;,Και ας αναλογιστουμε τι προσεφερε αυτη εδω η εταιρεια ολα αυτα τα χρονια;Πανακριβα ναυλα;Εφιαλτικα ταξιδια με τα 2 μικρα;(θυμισου τα Χριστιανα).Βλαβες και καθυστερησεις;(θυμισου στο Ηρακλειο κατι  mega ομορφιες)Πως αυτο το brand name θεωρειται ακομα ισχυρο η ακομα πιο δυνατο απο τα Highspeed εγω απορω.

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή τη συμπλήρωση 15 χρόνων της Seajets έβαλαν τις τιμές για το Tera Jet από Ραφήνα για Τήνο και Μύκονο 15€

Βρείτε τα ταχύτερα δρομολόγια για τους αγαπημένους σας προορισμούς σε τιμές που ξεκινούν από €15!

  • Ραφήνα – Τήνος: 15€
  • Ραφήνα – Μύκονος: 15€
  • Ραφήνα – Πάρος: 28€
  • Ραφήνα – Νάξος: 29€
  • Τήνος – Ραφήνα: 25
  • Μύκονος – Ραφήνα: 29
  • Πάρος – Ραφήνα: 33
  • Νάξος Ραφήνα: 33

Τώρα ταξιδεύεις με ταχύτητες JET… αλλά αναχωρείς από Ραφήνα για Τήνο (1.50’), Μύκονο (2.15’), Πάρο (3.20’) και Νάξο (4.05’) με το μεγαλύτερο επιβατηγό - οχηματαγωγό ταχύπλοο στον κόσμο. «Απογειωθείτε» από την ανεπανάληπτη εμπειρία ταξιδιού, με ταχύτητες που αγγίζουν έως τα 38 μίλια. Επιλέξτε το SILVER σαλόνι αεροπορικών θέσεων για ένα γρήγορο & άνετο ταξίδι από €15, το σαλόνι CLUB ή το σαλόνι PLATINUM για μία εμπειρία ταξιδιού ανεπανάληπτης πολυτέλειας ταξιδιού και απολαύστε τη μαγεία του ελληνικού τοπίου από τα άνετα lounge bars, αλλά και στους εξωτερικούς χώρους του σκάφους.

Το TERAJET, το μεγαλύτερο ταχύπλοο σε χωρητικότητα επιβατών παγκοσμίως, με χωρητικότητα 2000 επιβατών και 500 οχημάτων, σας ταξιδεύει με πολυτέλεια, ταχύτητα και ασφάλεια, στους πιο δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς των Κυκλάδων. Λόγω του μεγέθους και της κατασκευής του, το TERAJET υπόσχεται ένα ταχύτατο και άνετο ταξίδι ακόμα και υπό αντίξοες καιρικές συνθήκες, σε όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού. 

Link to comment
Share on other sites

Και την ίδια στιγμή Πειραιάς - Φολέγανδρος με τα κοσνερβοκουτια 70€, το πιο ακριβό εισιτήριο ταχυπλοόου απο λιμάνι της Αττικής για νησί των Κυκλάδων στην ¨οικονομική¨ θέση :angry:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...